In de desktopversie bij de opties.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:
Jongons ik word zo dol van die plaatjes met schuddende borsten en zo boven dit invoerveld. Hoe zet je dat ook alweer uit? Ik deed het eerder onsuccesvol.
Deze heb je met abo ook, want eigen frontpage content.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Borsten?
Ik had mijn abo nooit moeten verlengen
Heb je die niet dan?quote:
Mooi, zo in 1 postquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb precies de goede hoeveelheid borsten en een airfryer thuis![]()
Gecondoleerd trouwens, @:Leandra .
Ik twijfelde erover maar vond nog een extra post ook weer wat overdrevenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Ik denk dat ik een billen-vrouw zou zijn als ik niet van deze kant zou zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Dit vat het ook wel goed samen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder zitten wij een beetje in een gekke tijd.
Met beide moeders gaat het niet goed, mijn moeder wordt warriger en vergeetachtiger. Zodanig dat we ons zorgen maken.
En mijn schoonmoeder zit in het ziekenhuis momenteel, of een tia of haar hersentumor is gegroeid.
Bluh.
2021 zou beter worden toch?
Ik hoop dat het nog komt dan... klinkt wel als een beetje veel ellende voor jullie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |