SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Ama op 27-10-2021 14:54:26 ]Your beauty never ever scared me.
nog 3 dagen stoken als een malle!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, hielp wel idd. Ik heb hem nu op 20 want las in het gastopic dat het voor mij niks uitmaakt tot 1 november hoe hoog ik de verwarming nu aan knal.Zet hem normaal rond de 18 a 19.
Wist niks. Ja kan dat ding op 30 graden gooien nu in theorie maar 20 is wel voldoende.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog 3 dagen stoken als een malle!
Geen TT?
OKE NU ECHT KLAAR.quote:Tot maart krijgt u van Eneco een eerste aanbieding om u de winter door te helpen, daarna volgt een
vervolgaanbieding.
Uit hun feedback bleek dat ze echt de ballen hebben begrepen van mijn oplossing voor dat vraagstukquote:
Je bent niet ambtenaar genoeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit hun feedback bleek dat ze echt de ballen hebben begrepen van mijn oplossing voor dat vraagstuk![]()
Krijg je dit dit terug:
“We merken aan jouw aanpak dat je veel werkt met developers en marketeers. Dat blijkt ook uit je CV. Bij de ons zitten we echt vast aan het bestaande systeem en hebben we weinig speelruimte. We hebben daarom toch de indruk dat dit toch niet de juiste match is voor jou en voor ons.”
Kortom, ik ben te goed of zo?
ze willen dat jij denkt in hun verouderde systeem en daarmee uit de voeten gaatquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit hun feedback bleek dat ze echt de ballen hebben begrepen van mijn oplossing voor dat vraagstuk![]()
Krijg je dit dit terug:
“We merken aan jouw aanpak dat je veel werkt met developers en marketeers. Dat blijkt ook uit je CV. Bij de ons zitten we echt vast aan het bestaande systeem en hebben we weinig speelruimte. We hebben daarom toch de indruk dat dit toch niet de juiste match is voor jou en voor ons.”
Je bent te frivool, creatief en kleurt teveel buiten de lijntjes voor de ambtenarij dus, daar zijn ze als de dood dat het kopje koffie morgen 20 centimeter naar links op het bureau staat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dit dit terug:
Of dat je ontdekt dat als je koffie gaat halen voor de hele afdeling dat de andere mensen gewoon door kunnen werken en ze meer werk kunnen verzetten. Moet je echt mee uitkijken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent te frivool, creatief en kleurt teveel buiten de lijntjes voor de ambtenarij dus, daar zijn ze als de dood dat het kopje koffie morgen 20 centimeter naar links op het bureau staat.
Is ook zo ongezellig en eng bij de koffieuitspuugmachine in je eentje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of dat je ontdekt dat als je koffie gaat halen voor de hele afdeling dat de andere mensen gewoon door kunnen werken en ze meer werk kunnen verzetten. Moet je echt mee uitkijken.
Je had van te voren even bij onze FOK! ambtenaar @noodgang in moeten kiezen. Die kan je precies vertellen hoe weinig je kan doenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt treurig, een kandidaat afwijzen omdat hij met een te goed voorstel komt. Dan snap je waarom de overheid zo’n puinhoop is.
Loopt Thierry mee rond zekerquote:
Rare cultuur is dat hè, als je bij ons met een goed idee komt dan bekijkt men het even, vragen ze je uit en dan krijg je een hele smak geld en resources met de mededeling "puik plan, je hebt een nieuwe baan, regel je opvolging zelf maar eventjes en laat ons weten wanneer je klaar bent"quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt treurig, een kandidaat afwijzen omdat hij met een te goed voorstel komt. Dan snap je waarom de overheid zo’n puinhoop is.
Dat wilde ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had van te voren even bij onze FOK! ambtenaar @:noodgang in moeten kiezen. Die kan je precies vertellen hoe weinig je kan doen
Goede voorstellen klinkt als werk, brrrrrquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had van te voren even bij onze FOK! ambtenaar @:noodgang in moeten kiezen. Die kan je precies vertellen hoe weinig je kan doen
quote:
ja dat is wel eng hequote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goede voorstellen klinkt als werk, brrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Flory het volgende:
Moest net een detailfoto doormailen, het ziet er wat vreemd uit vind ik zelf
Beetje een huehue fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als ze die dingen nu ook al van fluweel gaan maken komt het niet meer goed met me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lonely island genotquote:
Dat werkt ook niet. Want ik ben nu aan het hooghouden met 6 ballen en jongleren met 4 lukt me nog wel. Iedereen die zijn nek uitsteekt is ook meteen verantwoordelijk voor allerlei dingen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare cultuur is dat hè, als je bij ons met een goed idee komt dan bekijkt men het even, vragen ze je uit en dan krijg je een hele smak geld en resources met de mededeling "puik plan, je hebt een nieuwe baan, regel je opvolging zelf maar eventjes en laat ons weten wanneer je klaar bent"
Soms trekken mensen dan compleet wit weg of beginnen ze te broekplassen en te stotteren maar het werkt echt wel lekker zo als je uit dat hout gesneden bent
Wel eerst tellen hoeveel armen en handen dat je hebtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet. Want ik ben nu aan het hooghouden met 6 ballen en jongleren met 4 lukt me nog wel. Iedereen die zijn nek uitsteekt is ook meteen verantwoordelijk voor allerlei dingen.
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet. Want ik ben nu aan het hooghouden met 6 ballen en jongleren met 4 lukt me nog wel. Iedereen die zijn nek uitsteekt is ook meteen verantwoordelijk voor allerlei dingen.
Omdat ik af en toe slimme dingen roep en dan is het ineens mijn probleem. Zo gaat het wel vaker.quote:
Moet me gewoon ergens verstoppen in een hoekje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eerst tellen hoeveel armen en handen dat je hebt
Volgende beter en in de tussentijd die date helemaal tot tomatenpulp wippenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu zit ik voor mijn manager een Powerpoint te maken
Ik ben al blij als we een beetje handje vasthouden doenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende beter en in de tussentijd die date helemaal tot tomatenpulp wippen
Lijkt me geen verkeerde stap om mee te starten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we een beetje handje vasthouden doen
Nee, we hebben nog even, dus daar hebben we het volgende week over. @UitStraling had een goeie museumtip. Verder even kijken of zij ideeën heeft.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde stap om mee te starten.
Weet je al wat je gaat doen tijdens je date?
Antwerpen was het toch? Leuke stad sowiesoquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we hebben nog even, dus daar hebben we het volgende week over. @:uitstraling had een goeie museumtip. Verder even kijken of zij ideeën heeft.
Zoals J. het noemde, Plantin-Moretus is echt een verborgen ode aan de ontluikende liefde.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we hebben nog even, dus daar hebben we het volgende week over. @:uitstraling had een goeie museumtip. Verder even kijken of zij ideeën heeft.
"How to keep Le Buda in Le company"quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu zit ik voor mijn manager een Powerpoint te maken
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou hier waait t nogal, dus geen t-shirt weer brr
Vuilnisbakkiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zit de hele dag al bits n pieces uit de koelkast te snacken. Allemaal dingetjes die op moeten.
Zij kan wel leuk en goed zingen, zie die filmpjes wel eens voorbij komenquote:
Leuk gesprekje ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zij kan wel leuk en goed zingen, zie die filmpjes wel eens voorbij komen
Weet ik veel. Als je buiten in een T-shirt loopt en je krijgt het koud dan moet je doorlopenquote:
Nou ik doen dan toch liever een jas aan hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als je buiten in een T-shirt loopt en je krijgt het koud dan moet je doorlopen
Hallo meneer fruitquote:
Beetje bikkelenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik doen dan toch liever een jas aan hoor
Heer dud0r.quote:
Gelukkig ben ik zelf t zonnetje in huisquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
ik vind de temperatuur ook wel aangenaam.Maar in Grun zal het wel grijs en koud zijn.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf t zonnetje in huis
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r.![]()
ik vind de temperatuur ook wel aangenaam.Maar in Grun zal het wel grijs en koud zijn.
quote:
Haags.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet meer naar de supermarkt.
Oordopjes in en gaan.quote:
Dat is wel prettig,wij hadden een tijd een schaftkeet naast huis.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Jeej Dixie naast mijn huis is eindelijk weg.
smeksmeksmekquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Collega van mij zit bami te smekken terwijl ik met hem aan de lijn zit
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Jeej Dixie naast mijn huis is eindelijk weg.
En wat is er zo bijzonder goed aan danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |