abonnement Unibet Coolblue
pi_201931677
Een aantal users kwam er achter dat er weliswaar een hoop topics zijn voor digitale games, en zelfs een voor fysieke bordspellen, maar als we het dan hebben over Pen & Paper RPG's (zoals Dungeons & Dragons, HET voorbeeld) dan konden we niets vinden. En dat terwijl het toch nog steeds een levendig genre is.

Vandaar: A TOPIC IS BORN!

Voor zaken als:

• Dungeons & Dragons
• Vampire: The Masquerade
• Pathfinder
• Warhammer
• etc











Een schitterende uitgebreidere OP met plaatjes en links en aanvullingen komt nog wel, maar voor nu: GAME ON!
pi_201931689
Ik vraag me af... Wat heeft hier de voorkeur? Enkel een kaart, of ook muren, of een hele dungeon (muren, deuren, vloeren, daken op huizen, etc)?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:24:28 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201931819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Ik vraag me af... Wat heeft hier de voorkeur? Enkel een kaart, of ook muren, of een hele dungeon (muren, deuren, vloeren, daken op huizen, etc)?
Ik heb alleen met kaart gedaan. En dan fysiek of op roll20.
Hele muren, deuren, daken etc dan wordt t me iets te bordspel achtig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201931858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb alleen met kaart gedaan. En dan fysiek of op roll20.
Hele muren, deuren, daken etc dan wordt t me iets te bordspel achtig.
Dat laatste heb ik ook met daken, vloeren, etc. Muren vind ik nog wel wat toevoegen aan een kaart, omdat het het hele 'line of sight' duidelijker maakt.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:52:12 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201932008
Ik ga zometeen naar een table top avond bij t COC :D
Rollenspellen en je verliezen in een andere wereld is ook hip gewo4den bij de Queers.

Heb een oud character afgestofd en naar level 8 gebracht. Als t goed is wordt t Icewind Dale, nooit gespeeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:23:03 #6
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_201932945
Voor mij is een kaart ook genoeg. Hoewel Theater of the Mind ook leuk is voor kleinere encounters of een lichtere sessie.

Verder heb ik vanavond een Halloween-themed one-shot, dus ik heb een scarecrow gemaakt (met behulp van de custom origin uit Tasha's Cauldron)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_201942026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zometeen naar een table top avond bij t COC :D
Rollenspellen en je verliezen in een andere wereld is ook hip gewo4den bij de Queers.

Heb een oud character afgestofd en naar level 8 gebracht. Als t goed is wordt t Icewind Dale, nooit gespeeld.
Ik zie op YT regelmatig video's voorbij komen van idiote sneeuwvlokjes die schreeuwen dat alles seksistisch, racistisch en toxisch is en per se moet veranderen omdat zij dat zo nodig vinden... Uiteraard is dat schreeuw tuig lid van de alfabet-groep*. Hoop dat dit niet jouw ervaring was & hoop dat de mensen gewoon plezier wilde hebben & hadden.

* = Met Alfabet groep bedoel ik mensen wiens seksuele voorkeur een politiek statement is, dus niet "de normale niet-hetero".
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:58:26 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201942479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 14:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Ik zie op YT regelmatig video's voorbij komen van idiote sneeuwvlokjes die schreeuwen dat alles seksistisch, racistisch en toxisch is en per se moet veranderen omdat zij dat zo nodig vinden... Uiteraard is dat schreeuw tuig lid van de alfabet-groep*. Hoop dat dit niet jouw ervaring was & hoop dat de mensen gewoon plezier wilde hebben & hadden.

* = Met Alfabet groep bedoel ik mensen wiens seksuele voorkeur een politiek statement is, dus niet "de normale niet-hetero".
Hier was t alleen vooraf dat we aan konden geven wat we niet prettig zouden vinden (Rules & Veils), en er lag een kaart met een X midden op tafel dat wanneer je ergens gedurene het spel om wat voor reden dan ook niet wil dat t doorgaat, je die kaart aan kon raken.

• Iedereen vond alles prima
• Die kaart is niet aangeraakt

We waren met zo'n 20 personen, 3 tafels met oneshots. Nergens problemen of gezeik. Ik denk dat t juist bij uitstek kan aanslaan bij "de alfabet groep" omdat het gaat om fantasie, een ander karakter aanmeten, je verliezen in een andere wereld. Een man spelen, een vrouw spelen, een elf, whatever. Alles kan.

D&D nerds zijn vaak buiten beentjes geweest. LGBTQIA+ ook. Als je beide bent.... heb je vrijwel meteen al een klik :D

En qua wereld van DnD, racistisch sekstistisch... het is volledig wat jij er van maakt als DM, en als speler. Dus als jouw spel die kant op gaat, ligt dat toch echt aan die groep, niet aan t bronmateriaal.

Qua rules & veiles, dat zie je steeds vaker voorkomen. Ik sta er zelf niet zo bij stil, maar vind t ook niet erg. Kan me prima voorstellen dat als bv iemand ooit ontvoerd is, of verkracht, of wat voor naar trauma dan ook, dat je dat niet echt graag uit wil spelen in de fantasie setting. Dan gaat echte wereld en spel door elkaar lopen. Dus als je dat dan vooraf aangeeft, prima, dan weten de DM en de spelers dat ze niet die kant op moeten gaan qua verhaal/spel.

Wij hadden een horrorsetting, en iedereen zei: BRING IT ON! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:05:51 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201942562
Gisteren dus de wendigo verslagen in de Icewind Dale setting.
Met level 8 characters:

• Air Genasi Druid, Circle of the Moon
• Human Sentinel Cleric
• Human Rogue Swashbuckler
• Half-Elf Bard, College of Whipsers

Die laatste was van mij en maakte het erg lastig voor me. Het bleek een dungeon crawl te zijn, dus een hoop knokken. Maar:

• Mijn bard heeft maar 49 HP
• Mijn bard is College of Whispers, en dus vooral Debuff van de enemy
• De meeste van mijn spreuken waren op Fear gebaseerd, en al die monsters hadden immunity to fear :')
• Al mijn andere spreuken waren meer role-play spreuken als Zone of Truth en Tongues :D

Dus als karakter was ik volledig genaaid en heb ik weinig bij kunnen dragen in de gevechten. Maar heb toch een leuke avond gehad!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201942575
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hier was t alleen vooraf dat we aan konden geven wat we niet prettig zouden vinden (Rules & Veils), en er lag een kaart met een X midden op tafel dat wanneer je ergens gedurene het spel om wat voor reden dan ook niet wil dat t doorgaat, je die kaart aan kon raken.

• Iedereen vond alles prima
• Die kaart is niet aangeraakt
Regels en watnou?? Dat woord kan ik niet plaatsen. Ik ken wel een vertaling, maar ik denk niet dat je een sluier bedoelt.

Wat je omschrijft is idd perfect voor een one shot. Normaal noemen we dat sessie 0 ;)
quote:
We waren met zo'n 20 personen, 3 tafels met oneshots. Nergens problemen of gezeik.
*O*, zo hoort het :+
quote:
Ik denk dat t juist bij uitstek kan aanslaan bij "de alfabet groep" omdat het gaat om fantasie, een ander karakter aanmeten, je verliezen in een andere wereld. Een man spelen, een vrouw spelen, een elf, whatever. Alles kan.
Oneens. De alfatbet groep wil ook voor jou en mij bepalen wat wel en niet mag. Normale mensen (ongeacht waar je seks mee wil hebben) hebben geen last van dit soort fascisme. Zo zou ik van die sneeuwvlokjes geen orcs in mijn spellen mogen hebben, want rasssiessstiessss.
quote:
D&D nerds zijn vaak buiten beentjes geweest. LGBTQIA+ ook. Als je beide bent.... heb je vrijwel meteen al een klik :D

En qua wereld van DnD, racistisch sekstistisch... het is volledig wat jij er van maakt als DM, en als speler. Dus als jouw spel die kant op gaat, ligt dat toch echt aan die groep, niet aan t bronmateriaal.
Eens.
quote:
Qua rules & veiles, dat zie je steeds vaker voorkomen. Ik sta er zelf niet zo bij stil, maar vind t ook niet erg. Kan me prima voorstellen dat als bv iemand ooit ontvoerd is, of verkracht, of wat voor naar trauma dan ook, dat je dat niet echt graag uit wil spelen in de fantasie setting. Dan gaat echte wereld en spel door elkaar lopen. Dus als je dat dan vooraf aangeeft, prima, dan weten de DM en de spelers dat ze niet die kant op moeten gaan qua verhaal/spel.
Oh ja, sessie 0 is daar perfect voor in een campagne & die kaart die je omschrijft bij een one-shot. Had ik persoonlijk nooit over nagedacht. _O_ weer wat geleerd _O_. Dank
quote:
Wij hadden een horrorsetting, en iedereen zei: BRING IT ON! :D
*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2021 15:07:39 ]
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:09:06 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201942605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Regels en watnou?? Dat woord kan ik niet plaatsen. Ik ken wel een vertaling, maar ik denk niet dat je een sluier bedoelt.
Is ook sluier. Verschil tussen rule & veil is:

Rule: Je wil dat t uberhaubt niet aan bod komt
Veil: Het kan aan bod komen in t verhaal, maar liever niet actief uitgespeeld (dus achter de schermen, of met een regel tekst..ofwel achter de sluier)

quote:
Oneens. De alfatbet groep wil ook voor jou en mij bepalen wat wel en niet mag. Normale mensen (ongeacht waar je seks mee wil hebben) hebben geen last van dit soort fascisme. Zo zou ik van die sneeuwvlokjes geen orcs in mijn spellen mogen hebben, want rasssiessstiessss.
Dat is jouw ervaring, van roepers op YT. Maar iedere persoon gister was actief lid van de "Alfabet-groep" en niemand speelde zo of deed zo ;) Niet de hardste roepers over de hele groep uitspreiden. Ook niet alle hetero's zijn gay-bashers.

Je kan prima lid zijn van LQBTQIA+ activisme, en een Ork spelen in D&D ;)
Ik ben t levende voorbeeld. En we hadden er gisteren nog 19 andere voorbeelden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201942692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Is ook sluier. Verschil tussen rule & veil is:

Rule: Je wil dat t uberhaubt niet aan bod komt
Veil: Het kan aan bod komen in t verhaal, maar liever niet actief uitgespeeld (dus achter de schermen, of met een regel tekst..ofwel achter de sluier)
Cool concept.
quote:
[..]
Dat is jouw ervaring, van roepers op YT. Maar iedere persoon gister was actief lid van de "Alfabet-groep" en niemand speelde zo of deed zo ;) Niet de hardste roepers over de hele groep uitspreiden. Ook niet alle hetero's zijn gay-bashers.

Je kan prima lid zijn van LQBTQIA+ activisme, en een Ork spelen in D&D ;)
Ik ben t levende voorbeeld. En we hadden er gisteren nog 19 andere voorbeelden.
Denk dat we een verschillend beeld hebben van wat ik bedoel met "alfabet mensen" en LQBTQIA+. Dat laatste heeft niet per se te maken met het eerste ;). Beetje heul off topic, maar ok :+. Alfabet tuig willen WotC verplichten tot schrappen van Orcs, schrappen van alignment want racistisch, etc, etc, etc. LQBTQIA+ activisten komen op voor de rechten van leden van die groep(en). Zelfde als iemand die tegen milieuvervuiling is, niet per se het eens is met de methoden van Greenpeace ;).
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:23:43 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201942779
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Cool concept.
[..]
Kwam t in de laatste Vampire campaign ook al tegen.
Volgens mij vooral ook gebruikt als t iets meer de horror kant op gaat, en gister was Halloween themed.

quote:
Denk dat we een verschillend beeld hebben van wat ik bedoel met "alfabet mensen" en LQBTQIA+. Dat laatste heeft niet per se te maken met het eerste ;). Beetje heul off topic, maar ok :+. Alfabet tuig willen WotC verplichten tot schrappen van Orcs, schrappen van alignment want racistisch, etc, etc, etc. LQBTQIA+ activisten komen op voor de rechten van leden van die groep(en). Zelfde als iemand die tegen milieuvervuiling is, niet per se het eens is met de methoden van Greenpeace ;).
Alfabet mensen Extreme alfabet mensen :P
Dat eerste ben ik ook, dat tweede niet zo.

Kortom: Je mag van mij prima een ork spelen!
Maar dan wel zo'n sexy variant :P Anders ga ik schreeuwen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201942827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Kwam t in de laatste Vampire campaign ook al tegen.
Volgens mij vooral ook gebruikt als t iets meer de horror kant op gaat, en gister was Halloween themed.
Vandaar dat ik het niet ken :P
quote:
[..]
Alfabet mensen Extreme alfabet mensen :P
Dat eerste ben ik ook, dat tweede niet zo.

Kortom: Je mag van mij prima een ork spelen!
Maar dan wel zo'n sexy variant :P Anders ga ik schreeuwen.
_O_ *O* Oe-la-la :P :*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2021 15:27:40 ]
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:38:11 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201943815
Mijn boekenkast is nu wel flink uitgebreid weer, dankzij bol :o

Ook al zoek t ik t meeste online op, vind de boeken toch wel mooi "voor de heb".

• Starter Set
• Players Handbook
• Monsters Manual
• Dungeon Master's Guide
• Sword Coast Adventurer's Guide
• Xanathar's Guide to Everything
• Volo's Guide to Monsters
• Mordenkainen's Tome of Foes
• A Young Adventurer's Guide: Monsters & Creatures
• A Young Adventurer's Guide: Warriors & Weapons
• A Young Adventurer's Guide: Dungeons & Tombs
• A Young Adventurer's Guide: Wizards & Spells
• A Young Adventurer's Guide: Beasts & Behemoths
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:27:14 #16
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_201949484
De one-shot van gisteren was weer erg leuk. De stad waar we waren was gehuld in mist en er waren veel meldingen van vermiste personen (vooral kinderen) gedurende de laatste weken. Wij, als avonturiers, besloten om een eigen onderzoek uit te voeren.

De party (lvl 5):
-Fire Genasi Alchemist
-Dwarven Devotion Paladin
-Harengon Swashbuckler Rogue
-Human Life Cleric
-Scarecrow (custom origin) Shadow Monk (ikke!)

Eerst naar de stadswacht om de kapitein te ondervragen naar crime scenes en slachtoffers. Daarna naar de psychische afdeling van het lokale ziekenhuis om kinderen die ontkomen waren te ondervragen (ik bleef maar in de hal wachten). Dit gaf informatie over een haunted mansion waarde verdwijningen plaatsvonden en over de monsters die daar waren. Vervolgens wat onderzoek doen naar de monsters.

Uit een boek vol fabels en sprookjes konden we herleiden dat het Skulks betrof, ondode wezens die meestal een meester hebben, vrijwel onzichtbaar zijn en slechts op 3 manieren gezien kunnen worden:
-Kinderen.
-Spiegels.
-Het licht van een kaars gemaakt vanhet vet van een vers korps.

Dus de alchemist en de cleric gingen op pad om kaarsen te maken, de paladin ging zijn armor en schild eens goed poetsen, en de rogue maakte een achteruitkijk-spiegel aan de houten staf die aan mijn ellebogen en schouders hing. Na een tijdje kwamen de alchemist en cleric terug met 3 kaarsen. Er werd besloten dat de paladin er een op zijn helm kreeg, Een 2e werd in mijn pompoenen-hoofd geplaatst. De derde hield de alchemist nog even bij.

Vervolgens terug naar de wacht om te rapporteren wat we hadden uitgevonden, en daar kregen we 5 wachters mee.

Uiteindelijk naar het huis gegaan, waar we enkele skulks zagen ronddolen. Met goede stealth-rolls zijn we het huis binnengekomen zonder de skulks te alarmeren (wat best knap is gezien er licht uit mijn ogen, mond, en de bovenkant van mijn hoofd kwam) In het huis bevond zich een enorm gat, in zowel het dak als de vloer. De cleric viel in het gat en na het uitschakelen van enkele skulks zijn we naar beneden geklommen.

Daar bleek een young adult shadow dragon zijn goud te bewaken. Gelukkig had de val van de cleric hem niet gewekt. Roll Initiative

In het gevecht wist ik met een aanloop een goede bodycheck te geven tegen de draak, en aangezien ik met de stok vooruit tegen de draak aansprong mocht ik een d8 rollen (2-handed use of staff) en rolde max damage. Wel hing ik nu met die stok aan de zijkant van de draak. Stunning strike had geen effect en de rest van mijn aanvallen waren mis.

De draak vloog omhoog en gebruikte zijn adem op de wachters, rogue en paladin beneden hem (ik ontsnapte want ik ging mee omhoog). Wachters direct dood en disintegrated, maar kwamen direct terug als skulks (gelukkig had de Paladin Turn Undead waarmee hij de meeste Skulks wist weg te jagen). Harengon was enkel KO en paladin had het overleefd.

Mijn volgende beurt was aangekomen: Ik val aan, rol een 2 (+6). Tweede aanval, een 3. Bonus action Martial Arts: Weer een 3. Dex save om te blijven hangen want ik was nogal aan het bewegen om aan te vallen: een 4, niet genoeg en ik viel naar beneden (slow fall!). De draak beet en klauwde me daarna en ik ging neer. Een ronde later, de Paladin was aan het twijfelen: healen of aanvallen? Branding Smite, succesvolle aanval en een Divine SMite er boven op en de draak was geveld, waarmee de Skulks ook ten einde waren. Einde sessie

DM had nog een beetje motivatie voor de draak: Hij had de kinderen ontvoerd om losgeld voor te eisen, maar raakte verveeld en hongerig en at ze uiteindelijk toch maar op >:) , waarna ze terug kwamen als Skulks.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:54:13 #17
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_201949811
Overigens, bij de GameForce in Eindhoven (waar ik deze one-shots speel) willen ze gaan beginnen met campaigns, en daar kun je je dit weekend nog voor aanmelden mocht je dit interessant vinden.

Dit willen ze doen op de normale D&D avonden (donderdag van 19:30 tot 23:30) en waarschijnlijk eens per 2 tot 4 weken. Hier zitten wel wat kosten aan verbonden voor het gebruik van de speelruimte.

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me een DM voor informatie (en de link om je aan te melden) doorsturen
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  maandag 1 november 2021 @ 08:26:11 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201980140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 22:54 schreef DoomCow het volgende:
Overigens, bij de GameForce in Eindhoven (waar ik deze one-shots speel) willen ze gaan beginnen met campaigns, en daar kun je je dit weekend nog voor aanmelden mocht je dit interessant vinden.

Dit willen ze doen op de normale D&D avonden (donderdag van 19:30 tot 23:30) en waarschijnlijk eens per 2 tot 4 weken. Hier zitten wel wat kosten aan verbonden voor het gebruik van de speelruimte.

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me een DM voor informatie (en de link om je aan te melden) doorsturen
Daar woon ik echt om de hoek :o
Dus zowel Van Moll, COC als Gameforge... op 1 minuut lopen.
Dat is een hoop DND in de buurt! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 1 november 2021 @ 13:45:15 #19
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_201983868
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Daar woon ik echt om de hoek :o
Dus zowel Van Moll, COC als Gameforge... op 1 minuut lopen.
Dat is een hoop DND in de buurt! *O*
Loop gerust een keer binnen. Nieuwe spelers zijn altijd welkom. Iedere donderdagavond zijn er rollenspellen (voornamelijk D&D), van 19:30 tot ongeveer 23:30 (kwartiertje pauze rond 21:00). Reserveren is mogelijk, maar sinds kort kun je zonder reservering ook meedoen. Meestal zijn er 4 tafels, met 4 plaatsen, maar de DM's zijn flexibel en kunnen over het algemeen wel 1 of 2 extra spelers aan de tafel kwijt .Ook is er vaak wel een of twee reserve-DM's die paraat staan om bij te springen. Kosten bedragen ¤7.50 voor een avond, waarvan je ¤2.50 als consumptie-tegoed krijgt (snoep en/of fris)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_201987605
Lucky you @Ang3l (quote functie werkt niet, op de één of andere manier)... Hier bedroevend weinig D&D in de buurt, Maar goed, eigenlijk ook geen tijd voor. DM 2 groepen en ga vanaf 12-11 op m'n werk spelen :+. Tabaxi monnik, in een Skyrim (dacht ik) 5e homebrew... Heb er zin in :+
  dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:08 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201994361
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:17 schreef RvLaak het volgende:
Lucky you @:Ang3l (quote functie werkt niet, op de één of andere manier)... Hier bedroevend weinig D&D in de buurt, Maar goed, eigenlijk ook geen tijd voor. DM 2 groepen en ga vanaf 12-11 op m'n werk spelen :+. Tabaxi monnik, in een Skyrim (dacht ik) 5e homebrew... Heb er zin in :+
Ja t is echt ineens overal op aan t komen :o
Dat zijn al 3 instellingen/bedrijven die sessies doen, en dan heb ik er zelf nog 3 lopen en 1 Vampire campaign.
Niet te dooooeeen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202120152
*O* Morgen live spelen *O*

Dit keer niet als DM :+
  donderdag 11 november 2021 @ 13:29:24 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202125334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:56 schreef RvLaak het volgende:
*O* Morgen live spelen *O*

Dit keer niet als DM :+
Wat ga je spelen, wat voor character en setting?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202126075
Tabaxi monnik, in een Skyrim (dacht ik) 5e homebrw





[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2021 14:35:04 ]
pi_202136527
Hopelijk gaat die nieuwe lockdown geen roet in het D&D eten gooien :X, we zullen zien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')