Bij NL heeft ie niets gewonnen, dus alleen Valencia.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlands elftal en een beker in Valencia 10 jaar terug of zo ..
Toen was ie op weg .... Kwam Barca langs voor de 3e keer .. Boeit verder nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij NL heeft ie niets gewonnen, dus alleen Valencia.
Oh, bij Ajax nog een keer de dubbel. En nog een titel. Daarna werd het snel veel slechter.
Ja .. je nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, sorry.![]()
Hoiii! Ik ben Mammietje.![]()
Kwam even voorbij gesjokt.
Ja .. nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Egg nie.![]()
Werd ergens anders opgehouden. Op weg naar de uitgang en dan kom je hierlangs he?!
Welkom!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Egg nie.![]()
Werd ergens anders opgehouden. Op weg naar de uitgang en dan kom je hierlangs he?!
Dat was ik al ff gepasseerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?
vroeger zeker en nu soms ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat was ik al ff gepasseerd.![]()
![]()
Vandaar dat ik ook zomaar binnen durfde te sjokken.![]()
Ben jij de nachtwacht hier?
Soms.... En wie doet het anders dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger zeker en nu soms ...Welkom
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Soms.... En wie doet het anders dan?![]()
Vraag het even na hoor, voordat ik hier straks ook af moet sluiten voor downtime.
Dan begin ik er niet aan hier.
Over?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoef je verder niets uit te leggen neem ik aan ..
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn jullie klaar voor het tweede deel van mijn spreekbeurt?
Ja dat hou ik niet bij als manquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Soms.... En wie doet het anders dan?![]()
Vraag het even na hoor, voordat ik hier straks ook af moet sluiten voor downtime.
Dan begin ik er niet aan hier.
Mmmmm of je komt te laatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De eerste ging over Radio Kootwijk, de volgende gaat over Jachthuis Sint Hubertus, komt zo!
O, dat wil ik graag horen dan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De eerste ging over Radio Kootwijk, de volgende gaat over Jachthuis Sint Hubertus, komt zo!
Hello Cést moi TTquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:33 schreef Mammietje het volgende:
*vindt dat de duidelijkheid hier te wensen overlaat.![]()
Maakt de verwachting van de TT en OP dan wel weer waar.
Gaat het ook een beetje over het gebied erbij?quote:
Ja, weet je, ik kom net van COR. Nogal emotionele toestand enzo, dus ben nog onder de indruk. Maar anders zou ik nu vragen of ik je aan mocht raken.quote:
Ben je ook in het Kröller-Müller museum geweest en zoja, welk kunstwerk is je bij gebleven?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:39 schreef BasEnAad het volgende:
Het tweede deel van de spreekbeurt hebben jullie nog tegoed. Ik heb ook een rondleiding gehad in Jachthuis Sint Hubertus.
Ontworpen door Berlage in opdracht van het echtpaar Helene en Anton Kröller-Müller. Zij waren steenrijk toen en dat was ook wel te zien aan dit huis.
Er was elektriciteit en een lift, in de tijd dat ze in Drenthe nog in plaggenhutten woonden. De kunst, de lampen, het meubilair, alles was ontworpen in precies dezelfde stijl als het huis.
Berlage ging daarin zover, dat hij de tegelvloer precies rondom het vloerkleed heen ontwierp, zodat de bewoners van het huis het vloerkleed niet konden verplaatsen.
Ook waren alle beeldhouwerken ingemetseld in het interieur, ze konden niet verplaatst worden.
[ afbeelding ]
Helene Kröller-Müller verzamelde kunst, die is uiteindelijk allemaal in het Kröller-Müller Museum beland. Die collectie heeft nu een geschatte waarde van 5 miljard euro.
Bedankt voor jullie aandacht, ik ben erg benieuwd naar de vragen!
Ja hoor .. ik ben gevaccineerdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, weet je, ik kom net van COR. Nogal emotionele toestand enzo, dus ben nog onder de indruk. Maar anders zou ik nu vragen of ik je aan mocht raken.
Ik heb het wild ook gezien, maar ik was er echt voor de architectuur en de geschiedenisquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gaat het ook een beetje over het gebied erbij?
Met de herten en 'wilde' zwijnen enzo?![]()
Roofvogelshowtje?
En was het wat? De rondleiding?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb het wild ook gezien, maar ik was er echt voor de architectuur en de geschiedenis
Doen we lief .. Kusjequote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zolang je aardig blijft wel ja.
Jazeker! Mooie van dat museum was dat de tour van klassieke kunst naar modernisme ging. Ik vind het pas interessant worden bij impressionisme van Manet bijv. en dan komt later Van Gogh. Het gaat van realistisch uiteindelijk tot helemaal abstract. Er is me één schilderij bijgebleven, die moet ik nog even opzoeken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben je ook in het Kröller-Müller museum geweest en zoja, welk kunstwerk is je bij gebleven?![]()
Zonee, wrom nie?
Hou opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 02:02 schreef mario390 het volgende:
kenn je de verhal waar
1994 en vrouw in nederland gevonden
worden is zonder kop ?
Erg indrukwekkend, gelijk bij binnenkomst al. Je ziet en voelt die sfeer overal. Over alles is nagedacht. En je krijgt ook de hele geschiedenis van het huis mee. Wat wel tegenvalt is dat de rondleiding maar door 5 kamers gaat, dus lang niet het hele huis.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En was het wat? De rondleiding?![]()
Ben eerlijk gezegd zelf nog nooit naar binnen geweest. Was er altijd op een tijdstip dat er voorlopig geen rondleiding was.Wel nieuwsgierig, buitenkant is imposant.
Ik wist hetquote:
Vooral doenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:58 schreef Mammietje het volgende:
Nee, echt met 10!![]()
*pakt tas
Nou, was gezellig hier. Kom misschien nog wel eens terug.![]()
Fijne voortzetting!
Hey cafcaquote:
De passie van Hélene!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker! Mooie van dat museum was dat de tour van klassieke kunst naar modernisme ging. Ik vind het pas interessant worden bij impressionisme van Manet bijv. en dan komt later Van Gogh. Het gaat van realistisch uiteindelijk tot helemaal abstract. Er is me één schilderij bijgebleven, die moet ik nog even opzoeken.
Sowieso hingen er portretten van Van Gogh en ook de Aardappeleters.
Goed dat je het zegt. Ga ik dan ook zeker een keer doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 02:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend, gelijk bij binnenkomst al. Je ziet en voelt die sfeer overal. Over alles is nagedacht. En je krijgt ook de hele geschiedenis van het huis mee. Wat wel tegenvalt is dat de rondleiding maar door 5 kamers gaat, dus lang niet het hele huis.
Je moet de rondleiding ook echt van tevoren boeken.
Helemaal eens. Leuk om te lezen @BasEnAad !quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
....
Goeie spreekbeurt man!![]()
Aansprekend onderwerp en vragen naar tevredenheid beantwoord; je krijgt een dikke 9!![]()
Hey Chanel, hoe is het?quote:
Gekke tijd voor je. Normaal zeil je altijd rond 15.13 uur ergens binnenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:46 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Kwam even weer langs gesjokt, onderweg naar mijn eigen afdeling.![]()
Hoewel het hier vast gezelliger is...![]()
Klopt!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gekke tijd voor je. Normaal zeil je altijd rond 15.13 uur ergens binnen![]()
Tevens goedemorgen allen.
Ik heb maanden in COR gelurkt. Daar ken ik je naam van.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar ik zwier op allerlei tijden overal heen hoor!
Ik twijfel er geen seconde aan!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb maanden in COR gelurkt. Daar ken ik je naam van.![]()
Maar het is hier bij tijd en wijlen veel gezelliger
O fijn te horen. Je zal iedere dag wel beetje bij beetje beter wordenquote:
Oeh, das altijd lekker beginnenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:58 schreef suzi1 het volgende:
zo een heerlijke ruzie gehad deze ochtend. dat maakt een mens goed wakker
Een live of een online ruzie?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:58 schreef suzi1 het volgende:
zo een heerlijke ruzie gehad deze ochtend. dat maakt een mens goed wakker
Maar online kunnen we mee genietenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Een live of een online ruzie?
Live is beter
Nog niet onderweg?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar online kunnen we mee genieten
Preciesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar online kunnen we mee genieten
Hulloquote:
Neequote:
Fijne vakantie Deisyyquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeWe doen straks een late lunch in Rotterdam en gaan daarna door naar het vllegveld.
Tapas en Pinchos snackenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeWe doen straks een late lunch in Rotterdam en gaan daarna door naar het vllegveld.
Ohoh, ik zie je dus straks overkomen hierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Dot, ik geloof dat het hier ook heerlijk weer wordt de komende dagen, lekker hoor zo'n nazomer.quote:
Hier als in NL? Nou na morgen wordt het ook natquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Dot, ik geloof dat het hier ook heerlijk weer wordt de komende dagen, lekker hoor zo'n nazomer.
Ik zit er de hele morgen al over te prakkedenken....quote:
Vanaf morgen kans op regen idd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier als in NL? Nou na morgen wordt het ook nat
Beetje afgang wel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Koeman is ontslagen en haalt vet geld binnen zo ...
Jij zou ingewikkelde cryptogrammen kunnen makenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
O dat is mooi mee genomen danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Dot, ik geloof dat het hier ook heerlijk weer wordt de komende dagen, lekker hoor zo'n nazomer.
Berkel woon jij toch? Ik zal niet plassen maar wel even zwaaienquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, ik zie je dus straks overkomen hier
Ik zie hetquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier als in NL? Nou na morgen wordt het ook nat
Kijk eens aan!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit er de hele morgen al over te prakkedenken....
Hoopte tussen 1 van de 301 posts hier de uitleg te vinden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Ik ken iemand die op Sicilie zit en me net trots kwam vertellen dat de zon zowaar even doorkwamquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hetEn niet zo'n klein beetje ook, ik zal aan jullie denken hoor
Jij zit toch vast in je stoel als je hierover komtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berkel woon jij toch? Ik zal niet plassen maar wel even zwaaien
Ik maak mij daar nooit zo druk om hoor, het weer kan je toch niet veranderenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dus van niet. Excusa!
Tis overal bar en boosquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op Sicilie zit en me net trots kwam vertellen dat de zon zowaar even doorkwam![]()
Die vakantie begon met een nieuwe uitbarsting van de Etna waarna de boel ook nog wat dagen onder water staat wegens de vele regenval
Ik dacht dat je dat alleen 's nachts in Mexico hoordequote:
Hierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal toch wel ergens goed zijn?
Oh mijn God wat een drama, regen en een vulkaanuitbarsting, dat is niet iets waar je rekening mee houdt als je een vakantie naar Sicilie boektquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op Sicilie zit en me net trots kwam vertellen dat de zon zowaar even doorkwam![]()
Die vakantie begon met een nieuwe uitbarsting van de Etna waarna de boel ook nog wat dagen onder water staat wegens de vele regenval
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
Dit vroeg ze net per Appquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh mijn God wat een drama, regen en een vulkaanuitbarsting, dat is niet iets waar je rekening mee houdt als je een vakantie naar Sicilie boekt![]()
quote:
Ow jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit toch vast in je stoel als je hierover komt
En weet nog niet of ze vandaag hier wel overkomen.
Ik zie net iemand piano spelen in Barcelona,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh mijn God wat een drama, regen en een vulkaanuitbarsting, dat is niet iets waar je rekening mee houdt als je een vakantie naar Sicilie boekt![]()
Barcelona!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal toch wel ergens goed zijn?
Hier komen ze zelden over waar ik nu zit.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Dat ligt er inderdaad aan hoe de wind staat, ik denk dat je er wel al één gehoord had als ze vandaag door jouw straat kwamen. Heb je er veel last van?
Het is ook wel een hele ver gezochte, chufi kan dat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is een goeie... Dat ik die niet zie als cryptogramfan.
In La Palma vegen ze elke dag 40 cm as van de daken, want als het gaat regenen wordt het tig keer zwaarder..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit vroeg ze net per App![]()
Lag in IJsland ook overal van dat zwarte lava stof?
Het is er zo eentje waarbij we nu net doen of we het snappenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel een hele ver gezochte, chufi kan dat.
En dat is van dat vieze spul toch? Zeg maar waar vliegtuigen van neerstorten en als je dat in je longen krijgt je langzaam kan stikken?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
In La Palma vegen ze elke dag 40 cm as van de daken, want als het gaat regenen wordt het tig keer zwaarder..
Ooh wat ergquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit vroeg ze net per App![]()
Lag in IJsland ook overal van dat zwarte lava stof?
vanaf vandaag ook in Barcelona centrum...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat alleen 's nachts in Mexico hoorde
Neequote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooh wat erg![]()
![]()
Jij had daar toch niet zo'n last van?
KOmt Tom Jones optreden daar?quote:
Natuurlijk, dat is toch juist leuk en als ik het niet meer leuk vind heb ik oordoppen bij me.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie net iemand piano spelen in Barcelona,
ben jij daar al klaar voor?
Weet niet of je deze zo leuk vindtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is toch juist leuk en als ik het niet meer leuk vind heb ik oordoppen bij me.
Beter! Mijn zoon woont in Schiebroek, af en toe komen ze daar echt laag over, maar hij zit er niet zo mee.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier komen ze zelden over waar ik nu zit.
Meestal is het de andere kant, dan kan ik ze wel zien en soms horen.
Heb er weinig tot geen last van gelukkig.
Dat is een rare foto ookquote:
Mss een verzamelaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
KOmt Tom Jones optreden daar?
WTF moet je met een waslijn met broekjes....
Maar heel vruchtbaar en tevens te gebruiken voor in de bouwquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is van dat vieze spul toch? Zeg maar waar vliegtuigen van neerstorten en als je dat in je longen krijgt je langzaam kan stikken?
Ze zijn aan het zoeken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een rare foto ook
Denken ze nu dat ze meer gevaar van muizen lopen zo zonder broekjes?
Denk dat ie al geweest isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
KOmt Tom Jones optreden daar?
WTF moet je met een waslijn met broekjes....
Daar hoor je ze ook wel als ze aan het warmdraaien zijn. Kom er regelmatigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter! Mijn zoon woont in Schiebroek, af en toe komen ze daar echt laag over, maar hij zit er niet zo mee.
Yep, je moet het dus niet op de verkeerde plek krijgen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heel vruchtbaar en tevens te gebruiken voor in de bouw
Geloof ik jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger als student woonde ik 12 hoog in Uilenstede, A'veen recht onder de Buitenveldert baan... daar kon je soms de ramen horen schudden ..
Ja dat dus ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof ik ja
Ooit wel eens moeten hockeyen in het Wagenaar stadion, daar komen ze ook recht en laag over
Ik kende Schiebroek eigenlijk niet, maar ik vind het best een leuke wijk, gemoedelijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoor je ze ook wel als ze aan het warmdraaien zijn. Kom er regelmatig
Heftagh, vooral als dat ook 's nachts doorgaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger als student woonde ik 12 hoog in Uilenstede, A'veen recht onder de Buitenveldert baan... daar kon je soms de ramen horen schudden ..
Ligt en beetje aan waar, het heeft een goede en mindere kant.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende Schiebroek eigenlijk niet, maar ik vind het best een leuke wijk, gemoedelijk.
Fijne vakantie Deesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftagh, vooral als dat ook 's nachts doorgaat.
Is een pink volgens mij.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:46 schreef drakin het volgende:
Een stier in de OP en een koe in de TT
Wat een beestenbende, van de week al de neushoornquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:46 schreef drakin het volgende:
Een stier in de OP en een koe in de TT
Op de Oude Lauwerzeedijk.quote:
Het is er eentje van Boer Rooker.quote:
Een echte uit het stamboekquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is er eentje van Boer Rooker.
Dat zie je aan alles.quote:
live, maar mss staat het bij iemand op zijn ringbelopnamequote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Een live of een online ruzie?
Live is beter
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
live, maar mss staat het bij iemand op zijn ringbelopname
MrsL.quote:
zeker. alles gaat zoals het hoort en geplanned. zelfs die ruzie was soort van geplanned, in die zin dat ik wist dat het eraan zat te komen dus voorbereid en de ander lekker laten krijssen en zelf rustig blijven. op de vinger dan na die ik recht voor dr gelaat gafquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zeker. alles gaat zoals het hoort en geplanned. zelfs die ruzie was soort van geplanned, in die zin dat ik wist dat het eraan zat te komen dus voorbereid en de ander lekker laten krijssen en zelf rustig blijven. op de vinger dan na die ik recht voor dr gelaat gaf
Een pink kan nog steeds een koe of stier zijn.quote:
Gelukkig geen paard in de gangquote:
Ik niet, een koe heeft Uiers en dat heeft deze nietquote:
Het is geen stier.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een pink kan nog steeds een koe of stier zijn.
Waar zijn de uiers dan?quote:
Een pink, maar is het een jongetjespink of een meisjespinKquote:
daar hoef je niet voor naar Belgiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:38 schreef drakin het volgende:
Ga er eens 1 knuffelen!
https://www.surprisefactory.be/cadeau/workshop-koe-knuffelen/
Maar in België is het maar 35 euro!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar Belgie
In de Groene ster staan leuke Schotse hooglanders.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar in België is het maar 35 euro!
Heer aloa.quote:
https://www.koeknuffelen.nl/koe_knuffelen/koe-knuffelen-lunch/quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar in België is het maar 35 euro!
Ga jij ze maar knuffelenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de Groene ster staan leuke Schotse hooglanders.
En in Nederland al bijna 2 keer zo duurquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.koeknuffelen.nl/koe_knuffelen/koe-knuffelen-lunch/
kun je op allerlei verschillende manieren invullen
Vroeger vaak koeien naar Brada gebracht,en dat was niet om te knuffelen.quote:
benzine is ook 2 euro de literquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En in Nederland al bijna 2 keer zo duur
Biefstukjesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger vaak koeien naar Brada gebracht,en dat was niet om te knuffelen.
Ze gaat op de fiets.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
benzine is ook 2 euro de liter
dus aan benzine kosten ben je het geld ook al zo kwijt
Hangt ervan af waar je woontquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
benzine is ook 2 euro de liter
dus aan benzine kosten ben je het geld ook al zo kwijt
Met de camper, ik moet overnachtenquote:
Belgie is voor mij nog wel een eindje rijdenquote:
Duitsland is ook te ver vanaf hier, net zo ver als Gelderland om een koe te knuffelen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belgie is voor mij nog wel een eindje rijden
Duitsland is stukken dichterbij
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Duitsland is ook te ver vanaf hier, net zo ver als Gelderland om een koe te knuffelen.
Ik wilde vroegah een pink als huisdierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
en koeien vind ik nu eenmaal niet zo leuk
als bijvoorbeeld paarden
en pinken vindt ik helemaal niet leuk
dit kan ook nogquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde vroegah een pink als huisdier![]()
Maar idd nu liever een paard
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde vroegah een pink als huisdier![]()
Maar idd nu liever een paard
Kan best,on the side.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
ik heb al een bouwvakker
moet daar dan nog een boer bij?
dafuqquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ook niet in keelsgat lijkt me.
Dan is het een stierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, een koe heeft Uiers en dat heeft deze niet
Man3.quote:
nee ik wil nu een paardquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit kan ook nog
https://www.beukentuin.nl/
Alleen als ze een knap paard hebbenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Neem een relatie met een leuke boer of boerin.
Wat een vreselijk oud ding, die moet idd nodig vervangen wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ook niet in keelsgat lijkt me.
Klopt,komt uit een tijdscapsule die ze 25 jaar geleden hadden begraven.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een vreselijk oud ding, die moet idd nodig vervangen worden
Leuk verhaal welquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,komt uit een tijdscapsule die ze 25 jaar geleden hadden begraven.
https://www.studioalphen.(...)n-doet-ie-niet-meer/
Lekker chillen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Freya vermaakt zich prima.
[ twitter ]
Vast , ik heb geen idee maar weet wel dat 'wij' mensen graag namen geven , is handiger en gezelligquote:
quote:
Da's nog zo'n ouderwetse, die je tegen je wang moest houdenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een vreselijk oud ding, die moet idd nodig vervangen worden
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:16 schreef drakin het volgende:
Ik heb altijd meer dit idee bij Freya
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt geweldig houtsnijwerk van Freyaquote:
Zeker mooi.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig houtsnijwerk van Freya
[ afbeelding ]
Ik heb hier een houten beeldje van Freya, maar dat lijkt er niet eens op.quote:
Wauw!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig houtsnijwerk van Freya
[ afbeelding ]
Ik heb iets soortgelijks op het oog van Hel (ook een Noordse godin)quote:
Ik vind het houtsnijwerk wat je net postte iig erg mooiquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks op het oog van Hel (ook een Noordse godin)
Alleen de centjes ervoor heb ik niet
146 euro.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks op het oog van Hel (ook een Noordse godin)
Alleen de centjes ervoor heb ik niet
Wat ik op het oog heb komt hier in de buurt, kan die ik wil niet zo snel vinden (misschien maar beter ook)quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het houtsnijwerk wat je net postte iig erg mooi
Ik vind die eerste mooierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat ik op het oog heb komt hier in de buurt, kan die ik wil niet zo snel vinden (misschien maar beter ook)
[ afbeelding ]
Die ik zag was iets simpeler.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
499 dollar
https://sonsofvikings.com/products/hand-carved-freya-wall-hanging
Deze Freya is simpeler en maar 49 euroquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ik zag was iets simpeler.
Toch maar even doorsparen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze Freya is simpeler en maar 49 euro
[ afbeelding ]
Het is ook een slechte foto van dat beeldjequote:
Keramiek?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:37 schreef drakin het volgende:
Maar ik wil geen Freya, ik wil Hel
Die 2 kanten vind ik zo mooi, dood en leven, hier zie je het beter
[ afbeelding ]
Ook hout dacht ikquote:
Hoi.quote:
Ook heel mooiquote:
Een godin. Anders een klein stukje teruglezenquote:
Oh wel sneu, maar verdovingspijl werkt dan ook nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)vinciale-weg-limburg
Ja triest. Ook wel dat er een jonge dame dood isquote:
of een maatje pinkquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar is t nu een stier of een koe?
Het was dus een koe.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar is t nu een stier of een koe?
Ze was drachtig,dus een koe.quote:
Mooi stukje gitaarspel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:08 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow
En je hand laten likken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |