abonnement Unibet Coolblue
pi_201945158
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 17:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Sta je straks voor God die je de vraagt stelt: "Geef ik jullie de kennis om vaccins te maken, en jij weigert het gewoon?? Waar was je vertrouwen in mij?"
Waarom vertrouwde je niet op je immuunsysteem die ik jou heb meegegeven.. zou ook een vraag kunnen zijn.
Wat zit er eigenlijk in dat vaccine van jullie?

Binnenkort de derde prik halen btw. De bescherming neemt steeds meer af.. ze spelen het weer slim :)
Dus solidair zijn met de ongevaccineerde medemens en de booster halen :)

quote:
Mensen die twee keer zijn gevaccineerd, kunnen net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, blijkt uit een studie gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift The Lancet.

In de studie zijn coronabesmettingen in Britse huishoudens bestudeerd. Zelfs als gevaccineerden geen of weinig symptomen hebben, is de kans dat ze het virus overdragen op ongevaccineerden ongeveer 38 procent. Dit daalt tot 25 procent, als huisgenoten volledig zijn ingeënt.

Volgens de experts lopen mensen die twee keer zijn gevaccineerd, in vergelijking met ongevaccineerden, minder risico om besmet te raken. Maar: als ze besmet raken met het virus, zijn ze net zo besmettelijk.

'Vaccineren belangrijk'
De experts benadrukken dat vaccins goed werk doen als het gaat om het voorkomen van ernstige ziekte door corona, maar minder goed als het gaat om het voorkomen van besmettingen. Vooral de opkomst van de meer besmettelijke deltavariant heeft dit bewezen.

Met de studie willen ze het belang van vaccineren benadrukken. "Niet-gevaccineerde mensen kunnen er niet op vertrouwen dat mensen om hen heen worden gevaccineerd om het risico op besmetting bij hunzelf weg te nemen."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-rtl-nieuws-pandemie
pi_201945273
twitter

alu hoedje 2021.
Plaats hier uw advertentie
pi_201945289
twitter

QRcode op t werk incoming!
Plaats hier uw advertentie
pi_201945622
'DIT IS GEEN PANDEMIE VAN DE ONGEVACCINEERDEN'
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-de-ongevaccineerden

quote:
Het opleggen van coronamaatregelen aan specifiek de ongevaccineerden gaat niet voorkomen dat de zorg overbelast raakt. In plaats daarvan moeten basismaatregelen gaan gelden voor iedereen, ook gevaccineerden. Dat zeggen verschillende coronadeskundigen in gesprek met BNR. Het risico bestaat volgens hen namelijk dat ook kwetsbare mensen die wél gevaccineerd zijn, straks in groten getale in het ziekenhuis belanden.
Ze zijn de vaxxed mensen aan het warm maken voor de booster.. het effect neemt af dus nog 1 prikje halen.
pi_201945627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
QRcode op t werk incoming!
Kom maar op :)
pi_201945735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:46 schreef PSVCL het volgende:
'DIT IS GEEN PANDEMIE VAN DE ONGEVACCINEERDEN'
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-de-ongevaccineerden
[..]
Ze zijn de vaxxed mensen aan het warm maken voor de booster.. het effect neemt af dus nog 1 prikje halen.
De CEO van Pfizer wilt een nieuw jacht.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:09:36 #56
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201945930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De CEO van Pfizer wilt een nieuw jacht.
_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201946063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 17:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Sta je straks voor God die je de vraagt stelt: "Geef ik jullie de kennis om vaccins te maken, en jij weigert het gewoon?? Waar was je vertrouwen in mij?"
Ok je flipt nu.
Vakman pur sang
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:29:54 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201946199
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waarom vertrouwde je niet op je immuunsysteem die ik jou heb meegegeven.. zou ook een vraag kunnen zijn.
Wat zit er eigenlijk in dat vaccine van jullie?

Ik mag hopen dat God iets intelligenter is dan dat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201946229
Bron graag voor het bewijs van die god B-)
pi_201946427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat God iets intelligenter is dan dat.
Je hoopt dat God intelligenter is dan zijn eigen ontworpen natuur en daarbij horende imuumsysteem.
Als in God had voor Pfizer moeten werken?
Vakman pur sang
pi_201946467
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat God iets intelligenter is dan dat.
Je kan met moeite je eigen reet afvegen man. En dan durf je als beperkt mens zoiets te stellen _O-

De vraag over de ingrediënten van het vaccine was btw aan Matthijs gericht.
pi_201946575
Komen weer van die Mongolen maatregelen. Meer QR vraag, thuiswerken en afstandhouden.
Terwijl de ziekenhuis patiënten bijna allemaal 80+ zijn, juist dit zet zoden aan de dijk. ^O^
Vakman pur sang
pi_201946623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waarom vertrouwde je niet op je immuunsysteem die ik jou heb meegegeven.. zou ook een vraag kunnen zijn.
Wat zit er eigenlijk in dat vaccine van jullie?

Binnenkort de derde prik halen btw. De bescherming neemt steeds meer af.. ze spelen het weer slim :)
Dus solidair zijn met de ongevaccineerde medemens en de booster halen :)
[..]

Zegt ie vast ook tegen die ouders waarvan kids polio kregen en verlamd verder mochten....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201946632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je kan met moeite je eigen reet afvegen man. En dan durf je als beperkt mens zoiets te stellen _O-

De vraag over de ingrediënten van het vaccine was btw aan Matthijs gericht.

Zoekt en gij zult vinden...

https://letmegooglethat.com/?q=ingredienten+pfizer+vaccin
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201946854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Fuck it.. me net weer laten testen omdat ik symptomen heb.. Krijg steeds meer de neiging om voor een vaccinatie plicht te zijn.
Jaaaz dan kan je besmettelijk zijnde volledig vrij rondlopen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201946878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zegt ie vast ook tegen die ouders waarvan kids poliovaccin kregen en verlamd verder mochten....
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201946898
https://www.nu.nl/coronav(...)inzet-coronapas.html

90-95% antistoffen in de samenleving en zwaardere maatregelen dan vorig jaar.

WEG DIE APARTHEIDSPAS.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201946942
quote:
lipiden ((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis (hexaan-6,1-diyl)bis (2-hexyldecanoaat), 2 [ (polyethyleenglycol)-2000] -N,N-ditetradecylaccetamide, 1,2-distearoyl-sn-glycero-3-fosfocholine en cholesterol), kaliumchloride, monobasisch kaliumfosfaat, natriumchloride, dibasisch natriumfosfaatdihydraat en sucrose.

Heb je onderzoek gedaan naar de ingrediënten..
pi_201947039
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
QRcode op t werk incoming!
Ptopaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201947041

buy the dip! we gaan weer richting fear.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:20:00 #71
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201947273
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
buy the dip! we gaan weer richting fear.
_O- _O- _O- Fomo
Huig
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:51:00 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201947774
quote van twitter
Werd net gebeld voor het inplannen van een operatie. Na de vraag bent u gevaccineerd, en mijn nee als antwoord, het verzoek niet meer te vaccineren tot na de operatie. Mocht ik nog vaccineren en de operatie wordt binnen 2 weken ingepland, dan cancelen zij de operatie Thinking face bijzonder
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201947830
(Zal vast wel eerder gepost zijn)

4 miljoen mensen in krijgen in Nederland jaarlijks een griepprik. De griepprik is gratis voor ouderen en mensen met een chronische ziekte, maar kost de overheid jaarlijks 55 miljoen euro. Volgens het RIVM, dat verantwoordelijk is voor de vaccinatiecampagne, beschermt de prik tegen de ernstige gevolgen van influenza. Maar klopt dat eigenlijk wel? Hoe effectief is het vaccin? Griepdeskundigen uiten daarover in ZEMBLA hun twijfels.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/de-overbodige-griepprik
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:02:02 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201947957
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
quote van twitter
Werd net gebeld voor het inplannen van een operatie. Na de vraag bent u gevaccineerd, en mijn nee als antwoord, het verzoek niet meer te vaccineren tot na de operatie. Mocht ik nog vaccineren en de operatie wordt binnen 2 weken ingepland, dan cancelen zij de operatie Thinking face bijzonder
Protocol voor elke vaccinatie.
Huilen dan.
pi_201948276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
lipiden ((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis (hexaan-6,1-diyl)bis (2-hexyldecanoaat), 2 [ (polyethyleenglycol)-2000] -N,N-ditetradecylaccetamide, 1,2-distearoyl-sn-glycero-3-fosfocholine en cholesterol), kaliumchloride, monobasisch kaliumfosfaat, natriumchloride, dibasisch natriumfosfaatdihydraat en sucrose.

Heb je onderzoek gedaan naar de ingrediënten..
Opnieuw zoekt en gij zult vinden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201948521
twitter
pi_201948609
twitter


Wat een verassing dat in heel Europa de griepcijfers stijgen , en dat in eind oktober.
Gebeurt normaal gesproken nooit.

Sneaky hoe ze mensen een boosterprik proberen aan te smeren :r
pi_201948679
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Wat een verassing dat in heel Europa de griepcijfers stijgen , en dat in eind oktober.
Gebeurt normaal gesproken nooit.

Sneaky hoe ze mensen een boosterprik proberen aan te smeren :r
Wat heeft griep te maken met de booster voor Covid?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201948687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft griep te maken met de booster voor Covid?
Griepcijfers.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:38:45 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201948688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Wat een verassing dat in heel Europa de griepcijfers stijgen , en dat in eind oktober.
Gebeurt normaal gesproken nooit.

Sneaky hoe ze mensen een boosterprik proberen aan te smeren :r
Je verwijst naar coronacijfers ipv influenzacijfers.
Huilen dan.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:39:18 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201948697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Griepcijfers.
Welke griepcijfers?
Huilen dan.
pi_201948711
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
quote van twitter
Werd net gebeld voor het inplannen van een operatie. Na de vraag bent u gevaccineerd, en mijn nee als antwoord, het verzoek niet meer te vaccineren tot na de operatie. Mocht ik nog vaccineren en de operatie wordt binnen 2 weken ingepland, dan cancelen zij de operatie Thinking face bijzonder
Okay, maar wat is je punt precies?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201948733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Griepcijfers.
Maar een prik tegen Covid-19 voorkomt geen piek in griepcijfers.
In tegendeel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201948734
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke griepcijfers?
Idd...
pi_201948870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar een prik tegen Covid-19 voorkomt geen piek in griepcijfers.
In tegendeel.
een griepprik voorkomt dat ook niet.
Plaats hier uw advertentie
pi_201948905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
een griepprik voorkomt dat ook niet.
Nee, die voorkomt geen piek in de coronacijfers...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201948963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die voorkomt geen piek in de coronacijfers...
die voorkomt ook geen piek in griepcijfers.
Plaats hier uw advertentie
pi_201948979
Griep: stand van zaken
Het aantal mensen met een influenzavirus infectie (griep) neemt toe in Nederland. Ook worden besmettingen met RSrespiratoir syncytieel-virus en een aantal andere luchtwegvirussen gevonden. Afgelopen week (18 t/m 24 oktober) bezochten 22 op de 100.000 mensen de huisarts met griepachtige klachten. Dit is lager dan voorgaande seizoenen en onder de epidemische drempel. Echter, momenteel worden de meeste mensen met griepachtige klachten in eerste instantie getest in de GGDGemeentelijke Gezondheidsdienst teststraten. De resultaten van de Nivel Peilstations, gebaseerd op huisartsgegevens, zijn hierdoor niet direct vergelijkbaar met voorgaande jaren. In de 16 ingestuurde ARIacute respiratoire infectie-monsters die zijn afgenomen in de afgelopen week werd één maal (6%) influenzavirus type A(H3N2), vier maal (25%) rhinovirus, één maal (6%) enterovirus D68, één maal (6%) SARSsevere acute respiratory syndrome-CoVcoronavirus-2 en één maal (6%) parainfluenzavirus gevonden en geen humaan (seizoens) coronavirus, RS-virus en humaan metapneumovirus gevonden. Dit blijkt uit de gegevens van Nivel Zorgregistraties Eerste Lijn en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVMRijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu).



_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:16:44 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201949335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Griep: stand van zaken
Het aantal mensen met een influenzavirus infectie (griep) neemt toe in Nederland. Ook worden besmettingen met RSrespiratoir syncytieel-virus en een aantal andere luchtwegvirussen gevonden. Afgelopen week (18 t/m 24 oktober) bezochten 22 op de 100.000 mensen de huisarts met griepachtige klachten. Dit is lager dan voorgaande seizoenen en onder de epidemische drempel. Echter, momenteel worden de meeste mensen met griepachtige klachten in eerste instantie getest in de GGDGemeentelijke Gezondheidsdienst teststraten. De resultaten van de Nivel Peilstations, gebaseerd op huisartsgegevens, zijn hierdoor niet direct vergelijkbaar met voorgaande jaren. In de 16 ingestuurde ARIacute respiratoire infectie-monsters die zijn afgenomen in de afgelopen week werd één maal (6%) influenzavirus type A(H3N2), vier maal (25%) rhinovirus, één maal (6%) enterovirus D68, één maal (6%) SARSsevere acute respiratory syndrome-CoVcoronavirus-2 en één maal (6%) parainfluenzavirus gevonden en geen humaan (seizoens) coronavirus, RS-virus en humaan metapneumovirus gevonden. Dit blijkt uit de gegevens van Nivel Zorgregistraties Eerste Lijn en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVMRijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu).

[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Wat is hier zo grappig aan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201949489
twitter

schimmige bende.
Plaats hier uw advertentie
pi_201949628
twitter

is dit een cult? :{
Plaats hier uw advertentie
pi_201949783
Een verkooppraatje en nog even wat verdeeldheid zaaien, doet ie knap.

twitter
pi_201950026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
is dit een cult? :{
Op een bepaalde manier wel. Die mensen zijn zó overtuigd van vaccineren, ook al helpt het niet goed of het is in het geval van kinderen eigenlijk compleet onnodig, toch doen! Want je laat zien dat jij het snapt, dat je moreel verlicht bent, het is een soort van offer voor het collectief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:12:39 #95
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201950040
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201950138
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Haha, je verwacht het niet! En als het maar pakweg een half jaar werkt, zullen er nog vele vaccinatierondes gaan volgen. En er zullen genoeg mensen zijn die rustig dit nog gaan doen ook. Ik denk dat je sommigen zo gek zou kunnen maken om zich wekelijks te laten vaccineren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:30:24 #97
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201950237
quote:
. Daarbij ligt de nadruk op maatregelen die voor een snel resultaat zorgen, zoals het breder inzetten van de coronapas. Die zou relatief makkelijk ook kunnen worden ingezet bij culturele instellingen, sportscholen en doorstroomlocaties
Doorstroomlocaties... wat valt daar allemaal onder?

Niet te fucking filmen dat deze onzin zich aan het (verder) ontwikkelen is en nergens massale allesverslindende demonstraties in NLe steden om dit tot een halt te roepen. Een demissionair clubje mafklappers die gewoon dit even bepalen. :')

je vraagt je af of het wel geaccepteerd zou zijn geweest door iedereen als Rutte in het torentje destijds direct dit alles had bevolen; direct vanaf het begin aan avondklok, coronapas, mondkapje en andere beperkingen inclusief (in)directe vaccinaties. Heel sneaky is alles op het gemakje op basis van (kunstmatige) cijfers uitgerold en nog steeds zoveel blindgangers die het niet zien of willen zien. De angst en naïviteit regeert.

We gaan echt een fucked-up tijd tegemoet voor zover dit nu al niet het geval is...
Mai pben rai~!
pi_201950273
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
Doorstroomlocaties... wat valt daar allemaal onder?

Niet te fucking filmen dat deze onzin zich aan het (verder) ontwikkelen is en nergens massale allesverslindende demonstraties in NLe steden om dit tot een halt te roepen. Een demissionair clubje mafklappers die gewoon dit even bepalen. :')

quote:
Tijdens de coronaconferentie afgelopen maandag zei premier dat er opnieuw limieten worden gesteld aan locaties waar veel mensen bijeen zijn, zoals theaters en feestzalen. Een uitzondering wordt gemaakt voor wat Rutte doorstroomlocaties noemde. Gelukkig gaf hij er zelf meteen de definitie bij: plekken waarop mensen niet blijven zitten maar doorlopen. Onder die doorstroomlocaties vallen winkels, musea, pretparken, bibliotheken en dierentuinen.
https://www.taalbank.nl/2020/09/30/doorstroomlocatie/
quote:
Voor doorstroomlocaties, zoals winkels, musea of kermissen, verandert er niks. Zij mogen 1 bezoeker per 5 m2 ontvangen.
https://www.rijksoverheid(...)tregelen-in-de-zomer
Dat zijn dus definities die Rutte en de Rijksoverheid eerder gebruikt hebben bij het woord doorstroomlocaties. Alle locaties waar groepen mensen komen die niet stil blijven staan. Voor die locaties is dus straks een QR-code nodig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')