SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog even volhoudenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bijna bij de club
[ afbeelding ]
Ik snap ineens waarom 4ebe hier niet meer mag postenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
3 jaar afzien in 3 weken ongedaan![]()
Pita = 🐈?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Pitaatje had gisteren niet gegeten dus ik maakte me meteen zorgen. Maar ze was er nog.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom 4ebe hier niet meer mag posten
Meneer wattenschijfje vindt dat ze te dik wordtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom 4ebe hier niet meer mag posten
snel thuis eigenlijk welquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Deel 2 van mijn pasta was goddelijk![]()
Die dagen mag dat nog. We horen dinsdag wel of het daarna nog magquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thuis.
Ma/Di weer.
Als het nog mag van ome Hugo.
Deel twee? Je hebt twee keer avond gegeten?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Deel 2 van mijn pasta was goddelijk![]()
wat was er mis mee?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Laptop is weer gemaakt![]()
Soort van
Accu en laadpoort deden stom en hij wou niet meer aan.quote:
was het niet tijd voor een nieuwe?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Accu en laadpoort deden stom en hij wou niet meer aan.
Er moet nog wel een nieuwe batterij in maar met kabel kan ik 'm nu weer gebruiken.
Kliekje van gisterenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deel twee? Je hebt twee keer avond gegeten?
Ga je die onder je camouflagepak dragen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
deze komen volgende maand![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ik nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je die onder je camouflagepak dragen?
Neuh deze is pas twee jaar oud. Nieuwe accu wordt wel 170 ekken maar ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het niet tijd voor een nieuwe?
das idd niet zo oudquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh deze is pas twee jaar oud. Nieuwe accu wordt wel 170 ekken maar ja.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien hangt die gewoon in de kast maar kijk je er overheen.
Ze heeft wel een mensenpak zodat ze als snack niet zo opvalt op straat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien hangt die gewoon in de kast maar kijk je er overheen.
Soort Terminator alleen dan gevuld met ragout ipv metaalquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mensenpak zodat ze als snack niet zo opvalt op straat.
ja anders word ik constant aangekeken. Zo kijken ze dan;quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mensenpak zodat ze als snack niet zo opvalt op straat.
Ontwerp: B. Van Toorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders word ik constant aangekeken. Zo kijken ze dan;
''
De meest iconische clown van Nederland?quote:
oh bassie?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meest iconische clown van Nederland?
Helpt bij de spijsvertering.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Pfff lig je ff uit te buiken, klimt er zon kleine duivel op me op ff lekker te dansen op me buik
Pipo?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Rutte?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is Hugo de Jonge toch al? Hahahaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ok Tjerriesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Hugo de Jonge toch al? Hahaha
Met veel nijntje style animaties mag ik hopen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag 33 powerpointslides gemaakt
Placenta uit de ovenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Straks lasagne, zin in, net alsof je rooie babyvoer eet wraahwaaah [ link | afbeelding ]
kleine duivel?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Pfff lig je ff uit te buiken, klimt er zon kleine duivel op me op ff lekker te dansen op mijn buik
En in comic sans.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Met veel nijntje style animaties mag ik hopen?
Nog beter.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Straks lasagne, zin in, net alsof je rooie babyvoer eet wraahwaaah [ link | afbeelding ]
Met je plebsrestjesvoerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:Elon Musk 14 miljard dollar rijker na bestelling van 100.000 Tesla's door Hertz
Tesla-topman Elon Musk werd gisteren 14 miljard dollar rijker en is nu de nog rijkere allerrijkste man van de wereld, schrijft tijdschrift Forbes. Nooit eerder volgde het blad een miljardair die zó rijk was als Musk.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0uIAI0FNEFc2kXTMvyM8
Ja ze sliep gewoon. Vanmorgen was alles weg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Agossie, das wel erg als die n dag niet eten. Maar was weer ok toch?
Zo'n hamster kost je 2000 euro aan voer tijdens zijn leven en je ziet het beestje precies 11 minuten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze sliep gewoon. Vanmorgen was alles weg.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze sliep gewoon. Vanmorgen was alles weg.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n hamster kost je 2000 euro aan voer tijdens zijn leven
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus gates en bezos zijn nu armer?
Als je dat beest goudvlokken voert jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hamster kost je 2000 euro aan voer tijdens zijn leven en je ziet het beestje precies 11 minuten.
wtf 3 porties natvoer per dag is echt veel te veel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik weet wel dat me 2 katten heel wat weg vreten in hun leven. 150 zakjes natvoer pm en nog veel droogvoer
Smorgens ieder 1,5 zakje van 85gr. Savonds ieder 1quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wtf 3 porties natvoer per dag is echt veel te veel.
Ik gaf vaak 1x in de 2 dagen ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wtf 3 porties natvoer per dag is echt veel te veel.
Reken mee, 2 hamsters a 2 zakken ¤5 pw en hooi/stro ¤5. Is ¤15 per week.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
Hamster kost nog geen eens 200 euro aan voer.
Jij hebt ook luxe katten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik weet wel dat me 2 katten heel wat weg vreten in hun leven. 150 zakjes natvoer pm en nog veel droogvoer
Hamster leeft gemiddeld 2 jaar en ze vreten geen zak per week, eerder per maand of twee maanden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken mee, 2 hamsters a 2 zakken ¤5 pw en hooi/stro ¤5. Is ¤15 per week.
¤780 per jaar, levensduur van 5 jaar = ¤3900
Ook high energy binnenkat(ten)?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gaf vaak 1x in de 2 dagen ofzo.Kat was verder altijd gezond verder.
Eerder 1 zak a 3 euro per maand ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken mee, 2 hamsters a 2 zakken ¤5 pw en hooi/stro ¤5. Is ¤15 per week.
¤780 per jaar, levensduur van 5 jaar = ¤3900
Ja waarom niet. Het is geen verplichting ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ook high energy binnenkat(ten)?
quote:
Zakjes van 250gr, zijn zo op, kost ¤4 zie ik nu.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hamster leeft gemiddeld 2 jaar en ze vreten geen zak per week, eerder per maand of twee maanden.
Ik heb zelf een hamster gehad flapdrol.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zakjes van 250gr, zijn zo op, kost ¤4 zie ik nu.
Je rekenkunsten zijn abominabel.
Jaja zeker dood omdat ie te weinig at.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hamster gehad flapdrol.
Nee ging stiekem weg omdat ik stiekem ratten nam.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja zeker dood omdat ie te weinig at.
Gewoon bij de plaatselijke boerderij vragenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
En een pak hooi en zaagsel doe je ook tering lang mee.
Ik kocht het altijd in een dorp verderop, had je voor paar euro een mega zak zaagsel of beukensnippers (laatste kocht ik later altijd voor de ratten).quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij de plaatselijke boerderij vragen
Kom maar eens op schoot lief poesje Balquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop in mijn volgend leven terug te komen als kat ja
Hier gaat alle voer op + halve bak brokken ieder ookquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Het is geen verplichting ofzo.
ergens anders danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar eens op schoot lief poesje Bal
Nee wakker gemaaktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een grap over hun dikke moeder gemaakt dat ze zo boos naar je kijken?
Dit ben jij als gereïncarneerde hamsterquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop in mijn volgend leven terug te komen als kat ja
Ja omdat ze het lekker vinden maar over het algemeen is nat voer geen verplichting om je kat te geven, al helemaal niet al ze goede brokjes krijgen. Mijn kat kreeg ook best dure kattenbrokken dus ik vond het onnodig en zag het vooral als een lekkernij.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hier gaat alle voer op + halve bak brokken ieder ook
Je weet niet wat je mist, poezenhemel hier met allemaal lekkers en knuffels en aaitjes en speeltjesquote:
ik mis iets geloof ikquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik huur altijd bij Hertz maar ik wil helemaal geen stekkerauto
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ben jij als gereïncarneerde hamster
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik wel maar waar heb ik dat gezegdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hertz is een autoverhuurbedrijf?
Poesjeshemel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, poezenhemel hier met allemaal lekkers en knuffels en aaitjes en speeltjes
Ze krijgen royal canin brokken voor bengalen, en natvoer ook royal canin met gelei. Ze ravotten en breken het huis de halve dag af , die verbruiken wel veel energyquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ze het lekker vinden maar over het algemeen is nat voer geen verplichting om je kat te geven, al helemaal niet al ze goede brokjes krijgen. Mijn kat kreeg ook best dure kattenbrokken dus ik vond het onnodig en zag het vooral als een lekkernij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar waar heb ik dat gezegd
ik weet niet meer wat je op reageert![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort Statler & Waldorf in poezenvorm.
ohhhquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je postte iets over Elon Musk die veel centjes heeft verdiend met de verkoop van Tesla’s aan Hertz.
Ballie gaat liever naar Dimmy, krijgt ze amper te vreten, zo'n aarsdiamant en die noemt haar Esmeralda Soixante Neuva IV.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie gaat liever naar Dimmy, krijgt ze amper te vreten, zo'n aarsdiamant en die noemt haar Esmeralda Soixante Neuva IV.
[..]
Ballie gaat liever naar Dimmy, krijgt ze amper te vreten, zo'n aarsdiamant en die noemt haar Esmeralda Soixante Neuva IV.
[..]
Is een aarsdiamant een mooi item in die kringen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/Twinkle-Tush-Cat-Jewel/dp/B07RZNV5CDquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
maar dan lakt ze wel denk ik mijn nageltjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een aarsdiamant een mooi item in die kringen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/Twinkle-Tush-Cat-Jewel/dp/B07RZNV5CD
Jezusquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okee.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die voor katten graag, stop die maar weer terug waar ie zat
Je schermquote:
Nou ja zeg.quote:
denk eerder een soul kurkquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn favoriet is decolleté.
Bouwvakkers of klassiek?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
zal je straks de mijne weer eens sturenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Da’s ook weer waar.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja elke dag wijn is niet gezond
komt door de prik!quote:
dat was een voorbode voor de prik!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want had eerder vandaag ook al twee keer.
Heb je de dagen dat ze liggen ook meegenomen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Wie zei dat de zorgcrisis niet kwam door mandaat?
Je moet ze geen goud voeren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hamster kost je 2000 euro aan voer tijdens zijn leven en je ziet het beestje precies 11 minuten.
cavia's geven je nog wel af en toe een concert. dat doen hamsters niet tochquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Vergeleken bij de cavia's is zo'n hamstertje gratis.
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
cavia's geven je nog wel af en toe een concert. dat doen hamsters niet toch
WHIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEP
gratis concert.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.
vliegenmepper eropquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als er eentje berig is heb je dag en nacht een concert.
Ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt. Maar coronapatiënten liggen veel langer op de IC dan de gemiddelde patiënt. Dus met minder patiënten kan het toch drukker zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
of dat we gezonder worden en dat er daardoor minder opnames zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?
Plus dat ze sowieso al jaren bezig zijn om de capaciteit terug te schroevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt. Maar coronapatiënten liggen veel langer op de IC dan de gemiddelde patiënt. Dus met minder patiënten kan het toch drukker zijn.
quote:Van een blik op de toekomst gaan we naar het verleden. Want vanwege de coronacrisis gaat het vaak over het aantal ziekenhuisbedden in Nederland. Het aantal bedden is in de laatste tientallen jaren flink afgenomen. Begin jaren zeventig waren er 75.000 ziekenhuisbedden in Nederland en dat aantal is inmiddels met bijna de helft afgenomen.
https://www.nu.nl/stand-v(...)kosten-lopen-op.html
Gemiddeld 80185 pj is best veel eigenlijk toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
of dat we gezonder worden en dat er daardoor minder opnames zijn
Nee steeds minder mensen op de IC dus gezonder.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
4 maand oude tweet. En wat zegt het nu eigenlijk? Dat we als NL’er eigenlijk best ongezond zijn?
Ja maar dat is de schuld van de ongevaccineerdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat ze sowieso al jaren bezig zijn om de capaciteit terug te schroeven
[..]
ik vind het niet weinigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gemiddeld 80185 pj is best veel eigenlijk toch?
gekke balquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gemiddeld weer teveel gegeten
ja heb ik allemaal opgegetenquote:
Gohquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gemiddeld weer teveel gegeten
Zoiets?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef Haags het volgende:
Zo vrienden, mijn voetjes en nageltjes zijn weer lekker verzorgd
Je weet dat we een boel operaties uitgesteld zijn toch? Dat waren ook mensen die even op de IC komen te liggen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee steeds minder mensen op de IC dus gezonder.![]()
Nee maar dan zeg je, Corona patiënten liggen er langer, nou dan had je dus toch nog steeds al die andere IC patiënten PLUS Corona patiënten en dan toch nog meer patiënten.
Met een wijntje erbij?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Geen zin, maar moet eigenlijk nog even een uurtje gaan sporten
gister op de nos site dat mensen nu met ergere klachten bij de arts komen dan voor corona. Meer amputaties bvquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet dat we een boel operaties uitgesteld zijn toch? Dat waren ook mensen die even op de IC komen te liggen.
ordt het een beetje ongeloofwaardig vriendquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging even googlen. Werd ik niet bijzonder vrolijk van.
Is altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Net gedaanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet je even een stukje gaan lopen.
Jij laat wekelijks je tarrels wegknippen toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
@Haags kan dit?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:23 schreef dud0r het volgende:
ik heb la vache qui rit cheezdippers. Neem ik die maar als snack
ik heb ze al op dus ik zou niet weten waarom nietquote:
Natuurlijk niet. En die dingen zijn ook gewoon niet te vreten zo goor.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En die dingen zijn ook gewoon niet te vreten zo goor.
112 gebeldquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ze al op dus ik zou niet weten waarom niet
alsof die fransozen helemaal hier heen komen rijdenquote:
Mijn pc trekt me ook nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat mijn pc dat nooit zou trekken
https://www.instagram.com/p/CRJ4JxnoeHy/
Gaan we scheldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof die fransozen helemaal hier heen komen rijden
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
Gaan we schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaat je PC wel van huilen inderdaad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
Heb ik niet meer, usb poort is te kleinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je m in de floppydrive proppen
Hij weet niet wat dat isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik moest grinniken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem een converterquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, usb poort is te klein
Ouwequote:
Bossiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja mijn reisverslag is nog niet af
Ik ben nog bij vrijdag..
En het is pas donderdag.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog bij vrijdag..
Ja, maar ik ben maandag begonnen aan het verslagquote:
Ga je ‘m posten in TRV?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog bij vrijdag..
Wat heb je op?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dawazlekkahNog even een biertje en dan te bedde
Vanavond niet stiekem weer chocolade in bed eten hè?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Beestjes hebben een schoon verblijf en ik heb een schoon bed
Mag je daar zomaar topics openen of is daar een centraal topic voor??quote:
Nee alles is opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanavond niet stiekem weer chocolade in bed eten hè?
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegenquote:
Je mag gewoon een verslag plaatsen en dan voegen de mods een linkje toe aan een centraal topicquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag je daar zomaar topics openen of is daar een centraal topic voor??![]()
Gauw wegflikkerenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegen
Chinees indische rijsttafel. Het was lekker.quote:
de enige chocolade die we wegflikkeren is chocolade met munt er inquote:
Reisverslagen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag gewoon een verslag plaatsen en dan voegen de mods een linkje toe aan een centraal topic
@:liesje1979 kan dit bevestigen
Er is een nieuwe Chocolonely met koekjes erin.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegen
Boks.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
de enige chocolade die we wegflikkeren is chocolade met munt er in
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Chocolonely met koekjes erin.
👊quote:
cities skylines goodnessquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
Lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chinees indische rijsttafel. Het was lekker.
Vraag maar aan US wat voor bedreigde diersoorten er allemaal bij omgekomen zijn
ook niet in de trein?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:05 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik het nu op krijg want gebruik amper mobiel internet haha.
ieuwl treinfiquote:
Nee met oom en tante. Oom is advocaat die mijn vertrek bij mijn vorige werkgever "begeleid" heeft.quote:
Ik heb deze maand 500 mb gebruikt ofzo. Van de 5gb.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:05 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik het nu op krijg want gebruik amper mobiel internet haha.
Ja naja ik vind tien euro per maand een mooi bedrag dus ach als ik dan dit erbij krijg prima. 🤣 Komt vast ooit wel van pas.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 500 mb gebruikt ofzo. Van de 5gb.keertje afgesloten toen ik op vakantie ging, voor Google maps enzo.
Ik heb al jaren Simpel, betaal ook een tientje. Wat een verschil met vroegerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind tien euro per maand een mooi bedrag dus ach als ik dan dit erbij krijg prima. 🤣 Komt vast ooit wel van pas.
ik ga het niet eens proberen om een serie of film via de treinfi te streamen.quote:
Aah, een bedank-etentje dusquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met oom en tante. Oom is advocaat die mijn vertrek bij mijn vorige werkgever "begeleid" heeft.
een date?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond vroeg in bed lig met Hercule.
Ik zit ook bij Simpel. Ga nu mijn vijfde jaar in. Ben erg tevreden en de prijs is goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al jaren Simpel, betaal ook een tientje. Wat een verschil met vroeger
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond vroeg in bed lig met Hercule.
Ik zit vooral beetje op FOK te kijken in de trein. Hier klagen over jankende kinderen enz.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga het niet eens proberen om een serie of film via de treinfi te streamen.
ja daar is het wel prima voorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit vooral beetje op FOK te kijken in de trein. Hier klagen over jankende kinderen enz.
Bij Ommen is er geen mobiel netwerk, ligt niet aan mijn netwerk of telefoon dat heeft iedereen daar dus ik voel me genoodzaakt om het te gebruiken.quote:
je kan ook omrijdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Ommen is er geen mobiel netwerk, ligt niet aan mijn netwerk of telefoon dat heeft iedereen daar dus ik voel me genoodzaakt om het te gebruiken.
goed planquote:
@Haags je LEGO bestelling is erquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Recce het volgende:
Wie heeft er iets heel zwaars in Zuid-Korea besteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat het wel meevalt. @Geerd denkt dat niet zo snelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk denkt hij niet wat een gek wijf.
Ik verstuur nooit sms'jes. Wie sms je dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
Heb ook 500 smsjes. Volgens mij verstuur ik er nog geen eens 10 per maand.
Dat is nog veel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
maar het is er zo gezellig. en af en toe een beetje engquote:
Ik ken dus twee mensen met een old skool telefoontje.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verstuur nooit sms'jes. Wie sms je dan?
ik misschien 1 per jaarquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |