Bij NL heeft ie niets gewonnen, dus alleen Valencia.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlands elftal en een beker in Valencia 10 jaar terug of zo ..
Toen was ie op weg .... Kwam Barca langs voor de 3e keer .. Boeit verder nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij NL heeft ie niets gewonnen, dus alleen Valencia.
Oh, bij Ajax nog een keer de dubbel. En nog een titel. Daarna werd het snel veel slechter.
Ja .. je nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, sorry.![]()
Hoiii! Ik ben Mammietje.![]()
Kwam even voorbij gesjokt.
Ja .. nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Egg nie.![]()
Werd ergens anders opgehouden. Op weg naar de uitgang en dan kom je hierlangs he?!
Welkom!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Egg nie.![]()
Werd ergens anders opgehouden. Op weg naar de uitgang en dan kom je hierlangs he?!
Dat was ik al ff gepasseerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. nieuw hier , vandaar.. welkom ? Ook 40 geworden?
vroeger zeker en nu soms ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat was ik al ff gepasseerd.![]()
![]()
Vandaar dat ik ook zomaar binnen durfde te sjokken.![]()
Ben jij de nachtwacht hier?
Soms.... En wie doet het anders dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger zeker en nu soms ...Welkom
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Soms.... En wie doet het anders dan?![]()
Vraag het even na hoor, voordat ik hier straks ook af moet sluiten voor downtime.
Dan begin ik er niet aan hier.
Over?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoef je verder niets uit te leggen neem ik aan ..
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn jullie klaar voor het tweede deel van mijn spreekbeurt?
Ja dat hou ik niet bij als manquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Soms.... En wie doet het anders dan?![]()
Vraag het even na hoor, voordat ik hier straks ook af moet sluiten voor downtime.
Dan begin ik er niet aan hier.
Mmmmm of je komt te laatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De eerste ging over Radio Kootwijk, de volgende gaat over Jachthuis Sint Hubertus, komt zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |