Das prijzigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Nou, over een half uurtje sleutels van m'n appartement teruggeven. Je moet hier een schoonmaakfirma inhuren (à 900 euro) om je appartement schoon te laten maken, omdat ze zo pietje precies zijn bij teruggave van de woning dat je het met geen mogelijkheid zelf zo schoon krijgt
Hopelijk wordt het goedgekeurd.
mehquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziekenhuis gaat ook als een gek omhoog
[..]
dat klinkt wat engquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
de verdubbelaar gaat weer aangezet worden. Over een tijdje zijn alle ongevaccineerden dood.
Ja goed de appartement zijn wel brandschoon als je erin verhuisd ook inderdaad. Maar vind dit wel lichtelijk overdreven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als opleving van mn studentenkamer
wel naadje.
Waren ze dat hier maar ook. Lag een halve bush bush hier in de douche toen ik de tent overnam.
Vraag mij af wat nu de gemiddelde leeftijd is van de mensen die overlijd aan corona.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze niet gewaarschuwd zijn, maar eng is het wel inderdaad.
Ja, nu wordt er bekeken welke 'schade' er is zometeen (krasje op de deur is al schadequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das prijzigEn krijg je nog borg?
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu wordt er bekeken welke 'schade' er is zometeen (krasje op de deur is al schade), en reparaties wordt allemaal van de borg afgehaald dan.
Het is blijkbaar overgewaaid naar NLquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
zag hier in nederland trouwens ook een paar makelaars die de huurder verplichten een profi. schoonmaakbedrijf in te huren bij het verlaten van de huurwoning
Zoiets zei Ernst Kuipers al.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze niet gewaarschuwd zijn, maar eng is het wel inderdaad.
Bijna 6 jaar. En voor elk ding is een standaard levensduur. Bijv. als een plint 10 jaar is moet ik iets minder dan de helft van de reparatie betalen en zij de rest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]Nou duim voor je. Hoe lang je er gewoond?
mja weet niet in hoeverre ze dat de huurder kunnen verplichten. Kijk als de huurder er een teringzooi van heeft gemaakt begrijp ik het maar anders niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is blijkbaar overgewaaid naar NL
ja maar heb je dan gloednieuwe plinten gekregen toen je er inging? Een plint heeft toch ook zijn natuurlijk verbruikers gedeelte?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar. En voor elk ding is een standaard levensduur. Bijv. als een plint 10 jaar is moet ik iets minder dan de helft van de reparatie betalen en zij de rest.
Dus die meisjes leefden tussen de hondenschijt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet in hoeverre ze dat de huurder kunnen verplichten. Kijk als de huurder er een teringzooi van heeft gemaakt begrijp ik het maar anders niet.
Meisje wat ik ken verhuurde al jaren haar appartement zonder problemen. Nu heeft ze toch een slechte huurder getroffen. Man die het huurde voor zijn 18 jarige dochter en vriendin van dat meisje. Ze hebben alle meubelen, werd gemeubileerd verhuurd en de vloer er uit kunnen halen en vervangen omdat ze een hond in huis hadden die niet ze uit lieten.
Dus alles zat onder de honden poep en plas![]()
![]()
![]()
De vader heeft wel alle schade betaald gelukkig
Arm hondjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet in hoeverre ze dat de huurder kunnen verplichten. Kijk als de huurder er een teringzooi van heeft gemaakt begrijp ik het maar anders niet.
Meisje wat ik ken verhuurde al jaren haar appartement zonder problemen. Nu heeft ze toch een slechte huurder getroffen. Man die het huurde voor zijn 18 jarige dochter en vriendin van dat meisje. Ze hebben alle meubelen, werd gemeubileerd verhuurd en de vloer er uit kunnen halen en vervangen omdat ze een hond in huis hadden die niet ze uit lieten.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
jeps. zelfs ondervloer moest er uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus die meisjes leefden tussen de hondenschijt?
Geen idee, maar ze waren niet beschadigd en eentje nu welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je dan gloednieuwe plinten gekregen toen je er inging? Een plint heeft toch ook zijn natuurlijk verbruikers gedeelte?
Volgens mij nog altijd 65+quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af wat nu de gemiddelde leeftijd is van de mensen die overlijd aan corona.
Jezus wat smerigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. zelfs ondervloer moest er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |