Bouwvakkers of klassiek?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn favoriet is decolleté.
zal je straks de mijne weer eens sturenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn favoriet is decolleté.
Da’s ook weer waar.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja elke dag wijn is niet gezond
komt door de prik!quote:
dat was een voorbode voor de prik!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want had eerder vandaag ook al twee keer.
Heb je de dagen dat ze liggen ook meegenomen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Wie zei dat de zorgcrisis niet kwam door mandaat?
Je moet ze geen goud voeren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hamster kost je 2000 euro aan voer tijdens zijn leven en je ziet het beestje precies 11 minuten.
cavia's geven je nog wel af en toe een concert. dat doen hamsters niet tochquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Vergeleken bij de cavia's is zo'n hamstertje gratis.
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
cavia's geven je nog wel af en toe een concert. dat doen hamsters niet toch
WHIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEP
gratis concert.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.
vliegenmepper eropquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.
Ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt. Maar coronapatiënten liggen veel langer op de IC dan de gemiddelde patiënt. Dus met minder patiënten kan het toch drukker zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
of dat we gezonder worden en dat er daardoor minder opnames zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?
Plus dat ze sowieso al jaren bezig zijn om de capaciteit terug te schroevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt. Maar coronapatiënten liggen veel langer op de IC dan de gemiddelde patiënt. Dus met minder patiënten kan het toch drukker zijn.
quote:Van een blik op de toekomst gaan we naar het verleden. Want vanwege de coronacrisis gaat het vaak over het aantal ziekenhuisbedden in Nederland. Het aantal bedden is in de laatste tientallen jaren flink afgenomen. Begin jaren zeventig waren er 75.000 ziekenhuisbedden in Nederland en dat aantal is inmiddels met bijna de helft afgenomen.
https://www.nu.nl/stand-v(...)kosten-lopen-op.html
Gemiddeld 80185 pj is best veel eigenlijk toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
of dat we gezonder worden en dat er daardoor minder opnames zijn
Nee steeds minder mensen op de IC dus gezonder.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat ze sowieso al jaren bezig zijn om de capaciteit terug te schroeven
[..]
ik vind het niet weinigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gemiddeld 80185 pj is best veel eigenlijk toch?
gekke balquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gemiddeld weer teveel gegeten
ja heb ik allemaal opgegetenquote:
Gohquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gemiddeld weer teveel gegeten
Zoiets?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef Haags het volgende:
Zo vrienden, mijn voetjes en nageltjes zijn weer lekker verzorgd
Je weet dat we een boel operaties uitgesteld zijn toch? Dat waren ook mensen die even op de IC komen te liggen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee steeds minder mensen op de IC dus gezonder.![]()
Nee maar dan zeg je, Corona patiënten liggen er langer, nou dan had je dus toch nog steeds al die andere IC patiënten PLUS Corona patiënten en dan toch nog meer patiënten.
Met een wijntje erbij?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Geen zin, maar moet eigenlijk nog even een uurtje gaan sporten
gister op de nos site dat mensen nu met ergere klachten bij de arts komen dan voor corona. Meer amputaties bvquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet dat we een boel operaties uitgesteld zijn toch? Dat waren ook mensen die even op de IC komen te liggen.
ordt het een beetje ongeloofwaardig vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |