abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:08:28 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202100911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:06 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat is strafbaar voor de hypotheekadviseur dus.

https://www.hypotheekadvi(...)mene-Voorwaarden.pdf
[..]

Dat zal mij een zorg zijn, want ik weet officieel niet of ie dat gedaan heeft, ik heb er 0 bewijs van, ik was er niet bij, ik weet niet of er over bedragen is gesproken of dat er gezegd is 'ja, goeie kandidaat' of 'het ziet er allemaal goed uit' en verder niks, en het boeit me verder ook niet want ik heb het huis toch al.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_202100924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zal mij een zorg zijn, want ik weet officieel niet of ie dat gedaan heeft, ik heb er 0 bewijs van, ik was er niet bij, ik weet niet of er over bedragen is gesproken of dat er gezegd is 'ja, goeie kandidaat' of 'het ziet er allemaal goed uit' en verder niks, en het boeit me verder ook niet want ik heb het huis toch al.
Oh geen toestemming in jouw geval dus, maar had je vast ook geen bezwaar tegen gehad die te geven.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:10:22 #253
16180 crew  CoolGuy
pi_202100932
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:06 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Zelfs in de niet verziekte markt vraagt de makelaar alvast wat voor werk je doet in wat voor omgeving. Alles om een salarisschatting te doen. Nu willen ze gewoon alvast de echte cijfers weten hehe

Overigens, het is bezit. Als ik van m'n bezit af wil doe ik het volgend mijn voorwaarden. M'n starterswoning heb ik aan starters gegund (daadwerkelijk), wat voor mij financieel zeker niet de beste keuze was. M'n huidige woning gaat naar de beste koper, dar zal dus waarschijnlijk een investeerder zijn. Helemaal prima.
Ja, dit is wel zo standaard. Want als jij over de drempel komt, dan staat die makelaar daar ook omdat ie geld krijgt voor wat hij doet, maar dan moet het huis wel verkocht worden. Dus hij wil inschatten wat voor vlees hij in de kuip heeft.

Allemaal dat soort vragen en dat soort gesprekjes zijn maar gericht op 1 ding; een inschatting kunnen maken van wie hij tegenover zich heeft. Dat is altijd al zo geweest.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:15:46 #254
16180 crew  CoolGuy
pi_202100985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:09 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Oh geen toestemming in jouw geval dus, maar had je vast ook geen bezwaar tegen gehad die te geven.
Natuurlijk niet. Ik weet toch wat ik kan?

Dan hoef ik niet bang te zijn of dat geverifieerd wordt, want het klopt toch. Ik zou zelfs liever hebben dat het geverifieerd wordt en dat heb ik ook gezegd. Ik zeg ik weet wat ik kan, ik heb mijn gesprek al gehad bij adviseur X en als je dat wil verifiëren, van mij mag je.

Bij adviseur X heb ik tijdens het gesprek over wat ik wel / niet kon ook aangegeven van joh, mij maakt het niet uit als een makelaar meer informatie zou willen. Ik was er helemaal niet mee bezig of dat mag of niet. Als ik tegen verkoopmakelaar aangeef ik kan Y, en die makelaar wil dat verifiëren en de adviseur zegt ook Y, dan is dat voor mij gunstig. Waarom zou ik daar persoonlijk iets op tegen hebben?
pi_202100992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zal mij een zorg zijn,
Jij bent niet strafbaar. De hypotheekadviseur is dat als deze informatie overlegt wat niet mag.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:19:05 #256
16180 crew  CoolGuy
pi_202101018
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:16 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Jij bent niet strafbaar. De hypotheekadviseur is dat als deze informatie overlegt wat niet mag.
Of hij strafbaar is maakt me ook niet uit. Daarnaast zou er al iets aangetoond moeten kunnen worden, oftewel, er moet bewijs zijn.
pi_202101046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Of hij strafbaar is maakt me ook niet uit. Daarnaast zou er al iets aangetoond moeten kunnen worden, oftewel, er moet bewijs zijn.
Ik ben geen jurist maar als jij je vriendje de hypotheekadviseur vraagt om aan alle makelaars stiekem te laten weten dat je bulkt van het geld dan zou het zomaar kunnen dat dat ook voor jou strafbaar is.

Maar zoals ik zei, ik ben geen jurist.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:23:15 #258
16180 crew  CoolGuy
pi_202101056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik ben geen jurist maar als jij je vriendje de hypotheekadviseur vraagt om aan alle makelaars stiekem te laten weten dat je bulkt van het geld dan zou het zomaar kunnen dat dat ook voor jou strafbaar is.

Dat heb ik niet laten weten, dus leuk verhaal.
pi_202101085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Ik weet toch wat ik kan?

Dan hoef ik niet bang te zijn of dat geverifieerd wordt, want het klopt toch. Ik zou zelfs liever hebben dat het geverifieerd wordt en dat heb ik ook gezegd. Ik zeg ik weet wat ik kan, ik heb mijn gesprek al gehad bij adviseur X en als je dat wil verifiëren, van mij mag je.

Bij adviseur X heb ik tijdens het gesprek over wat ik wel / niet kon ook aangegeven van joh, mij maakt het niet uit als een makelaar meer informatie zou willen. Ik was er helemaal niet mee bezig of dat mag of niet. Als ik tegen verkoopmakelaar aangeef ik kan Y, en die makelaar wil dat verifiëren en de adviseur zegt ook Y, dan is dat voor mij gunstig. Waarom zou ik daar persoonlijk iets op tegen hebben?
Oh dat klinkt al wel als toestemming.

quote:

[..]

Als de hypotheekadviseur zoals jij hier schetst keurig antwoord op een verificatie van een makelaar, dan is het 100% legaal. Immers er is toestemming.
pi_202101146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:47 schreef laziness het volgende:
Maar toch hè, we roepen nu dat jij als verkoper graag de situatie wil die voor jou zo gunstig mogelijk is en daarom wil je weten of iemand zonder voorbehoud van financiering biedt en is het niet eerlijk dat de overheid dat wellicht aan wil passen.
Maar dat is ook pas sinds de markt zo ontploft is dat dit zoveel gebeurd. Voorheen was een voorbehoud van financiering en bouwkundige keuring echt de normaalste zaak van de wereld. En waren de meeste biedingen ook gewoon met dit voorbehoud. Toen accepteerde men dit ook en kreeg je ook gewoon je huis verkocht.

Ik vind het argument dat het voor jou als verkoper zo lekker gunstig is nou niet echt een argument om het perse in stand te houden. De markt is zo absurd dat men absurde sprongen maakt nu als koper. Ja die mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Dat vind ik belangrijker dan dat jij als verkoper kan cherry picken. Uiteindelijk zullen ook met een voorbehoud de meeste financieringen gewoon rond komen namelijk.

Maar ook in deze discussie zie je heel duidelijk starter vs huizenbezitter/verkoper terug wat betreft de meningen.
Exact, het is een kwalijke trend dat er tegenwoordig bijna standaard verwacht wordt dat je elk voorbehoud vantevoren weggeeft. Zelfde voor een bouwkundige keuring, dat moet dan maar in die 3 dagen bedenktijd gepropt worden, omdat je anders al met 1-0 achter staat als je een bod doet.

Het is misschien symptoombestrijding, maar je mag kopers best wat meer tegen zichzelf in bescherming nemen wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 17:33:56 ]
pi_202101737
quote:

[..]

Als jij morgen je volledige financiële huishouding op internet wil gooien, dan mag dat gewoon hoor.

Als een hypotheekadviseur zonder jouw medeweten jouw financiële situatie gaat delen met derden, dan kon dat nog wel eens strafbaar zijn, maar ook ik ben geen jurist. Maar als jij gewoon toestemming geeft, dan kan ik me niet indenken welke wet er wordt overtreden.

Ik heb destijds ook gekocht waarbij ik een aankoopmakelaar had die weer bevriend was met mijn hypotheekadviseur, en natuurlijk ook met de makelaar van de verkopende partij. Geen idee wat er precies gecommuniceerd is onderling, maar dat mijn bod zonder voorbehoud van financiering financieel solide was zal vast wel subtiel zijn gemeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 09-11-2021 20:46:16 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202101805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
In een markt waarin ik iets heb wat 100 mensen heel graag willen hebben denk ik dat ik het voor het zeggen heb. Mij als verkoper gaat het er om dat de uitkomst voor MIJ zo gunstig mogelijk is. Ik ken die 100 lui niet, het maakt mij niet uit of jantje pietje of klaasje het huis koopt.

Degene met de voor mij zo gunstig mogelijke situatie, dié koopt het huis.
Als iedereen er als zo'n egoïstische klootzak in zou gaan, hebben we straks helemaal geen starters meer over en betalen we allemaal veel te veel voor een ver ondermaatse huurwoning...
Miata is always the answer
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 18:41:30 #263
16180 crew  CoolGuy
pi_202101829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:39 schreef j669 het volgende:

[..]
Als iedereen er als zo'n egoïstische klootzak in zou gaan, hebben we straks helemaal geen starters meer over en betalen we allemaal veel te veel voor een ver ondermaatse huurwoning...
De mensen die dat niét doen gaan deze markt niet vlot trekken want veruit de meeste mensen doen wat voor hun het beste is, niet wat voor onbekende anderen het beste is.
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:47:16 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202101887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja dit. Als ik comfortabel een huis kan kopen zonder vvf, dan kan ik dat gewoon duidelijk overbrengen. Hoef ik geen pak voor te huren of weet ik veel wat voor te doen. Ik heb geen showtje nodig, want ik kan het ook wel anders duidelijk maken. Een makelaar is ook niet gek, maar uitzonderingen zul je altijd hebben.
Dit, en de gemiddelde makelaar prikt er ook wel doorheen als je wel een blaatshow opvoert.
Je moet ook een flinke acteur zijn om met een Gooische Airrrrr te blijven praten terwijl je hem eigenlijk niet hebt.

Even los van het feit dat je Gooische Airrr bij een gemiddeld huis weinig uitmaakt, ga lekker met een Gooische Airrr een tussenwoning van 450K zoeken, is helemaal fantastisch, maar niemand is onder de indruk.

Maar goed, het blijkt nu al wat voor figuren vage te hoge biedingen gaan doen als ze dat automatisch met voorbehoud van financiering doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 18:52:04 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_202101924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit, en de gemiddelde makelaar prikt er ook wel doorheen als je wel een blaatshow opvoert.
Je moet ook een flinke acteur zijn om met een Gooische Airrrrr te blijven praten terwijl je hem eigenlijk niet hebt.

Even los van het feit dat je Gooische Airrr bij een gemiddeld huis weinig uitmaakt, ga lekker met een Gooische Airrr een tussenwoning van 450K zoeken, is helemaal fantastisch, maar niemand is onder de indruk.

Maar goed, het blijkt nu al wat voor figuren vage te hoge biedingen gaan doen als ze dat automatisch met voorbehoud van financiering doen.
Ja + dat dit natuurlijk een of overtrokken voorbeeld is wat gewoon niet realistisch wat dan wordt aangevoerd om een punt te maken.
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:54:45 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202101945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Je komt zeker aanrijden in je porsche en draagt een rolex? :')

Of gooi je het op de sociale toer. 'Hey Belaerts ouwe pik nog geneukt? Is dit optrekje wat of is het een asbestpaleis? Als we de koop vandaag nog rond hebben pilsen we hem effe af lul !'

:')
Wat val je vreselijk door de mand... je hebt duidelijk geen flauw idee.

Overigens heb ik diverse malen alleen met de makelaar gesproken voor we de grond voor ons huis kochten, ik geloof niet dat hij zich een seconde druk heeft gemaakt over het voorbehoud van financiering (voor het totale verhaal in ons geval).

En ik rij een auto uit 1999... verder ben ik ook geen modepopje dat strak in de make-up zit.
Maar kennelijk kon ik wel prima overbrengen dat ik een serieuze klant in dit segment was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:58:21 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202101981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat het gewoon niet zo heel moeilijk is om duidelijk te maken wat je wel of niet kunt. Tenminste, dat is mijn ervaring, maar er zullen tig mensen zijn die de tegenovergestelde ervaring hebben.

Maar de verkoopmakelaars die ik tegenover me heb gehad waren geen 22 jarige broekies, en aangezien makelaars/hypotheekadviseurs wel lijntjes hebben naar elkaar (is mijn ervaring) heb ik alle keren alleen maar hoeven zeggen dat ik al bij <naam adviseur> was geweest om een ander door te spreken, dat daaruit is gekomen dat ik X kan, en dat betreffende verkoopmakelaar met alle plezier contact op mag nemen met de hypotheekadviseur om te verifiëren dat wat ik zeg klopt, graag zelfs.

In geval van dít huis weet ik zeker dat betreffende verkoopmakelaar dat heeft gedaan. Of ze dat standaard doen, dat weet ik niet. Ik weet alleen maar dat het voor mij tot nu toe alle keren goed gewerkt heeft. Of dat voor anderen ook werkt, geen idee. In mijn ervaring is duidelijk maken wat je wel of niet kunt niet heel moeilijk, en ik ben derhalve van mening dat een verplichting tot bieden onder VvF geen wereld van verschil gaat maken.
Heel simpel al: als de makelaar weet wat je adres is dan kan hij en makkelijk achterhalen waar je het voor gekocht hebt, en hij weet ook prima wat het nu waard is.

Als daar 150K overwaarde op zit wordt een huis van 450K al voor heel veel mensen bereikbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 november 2021 @ 19:03:37 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202102038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:01 schreef laziness het volgende:

[..]
Als enkele losse maatregel denk ik ook dat het weinig zal doen.

Maar er werd al geroepen dat je dan maar je loon etc met de verkoper moest gaan delen zodat die de beste keuze kan maken. Maar in een verziekte markt waarbij er 100 in de rij staan zou het niet moeten draaien om wat voor de verkoper nou het meest gunstige is.

Maar dat is teveel gedacht vanuit de samenleving ipv het ikke principe vrees ik :+
Ik heb niet gezegd dat je dat dan maar moet doen, ik heb gezegd dat ik denk dat dat een van de gevolgen van een verplicht voorbehoud van financiering gaat zijn.

En eerlijk gezegd vind ik dat veel zorgwekkender, want dat maakt je kansloos als je het niet wilt delen.
Zolang de markt een verkopersmarkt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:04:52 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_202102054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heel simpel al: als de makelaar weet wat je adres is dan kan hij en makkelijk achterhalen waar je het voor gekocht hebt, en hij weet ook prima wat het nu waard is.

Als daar 150K overwaarde op zit wordt een huis van 450K al voor heel veel mensen bereikbaar.
Dat zeg ik. Veel indirecte informatie is heel makkelijk ingewonnen. Dat hele regeltje verplicht maken of niet gaat imho een druppel op een gloeiende plaat zijn.
pi_202102192
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zeg ik. Veel indirecte informatie is heel makkelijk ingewonnen. Dat hele regeltje verplicht maken of niet gaat imho een druppel op een gloeiende plaat zijn.
Het moet inderdaad een onderdeel van een totaalpakket zijn.

- De zelfwoonplicht moet in alle stedelijke gebieden met meer dan 200k inwoners worden ingevoerd. Stedelijk gebied, niet gemeente, want sommige grotere steden hebben ook een heel stuk landelijk gebied waar het al minder duur is.
- Puntensysteem invoeren in alle stedelijke gebieden >200k inwoners, met maximale huren voor de gehele vrije sector huurmarkt, dus dat het niet toegestaan is om een hogere huur te vragen dan het puntensysteem aangeeft (op basis van factoren zoals locatie, grootte, aantal slaapkamers, balkon/tuin, monumentenstatus etc.) . Dit zal het namelijk minder aantrekkelijk maken voor investeerders om de huizen massaal op te kopen want de winst die ze uit de huren kunnen vangen wordt beperkt.
- Regulering van het beroep makelaar met veel strengere eisen hiervoor. Betere controle op makelaars en dus ook op mogelijk illegale vriendjespolitiek/kartelvorming wat nogal eens aan de hand is.
- Sociale woningen bouwen door een nieuw ministerie van Volkshuisvesting deze opdrachten aan te laten besteden via een publieke procedure net zoals hoe openbaarvervoerscontracten aanbesteed worden, wetten om het wijzigen van bestemmingsplannen mogelijk te maken hiervoor (van agrarisch naar wonen).
- Woningbouw moet voor stikstof gaan . Jammer de bammer, dan maar wat minder barnevelder plofkippen in de megastal.
pi_202102221
Ov contracten aanbesteed? Man als iets een grap is.

Je snapt er echt heel veel van.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:23:45 #272
16180 crew  CoolGuy
pi_202102244
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:20 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

- De zelfwoonplicht moet in alle stedelijke gebieden met meer dan 200k inwoners worden ingevoerd. Stedelijk gebied, niet gemeente, want sommige grotere steden hebben ook een heel stuk landelijk gebied waar het al minder duur is.
- Puntensysteem invoeren in alle stedelijke gebieden >200k inwoners, met maximale huren voor de gehele vrije sector huurmarkt, dus dat het niet toegestaan is om een hogere huur te vragen dan het puntensysteem aangeeft (op basis van factoren zoals locatie, grootte, aantal slaapkamers, balkon/tuin, monumentenstatus etc.) . Dit zal het namelijk minder aantrekkelijk maken voor investeerders om de huizen massaal op te kopen want de winst die ze uit de huren kunnen vangen wordt beperkt.
- Regulering van het beroep makelaar met veel strengere eisen hiervoor. Betere controle op makelaars en dus ook op mogelijk illegale vriendjespolitiek/kartelvorming wat nogal eens aan de hand is.
- Sociale woningen bouwen door een nieuw ministerie van Volkshuisvesting deze opdrachten aan te laten besteden via een publieke procedure net zoals hoe openbaarvervoerscontracten aanbesteed worden, wetten om het wijzigen van bestemmingsplannen mogelijk te maken hiervoor (van agrarisch naar wonen).
- Woningbouw moet voor stikstof gaan . Jammer de bammer, dan maar wat minder barnevelder plofkippen in de megastal.
Ja, leuk dat je dat op een forum gooit, allemaal prima, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dit gewoon niet de realiteit. Dus jij kunt vinden dat het zo moet, en dat is je goed recht, maar dan zou ik gaan lobbyen om dit te realiseren, want hier typen hoe jij vindt dat het moet zijn gaat geen zoden aan de dijk zetten.

Kijk, en daar ga je al. Wat minder plofkippen in de stal...wat dus is waar anderen hun brood mee verdienen, maar die moeten maar minder brood vreten zodat de situatie zo kan zijn zodat JIJ daar uiteindelijk een voordeel van hebt? Zie je, iedereen, ook jij, wil het zo draaien zodat het voor JOU zo gunstig mogelijk is. Dat is logisch, want dat doet iedereen.
pi_202102276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, leuk dat je dat op een forum gooit, allemaal prima, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dit gewoon niet de realiteit. Dus jij kunt vinden dat het zo moet, en dat is je goed recht, maar dan zou ik gaan lobbyen om dit te realiseren, want hier typen hoe jij vindt dat het moet zijn gaat geen zoden aan de dijk zetten.
Het klopt dat dit zolang de VVD aan de macht is niet de realiteit zal worden. Maar dan is de voorbehoud van financieringsplicht wel een goede eerste stap.

quote:
Kijk, en daar ga je al. Wat minder plofkippen in de stal...wat dus is waar anderen hun brood mee verdienen, maar die moeten maar minder brood vreten zodat de situatie zo kan zijn zodat JIJ daar uiteindelijk een voordeel van hebt?
Als je je brood verdient door een miljoen kippen in erbarmelijke omstandigheden in ee nstal te proppen met alle gevolgen vandien (vogelgriep, pandemieen, antibioticaresistentie, stikstofvervuiling etc.) dan verdien je het inderdaad om hun brood te verliezen ja.

Ga maar lekker biologisch kippetjes houden en ga anders maar lekker met pensioen, zeg ik dan tegen zo'n barnevelder boer.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 19:30:16 #274
16180 crew  CoolGuy
pi_202102307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het klopt dat dit zolang de VVD aan de macht is niet de realiteit zal worden. Maar dan is de voorbehoud van financieringsplicht wel een goede eerste stap.
[..]
Als je je brood verdient door een miljoen kippen in erbarmelijke omstandigheden in ee nstal te proppen met alle gevolgen vandien (vogelgriep, pandemieen, antibioticaresistentie, stikstofvervuiling etc.) dan verdien je het inderdaad om hun brood te verliezen ja.

Ga maar lekker biologisch kippetjes houden en ga anders maar lekker met pensioen, zeg ik dan tegen zo'n barnevelder boer.
Dank voor het onderschrijven van mijn punt. En zo'n barnevelder boer zegt tegen jou 'het interesseert mij geen vliegende neuk of jij een huis kunt kopen of niet'.

Snap je al waarom dit nooit een einde zal hebben? Jij kunt vinden dat alles zo moet worden zoals het voor jou het gunstigste is, maar wat voor jou het gunstigste is is voor een ander niet het gunstigste, dus die is het niet met jou eens, en weer iemand anders is het met jullie beiden niet eens, etc etc etc.
pi_202102314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:20 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En dan nog kan jij geen huis kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')