quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet in hoeverre ze dat de huurder kunnen verplichten. Kijk als de huurder er een teringzooi van heeft gemaakt begrijp ik het maar anders niet.
Meisje wat ik ken verhuurde al jaren haar appartement zonder problemen. Nu heeft ze toch een slechte huurder getroffen. Man die het huurde voor zijn 18 jarige dochter en vriendin van dat meisje. Ze hebben alle meubelen, werd gemeubileerd verhuurd en de vloer er uit kunnen halen en vervangen omdat ze een hond in huis hadden die niet ze uit lieten.
Dus alles zat onder de honden poep en plas![]()
![]()
![]()
De vader heeft wel alle schade betaald gelukkig
jeps. zelfs ondervloer moest er uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus die meisjes leefden tussen de hondenschijt?
Geen idee, maar ze waren niet beschadigd en eentje nu welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je dan gloednieuwe plinten gekregen toen je er inging? Een plint heeft toch ook zijn natuurlijk verbruikers gedeelte?
Volgens mij nog altijd 65+quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af wat nu de gemiddelde leeftijd is van de mensen die overlijd aan corona.
Jezus wat smerigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. zelfs ondervloer moest er uit.
Wist je dat van te voren ook?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat je als huurder moet kunnen zeggen je moet het schoon achterlaten. Maar geef dan een lijst van wat precies schoon koet zijn, dat doen ze hier ook. Alleen als je de lijst hier ziet besef je dat je dat niet zelf voor elkaar krijgt met gewone schoonmaakspullen
Dit bedrijf kwam met machines e.d. aanzetten.
Hmm das jammerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze waren niet beschadigd en eentje nu wel
Bijna een US verhaal zo geloofwaardigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet in hoeverre ze dat de huurder kunnen verplichten. Kijk als de huurder er een teringzooi van heeft gemaakt begrijp ik het maar anders niet.
Meisje wat ik ken verhuurde al jaren haar appartement zonder problemen. Nu heeft ze toch een slechte huurder getroffen. Man die het huurde voor zijn 18 jarige dochter en vriendin van dat meisje. Ze hebben alle meubelen, werd gemeubileerd verhuurd en de vloer er uit kunnen halen en vervangen omdat ze een hond in huis hadden die niet ze uit lieten.
Dus alles zat onder de honden poep en plas![]()
![]()
![]()
De vader heeft wel alle schade betaald gelukkig
nee hopelijk maandag of dinsdag klaar. Maar nu begon mijn tante vandaag te neuzelen over 1 van dewoonkamer deuren. Zijn er 2 maar niet het zelfde dus ze gaat kijken of ze daar goedkope oplossing voor vindt. En ik moet wat kleine dingen in de lak zetten zoals 2 deuren en de buitenkant van terras deur. En dan schoonmakenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat smerig![]()
Hoe zit het trouwens met Den Haag? Is dat al verhuurd?
Ik geloof het wel,heb ook wel van die huizen schoongemaakt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna een US verhaal zo geloofwaardig
O ja schilderen moet ik hiet ook voorbetalen, alles moet wit zijn, geen gaten in de muur e.d. Daarom had ik ook bijna niks aan de muur hangen. Iedereen hier weet dat je daar later voor aan het betalen komt.. je kunt het niet echt je eigen huis maken zonder bij verhuizing voor dat soort kosten te staan. Dat is wel jammer. Dat is ook de grootste reden waarom we willen kopen, kun je tenminste gewoon eens in de muur boren enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist je dat van te voren ook?
Mja nou ja als ze het doen mag het misschien wel. Ik vind het wat te ver gaan. Volgens mij is het vrij normaal dat als je een nieuwe woning intrekt je altijd nog wat dingen schoonmaakt en ook de muren schildert en eventueel nog een vloer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof het wel,heb ook wel van die huizen schoongemaakt.
Mijn huis was ook een ex-huurhuis waar ze de honden lekker binnen in een hoekje lieten pissen ofzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof het wel,heb ook wel van die huizen schoongemaakt.
Krijg je toch ook in de huidige staat gewoon verhuurd of niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
en ze had het ook over gasfornuis maar ja geld is op:P
Zulke mensen moeten echt dood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
oh ja het is echt waarwaarom zou ik zoiets naars verzinnen
Lekker steriel kil overregeld land om te wonen zo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
O
[..]
O ja schilderen moet ik hiet ook voorbetalen, alles moet wit zijn, geen gaten in de muur e.d. Daarom had ik ook bijna niks aan de muur hangen. Iedereen hier weet dat je daar later voor aan het betalen komt.. je kunt het niet echt je eigen huis maken zonder bij verhuizing voor dat soort kosten te staan. Dat is wel jammer. Dat is ook de grootste reden waarom we willen kopen, kun je tenminste gewoon eens in de muur boren enzo
Gaan ze asielzoekers inzetten; staat al langer dan 6 maanden leeg. Ze blijven wel 15 jaar totdat de kinderen volwassen zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hopelijk maandag of dinsdag klaar. Maar nu begon mijn tante vandaag te neuzelen over 1 van dewoonkamer deuren. Zijn er 2 maar niet het zelfde dus ze gaat kijken of ze daar goedkope oplossing voor vindt. En ik moet wat kleine dingen in de lak zetten zoals 2 deuren en de buitenkant van terras deur. En dan schoonmakenEn dan kan ik makelaars laten komen :p
Ja wit en niet boren is hier ook wel gebruikelijk idd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
O
[..]
O ja schilderen moet ik hiet ook voorbetalen, alles moet wit zijn, geen gaten in de muur e.d. Daarom had ik ook bijna niks aan de muur hangen. Iedereen hier weet dat je daar later voor aan het betalen komt.. je kunt het niet echt je eigen huis maken zonder bij verhuizing voor dat soort kosten te staan. Dat is wel jammer. Dat is ook de grootste reden waarom we willen kopen, kun je tenminste gewoon eens in de muur boren enzo
In het ergste geval komt er een nieuwe vloerlaag op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn huis was ook een ex-huurhuis waar ze de honden lekker binnen in een hoekje lieten pissen ofzoOp sommige plekken heeft het nog jaren geduurd voordat die geur helemaal weg was
oh zeker wel. Maar had het liefst wel electrische plaat er in gezet ja. Maar kijken hoe het gaat en dat misschien dan tijdens die verhuur doen ofzo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je toch ook in de huidige staat gewoon verhuurd of niet?
Zal niet vaak gebruikt zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
en ze had het ook over gasfornuis maar ja geld is op:P
Steriel is het wel een beetje ja. Maar op straat vind ik het wel lekker dat het overal zo superschoon isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker steriel kil overregeld land om te wonen zo.
Afgekeurd voor de verhuur omdat het net een fractie 'gezelliger' is dan een ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker steriel kil overregeld land om te wonen zo.
Er word in die buurt wel gekraakt ja dus moet wel oppassenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan ze asielzoekers inzetten; staat al langer dan 6 maanden leeg. Ze blijven wel 15 jaar totdat de kinderen volwassen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |