Tja, als ze weigert om aan zelfreflectie te doen, houdt het een beetje op misschien?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze vind niet dat ze iets verkeerds heeft gedaan![]()
Ik heb ook geen hulp ofzo hierbij. Niemand die k ken heeft iets vergelijksbaars. Haar zus heb ik om hulp gevraagd maar die doet er ook niks mee. Etc.
Of je negeert haar of je accepteert haar gedrag en houdt een (minimaal) contact.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze vind niet dat ze iets verkeerds heeft gedaan![]()
Ik heb ook geen hulp ofzo hierbij. Niemand die k ken heeft iets vergelijksbaars. Haar zus heb ik om hulp gevraagd maar die doet er ook niks mee. Etc.
nee niet echt maar voel mij wel erg schuldig en alsof ik mijn 'verantwoordelijkheid' ontloop door haar af te kappen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als ze weigert om aan zelfreflectie te doen, houdt het een beetje op misschien?
Mis jij haar?
niemand is perfect. verwcht ik ook niet van haar maar er is wel een grens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je negeert haar of je accepteert haar gedrag en houdt een (minimaal) contact.
Aan de andere kant, wie in je leven vertrouw je wel 100% en kun je onvoorwaardelijk mee omgaan?
Nou dan zoek je diequote:
Als je daarop gaat wachten hoop ik dat je brood meegenomen hebt. En een slaapzak.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft nog geen enkele keer excuses aangeboden voor al die gekke beschuldigen
ik weet nog vroeger dat ze toen ik nog een kind was gewoon ineens ruzie met mij zocht en begon te zeggen dat mijn toon verkeerd was.Out of the blue. En vaak als mijn vader er dan net bij was. En dan stuurde ze mij ineens naar mijn kamer en mocht ik pas naar beneden komen als ik excuses aanbood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daarop gaat wachten hoop ik dat je brood meegenomen hebt. En een slaapzak.
Dat werkt niet, dan voelen ze zich weer enorm aangevallen. Heb het ook van dichtbij meegemaakt en je moet veel slikken om iets van dat soort relaties te maken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In elk geval niet overhaast op reageren. Een brief is misschien een goed idee. Uitleggen dat de bitterbal bij haar ligt. Dat zij moet veranderen omdat je de relatie nu als toxisch ziet.
Nog 57 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
Ja maar je moet ook jezelf niet compleet onder laten pissen natuurlijk. En als het enige wat je te winnen hebt "het pappen en nathouden van je eigen schuldgevoel" is, kun je zo iemand beter uit je leven verwijderen denk ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan voelen ze zich weer enorm aangevallen. Heb het ook van dichtbij meegemaakt en je moet veel slikken om iets van dat soort relaties te maken.
Kan eigenlijk geen kant op. Baal er ook van dat haar zus mij ook niet helptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan voelen ze zich weer enorm aangevallen. Heb het ook van dichtbij meegemaakt en je moet veel slikken om iets van dat soort relaties te maken.
donder op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 57 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Oeh die heb ik toch wel een flink lijstje hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je negeert haar of je accepteert haar gedrag en houdt een (minimaal) contact.
Aan de andere kant, wie in je leven vertrouw je wel 100% en kun je onvoorwaardelijk mee omgaan?
Valt precies in het weekend, dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja vind het wel kut voor haar dat ze nu denk ik wel veel alleen is. Kaart komt uit berlijn. Weet niet hoe het daar nu gaat met haar sociale contacten maar ze zal wel eenzaam zijn jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook jezelf niet compleet onder laten pissen natuurlijk. En als het enige wat je te winnen hebt "het pappen en nathouden van je eigen schuldgevoel" is, kun je zo iemand beter uit je leven verwijderen denk ik
Ja nou ik ook, de meeste mensen wel, dat bedoel ik ook. bitterbal heeft een hechtingstrauma helaas opgelopen in haar jeugd. Een goede psycholoog zou daar met haar aan kunnen werkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die heb ik toch wel een flink lijstje hoor.
Je hebt in die situaties voor jezelf weinig te winnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook jezelf niet compleet onder laten pissen natuurlijk. En als het enige wat je te winnen hebt "het pappen en nathouden van je eigen schuldgevoel" is, kun je zo iemand beter uit je leven verwijderen denk ik
Zou je graag bepaalde vorm van contact hebben?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan eigenlijk geen kant op. Baal er ook van dat haar zus mij ook niet helpt
Als je alleen uit medelijden contact met haar zoekt dan zou ik dat gevoel in elk contact laten prevaleren en jezelf een beetje wegcijferen want dan doe je het puur voor haar, dan kun je ook wat afstand bewaren en af en toe je schouders ophalen als er rare of kwetsende woorden uit haar komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vind het wel kut voor haar dat ze nu denk ik wel veel alleen is. Kaart komt uit berlijn. Weet niet hoe het daar nu gaat met haar sociale contacten maar ze zal wel eenzaam zijn ja
1 brood? het is wel bitterbal he?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daarop gaat wachten hoop ik dat je brood meegenomen hebt. En een slaapzak.
Ik toch zeker 2 personen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die heb ik toch wel een flink lijstje hoor.
net als oud en nieuwquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt precies in het weekend, dat is dan weer jammer
Nog 33 dagen tot woensdag 1 december 2021quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal proberen ze kantoor in de periode tussen kerst en oud op nieuw gesloten te houden en geven ze nog een vrije dag weg. Dit jaar blijven we vrolijk open.quote:
juist die laatste dagen zijn bij ons rennen en blazen om zoveel mogelijk spul nog in december af te ronden en het niet overloopt in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal proberen ze kantoor in de periode tussen kerst en oud op nieuw gesloten te houden en geven ze nog een vrije dag weg. Dit jaar blijven we vrolijk open.
Ik schrok van de week ook toen ik die week onder ogen kreeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal proberen ze kantoor in de periode tussen kerst en oud op nieuw gesloten te houden en geven ze nog een vrije dag weg. Dit jaar blijven we vrolijk open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |