Zijn spandoek van afgelopen weekend kon op flink wat kritiek rekenen van mensen die wel meer dan twee hersencellen hebben, dat reageert hij nu een beetje af. Laat het ventje gewoon even joh, is toch schattig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrolijke vriend, wat zit je dwars?
Zegt de man die vorige maand nog bij Koevermans in de tuin stond.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn spandoek van afgelopen weekend kon op flink wat kritiek rekenen van mensen die wel meer dan twee hersencellen hebben, dat reageert hij nu een beetje af. Laat het ventje gewoon even joh, is toch schattig.
Deze is niet echt leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zegt de man die vorige maand nog bij Koevermans in de tuin stond.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is Caland echt er zo'n eentje ja?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Caland lacht alleen maar om vernielingen en bedreigingen. Is een echte vrolijke Frans.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is Caland echt er zo'n eentje ja?
Natuurlijk niet, hij zit niet voor niets op FOK!.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is Caland echt er zo'n eentje ja?
Caland is als blauw persoon ook veel te introvert hiervoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij zit niet voor niets op FOK!.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)beschavingsoffensief
Niet geklikt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)3a9aea612b&auth_rd=1
Ook FOK!kers staan graag bij je in de tuin als ze het niet met je eens zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij zit niet voor niets op FOK!.
Antisemitisme.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
FIFA straft Union Berlin tijdens duel met Feyenoord voor racistisch gedrag
https://www.telegraaf.nl/(...)or-racistisch-gedrag
Leeg vakje.
Net als fietsen, die geven ze ook nooit terugquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duitsers verleren het ook nooit.
Inderdaad. Een wedstrijd zonder publiek voor Feyenoord saboteert de UEFA ook haar eigen portemonnee mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
Zo zie je maar weer dat het de UEFA alleen maar om dit soort shit te doen is in de stadions en niet om een paar fakkeltjes op geblokkeerde trappen.
Ze hebben een Israelische vlag in de fik proberen te zetten op de tribune en er waren wat vermeende begroetingen met gestrekte arm.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Union een overwegend linkse club was? Hebben ze anti-Israλl of antisemitische liedjes gezongen? #durftevragen
@scrummie zal dan geen fan zijn van Union.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Union een overwegend linkse club was?
Anti-Israel wel ja, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Maar links en anti Israel gaan tegenwoordig toch behoorlijk samen? Of lig ik alweer achter
Ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:07 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft tickets voor sparta - feyenoord?
Ik las laatst dat hij dat pleistertje draagt vanwege bijgeloofquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
TraunerGod
Mis het pleistertje wel.
Zegt de man die altijd gifjes maakt van hoe hij een quote alert van een specifiek iemand wegklikt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las laatst dat hij dat pleistertje draagt vanwege bijgeloof
Dan ben je ook niet goed snik
„Ik was een keer wat ziekjes en kon slecht door mijn neus ademen. Onze fysiotherapeut kwam toen met het idee van de pleister. Het werkte, wonderwel.”quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las laatst dat hij dat pleistertje draagt vanwege bijgeloof
Dan ben je ook niet goed snik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die altijd gifjes maakt van hoe hij een quote alert van een specifiek iemand wegklikt.
Van Trauner blijf je gewoon af.
Sow.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die altijd gifjes maakt van hoe hij een quote alert van een specifiek iemand wegklikt.
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:38 schreef tong80 het volgende:
Gianni Romme de schaatser en andere topsporters gebruiken ook neuspleisters. Maar of het bij een teamsport nuttig is weet ik niet.
Kut als ik dit geweten had had ik een gifje gemaakt van hoe ik je quotemelding wegkliktequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"maar misschien is het ook wel iets van bijgeloof"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
„Ik was een keer wat ziekjes en kon slecht door mijn neus ademen. Onze fysiotherapeut kwam toen met het idee van de pleister. Het werkte, wonderwel.”
„Sindsdien gebruik ik het iedere wedstrijd, maar misschien is het ook wel iets van bijgeloof. Ik heb het niet nodig om goed voetbal te spelen, ik voel me er prettig bij.”
Misschien ja. Maar ik geloof dat je beter kunt afdruipen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
"maar misschien is het ook wel iets van bijgeloof"
Precies
Ik had een komma tussen de twee 'had's ' geplaatst.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut als ik dit geweten had had ik een gifje gemaakt van hoe ik je quotemelding wegklikte
Wouter Bos.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het maar weer over Feyenoord hebben. Wie zijn eigenlijk (serieuze) kandidaten om Koevermans op te volgen? Ik lees eigenlijk alleen overal Eenhoorn in elk stukje maar die gaat het niet doen schat ik zo in.
Dat hoop ik ook niet nee. Die kansloze calimero past beter in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het maar weer over Feyenoord hebben. Wie zijn eigenlijk (serieuze) kandidaten om Koevermans op te volgen? Ik lees eigenlijk alleen overal Eenhoorn in elk stukje maar die gaat het niet doen schat ik zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |