abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2026 @ 07:05:51 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220983473
In de zoektocht naar een magic item dat mijn wizard kon ondersteunen, kwam ik bij de Belt of Dwarvenkind uit.
https://roll20.net/compen(...)0Dwarvenkind#content

quote:
In addition, while attuned to the belt, you have a 50 percent chance each day at dawn of growing a full beard if you're capable of growing one, or a visibly thicker beard if you already have one.
Pretty sick. Deze wil ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220983516
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ja, dat kasteel is wel enorm.
Vind het een zwak punt in de campagne. Qua logica en schrijfwerk zeer laag.
Totaal mee oneens. Het kasteel is juist heel logisch opgebouwd, met behoorlijk veel achtergrond informatie per kamer. Inclusief waarom die kamer die inhoud heeft. Maar ok, ieder z'n ding :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Heel heel laag. Het zijn gewoon random kamers met random trap+loot en het is laag na laag na laag na laag!
En dan beseffen dat je al aan t einde van een ellenlange wereld en quests zit. Het was echt een dooddoener.

Maar goed, je schijnt er ook heel vroeg in de campaign te kunnen komen. Dan is t misschien nog geen "quest moeheid". Maar dan ben je toch gewoon super under-levelled? :D
Als je Strahd correct DM'ed, is het een volledig open zanddoosje. Dus, ja. Je kan er heeeeeeel erg in het begin al heen.
quote:
Nee. Ben blij dat we er "doorheen zijn", maar deze heeft voor mij geen replay value.
Op naar Avernus!
Avernus is erg leuk, als je Baldur's Gate deel negeert imo. Over nutteloze toevoegingen gesproken :'). Is er puur ingestopt ivm BG3, welke pas jaren later uitkwam :')
  maandag 8 juni 2026 @ 15:33:43 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220986417
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als je Strahd correct DM'ed, is het een volledig open zanddoosje. Dus, ja. Je kan er heeeeeeel erg in het begin al heen.

Maar dan ben je toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg underlevelled? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:38:49 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220986440
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Totaal mee oneens. Het kasteel is juist heel logisch opgebouwd, met behoorlijk veel achtergrond informatie per kamer. Inclusief waarom die kamer die inhoud heeft. Maar ok, ieder z'n ding :D

Maar als je, vanwege de open sandbox, niet elke uithoek van het land afgezocht hebt, zijn lijken veel kamers compleet random in Ravenloft. Dan voelt het echt als "kamer 15, met weer een geheime deur A B en C en weer random magic item X". Next. op naar de volgende losstaande kamer met vast wel weer een uitgebreide achtergrond.

En zelfs al heb je dat specifieke sidequest gedeelte wel gevonden in t land (de hond!) dan nog was het "En in deze kamer zit plots de eigenaar van de hond, dank u voor het afleveren". :') Het voelt als het aftikken van een quest lijstje. Zo zoutloos.

Tel daar bij op dat wij dus pas na 3 jaar spelen in Ravenloft aankwamen en het echt wel een beetje gehad haddden inmiddels met die wereld (kom op, nog ff strahd en dan iets anders) en dan wil je echt niet zo'n ENORM kasteel met overal in elke kamer wel weer iets gaan doen :D Mar dat is persoonlijk en ligt aan de volgorde.

Nee. Echt. Vreselijk.
Ik ga Curse of Strahd echt nooit nooit NOOIT meer spelen :D

Had t 3 jaar geleden kunnen voorspellen, want ik vond de start in murderhouse ook echt vreselijk. Wat heb je aan een huis, geschreven om je karakters op een bepaald level te krijgen voor de omgeving en de echte campaign daarna, wat dan wel bekend staat om t feit dat t zo moeilijk is dat er veel party members doodgaan? _O-

Dys dan ben je met je karakter murder house ingegaan, je komt er alleen niet uti, en dus start je de echte campaign alsnog met een nieuw karakter. Ja. Logisch.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 5 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')