abonnement Unibet Coolblue
pi_201932897
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 oktober 2021 @ 17:25:40 #2
22592 crew  Ole
pi_201932968
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201932971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:44 schreef JourneyBlue het volgende: [..] Eens, ze plaatste trouwens dit in haar geheime juice-Telegram-groep (ze zat toen zelf in Marbella, mede mogelijk gemaakt door haar abonnees *O* ), maar natuurlijk komt dat uiteindelijk ook op internet terecht.
Hoezo natuurlijk? Zou de kleine lettertjes eerst maar eens lezen voordat je/ reality.fbi wat uit die privegroep online gooit…
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:26:32 #4
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201932975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Dat hebben we gemist, er is wel ander terug lees materiaal.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 17:32:20 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201933045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Kopje thee doet wonderen c_/
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201933050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoezo natuurlijk? Zou de kleine lettertjes eerst maar eens lezen voordat je/ reality.fbi wat uit die privegroep online gooit…
welke kleine lettertjes?
pi_201933061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
welke kleine lettertjes?
Hahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201933071
Dat André volledig voor zichzelf kiest/ André zijn Sarah voor zijn eigen broodnodige gemoedsrust de ruimte moest geven/Zijn relatie met Sarah was door zijn emotionele burn-out op een laag pitje gezet, maar zou intussen zelfs definitief over zijn/
Voor zijn gemoedsrust moest de zanger haar laten gaan.

Is toch best raar geformuleerd?

Gemoedsrust is (even globaal) de rust die je hebt als je niets verwijtbaars hebt gedaan, dus blijkbaar trekt hij zich (volgens Guido) de mening van vage en rancuneuze internetroddelaars best aan.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:47:51 #10
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201933223
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:32 schreef maily het volgende:
*O* #TT
een geraffineerde liefdesval was ook een leuke geweest :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201933605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Nou dan is die zeker terug bij Monique, _O-
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 18:26:01 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201933612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Had ze net een nieuwe teennagelschaar gekocht _O_
pi_201934509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Roggel weer overspannen las ik net..

vast al gepost, kom net van mijn werk :@
Waar kan ik dat lezen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201934593
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201934894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland
Nou ja alles goed, reality.fbi houdt zich vooral bezig met het achteraf beoordelen of de populaire kanalen gelijk hadden en ze voor de rest afkraken op hun uiterlijk en persoonlijke levens. Lijkt een behoorlijk gefrustreerd persoon achter te zitten
pi_201935145
Effe wat anders, als ik zo naar de laatste foto's op Roxeanne's insta kijk... Lijkt ze zwanger?
pi_201935769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland
Ach joh, die gaan straks nat omdat ze dingen posten uit een besloten groep. Lekker makkelijk scoren.

Beetje glasscherven verkopen als “maanstenen”.
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 21:02:38 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201935805
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
Effe wat anders, als ik zo naar de laatste foto's op Roxeanne's insta kijk... Lijkt ze zwanger?
Dat kan. Zwanger lijken.
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 21:03:18 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201935815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ach joh, die gaan straks nat omdat ze dingen posten uit een besloten groep. Lekker makkelijk scoren.

Beetje glasscherven verkopen als “maanstenen”.
Verkeerd topic?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 oktober 2021 @ 21:09:06 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201935882
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:07 schreef maily het volgende:

[..]
Gordon troosten? :o
En dan een Ewbankje doen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201936290
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef maily het volgende:

[..]
Dat kan. Zwanger lijken.
We zullen het horen over een tijdje als het zo is. Misschien moet ik ook een juice account openen...
  Miss 200.000.000! donderdag 28 oktober 2021 @ 22:00:50 #22
367000 roos94
pi_201936523
Ik vind haar helemaal niet zwanger lijken
pi_201937086
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
Effe wat anders, als ik zo naar de laatste foto's op Roxeanne's insta kijk... Lijkt ze zwanger?
Ik zag vanmiddag een foto voorbij komen toen dacht ik het ook. Of misschien iets bijgekomen en gaat dat bij haar op haar buik zitten kan ook.
pi_201937369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:47 schreef shomila het volgende:

[..]
Ik zag vanmiddag een foto voorbij komen toen dacht ik het ook. Of misschien iets bijgekomen en gaat dat bij haar op haar buik zitten kan ook.
Ik zag haar ook even tijdens het zingen haar hand op haar buik leggen. Toen dacht ik het ook.
pi_201937900
quote:
12s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of dit hele gebeuren ook niet allemaal (deels) geregisseerd was, :@. De publieke opinie keerde tegen ze en plots trekken ze het niet meet. Op deze manier kunnen ze mogelijk het tij keren en sympathie winnen. Ik zie Rachel er wel voor aan, :').

Maar zal wel mijn zure paranoia richting BN’ers zijn, :D. Denk het nu inmiddels ook niet (helemaal) meer.
Precies wat ik dacht. Popie jopie je geweldige leven omline ieder kwartier verversen met nog geweldiger privé info en foto's.
Maar nu het niet voordelig uitkomt geen commentaar.
Nog zo kort geleden dat Rachel gretig overal verkondigde dat haar zoon nog nooit eerder zo gestraald had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')