quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag maar dat wat er met je gebeurt als bv Gordon gaat zingen
Zeldaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Och ja...ik zit nog even Zelda te spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ze gaan winnen.
Breath of the wild op de Nintendo switch. Ik was er eerder mee gestopt omdat ik het te moeilijk vond maar nu met een andere tactiek vind ik het weer ineens heel leuk. Ik sla gewoon alle gevechten over die niet lukken. Misschien als ik later betere wapens heb dat het wel lukt.quote:
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.quote:
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.
Wil het weer eens oppakken
Ik heb geen switchquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.
Maar tochnu het wel een beetje lukt vind ik het ook wel heel gaaf.
Speel je nog andere spellen op de switch?
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?quote:
My favorite time of the yearquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?
Ah zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen switch![]()
Moet mijn zoon lief aankijken om bij hem te spelen en momenteel is het alleen Zelda of Mario Party
Ik speel online wel boardgames op de pc
Wel een nintendo 64, game cube en een wiiquote:
Dit is een valstrik he.........quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
My favorite time of the year![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik dan weer nooit gehadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel een nintendo 64, game cube en een wii
Speel al jaren Zelda vooralquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehadmaar wel tof dat je ze hebt
De originele Addams family!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik was altijd helemaal weg van Wednesdayquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |