quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging even googlen. Werd ik niet bijzonder vrolijk van.
Is altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Net gedaanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet je even een stukje gaan lopen.
Jij laat wekelijks je tarrels wegknippen toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
@Haags kan dit?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:23 schreef dud0r het volgende:
ik heb la vache qui rit cheezdippers. Neem ik die maar als snack
ik heb ze al op dus ik zou niet weten waarom nietquote:
Natuurlijk niet. En die dingen zijn ook gewoon niet te vreten zo goor.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En die dingen zijn ook gewoon niet te vreten zo goor.
112 gebeldquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ze al op dus ik zou niet weten waarom niet
alsof die fransozen helemaal hier heen komen rijdenquote:
Mijn pc trekt me ook nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat mijn pc dat nooit zou trekken
https://www.instagram.com/p/CRJ4JxnoeHy/
Gaan we scheldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof die fransozen helemaal hier heen komen rijden
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
Gaan we schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaat je PC wel van huilen inderdaad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
Heb ik niet meer, usb poort is te kleinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je m in de floppydrive proppen
Hij weet niet wat dat isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik moest grinniken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem een converterquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, usb poort is te klein
Ouwequote:
Bossiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja mijn reisverslag is nog niet af
Ik ben nog bij vrijdag..
En het is pas donderdag.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog bij vrijdag..
Ja, maar ik ben maandag begonnen aan het verslagquote:
Ga je ‘m posten in TRV?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog bij vrijdag..
Wat heb je op?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dawazlekkahNog even een biertje en dan te bedde
Vanavond niet stiekem weer chocolade in bed eten hè?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Beestjes hebben een schoon verblijf en ik heb een schoon bed
Mag je daar zomaar topics openen of is daar een centraal topic voor??quote:
Nee alles is opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanavond niet stiekem weer chocolade in bed eten hè?
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegenquote:
Je mag gewoon een verslag plaatsen en dan voegen de mods een linkje toe aan een centraal topicquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag je daar zomaar topics openen of is daar een centraal topic voor??![]()
Gauw wegflikkerenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegen
Chinees indische rijsttafel. Het was lekker.quote:
de enige chocolade die we wegflikkeren is chocolade met munt er inquote:
Reisverslagen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag gewoon een verslag plaatsen en dan voegen de mods een linkje toe aan een centraal topic
@:liesje1979 kan dit bevestigen
Er is een nieuwe Chocolonely met koekjes erin.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kwam nog een reep zeezout karamel tegen
Boks.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
de enige chocolade die we wegflikkeren is chocolade met munt er in
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Chocolonely met koekjes erin.
👊quote:
cities skylines goodnessquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat is vet he dit
Lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chinees indische rijsttafel. Het was lekker.
Vraag maar aan US wat voor bedreigde diersoorten er allemaal bij omgekomen zijn
ook niet in de trein?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:05 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik het nu op krijg want gebruik amper mobiel internet haha.
ieuwl treinfiquote:
Nee met oom en tante. Oom is advocaat die mijn vertrek bij mijn vorige werkgever "begeleid" heeft.quote:
Ik heb deze maand 500 mb gebruikt ofzo. Van de 5gb.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:05 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik het nu op krijg want gebruik amper mobiel internet haha.
Ja naja ik vind tien euro per maand een mooi bedrag dus ach als ik dan dit erbij krijg prima. 🤣 Komt vast ooit wel van pas.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 500 mb gebruikt ofzo. Van de 5gb.keertje afgesloten toen ik op vakantie ging, voor Google maps enzo.
Ik heb al jaren Simpel, betaal ook een tientje. Wat een verschil met vroegerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind tien euro per maand een mooi bedrag dus ach als ik dan dit erbij krijg prima. 🤣 Komt vast ooit wel van pas.
ik ga het niet eens proberen om een serie of film via de treinfi te streamen.quote:
Aah, een bedank-etentje dusquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met oom en tante. Oom is advocaat die mijn vertrek bij mijn vorige werkgever "begeleid" heeft.
een date?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond vroeg in bed lig met Hercule.
Ik zit ook bij Simpel. Ga nu mijn vijfde jaar in. Ben erg tevreden en de prijs is goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al jaren Simpel, betaal ook een tientje. Wat een verschil met vroeger
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond vroeg in bed lig met Hercule.
Ik zit vooral beetje op FOK te kijken in de trein. Hier klagen over jankende kinderen enz.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga het niet eens proberen om een serie of film via de treinfi te streamen.
ja daar is het wel prima voorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit vooral beetje op FOK te kijken in de trein. Hier klagen over jankende kinderen enz.
Bij Ommen is er geen mobiel netwerk, ligt niet aan mijn netwerk of telefoon dat heeft iedereen daar dus ik voel me genoodzaakt om het te gebruiken.quote:
je kan ook omrijdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Ommen is er geen mobiel netwerk, ligt niet aan mijn netwerk of telefoon dat heeft iedereen daar dus ik voel me genoodzaakt om het te gebruiken.
goed planquote:
@Haags je LEGO bestelling is erquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Recce het volgende:
Wie heeft er iets heel zwaars in Zuid-Korea besteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat het wel meevalt. @Geerd denkt dat niet zo snelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk denkt hij niet wat een gek wijf.
Ik verstuur nooit sms'jes. Wie sms je dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
Heb ook 500 smsjes. Volgens mij verstuur ik er nog geen eens 10 per maand.
Dat is nog veel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
maar het is er zo gezellig. en af en toe een beetje engquote:
Ik ken dus twee mensen met een old skool telefoontje.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verstuur nooit sms'jes. Wie sms je dan?
ik misschien 1 per jaarquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:17 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |