Jiri11 is een reallife mattie van me. Zeer muzikale kerel is dat. Ben alleen niet eens met zijn teksten vakerquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, nog steeds hoor, ik heb het hele nummer geluisterd net
had gelezen dat hij een nieuw album uit hadquote:
Geniet zequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fire songs, ik ga dat album ff ontdekken
fijne avond allen![]()
Geweldig album waar deze deel van isquote:
Mij een beetje afleiden met goede tunesquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 02:26 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Mij een beetje afleiden met goede tunes![]()
Zij is wel een icoon!quote:
wie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 02:31 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Zij is wel een icoon!
Pattiquote:
quote:
Zeg, gedraag je!quote:
Ik ookquote:
ga je gangquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:25 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ja soms zie en hoor ik en ga ik ballet.
Ik ga als een ongeleid projectiel alle kanten op
Natuurlijkquote:
SPOILER: Armed Forces - Elvis Costello & the AttractionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 30-10-2021 12:55:14 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: Public Image Limited - RiseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |