Ja ik vond het de vorige keer best onduidelijk op veel stations welke lijn(en) ik nu moest pakken (huehuehue). Wat dat betreft is Londen bijvoorbeeld veel meer dummyproof.quote:
Op veel stations staat inderdaad alleen de eindhalte van de doorgaande metro's aangegeven, maar het Olympiastadion is U2, schrijf dat op!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond het de vorige keer best onduidelijk op veel stations welke lijn(en) ik nu moest pakken (huehuehue). Wat dat betreft is Londen bijvoorbeeld veel meer dummyproof.
Ja ik gok niet dat ze ons donderdagavond als die halve stad in de as ligt het zelf laten uitzoeken hoe we bij het stadion komen. Zullen wel (arrestanten)bussen worden ingezet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op veel stations staat inderdaad alleen de eindhalte van de doorgaande metro's aangegeven, maar het Olympiastadion is U2, schrijf dat op!
Ik haal er een expert bij. @Erasmusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
Zeg, @:Muskusboktor57
Is de metro in Berlijn ter plekke nog steeds zo gigantisch onduidelijk (als je een paar bakkies op hebt)?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En dan niet U2 naar Pankow maar die andere.
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik gok niet dat ze ons donderdagavond als die halve stad in de as ligt het zelf laten uitzoeken hoe we bij het stadion komen. Zullen wel (arrestanten)bussen worden ingezet.
Dit ter info
Reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?
De blauwe U.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?
Mag hij wel aanpoten in de gymquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slimste regio ter wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |