Die guidstones zijn al vaker aan bod gekomen in verschillende topics.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
en als ze nu es echt de Georgia Guidestones willen volgen en de wereldbevolking serieus reduceren ?
Uiteindelijk is een kleine groep makkelijker te controleren dan een grote.
Ofwel sterven er mensen aan de (volgende) vaccins en en steken ze het op het nieuwe virus (marburg?)
Beetje vreemd dit om het aantal gerapporteerde meldingen lineair te vergelijken met aantal gemelde overledenen.quote:
Wanneer leer je het nou eens OPSCHALEN KAN NIET.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ze gebruiken/misbruiken de situatie.
De ergste situatie in onze moderne geschiedenis, althans, zo begon het met schrikbeelden en uiterst serieuze persconferenties wat je alleen in rampenfilms tegenkomt en ze laten de boel volledig afhangen van de zorg terwijl ze hier halfbakken mee omgaan. 19 maanden en geen ene commercial op TV om mensen te ronselen om in de zorg te gaan werken zoals je ook ziet als er een oorlog dreigt en mensen voor de dienst worden opgeroepen. Geen een berichtje dat alleen samen, dmv de zorg aan te pakken het probleem kan worden aangepakt. Helemaal niets op wat klappen voor de zorg na. Geen ene roep om ervaren personeel dat met pensioen is of destijds een andere richting is opgegaan qua werk. Alsof het ze geen fuck uitmaakt en Corona maar laten rondgaan.
Hoe moet je deze Corona zooi serieus nemen als de overheid het niet eens doet?
Je kan als overheid echt wel meer bedenken als het zo serieus is. De maatregelen die ze dan ook nemen, vanaf het begin tot aan nu, de steeds erger en ingrijpender wordende situatie staan ab-so-fuckin-luut niet in verhouding tot de daadwerkelijke ernst.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Er zijn wél oproepen geweest om je aan te melden voor werken in de zorg.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo'n engnek uit België
[..]
Wat willen ze dan? Al die ongevaccineerden de armoede in, kunnen hun vaste lasten niet meer betalen, ze gaan maar onder een brug wonen en zien maar hoe ze te vreten krijgen?
Technologiefederatie Agoria wil coronapas verplichten
QFTquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Aanmelden kan intussen niet meer.
Maar verder.. een website,. ok.. deze geen enkele keer op TV voorbij zien komen, geen enkele keer radio en beide heb ik toch geregeld aan staan. Ook in de krant niet. Misschien dat het een keer voorbij gevlogen is, kan, maar waarom dan zo weinig?
Wederom staat het niet in verhouding tot... en vergeet niet dat we het hier hebben over iets wat nog nooit gebeurd is en wat een mega-impact heeft op vele levens, en dat ook nog eens wereldwijd. Waarom wordt er zo simpel met zoiets als dit omgegaan? Niet belangrijk genoeg?
De urgentie is nergens te bekennen en dat terwijl we met een machete onze levens en vrijheden aan het kapothakken zijn.
Nee, vanaf 1 september worden alleen nog de aanmelding met zorgachtergrond. De rest wordt verwijderd ivm de AVG.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je moet ook een achtergrond in de zorg hebben om te aanmelden.
Er zijn heel veel zorgmedewerkers ivm coronaregels/werknemers QR codes weggegaan en iets anders gaan doen. De 'crisis' in de zorg is opgezet.
De zorg voor decennialang als political tool gebruikt is.
Edit: In het VK is de NHS 'the peoples baby' - everyone has a sentimental attachment to it, maar tis langzaam maar zeker geprivatiseerd geworden.
Kun je ook uitleggen wat deze cijfers volgens jou betekenen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Aandeel besmettingen onder volledig gevaccineerde is van 15-8 tot deze week gestegen van 12% naar 34%.
En het percentage onder ongevaccineerden is nog harder gestegen. Goh PSVCL, beweer je nu soms dat het de laatste tijd de verkeerde kant op gaat met corona? Gedurfde uitspraak zeg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef PSVCL het volgende:
Aandeel besmettingen onder volledig gevaccineerde is van 15-8 tot deze week gestegen van 12% naar 34%.
Maar dit zegt niks over de bescherming die vaccinatie bied tegen ziekenhuis opname en erger een IC opname..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ik hou van mijn immuunsysteem![]()
Dat is iets heel anders. Jij laat het aandeel van de nieuwe besmettingen zien tussen de verschillende vaccinatie statussen. Er zijn nogal wat nieuwe vaccinaties bijgekomen in de laatste tweeënhalve maand.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Misschien heb je een bijzondere sterke afweer-systeem opgebouwd door het bezoeken van smerige kroegjes/clubjes in je jongere dagen ?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof iets een mening is maar dit is gewoon echt te debiel ridicuul voor woorden.
Waar waren die mensen met smetvrees mijn hele leven die non stop met alcohol doekjes alles schoonmaken dan? En deed die hypocriet dat eerst wel of is hij het toonbeeld van propaganda subject?
QFBSquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, dit is best groot geweest hoor.
Dat het jullie ontgaan is kun je alleen jezelf verwijten.
Waarom zou je je laten testen als ongevaccineerde eigenlijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ja, en omdat we nieuwe maatregelen invoeren op basis van het aantal besmettingen ipv de druk op de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zou je je laten testen als ongevaccineerde eigenlijk.
QR bonus bij vaststelling besmetting?
Zeg je nou dat ik geen jonge god ben?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien heb je een bijzondere sterke afweer-systeem opgebouwd door het bezoeken van smerige kroegjes/clubjes in je jongere dagen ?
QR bonus spaarkaart....joints,beer,romantische dinertje bij de Mac....quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
QR bonus spaarkaart....joints,beer,romantische dinertje bij de Mac....
Of als gevaccineerde.... dan ben je pas een idioot. Slaat echt helemaal nergens op dat onnodige getest.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bang om antivax opa te besmetten, maar als je ziek bent blijf je sowieso thuis dus idd effectief kansloos.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
Of als gevaccineerde.... dan ben je pas een idioot. Slaat echt helemaal nergens op dat onnodige getest.
Sorry hoor, no offence intended!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen jonge god ben?
Godverdomme ik begin oud te worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry hoor, no offence intended!
Misschien heb je een bijzonder sterke immuunsysteem opgebouwd van je bezoekjes bij smerige kroegjes 19 maanden geleden dan?
Ik ook - Ik voel me soms 19 jaar ouder sinds dit hele corona bullshit is begonnen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Godverdomme ik begin oud te worden.
Niet elke ongevaccineerde is een wappieachtige coronaontkenners. Een deel gaat gewoon netjes testen bij klachten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een gevaccineerde die zich laat testen bij klachten is een idioot?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
'Ja maar',altijd weer die smoesjes.... de cijfers zijn duidelijk, en niet alleen in NL.
[ twitter ]
![]()
![]()
[..]
Of als gevaccineerde.... dan ben je pas een idioot. Slaat echt helemaal nergens op dat onnodige getest.
Heb soortgelijke berichten gezienquote:
Plotse hartdood bij jonge mensenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb soortgelijke berichten gezien
Mysterieuze stijging in het aantal hartaanvallen
[ afbeelding ]
Zelfs vrouwen van 22 zijn niet veilig
[ twitter ]
De BBC dekt zegt nu al in en doet aan predictive programming
quote:In de media verschijnen regelmatig berichten dat jonge mensen plotseling overlijden, bijvoorbeeld tijdens het sporten. Het lijkt vaak voor te komen, maar in werkelijkheid is het erg zeldzaam dat mensen onder de 45 een acute hartstilstand krijgen.
Hartstilstand
Plotse hartdood is een onverwachte hartstilstand. De naam doet vermoeden dat het hart dan volledig stilstaat. Maar dat is meestal niet zo. De hartkamers trillen juist snel en chaotisch en het hart trekt ongelijk en ongecontroleerd samen. Dit heet kamer- of ventrikelfibrilleren. Hierdoor wordt het bloed niet meer goed rondgepompt en staat de bloedsomloop stil. Dit is een levensbedreigende situatie.
Oorzaak plotseling overlijden
De meest voorkomende oorzaak van een hartstilstand is een hartinfarct. Bij een plotse hartdood, bijvoorbeeld bij jonge mensen, moet er aan andere oorzaken worden gedacht. Vaak is de oorzaak van een hartstilstand bij iemand onder de 45 jaar een erfelijke hartziekte.
Kan ook stress enz. van de hele shitshow gerelateerd zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Plotse hartdood bij jonge mensen
[..]
Niet elke gevaccineerde een pro-vaxxer isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet elke ongevaccineerde is een wappieachtige coronaontkenners. Een deel gaat gewoon netjes testen bij klachten.
quote:‘Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we vrijwel geen problemen gehad’
Wie liggen er momenteel met Covid-19 in de ziekenhuizen? Zijn dat nog immer te dikke patiënten op leeftijd? De Rotterdamse longarts Leon van den Toorn, deskundige bij uitstek, zegt geen ‘ja’ en geen ‘nee.’
Het is altijd lastig met het interpreteren van die cijfers, erkent Van den Toorn, want de meeste mensen kunnen statistieken of kansberekening niet goed duiden. ,,Tegelijkertijd zijn onze laatste eigen enquêtecijfers van de NVALT ook alweer anderhalve week oud en schuiven ze soms een beetje. Maar, wat tot nu toe in Nederland het beeld is, dan baseer ik me ook op het RIVM, is dat van de mensen die in het ziekenhuis liggen nog altijd bijna 80 procent ongevaccineerd is. Dat is dus nog steeds onveranderd.”
Ook gezonde mensen
En de ongevaccineerden, wat is daarvan dan het beeld? ,,Dat is nog steeds hetzelfde als aan het begin van de pandemie, namelijk de gebruikelijke risicofactoren: mensen met een hoog BMI, of anderszins onderliggend lijden. Het zijn relatief veel mensen met een niet-westerse migratieachtergrond en ouderen. Maar toch ook gezonde mensen, want naarmate er meer besmettingen zijn, zie je die ook verschijnen.”
Wie de gevaccineerde mensen zijn die in de ziekenhuizen liggen, daarvan weet hij dat het vaak mensen zijn met een afweerstoornis, waardoor het vaccin niet goed heeft gewerkt. ,,En er zit ook wel eens een relatief gezond iemand tussen, maar dat is slechts een enkeling. Daarin de bevestiging zien dat de vaccins niet werken is echt van de categorie: ‘mijn moeder is negentig en heeft ook haar hele leven gerookt’.”
Onderliggend lijden
Bij het RIVM bevestigen ze dit beeld. Harald Wychgel, woordvoerder: ,,Onze cijfers zijn van 14 oktober, volgende week komen er weer nieuwe cijfers. Wat we zien is dat drie op de vier mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is, en vier op de vijf op de ic is ongevaccineerd.” Wat er volgens Wychgel bekend is van de mensen die met Covid in het ziekenhuis liggen en gevaccineerd zijn, is dat zij vooral onderliggend lijden hebben.
‘Vaccins werken niet’
Van den Toorn heeft ook de berichten voorbij zien komen dat in Engeland er nu veel meer mensen die volledig gevaccineerd zijn in het ziekenhuis liggen. ,,Het is dan makkelijk om te roepen ‘zie je wel, de vaccins werken niet’. Maar dat is onjuist. We weten niet welke mensen er daar in het ziekenhuis liggen, hoe oud ze zijn, of ze onderliggend lijden hebben. Dat moeten we nog uitvragen.”
Natuurlijk baart dat zorgen. Ook wat er in Israël gebeurt, daar is ook te zien dat de werking van de vaccins langzaam minder wordt. ,,We weten dat het 100 procent zeker is dat de werkzaamheid van de vaccins terugloopt, dat is altijd zo. Daarom moeten we goed kijken wanneer we de kwetsbare groepen het boostervaccin gaan geven. Dat moet niet te vroeg, omdat je dan vaccins verspilt, maar ook niet te laat, omdat dan de toestroom naar de ziekenhuizen weer toeneemt.”
Verschillende scenario's
Tot nog toe is vaccineren de enige echte effectieve aanpak van de pandemie, weet hij. En de werkzaamheid van de vaccins lijkt in Nederland vooralsnog op peil. ,,Voor de rest is er vooral veel onzekerheid hoe we het najaar en de winter gaan doorkomen. Daar hebben we verschillende scenario's voor. Het punt is dat meer besmettingen nu niet meteen betekent dat er ook veel meer ziekenhuisopnames komen. Dat heeft te maken met de vaccinaties. De meeste mensen die gevaccineerd zijn en nu alsnog besmet raken, krijgen milde verschijnselen.”
,,Het is simpel”, aldus van den Toorn. ,,Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we nu vrijwel geen probleem gehad. Dan waren er ook ziekenhuisopnames geweest, maar een stuk minder, namelijk die twintig procent.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)emen-gehad~a6ed10fb/
en het overgrote deel blijft netjes thuis als ze ziek zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet elke ongevaccineerde is een wappieachtige coronaontkenners. Een deel gaat gewoon netjes testen bij klachten.
Dat kan kloppen maar het voorkomt ziekenhuisopnames waardoor we de zorg ontlasten . Het is een teken dat de vaccin werktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:04 schreef _I het volgende:
https://www.bbc.co.uk/news/health-59077036
BBC komt met het feit dat dubbel gevaccineerden ook nog steeds verspreiden, net zoveel als ongevaccineerden. Weer een mythe de deur uit.
Dat zou niet de eerste keer zijn dat informatie wordt achtergehouden. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen, men moet ook wel. Complete eerlijkheid zou betekenen dat vaccinatiebereidheid negatief wordt beïnvloed. Dan schiet je je eigen beleid af.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:57 schreef Tingo het volgende:
Als het om de injecties ligt....dunno, misschien in sommige gevallen wel....ik denk dat vaccin-schade ook down-played/ondergerapporteerd is.
"Misschien is die druk nodig". Schrikbarend zo'n journalist.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Goh, voor een keer eens met SGP![]()
'Als iedereen gevaccineerd zou zijn, hadden we vrijwel geen problemen gehad'quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn dat informatie wordt achtergehouden. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen, men moet ook wel. Complete eerlijkheid zou betekenen dat vaccinatiebereidheid negatief wordt beïnvloed. Dan schiet je je eigen beleid af.
[..]
"Misschien is die druk nodig". Schrikbarend zo'n journalist.
Errr dat is toch juist het punt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet elke gevaccineerde een pro-vaxxer is
Welke klachten? Ga even testen als het The Deadly Virus of griep is? Symptomen zijn toch het zelfde.
Die indruk krijg ik helaas totaal niet in dit topic.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het overgrote deel blijft netjes thuis als ze ziek zijn
Ga maar je gang meid als je zoveel vertrouw in een of ander fluttest heeft.quote:
Tja, half-truths and lying by omission.Dat is al heeel lang zo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn dat informatie wordt achtergehouden. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen, men moet ook wel. Complete eerlijkheid zou betekenen dat vaccinatiebereidheid negatief wordt beïnvloed. Dan schiet je je eigen beleid af.
20 maanden of zo geleden krijg je gezeik van je baas als je wat verkoudheid symptomen hadden en niet naar je werk gaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het overgrote deel blijft netjes thuis als ze ziek zijn
Jup als je om elk kuchje of snotje thuisbleef was je een aansteller, nu met een hoestje ben je levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
20 maanden of zo geleden krijg je gezeik van je baas als je wat verkoudheid symptomen hadden en niet naar je werk gaat.The good old normal days.
Waarom niet? Een gevaccineerde zou juist niet moeten testen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die gevaccineerde ook moeten testen! The Deadly Virus is everywhere! Nobody can escape it!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom niet? Een gevaccineerde zou juist niet moeten testen.
iedereen die denkt COrona te hebben zal zich of moeten testen of zelf in quarantaine gaan zodat je een ander niet besmet,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je niet gelooft dat Corona bestaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen die denkt COrona te hebben zal zich of moeten testen of zelf in quarantaine gaan zodat je een ander niet besmet,
Ikzelf zou niet verantwoordelijk willen zijn van het besmetten van iemand met een minder immuunsysteem.
met griep netzo
ik geloof dat Corona bestaatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je niet gelooft dat Corona bestaat.
Maar dat denkt een groot deel in dit topic niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat Corona bestaat
evenals griep
die in heftige jaren net zo dodelijk of dodelijker kan zijn
doe een poll en dan weet je hetquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat denkt een groot deel in dit topic niet.
Als je hier meeleest weet je dat ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe een poll en dan weet je het
ook goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je hier meeleest weet je dat ook.
Ook die moeten testen, want de kans dat je andere besmet veel kleiner lijkt te zijn, is die kans er dus nog wel. En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat is heel erg afhankelijk van leeftijd en gezondheidquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook die moeten testen, want de kans dat je andere besmet veel kleiner lijkt te zijn, is die kans er dus nog wel. En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.
Ik geloof ook dat corona bestaat maar net als de griep als je onderliggende klachten hebt en/of op leeftijd bent kan daardoor het licht uitgaan. Gros van de mensen merken het niet eens of worden effe ziek that's it, vaak zat meegemaakt de laatste jaren en toen ook al gedonder in de zorg. Dat doemscenario dat je de dood in ogen gaat zien en doodziek wordt zonder vaccin is lariekoek.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat Corona bestaat
evenals griep
die in heftige jaren net zo dodelijk of dodelijker kan zijn
Maar ik ga er vanuit dat jij niet gaat testen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat corona bestaat maar net als de griep als je onderliggende klachten hebt en/of op leeftijd bent kan daardoor het licht uitgaan. Gros van de mensen merken het niet eens of worden effe ziek that's it, vaak zat meegemaakt de laatste jaren en toen ook al gedonder in de zorg. Dat doemscenario dat je de dood in ogen gaat zien en doodziek wordt zonder vaccin is lariekoek.
Ooit van long covid gehoord? En alsof je kan uitkiezen met je mede bezoekers van een café of een hell een supermarkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is heel erg afhankelijk van leeftijd en gezondheid
Jij doet dat dus niet echt schijnbaar? Heb hier nog geen corona ontkenners gezien.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je hier meeleest weet je dat ook.
Ga is praten met longartsen en vraag even naar het verschil tussen een longontsteking door de griep of eentje door Covid...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat corona bestaat maar net als de griep als je onderliggende klachten hebt en/of op leeftijd bent kan daardoor het licht uitgaan. Gros van de mensen merken het niet eens of worden effe ziek that's it, vaak zat meegemaakt de laatste jaren en toen ook al gedonder in de zorg. Dat doemscenario dat je de dood in ogen gaat zien en doodziek wordt zonder vaccin is lariekoek.
Voor mij zijn die knakkers die roepen Covid == Griep ook gewoon Covid ontkenners.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jij doet dat dus niet echt schijnbaar? Heb hier nog geen corona ontkenners gezien.
jij gaat er nu vanuit dat iedere ongevaccineerde long covid krijgt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ooit van long covid gehoord? En alsof je kan uitkiezen met je mede bezoekers van een café of een hell een supermarkt.
Tot nu toe niet getest maakt dit iets uit dan? Waarom zou ik, ik mankeer niets, ik ben zelden of nooit verkouden en dat ik de griep had kan ik me niet eens heugen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik ga er vanuit dat jij niet gaat testen.
Dat zeg ik niet, maar een klein percentage van een grote groep mensen is nog steeds groot genoeg om de zorg om te laten flikkeren..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gaat er nu vanuit dat iedere ongevaccineerde long covid krijgt?
Dit is wat jij postquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een klein percentage van een grote groep mensen is nog steeds groot genoeg om de zorg om te laten flikkeren..
Dat is jouw goed recht dat jij dat vind. Maar in algemene zin, ontkenners zijn mensen die zeggen dat covid niet bestaat. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Behalve dan dat sommige mensen denken dat iedereen in bnw willem engel aanbid en covid ontkent. Meeste hebben een andere opvatting omtrent covid , is ook hun goed recht.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Voor mij zijn die knakkers die roepen Covid == Griep ook gewoon Covid ontkenners.
Hou op, schei uit zeg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jij doet dat dus niet echt schijnbaar? Heb hier nog geen corona ontkenners gezien.
ik heb helemaal niks met willem engelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht dat jij dat vind. Maar in algemene zin, ontkenners zijn mensen die zeggen dat covid niet bestaat. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Behalve dan dat sommige mensen denken dat iedereen in bnw willem engel aanbid en covid ontkent. Meeste hebben een andere opvatting omtrent covid , is ook hun goed recht.
Anders gesteld dan, ga je testen als je klachten krijgt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tot nu toe niet getest maakt dit iets uit dan? Waarom zou ik, ik mankeer niets, ik ben zelden of nooit verkouden en dat ik de griep had kan ik me niet eens heugen.
Daarvoor moet je bij Pinokkio zijn die de afgelopen jaren de zorg vakkundig de das heeft omgedaan. Als de zorg een klein percentage al niet aankan dan zit er iets goed fout.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een klein percentage van een grote groep mensen is nog steeds groot genoeg om de zorg om te laten flikkeren..
Maar de covid situatie in Nederland wordt beoordeeld op het aantal positieve testen. En dat terwijl de vaccins er juist zijn om ziekenhuis opnamen te voorkomen, NIET besmetting an sich. Dat is nogal tegenstrijdig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen die denkt COrona te hebben zal zich of moeten testen of zelf in quarantaine gaan zodat je een ander niet besmet,
Ikzelf zou niet verantwoordelijk willen zijn van het besmetten van iemand met een minder immuunsysteem.
met griep netzo
Nee ik denk het niet, blijf ik lekker thuis met een grog, fruit en kippensoep onder dekentje en ziek het uit.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders gesteld dan, ga je testen als je klachten krijgt?
dat was niet de eerste insteek van de vaccinatiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar de covid situatie in Nederland wordt beoordeeld op het aantal positieve testen. En dat terwijl de vaccins er juist zijn om ziekenhuis opnamen te voorkomen, NIET besmetting an sich. Dat is nogal tegenstrijdig.
Wel het resultaat. Pas daar dan je beoordelingscriteria op aan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was niet de eerste insteek van de vaccinatie
Ongevaccineerden kunnen ook gewoon naar evenementen en horecagelegenheden. Ik mag hopen dat mondkapjes ook voor QR-locaties gaat gelden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook die moeten testen, want de kans dat je andere besmet veel kleiner lijkt te zijn, is die kans er dus nog wel. En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.
Zover de transparantie van het kabinet gaat is dat een gegeven lijkt me. Twijfelde je eraan dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
we kunnen er nu zeker van zijn dat de cijfers niet kloppen.
Haha, dit was voorspelbaar.quote:
Gouden handel voor Abquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
Hoe ging het destijds met de Mexicaanse griep?
[ afbeelding ]
ikzelf niet. misschien anderen hier.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zover de transparantie van het kabinet gaat is dat een gegeven lijkt me. Twijfelde je eraan dan?
Omdat ik long covid in de eerste post nog was vergeten.. Maar mijn antwoord: "afhankelijk van leeftijd en gezondheid" heb ik gewoon gegeven.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is wat jij post
En als je dan zo'n ongevaccineerde knuppel besmet; heeft die weer een redelijke kans om in het ziekenhuis of de IC te belanden.
dan zeg ik dat is afhankelijk van leeftijd en gezondheid
en vervolgens begin jij over long covid?
Ik hoop meer dat mensen gewoon hun verstand weer aan zetten en zich laten vaccinerenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ongevaccineerden kunnen ook gewoon naar evenementen en horecagelegenheden. Ik mag hopen dat mondkapjes ook voor QR-locaties gaat gelden.
Dat is gewoon een beetje gejank van NL.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat mensen gewoon hun verstand weer aan zetten en zich laten vaccineren
Gaat niet gebeuren, die keuze is al gemaakt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat mensen gewoon hun verstand weer aan zetten en zich laten vaccineren
Als de spuit maar 6 maanden geldig is zijn er al weer een berg ongevaccineerd geworden. Never ending story.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een beetje gejank van NL.
NL is het land in de EU met vrijuit de hoogste vaccinatiegraad van bijna 87%.
Daar komt als men niks doet nog wel 3-4% bij.
5% mag niet voor medische redenen. Of is simpelweg te oud. (Zie vaccinatiegraad bij 90+)
We zijn er al, dit is het hoogst haalbare. Het is een drogreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |