quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Shithole GENOTquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Den Dolder
Natuurlijk kent niemand iets.
Heeft er wel wat van weg jaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is een soort donkere Lisa Bonet uit de Huxtables(?)
Ja joh! Weet je die vermissing van en moord op Anne Faber nog? Die Michael P. zat in Den Dolderquote:
Lekker man ketaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Vervelende ogen om naar te kijken heeft hij
En in een ander shot helemaal niet rood.quote:
Heb je een bril Joop?quote:
quote:
Notedquote:
Booyakaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:46 schreef DKUp het volgende:
Iemand zou je hier alleen nog maar positief posten
Heeft wel zo’n drugskeumesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die gast is niet nuchter of enorm zenuwachtig
We zitten in een nieuw deel dus het mag weerquote:
Een watte?quote:
Aparte typetjes weer vanavondquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn dit voor extreem saaie koppels joh?
quote:
Pics or it didn’t happenquote:
Ja echt mooiquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ze kan niet kiezen
Tot de klok tikt en dan wordt het een man
Hij levert graag zijn vracht af.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Sta je open voor kinderen of niet vanwege je beroep
quote:
Welverdiende like.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Zij haalt tussen het hoofd- en nagerecht een zelftest voor zijn zaad uit de tas.
Wat moet ze dan zeggen? Nee ik wil geen tweede date dus nee.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Wel laten betalen hè schijnheilige kut
Gewoon splitten danquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat moet ze dan zeggen? Nee ik wil geen tweede date dus nee.
Ovale borstenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Dat zijn flinke maar geen mooie melkfabrieken. Ik wed dat er flinke salamiplakken op zitten
Hmm, speel deze door naar kenner @RamboDirkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Dat zijn flinke maar geen mooie melkfabrieken. Ik wed dat er flinke salamiplakken op zitten
Krenterigheid. Ons ben zuunig.quote:
Ik las slagroom. Had gekund.quote:
Of ik las het verkeerd, deze is 48 namelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist net, maar haar levensstijl ga ik maar niet overnemen.
Ik zet in op Noord-Limburg. Weert ofzoquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Denk dat ze uit het zuiden van Brabant komt.
Die gaat vanavond nog coke van haar jopen snuivenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die snuift met 50 ook nog op feestjes rond
Hellemond en Eindhoven. Daar gade.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zet in op Noord-Limburg. Weert ofzo
Datquote:
Je kunt ook niet zeggen dat je alleen voor de sex op vrouwen valtquote:
Brainfart aidshovenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hellemond en Eindhoven. Daar gade.
Hardop lachenquote:
Er komt echt niks fatsoenlijks in dit programmaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hellywood en Einthoooohvuh verneuken mensen wel qua uiterlijk/leeftijd
Je ziet wel direct dat dit de slimste regio ter wereld is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk? Had het ff gemistquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:09 schreef DKUp het volgende:
De bi-meisjes moet het niveau ophogenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er komt echt niks fatsoenlijks in dit programma
33quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud is zij eigenlijk? Had het ff gemist
Karnaaaaaaaval kaaai tui gek niequote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je ziet wel direct dat dit de slimste regio ter wereld is.
Niet!!!quote:
Toch keer die tetten checken. Even op onderzoek uit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Deze spreken voor de sex nog eens af. En daarna nog eens.
Dan had ze zeker al een fuckbuddyquote:
+10 minimaal zeker, hahahaquote:
Sarcastisch?quote:
Ze trimt al een andere hond.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had ze zeker al een fuckbuddy
Zo heet mijn tante.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo doen ze dat in Friesland. Gelijk dreigen en erop klappen.
Klaske trouwens. Dit erken ik niet als naam. @:maxi-mus
IK MOEST OP DE CROSSTRAINER ONTFATTENquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. en @:Rickocum missen wel weer deze geniale typetjes
Lekker bezig popje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:55 schreef Rickocum het volgende:
[..]
IK MOEST OP DE CROSSTRAINER ONTFATTEN
Terugkijken dus?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. en @:Rickocum missen wel weer deze geniale typetjes
Je weet dat je het niet gaat doen als ik ja zeg.quote:
Deze Twentse kerel is van het tweede koppel van de avondquote:
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:37 schreef Fosive het volgende:
Nog voor het voorgerecht over kinderen beginnen
voorspelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
Piano, niet voor het laatst voorspel ik.
Ik vond hem juist wel dubbelzinnigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
Hey titmeister, zit je me nou uit te lachen?
Doen toch alle kleine mannenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef Fosive het volgende:
Hij loopt wel erg stoer voor zo'n klein mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |