abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2021 @ 16:38:51 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201932495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
en als ze nu es echt de Georgia Guidestones willen volgen en de wereldbevolking serieus reduceren ?
Uiteindelijk is een kleine groep makkelijker te controleren dan een grote.
Ofwel sterven er mensen aan de (volgende) vaccins en en steken ze het op het nieuwe virus (marburg?)
Die guidstones zijn al vaker aan bod gekomen in verschillende topics.
Bijzonder bouwwerk maare waarom een spoiler alvast teasen.

Er stond geloof ik geen uit te voeren datum op..
En die datum word elke keer verlegd.
En de bevolking blijft maar groeien.

Nu vaccins worden toegediend werkt het weer in het nadeel.. tenzij natuurlijk alle gevaccineerden het loodje leggen.
Het hopen is natuurlijk op een walking dead scenario.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201932597
quote:
Beetje vreemd dit om het aantal gerapporteerde meldingen lineair te vergelijken met aantal gemelde overledenen.

Lijken me nogal verschillende zaken van verschillende proporties die derhalve allicht verschillend genoteerd worden.

Maar er staat wel meer in die tweet wat je nekharen doet rijzen...

712k mensen die geprikt zijn 2600 met ernstige bijwerkingen... Dat schiet wel op met 1/300...

En mensen, hou toch op met die oversterfte.. de berekenmethode is aangepast begin 2021. :')
Gaan we appels met peren vergelijken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201932793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:49 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ze gebruiken/misbruiken de situatie.

De ergste situatie in onze moderne geschiedenis, althans, zo begon het met schrikbeelden en uiterst serieuze persconferenties wat je alleen in rampenfilms tegenkomt en ze laten de boel volledig afhangen van de zorg terwijl ze hier halfbakken mee omgaan. 19 maanden en geen ene commercial op TV om mensen te ronselen om in de zorg te gaan werken zoals je ook ziet als er een oorlog dreigt en mensen voor de dienst worden opgeroepen. Geen een berichtje dat alleen samen, dmv de zorg aan te pakken het probleem kan worden aangepakt. Helemaal niets op wat klappen voor de zorg na. Geen ene roep om ervaren personeel dat met pensioen is of destijds een andere richting is opgegaan qua werk. Alsof het ze geen fuck uitmaakt en Corona maar laten rondgaan.

Hoe moet je deze Corona zooi serieus nemen als de overheid het niet eens doet?
Je kan als overheid echt wel meer bedenken als het zo serieus is. De maatregelen die ze dan ook nemen, vanaf het begin tot aan nu, de steeds erger en ingrijpender wordende situatie staan ab-so-fuckin-luut niet in verhouding tot de daadwerkelijke ernst.
Wanneer leer je het nou eens OPSCHALEN KAN NIET.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201932829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:04 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Er zijn wél oproepen geweest om je aan te melden voor werken in de zorg.
:')
pi_201932870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo'n engnek uit België
[..]
Wat willen ze dan? Al die ongevaccineerden de armoede in, kunnen hun vaste lasten niet meer betalen, ze gaan maar onder een brug wonen en zien maar hoe ze te vreten krijgen?

Technologiefederatie Agoria wil coronapas verplichten

Er wordt gedaan alsof iets een mening is maar dit is gewoon echt te debiel ridicuul voor woorden.

Waar waren die mensen met smetvrees mijn hele leven die non stop met alcohol doekjes alles schoonmaken dan? En deed die hypocriet dat eerst wel of is hij het toonbeeld van propaganda subject?
pi_201932930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
[..]
Aanmelden kan intussen niet meer.
Maar verder.. een website,. ok.. deze geen enkele keer op TV voorbij zien komen, geen enkele keer radio en beide heb ik toch geregeld aan staan. Ook in de krant niet. Misschien dat het een keer voorbij gevlogen is, kan, maar waarom dan zo weinig?

Wederom staat het niet in verhouding tot... en vergeet niet dat we het hier hebben over iets wat nog nooit gebeurd is en wat een mega-impact heeft op vele levens, en dat ook nog eens wereldwijd. Waarom wordt er zo simpel met zoiets als dit omgegaan? Niet belangrijk genoeg?

De urgentie is nergens te bekennen en dat terwijl we met een machete onze levens en vrijheden aan het kapothakken zijn.
QFT
pi_201933097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:33 schreef Tingo het volgende:

[..]
Je moet ook een achtergrond in de zorg hebben om te aanmelden.
Er zijn heel veel zorgmedewerkers ivm coronaregels/werknemers QR codes weggegaan en iets anders gaan doen. De 'crisis' in de zorg is opgezet.
De zorg voor decennialang als political tool gebruikt is.

Edit: In het VK is de NHS 'the peoples baby' - everyone has a sentimental attachment to it, maar tis langzaam maar zeker geprivatiseerd geworden.
Nee, vanaf 1 september worden alleen nog de aanmelding met zorgachtergrond. De rest wordt verwijderd ivm de AVG.
pi_201933100
Aandeel besmettingen onder volledig gevaccineerde is van 15-8 tot deze week gestegen van 12% naar 34%.
pi_201933114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
QFT
Joh, dit is best groot geweest hoor.
Dat het jullie ontgaan is kun je alleen jezelf verwijten.
pi_201933119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Aandeel besmettingen onder volledig gevaccineerde is van 15-8 tot deze week gestegen van 12% naar 34%.
Kun je ook uitleggen wat deze cijfers volgens jou betekenen?
pi_201933145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef PSVCL het volgende:
En het percentage onder ongevaccineerden is nog harder gestegen. Goh PSVCL, beweer je nu soms dat het de laatste tijd de verkeerde kant op gaat met corona? Gedurfde uitspraak zeg. :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201933161
twitter

Ik hou van mijn immuunsysteem O+ :9~
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:44:38 #113
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201933190
https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=msedgdhp&pc=U531

Kut dat middel is ook in beeld geweest voor mijn behandeling.. Is helaas wat anders geworden. Was ik met vaccinatie en dat middel misschien wel Covid Proof geworden.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:47:18 #114
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201933217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Maar dit zegt niks over de bescherming die vaccinatie bied tegen ziekenhuis opname en erger een IC opname..

Daarnaast denk even na, wees eens kritisch. Misschien vind je dan de reden waarom dit vrij logisch is...
pi_201933247
quote:
[ twitter ]

Dat is iets heel anders. Jij laat het aandeel van de nieuwe besmettingen zien tussen de verschillende vaccinatie statussen. Er zijn nogal wat nieuwe vaccinaties bijgekomen in de laatste tweeënhalve maand.

Bovendien laat jouw grafiek zien dat 14% ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de helft van alle nieuwe besmettingen.

Maar goed, dit is niet de eerste keer dat je geen benul hebt wat je nu eigenlijk post en je daarmee jouw eerdere beweringen belachelijk maakt.
pi_201933252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er wordt gedaan alsof iets een mening is maar dit is gewoon echt te debiel ridicuul voor woorden.

Waar waren die mensen met smetvrees mijn hele leven die non stop met alcohol doekjes alles schoonmaken dan? En deed die hypocriet dat eerst wel of is hij het toonbeeld van propaganda subject?
Misschien heb je een bijzondere sterke afweer-systeem opgebouwd door het bezoeken van smerige kroegjes/clubjes in je jongere dagen ? :7
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201933265
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:37 schreef mootie het volgende:

[..]
Joh, dit is best groot geweest hoor.
Dat het jullie ontgaan is kun je alleen jezelf verwijten.
QFBS
pi_201933290
quote:
[ twitter ]

Waarom zou je je laten testen als ongevaccineerde eigenlijk.
QR bonus bij vaststelling besmetting?
pi_201933332
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, en omdat we nieuwe maatregelen invoeren op basis van het aantal besmettingen ipv de druk op de ziekenhuizen.
pi_201933338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
Misschien heb je een bijzondere sterke afweer-systeem opgebouwd door het bezoeken van smerige kroegjes/clubjes in je jongere dagen ? :7
Zeg je nou dat ik geen jonge god ben?
pi_201933340
quote:

[..]
QR bonus spaarkaart....joints,beer,romantische dinertje bij de Mac....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201933347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]
QR bonus spaarkaart....joints,beer,romantische dinertje bij de Mac....
_O-

Het is allemaal krankjorum en de VS gaat dat herstel bewijs ook niet meer accepteren als je het land in wilt.
pi_201933352
'Ja maar',altijd weer die smoesjes.... de cijfers zijn duidelijk, en niet alleen in NL.

twitter

_O_ _O_ _O_

quote:

[..]
Of als gevaccineerde.... dan ben je pas een idioot. Slaat echt helemaal nergens op dat onnodige getest.
pi_201933375
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
Of als gevaccineerde.... dan ben je pas een idioot. Slaat echt helemaal nergens op dat onnodige getest.
Bang om antivax opa te besmetten, maar als je ziek bent blijf je sowieso thuis dus idd effectief kansloos.
pi_201933383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeg je nou dat ik geen jonge god ben?
Sorry hoor, no offence intended!
Misschien heb je een bijzonder sterke immuunsysteem opgebouwd van je bezoekjes bij smerige kroegjes 19 maanden geleden dan?
pi_201933426
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Sorry hoor, no offence intended!
Misschien heb je een bijzonder sterke immuunsysteem opgebouwd van je bezoekjes bij smerige kroegjes 19 maanden geleden dan?
Godverdomme ik begin oud te worden. :')
pi_201933458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Godverdomme ik begin oud te worden. :')
Ik ook - Ik voel me soms 19 jaar ouder sinds dit hele corona bullshit is begonnen.
pi_201933493
quote:

[..]
Niet elke ongevaccineerde is een wappieachtige coronaontkenners. Een deel gaat gewoon netjes testen bij klachten.
pi_201933500
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
'Ja maar',altijd weer die smoesjes.... de cijfers zijn duidelijk, en niet alleen in NL.

[ twitter ]

_O_ _O_ _O_
[..]
Een gevaccineerde die zich laat testen bij klachten is een idioot?
pi_201933598
quote:
Heb soortgelijke berichten gezien

Mysterieuze stijging in het aantal hartaanvallen

Zelfs vrouwen van 22 zijn niet veilig

twitter

De BBC dekt zegt nu al in en doet aan predictive programming

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201933704
Holy fukc. En dan straks al die kinderen met een niet getest vaccin.

Het zal wel zo zijn dat het vaccin zoveel doden tot gevolg heeft. Niemand die aansprakelijk is en we prikken vrolijk de vierde lading erin. Hop hop.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:46:30 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201933809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb soortgelijke berichten gezien

Mysterieuze stijging in het aantal hartaanvallen

[ afbeelding ]

Zelfs vrouwen van 22 zijn niet veilig

[ twitter ]

De BBC dekt zegt nu al in en doet aan predictive programming

Plotse hartdood bij jonge mensen

quote:
In de media verschijnen regelmatig berichten dat jonge mensen plotseling overlijden, bijvoorbeeld tijdens het sporten. Het lijkt vaak voor te komen, maar in werkelijkheid is het erg zeldzaam dat mensen onder de 45 een acute hartstilstand krijgen.

Hartstilstand
Plotse hartdood is een onverwachte hartstilstand. De naam doet vermoeden dat het hart dan volledig stilstaat. Maar dat is meestal niet zo. De hartkamers trillen juist snel en chaotisch en het hart trekt ongelijk en ongecontroleerd samen. Dit heet kamer- of ventrikelfibrilleren. Hierdoor wordt het bloed niet meer goed rondgepompt en staat de bloedsomloop stil. Dit is een levensbedreigende situatie.

Oorzaak plotseling overlijden
De meest voorkomende oorzaak van een hartstilstand is een hartinfarct. Bij een plotse hartdood, bijvoorbeeld bij jonge mensen, moet er aan andere oorzaken worden gedacht. Vaak is de oorzaak van een hartstilstand bij iemand onder de 45 jaar een erfelijke hartziekte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201933937
quote:
Kan ook stress enz. van de hele shitshow gerelateerd zijn.
Als het om de injecties ligt....dunno, misschien in sommige gevallen wel....ik denk dat vaccin-schade ook down-played/ondergerapporteerd is.
pi_201933984
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]
Niet elke ongevaccineerde is een wappieachtige coronaontkenners. Een deel gaat gewoon netjes testen bij klachten.
Niet elke gevaccineerde een pro-vaxxer is
Welke klachten? Ga even testen als het The Deadly Virus of griep is? Symptomen zijn toch het zelfde.
pi_201934002
https://www.bbc.co.uk/news/health-59077036

BBC komt met het feit dat dubbel gevaccineerden ook nog steeds verspreiden, net zoveel als ongevaccineerden. Weer een mythe de deur uit.
pi_201934021
twitter

Goh, voor een keer eens met SGP :')
Vakman pur sang
pi_201934056
quote:
‘Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we vrijwel geen problemen gehad’
Wie liggen er momenteel met Covid-19 in de ziekenhuizen? Zijn dat nog immer te dikke patiënten op leeftijd? De Rotterdamse longarts Leon van den Toorn, deskundige bij uitstek, zegt geen ‘ja’ en geen ‘nee.’

Het is altijd lastig met het interpreteren van die cijfers, erkent Van den Toorn, want de meeste mensen kunnen statistieken of kansberekening niet goed duiden. ,,Tegelijkertijd zijn onze laatste eigen enquêtecijfers van de NVALT ook alweer anderhalve week oud en schuiven ze soms een beetje. Maar, wat tot nu toe in Nederland het beeld is, dan baseer ik me ook op het RIVM, is dat van de mensen die in het ziekenhuis liggen nog altijd bijna 80 procent ongevaccineerd is. Dat is dus nog steeds onveranderd.”

Ook gezonde mensen
En de ongevaccineerden, wat is daarvan dan het beeld? ,,Dat is nog steeds hetzelfde als aan het begin van de pandemie, namelijk de gebruikelijke risicofactoren: mensen met een hoog BMI, of anderszins onderliggend lijden. Het zijn relatief veel mensen met een niet-westerse migratieachtergrond en ouderen. Maar toch ook gezonde mensen, want naarmate er meer besmettingen zijn, zie je die ook verschijnen.”

Wie de gevaccineerde mensen zijn die in de ziekenhuizen liggen, daarvan weet hij dat het vaak mensen zijn met een afweerstoornis, waardoor het vaccin niet goed heeft gewerkt. ,,En er zit ook wel eens een relatief gezond iemand tussen, maar dat is slechts een enkeling. Daarin de bevestiging zien dat de vaccins niet werken is echt van de categorie: ‘mijn moeder is negentig en heeft ook haar hele leven gerookt’.”

Onderliggend lijden
Bij het RIVM bevestigen ze dit beeld. Harald Wychgel, woordvoerder: ,,Onze cijfers zijn van 14 oktober, volgende week komen er weer nieuwe cijfers. Wat we zien is dat drie op de vier mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is, en vier op de vijf op de ic is ongevaccineerd.” Wat er volgens Wychgel bekend is van de mensen die met Covid in het ziekenhuis liggen en gevaccineerd zijn, is dat zij vooral onderliggend lijden hebben.

‘Vaccins werken niet’
Van den Toorn heeft ook de berichten voorbij zien komen dat in Engeland er nu veel meer mensen die volledig gevaccineerd zijn in het ziekenhuis liggen. ,,Het is dan makkelijk om te roepen ‘zie je wel, de vaccins werken niet’. Maar dat is onjuist. We weten niet welke mensen er daar in het ziekenhuis liggen, hoe oud ze zijn, of ze onderliggend lijden hebben. Dat moeten we nog uitvragen.”

Natuurlijk baart dat zorgen. Ook wat er in Israël gebeurt, daar is ook te zien dat de werking van de vaccins langzaam minder wordt. ,,We weten dat het 100 procent zeker is dat de werkzaamheid van de vaccins terugloopt, dat is altijd zo. Daarom moeten we goed kijken wanneer we de kwetsbare groepen het boostervaccin gaan geven. Dat moet niet te vroeg, omdat je dan vaccins verspilt, maar ook niet te laat, omdat dan de toestroom naar de ziekenhuizen weer toeneemt.”

Verschillende scenario's
Tot nog toe is vaccineren de enige echte effectieve aanpak van de pandemie, weet hij. En de werkzaamheid van de vaccins lijkt in Nederland vooralsnog op peil. ,,Voor de rest is er vooral veel onzekerheid hoe we het najaar en de winter gaan doorkomen. Daar hebben we verschillende scenario's voor. Het punt is dat meer besmettingen nu niet meteen betekent dat er ook veel meer ziekenhuisopnames komen. Dat heeft te maken met de vaccinaties. De meeste mensen die gevaccineerd zijn en nu alsnog besmet raken, krijgen milde verschijnselen.”

,,Het is simpel”, aldus van den Toorn. ,,Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we nu vrijwel geen probleem gehad. Dan waren er ook ziekenhuisopnames geweest, maar een stuk minder, namelijk die twintig procent.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)emen-gehad~a6ed10fb/
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:07:49 #139
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_201934060
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]
en het overgrote deel blijft netjes thuis als ze ziek zijn
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_201934076
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:04 schreef _I het volgende:
https://www.bbc.co.uk/news/health-59077036

BBC komt met het feit dat dubbel gevaccineerden ook nog steeds verspreiden, net zoveel als ongevaccineerden. Weer een mythe de deur uit.
Dat kan kloppen maar het voorkomt ziekenhuisopnames waardoor we de zorg ontlasten . Het is een teken dat de vaccin werkt

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201934078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef Tingo het volgende:
Als het om de injecties ligt....dunno, misschien in sommige gevallen wel....ik denk dat vaccin-schade ook down-played/ondergerapporteerd is.
Dat zou niet de eerste keer zijn dat informatie wordt achtergehouden. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen, men moet ook wel. Complete eerlijkheid zou betekenen dat vaccinatiebereidheid negatief wordt beïnvloed. Dan schiet je je eigen beleid af.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]

Goh, voor een keer eens met SGP :')
"Misschien is die druk nodig". Schrikbarend zo'n journalist.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

'Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we vrijwel geen problemen gehad'

Ik betwijfel het, maar we zullen het de komende weken en maanden wel gaan zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:12:24 #142
421867 greysbones
pi_201934123
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn dat informatie wordt achtergehouden. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen, men moet ook wel. Complete eerlijkheid zou betekenen dat vaccinatiebereidheid negatief wordt beïnvloed. Dan schiet je je eigen beleid af.
[..]
"Misschien is die druk nodig". Schrikbarend zo'n journalist.
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:15:21 #143
421867 greysbones
pi_201934161
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201934219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Niet elke gevaccineerde een pro-vaxxer is
Welke klachten? Ga even testen als het The Deadly Virus of griep is? Symptomen zijn toch het zelfde.
Errr dat is toch juist het punt. 8)7
pi_201934247
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die indruk krijg ik helaas totaal niet in dit topic.
pi_201934262
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:18 schreef mootie het volgende:

[..]
Errr dat is toch juist het punt. 8)7
Ga maar je gang meid als je zoveel vertrouw in een of ander fluttest heeft.
pi_201934269
quote:
Oh oh oh….
pi_201934284
twitter
Vakman pur sang
pi_201934292
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Tja, half-truths and lying by omission.Dat is al heeel lang zo.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:26:30 #150
421867 greysbones
pi_201934296
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:24 schreef mootie het volgende:

[..]
Oh oh oh….
oh oh oh wat?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201934354
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
20 maanden of zo geleden krijg je gezeik van je baas als je wat verkoudheid symptomen hadden en niet naar je werk gaat. :) The good old normal days.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:41:50 #152
189978 controlaltdelete
pi_201934526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:31 schreef Tingo het volgende:

[..]
20 maanden of zo geleden krijg je gezeik van je baas als je wat verkoudheid symptomen hadden en niet naar je werk gaat. :) The good old normal days.
Jup als je om elk kuchje of snotje thuisbleef was je een aansteller, nu met een hoestje ben je levensgevaarlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:46:59 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201934613
quote:

[..]
Waarom niet? Een gevaccineerde zou juist niet moeten testen.
pi_201934663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Die gevaccineerde ook moeten testen! The Deadly Virus is everywhere! Nobody can escape it!
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:50:31 #155
421867 greysbones
pi_201934671
quote:

[..]
iedereen die denkt COrona te hebben zal zich of moeten testen of zelf in quarantaine gaan zodat je een ander niet besmet,
Ikzelf zou niet verantwoordelijk willen zijn van het besmetten van iemand met een minder immuunsysteem.
met griep netzo
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201934695
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
iedereen die denkt COrona te hebben zal zich of moeten testen of zelf in quarantaine gaan zodat je een ander niet besmet,
Ikzelf zou niet verantwoordelijk willen zijn van het besmetten van iemand met een minder immuunsysteem.
met griep netzo
Dat werkt niet als je niet gelooft dat Corona bestaat.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:53:05 #157
421867 greysbones
pi_201934715
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:51 schreef mootie het volgende:

[..]
Dat werkt niet als je niet gelooft dat Corona bestaat.
ik geloof dat Corona bestaat
evenals griep
die in heftige jaren net zo dodelijk of dodelijker kan zijn
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201934764
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
evenals griep
Maar dat denkt een groot deel in dit topic niet.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:55:35 #159
421867 greysbones
pi_201934772
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef mootie het volgende:

[..]
Maar dat denkt een groot deel in dit topic niet.
doe een poll en dan weet je het
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201934775
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
doe een poll en dan weet je het
Als je hier meeleest weet je dat ook.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:56:30 #161
421867 greysbones
pi_201934793
quote:

[..]
ook goed
ik ben in ieder geval geen corona ontkenner
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:58:56 #162
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201934833
quote:

[..]
Ook die moeten testen, want de kans dat je andere besmet veel kleiner lijkt te zijn, is die kans er dus nog wel. En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:00:51 #163
421867 greysbones
pi_201934870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ook die moeten testen, want de kans dat je andere besmet veel kleiner lijkt te zijn, is die kans er dus nog wel. En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.
dat is heel erg afhankelijk van leeftijd en gezondheid
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:01:10 #164
189978 controlaltdelete
pi_201934879
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
evenals griep
Ik geloof ook dat corona bestaat maar net als de griep als je onderliggende klachten hebt en/of op leeftijd bent kan daardoor het licht uitgaan. Gros van de mensen merken het niet eens of worden effe ziek that's it, vaak zat meegemaakt de laatste jaren en toen ook al gedonder in de zorg. Dat doemscenario dat je de dood in ogen gaat zien en doodziek wordt zonder vaccin is lariekoek.
pi_201934981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik geloof ook dat corona bestaat maar net als de griep als je onderliggende klachten hebt en/of op leeftijd bent kan daardoor het licht uitgaan. Gros van de mensen merken het niet eens of worden effe ziek that's it, vaak zat meegemaakt de laatste jaren en toen ook al gedonder in de zorg. Dat doemscenario dat je de dood in ogen gaat zien en doodziek wordt zonder vaccin is lariekoek.
Maar ik ga er vanuit dat jij niet gaat testen.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:07:59 #166
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201934992
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is heel erg afhankelijk van leeftijd en gezondheid
Ooit van long covid gehoord? En alsof je kan uitkiezen met je mede bezoekers van een café of een hell een supermarkt.
pi_201935005
quote:

[..]
Jij doet dat dus niet echt schijnbaar? Heb hier nog geen corona ontkenners gezien.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:09:28 #168
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201935012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ga is praten met longartsen en vraag even naar het verschil tussen een longontsteking door de griep of eentje door Covid...
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:10:23 #169
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201935024
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Jij doet dat dus niet echt schijnbaar? Heb hier nog geen corona ontkenners gezien.
Voor mij zijn die knakkers die roepen Covid == Griep ook gewoon Covid ontkenners.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:10:39 #170
421867 greysbones
pi_201935030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ooit van long covid gehoord? En alsof je kan uitkiezen met je mede bezoekers van een café of een hell een supermarkt.
jij gaat er nu vanuit dat iedere ongevaccineerde long covid krijgt?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:11:03 #171
189978 controlaltdelete
pi_201935037
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef mootie het volgende:

[..]
Maar ik ga er vanuit dat jij niet gaat testen.
Tot nu toe niet getest maakt dit iets uit dan? Waarom zou ik, ik mankeer niets, ik ben zelden of nooit verkouden en dat ik de griep had kan ik me niet eens heugen.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:12:14 #172
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201935054
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij gaat er nu vanuit dat iedere ongevaccineerde long covid krijgt?
Dat zeg ik niet, maar een klein percentage van een grote groep mensen is nog steeds groot genoeg om de zorg om te laten flikkeren..
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:13:44 #173
421867 greysbones
pi_201935084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, maar een klein percentage van een grote groep mensen is nog steeds groot genoeg om de zorg om te laten flikkeren..
Dit is wat jij post
En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.

dan zeg ik dat is afhankelijk van leeftijd en gezondheid
en vervolgens begin jij over long covid?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201935089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Voor mij zijn die knakkers die roepen Covid == Griep ook gewoon Covid ontkenners.
Dat is jouw goed recht dat jij dat vind. Maar in algemene zin, ontkenners zijn mensen die zeggen dat covid niet bestaat. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Behalve dan dat sommige mensen denken dat iedereen in bnw willem engel aanbid en covid ontkent. Meeste hebben een andere opvatting omtrent covid , is ook hun goed recht.
pi_201935103
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Hou op, schei uit zeg.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:15:14 #176
421867 greysbones
pi_201935117
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Dat is jouw goed recht dat jij dat vind. Maar in algemene zin, ontkenners zijn mensen die zeggen dat covid niet bestaat. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Behalve dan dat sommige mensen denken dat iedereen in bnw willem engel aanbid en covid ontkent. Meeste hebben een andere opvatting omtrent covid , is ook hun goed recht.
ik heb helemaal niks met willem engel
daar houd ik me ook ver van
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_201935122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Tot nu toe niet getest maakt dit iets uit dan? Waarom zou ik, ik mankeer niets, ik ben zelden of nooit verkouden en dat ik de griep had kan ik me niet eens heugen.
Anders gesteld dan, ga je testen als je klachten krijgt?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:16:44 #178
189978 controlaltdelete
pi_201935140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Daarvoor moet je bij Pinokkio zijn die de afgelopen jaren de zorg vakkundig de das heeft omgedaan. Als de zorg een klein percentage al niet aankan dan zit er iets goed fout.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:16:51 #179
421867 greysbones
pi_201935143
ik zou wel graag een serotologische test doen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:18:11 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201935172
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
met griep netzo
Maar de covid situatie in Nederland wordt beoordeeld op het aantal positieve testen. En dat terwijl de vaccins er juist zijn om ziekenhuis opnamen te voorkomen, NIET besmetting an sich. Dat is nogal tegenstrijdig.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:18:25 #181
189978 controlaltdelete
pi_201935178
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:15 schreef mootie het volgende:

[..]
Anders gesteld dan, ga je testen als je klachten krijgt?
Nee ik denk het niet, blijf ik lekker thuis met een grog, fruit en kippensoep onder dekentje en ziek het uit.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:19:40 #182
421867 greysbones
pi_201935187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Maar de covid situatie in Nederland wordt beoordeeld op het aantal positieve testen. En dat terwijl de vaccins er juist zijn om ziekenhuis opnamen te voorkomen, NIET besmetting an sich. Dat is nogal tegenstrijdig.
dat was niet de eerste insteek van de vaccinatie
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:21:04 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201935212
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat was niet de eerste insteek van de vaccinatie
Wel het resultaat. Pas daar dan je beoordelingscriteria op aan.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:23:31 #184
421867 greysbones
pi_201935235
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:25:59 #185
421867 greysbones
pi_201935273
Hoe ging het destijds met de Mexicaanse griep?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:31:54 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201935345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ongevaccineerden kunnen ook gewoon naar evenementen en horecagelegenheden. Ik mag hopen dat mondkapjes ook voor QR-locaties gaat gelden.
pi_201935352
quote:
we kunnen er nu zeker van zijn dat de cijfers niet kloppen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201935485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we kunnen er nu zeker van zijn dat de cijfers niet kloppen.
Zover de transparantie van het kabinet gaat is dat een gegeven lijkt me. Twijfelde je eraan dan?
pi_201935600
quote:
Haha, dit was voorspelbaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:13:50 #190
189978 controlaltdelete
pi_201935942
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
Hoe ging het destijds met de Mexicaanse griep?
[ afbeelding ]
Gouden handel voor Ab

twitter

de virusverdiener

pi_201935947
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Zover de transparantie van het kabinet gaat is dat een gegeven lijkt me. Twijfelde je eraan dan?
ikzelf niet. misschien anderen hier.
pi_201936190
Een kind lacht zich nog slap wanneer Hugo zegt dat 9 vd 10 ziekenhuis opnames ongevaccineerd zijn.
Dat kan nooit.
Vakman pur sang
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:36:31 #193
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201936252
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dit is wat jij post
En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.

dan zeg ik dat is afhankelijk van leeftijd en gezondheid
en vervolgens begin jij over long covid?
Omdat ik long covid in de eerste post nog was vergeten.. Maar mijn antwoord: "afhankelijk van leeftijd en gezondheid" heb ik gewoon gegeven.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:37:13 #194
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201936263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ongevaccineerden kunnen ook gewoon naar evenementen en horecagelegenheden. Ik mag hopen dat mondkapjes ook voor QR-locaties gaat gelden.
Ik hoop meer dat mensen gewoon hun verstand weer aan zetten en zich laten vaccineren :)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:06:44 #195
189978 controlaltdelete
pi_201936583

Dit zegt wel weer voldoende lijkt me. Vinkje gaat op rood als je niet bijspuit.
pi_201936587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik hoop meer dat mensen gewoon hun verstand weer aan zetten en zich laten vaccineren :)
Dat is gewoon een beetje gejank van NL.
NL is het land in de EU met vrijuit de hoogste vaccinatiegraad van bijna 87%.
Daar komt als men niks doet nog wel 3-4% bij.
5% mag niet voor medische redenen. Of is simpelweg te oud. (Zie vaccinatiegraad bij 90+)

We zijn er al, dit is het hoogst haalbare. Het is een drogreden.
Vakman pur sang
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:09:14 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201936599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren, die keuze is al gemaakt.
pi_201936602
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is gewoon een beetje gejank van NL.
NL is het land in de EU met vrijuit de hoogste vaccinatiegraad van bijna 87%.
Daar komt als men niks doet nog wel 3-4% bij.
5% mag niet voor medische redenen. Of is simpelweg te oud. (Zie vaccinatiegraad bij 90+)

We zijn er al, dit is het hoogst haalbare. Het is een drogreden.
Als de spuit maar 6 maanden geldig is zijn er al weer een berg ongevaccineerd geworden. Never ending story.
pi_201936609
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')