abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201912122
In Heerenveen gonst het van de geruchten, nadat daar op 15 oktober een 26-jarige vrouw in zorgwekkende toestand uit een woning zou zijn gehaald. Lisette Elzinga overleed gisteren alsnog, nadat ze de afgelopen tien dagen in een kunstmatige coma werd gehouden. Wat er zich precies in de woning heeft afgespeeld, is nog altijd onduidelijk.

Lisette Elzinga zou in de avond van 14 oktober samen met een vriendin op stap zijn geweest in Heerenveen. Die donderdagavond zijn ze samen in de Skoffel, rond een uur of elf in de avond sluiten drie mannen zich bij de vrouwen aan. “Ze zaten gezellig te praten en zijn met z’n allen vertrokken. Ik heb ze zelf uitgelaten.” Zo vertelde de eigenaar van het café eerder aan de Leeuwarder Courant. Die volgende ochtend, op 15 oktober, komt er een melding binnen bij 112. Het blijkt te komen vanuit de woning van een van de mannen waarmee Lisette Elzinga en haar vriendin die nacht nog op stap waren. De 26-jarige vrouw wordt in zorgwekkende toestand aangetroffen, ook de vriendin van Lisette en nog twee andere mannen blijken nog in de woning aanwezig te zijn.

Wat nu de exacte aanleiding is geweest voor haar dood is nog altijd onbekend. De politie heeft de zaak dan ook nog steeds in onderzoek. Of er sprake is van een misdrijf is nog niet bekend. Op social media is er ondertussen een ware heksenjacht ontstaan en worden namen gedeeld van mannen die mogelijk aanwezig waren in de woning. De broer van één van de mannen genoemd op social media zou zelfs zijn mishandeld hierdoor, aldus de Leeuwarder Courant. Er werd gisteren een verdachte aangehouden, maar de man is inmiddels weer vrijgelaten. Volgens de politie werd hij aangehouden vanwege overtreding van de opiumwet.

De gemoederen lopen inmiddels zo hoog op dat de burgemeester gisteravond een mediabijeenkomst heeft georganiseerd om het een en ander te verduidelijken. De politie doet verder onderzoek of er strafbare feiten zijn gepleegd omtrent de dood van Lisette Elzinga.

https://www.boevennieuws.(...)sdrijf-om-het-leven/

Een ware heksenjacht is er geopend op de mannen, een van hen is al mishandeld. Eigenrichting. :blauwoog:
pi_201912637
Gevalletje overdosis GHB/pillen of ander soort troep?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201913276
Waarom namen ze 2 gasten mee?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:07:34 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_201914723
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:16 schreef superniger het volgende:
Gevalletje overdosis GHB/pillen of ander soort troep?
GHB en dan buiten bewustzijn vinden en proberen op te wekken met coke.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_201914802
De buurt gonst van de geruchten dat 2 ondernemers uit het dorp haar ghb hebben gevoerd die hebben geleidt tot haar dood.
Vakman pur sang
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:58:12 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_201915084
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
De buurt gonst van de geruchten dat 2 ondernemers uit het dorp haar ghb hebben gevoerd die hebben geleidt tot haar dood.
Ja dat is wat haar moeder heeft gezegd.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_201916187
Blue 69?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:06:00 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201916205
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
De buurt gonst van de geruchten dat 2 ondernemers uit het dorp haar ghb hebben gevoerd die hebben geleidt tot haar dood.
Jongens ontmoeten meisjes in kroeg, hebben het gezellig tot sluitingstijd, meisjes gaan gewillig mee naar het huis van een van de jongens voor een after(orgie), meisjes en jongens leven zich in het huis uit met drugs, meisje neemt zelf een overdosis.

Moeder: me kindje is vergiftigd!
pi_201916571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:05 schreef hoechst het volgende:
Waarom namen ze 2 gasten mee?
Voor een feestje waar jij alleen over kan dromen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201917051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Jongens ontmoeten meisjes in kroeg, hebben het gezellig tot sluitingstijd, meisjes gaan gewillig mee naar het huis van een van de jongens voor een after(orgie), meisjes en jongens leven zich in het huis uit met drugs, meisje neemt zelf een overdosis.

Moeder: me kindje is vergiftigd!
Eens alleen zijn dit ouderen mannen en een vrouw van 26.

Waarom geeft de gemeente een reactie? Das toch aan de politie?
pi_201917177
Is er al een verklaring van de vriendin?

En wellicht een iemand hier uit de buurt die wat over de geruchten kan zeggen ?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:41:44 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201917215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Eens alleen zijn dit ouderen mannen en een vrouw van 26.
Waarom geeft de gemeente een reactie? Das toch aan de politie?
Ja en? Genoeg jonge vrouwen die zich gewillig aan laten duwen door een al dan niet gefortuneerde boomer.
Omdat de tokkies zich beginnen te roeren en het politieonderzoek nog loopt. Burgemeester heeft openbare orde en veiligheid in z'n portefeuille dus die organiseert een bijeenkomst om de tokkies hopelijk wat te kalmeren.
pi_201917288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ja en? Genoeg jonge vrouwen die zich gewillig aan laten duwen door een al dan niet gefortuneerde boomer.
Omdat de tokkies zich beginnen te roeren en het politieonderzoek nog loopt. Burgemeester heeft openbare orde en veiligheid in z'n portefeuille dus die organiseert een bijeenkomst om de tokkies hopelijk wat te kalmeren.
De grote vraag in deze is of die vrouw die ghb zelf heeft genomen of dat men het haar ongevraagd heeft toegediend.

En volgens mij gaat de onrust daarover, aangezien er meerdere verhalen over deze mannen rondgaan daar.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:53:56 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201917380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De grote vraag in deze is of die vrouw die ghb zelf heeft genomen of dat men het haar ongevraagd heeft toegediend.

En volgens mij gaat de onrust daarover, aangezien er meerdere verhalen over deze mannen rondgaan daar.
Uiteraard gaan er verhalen rond. Het betreft immers tokkies die blijkbaar al "de broer van" mishandeld hebben. Tokkies houden van wilde verhalen en eigenrichting.
pi_201917541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Uiteraard gaan er verhalen rond. Het betreft immers tokkies die blijkbaar al "de broer van" mishandeld hebben. Tokkies houden van wilde verhalen en eigenrichting.
Tokkies in Heerenveen, ok.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:11:34 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201917560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tokkies in Heerenveen, ok.
Want in Heerenveen zitten geen tokkies, ok.
pi_201917578
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Want in Heerenveen zitten geen tokkies, ok.
Geen idee, jij zegt het. Ik ken die mensen niet, dus ik noem ze liever mensen dan tokkies.
Ken jij ze wel?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:18:03 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201917626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen idee, jij zegt het. Ik ken die mensen niet, dus ik noem ze liever mensen dan tokkies.
Ken jij ze wel?
Mensen die familieleden van iemand mishandelen omdat diegene volgens hun iets gedaan heeft hoef ik niet te kennen om te weten dat het tokkies zijn.
pi_201917833
quote:
17s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Mensen die familieleden van iemand mishandelen omdat diegene volgens hun iets gedaan heeft hoef ik niet te kennen om te weten dat het tokkies zijn.
Ok
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:41:00 #20
382129 crew  Donna
pi_201917918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:38 schreef jesseax het volgende:
Is er al een verklaring van de vriendin?

En wellicht een iemand hier uit de buurt die wat over de geruchten kan zeggen ?
De geruchten die ik (uit de buurt) gehoord heb;
Lisette en vriendin gingen met de 3 heren (geen jongens meer) mee naar het huis van 1 van de heren. De eigenaar van het huis ging meteen naar bed. Er werden drankjes gedronken, vriendin viel in slaap. Toen zij de volgende ochtend wakker werd lag Lisette 'half uitgekleed' naast de bank en de ondernemer lag er naakt bij.
Lisette was duidelijk bewusteloos, ondernemer wilde geen ambu bellen, ze zou haar roes wel uitslapen. Uiteindelijk is door een derde (dat staat in de screenshots die ik heb gezien, geen idee dus wie) de politie en ambu toch gebeld. Ze moest gereanimeerd worden voordat ze haar in kritieke toestand konden overbrengen naar het ziekenhuis. Ondernemer schijnt geroepen te hebben dat hij nu alles kwijt zou raken etc. etc.
In andere screenshots staat ook dat Lisette in coma lag en ze in het ziekenhuis haar eigenlijk niet bij durfden te brengen omdat ze nog nooit iemand hadden meegemaakt met zoveel GHB in het lichaam.

De screenshots zijn geanonimiseerd en heb geen idee tussen wie en wie die gesprekken gaan.
Wat ik ook heb gehoord is dat de burgemeester de ondernemer 'goed kent'. Maar ik weet echt niet of dit waar is en of zij bijv. bevriend zijn ofzo.

Iedereen heeft het erover en is bang dat het in de doofpot gestopt wordt omdat de ondernemer nogal een grote naam is in Heerenveen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 27-10-2021 11:51:16 ]
pi_201917977
Ziek, als dat waar zou zijn.
En ocherm, hij zou alles kwijtraken.

Maar dat een jonge vrouw haar leven, en de nabestaanden hun geliefde zijn kwijtgeraakt, daar hoor je hem niet over...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker woensdag 27 oktober 2021 @ 11:46:09 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201917990
Als iedereen het erover heeft weet iedereen om wie het gaat.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:49:42 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201918047
Je kan toch godverdomme wel zeggen of ze door een misdrijf om het leven is gekomen :D wat is dat nou.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201918206
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
De geruchten die ik (uit de buurt) gehoord heb;
Lisette en vriendin gingen met de 3 heren (geen jongens meer) mee naar het huis van 1 van de heren. De eigenaar van het huis ging meteen naar bed. Er werden drankjes gedronken, vriendin viel in slaap. Toen zij de volgende ochtend wakker werd lag Lisette 'half uitgekleed' naast de bank en de ondernemer lag er naakt bij.
Lisette was duidelijk bewusteloos, ondernemer wilde geen ambu bellen, ze zou haar roes wel uitslapen. Uiteindelijk is door een derde (dat staat in de screenshots die ik heb gezien, geen idee dus wie) de politie en ambu toch gebeld. Ze moest gereanimeerd worden voordat ze haar in kritieke toestand konden overbrengen naar het ziekenhuis. Ondernemer schijnt geroepen te hebben dat hij nu alles kwijt zou raken etc. etc.
In andere screenshots staat ook dat Lisette in coma lag en ze in het ziekenhuis haar eigenlijk niet bij durfden te brengen omdat ze nog nooit iemand hadden meegemaakt met zoveel GHB in het lichaam.

De screenshots zijn geanonimiseerd en heb geen idee tussen wie en wie die gesprekken gaan.
Wat ik ook heb gehoord is dat de burgemeester de ondernemer 'goed kent'. Maar ik weet echt niet of dit waar is en of zij bijv. bevriend zijn ofzo.

Iedereen heeft het erover en is bang dat het in de doofpot gestopt wordt omdat de ondernemer nogal een grote naam is in Heerenveen.
Welke ondernemer is het?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201918214
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Je kan toch godverdomme wel zeggen of ze door een misdrijf om het leven is gekomen :D wat is dat nou.
Ik kan me nog van heel lang geleden herinneren, dat er een in stukken gezaagd lichaam van een vrouw gevonden was, verdeeld over meerdere koffers.

De politie ging uit van een misdrijf.

Joh _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker woensdag 27 oktober 2021 @ 12:06:32 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201918233
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
De geruchten die ik (uit de buurt) gehoord heb;
Lisette en vriendin gingen met de 3 heren (geen jongens meer) mee naar het huis van 1 van de heren. De eigenaar van het huis ging meteen naar bed. Er werden drankjes gedronken, vriendin viel in slaap. Toen zij de volgende ochtend wakker werd lag Lisette 'half uitgekleed' naast de bank en de ondernemer lag er naakt bij.
Lisette was duidelijk bewusteloos, ondernemer wilde geen ambu bellen, ze zou haar roes wel uitslapen. Uiteindelijk is door een derde (dat staat in de screenshots die ik heb gezien, geen idee dus wie) de politie en ambu toch gebeld. Ze moest gereanimeerd worden voordat ze haar in kritieke toestand konden overbrengen naar het ziekenhuis. Ondernemer schijnt geroepen te hebben dat hij nu alles kwijt zou raken etc. etc.
In andere screenshots staat ook dat Lisette in coma lag en ze in het ziekenhuis haar eigenlijk niet bij durfden te brengen omdat ze nog nooit iemand hadden meegemaakt met zoveel GHB in het lichaam.

De screenshots zijn geanonimiseerd en heb geen idee tussen wie en wie die gesprekken gaan.
Wat ik ook heb gehoord is dat de burgemeester de ondernemer 'goed kent'. Maar ik weet echt niet of dit waar is en of zij bijv. bevriend zijn ofzo.

Iedereen heeft het erover en is bang dat het in de doofpot gestopt wordt omdat de ondernemer nogal een grote naam is in Heerenveen.
Die ondernemer heeft willens en wetens die mensen de gelegenheid gegeven om een (drugs-)feestje te bouwen.
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 12:14:26 #27
382129 crew  Donna
pi_201918309
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:06 schreef maily het volgende:

[..]
Die ondernemer heeft willens en wetens die mensen de gelegenheid gegeven om een (drugs-)feestje te bouwen.
De eigenaar van de woning idd. Zijn rol wordt me in de screenshots niet echt duidelijk ook. 12 uur is ook wel vroeg om naar bed te gaan.
En schijnbaar werd vriendin ook niet wakker van alles wat naast haar gaande was. Dus wat er allemaal gebeurd is???
pi_201918326
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:06 schreef maily het volgende:

[..]
Die ondernemer heeft willens en wetens die mensen de gelegenheid gegeven om een (drugs-)feestje te bouwen.
Je bedoelt de eigenaar. Maar ik zie niet in wat hij dan (willens en wetens) verkeerd gedaan heeft.
Ik ben ook wel eens vroegtijdig op bed gegaan, en de afwasborstel en afwasmiddel op het aanrecht gezet
  Spellchecker woensdag 27 oktober 2021 @ 12:19:20 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201918366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Je bedoelt de eigenaar. Maar ik zie niet in wat hij dan (willens en wetens) verkeerd gedaan heeft.
Ik ben ook wel eens vroegtijdig op bed gegaan, en de afwasborstel en afwasmiddel op het aanrecht gezet
Mensen thuis uitnodigen en dan zelf naar bed gaan?
pi_201918380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Jongens ontmoeten meisjes in kroeg, hebben het gezellig tot sluitingstijd, meisjes gaan gewillig mee naar het huis van een van de jongens voor een after(orgie), meisjes en jongens leven zich in het huis uit met drugs, meisje neemt zelf een overdosis.

Moeder: me kindje is vergiftigd!
Dit is echt onzin, je kan prima gewoon met wijfies mee naar huis en keihard drugs gebruiken zonder dat er ook maar een snikkel tevoorschijn hoeft te komen. Dit lijkt me echt een gevalletje overdosis die mis is gegaan. Dat mensen nu eigen rechtertje gaan spelen is echt van de zotte

Edit: ik lees het echt helemaal niet goed excuus
pi_201918383
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef maily het volgende:

[..]
Mensen thuis uitnodigen en dan zelf naar bed gaan?
De laatsten die dan teveel blijven drinken, gaan dan zielig zitten te mijmeren over verloren liefdes en zo. Die verhalen ken ik wel.
pi_201918486
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
De geruchten die ik (uit de buurt) gehoord heb;
Lisette en vriendin gingen met de 3 heren (geen jongens meer) mee naar het huis van 1 van de heren. De eigenaar van het huis ging meteen naar bed. Er werden drankjes gedronken, vriendin viel in slaap. Toen zij de volgende ochtend wakker werd lag Lisette 'half uitgekleed' naast de bank en de ondernemer lag er naakt bij.
Lisette was duidelijk bewusteloos, ondernemer wilde geen ambu bellen, ze zou haar roes wel uitslapen. Uiteindelijk is door een derde (dat staat in de screenshots die ik heb gezien, geen idee dus wie) de politie en ambu toch gebeld. Ze moest gereanimeerd worden voordat ze haar in kritieke toestand konden overbrengen naar het ziekenhuis. Ondernemer schijnt geroepen te hebben dat hij nu alles kwijt zou raken etc. etc.
In andere screenshots staat ook dat Lisette in coma lag en ze in het ziekenhuis haar eigenlijk niet bij durfden te brengen omdat ze nog nooit iemand hadden meegemaakt met zoveel GHB in het lichaam.

De screenshots zijn geanonimiseerd en heb geen idee tussen wie en wie die gesprekken gaan.
Wat ik ook heb gehoord is dat de burgemeester de ondernemer 'goed kent'. Maar ik weet echt niet of dit waar is en of zij bijv. bevriend zijn ofzo.

Iedereen heeft het erover en is bang dat het in de doofpot gestopt wordt omdat de ondernemer nogal een grote naam is in Heerenveen.
Geruchten gaan nogal gauw een eigen leven leiden
pi_201918549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Eens alleen zijn dit ouderen mannen en een vrouw van 26.
:?

Zolang ze meerderjarig is is het haar eigen beslissing. Sommige vrouwen moeten eens stoppen met de slachtofferrol zoeken, victim blaming en verantwoordelijkheid nemen. Ze koos er zelf voor om met die mannen mee naar huis te gaan.
pi_201918735
De vraag is dus is de GHB haar buiten haar weten om toegediend of heeft zij dit zelf genomen ?
pi_201918741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:39 schreef Derrazi het volgende:

[..]
:?

Zolang ze meerderjarig is is het haar eigen beslissing. Sommige vrouwen moeten eens stoppen met de slachtofferrol zoeken, victim blaming en verantwoordelijkheid nemen. Ze koos er zelf voor om met die mannen mee naar huis te gaan.
Dat zeg ik, ik reageerde op een post over jongens en meisjes.
Dit zijn volwassenen, vrouwen van 26 jaar zijn zeker geen meisjes meer.
pi_201918749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:58 schreef jesseax het volgende:
De vraag is dus is de GHB haar buiten haar weten om toegediend of heeft zij dit zelf genomen ?
Daar kan haar vriendin toch snel uitsluitsel over geven?
pi_201918757
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Welke ondernemer is het?
Auke Skieve Skaatsema
.
pi_201918763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat zeg ik, ik reageerde op een post over jongens en meisjes.
Dit zijn volwassenen, vrouwen van 26 jaar zijn zeker geen meisjes meer.
dan heb ik het verkeerd gelezen, excuses
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 13:03:30 #39
382129 crew  Donna
pi_201918788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:32 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Geruchten gaan nogal gauw een eigen leven leiden
Iemand vroeg naar de geruchten ;)

Er gebeurd wel vaker iets in Heerenveen en omstreken, maar dat de burgemeester een persco achtig iets geeft etc. is nieuw. Er was al onrust, maar dat zorgt voor nog meer onrust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 27-10-2021 13:09:10 ]
pi_201919010
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:00 schreef Fer het volgende:

[..]
Auke Skieve Skaatsema
Ik wilde dit googlen en terwijl ik het begon in te typen realiseerde ik het me pas :')
  woensdag 27 oktober 2021 @ 15:40:53 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201920775
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:41 schreef Donna het volgende:
In andere screenshots staat ook dat Lisette in coma lag en ze in het ziekenhuis haar eigenlijk niet bij durfden te brengen omdat ze nog nooit iemand hadden meegemaakt met zoveel GHB in het lichaam.
Als dit waar is dan lijkt het me eerder een kwestie van een (dronken) persoon die een paar stevige slokken uit de verkeerde fles heeft genomen. Ieder ziekenhuis in Nederland heeft namelijk weleens een GHB-verslaafde binnen gehad en die mensen gebruiken dan bijna iedere dag, hebben een bijbehorende tolerantie en nemen dus een steeds hogere dosis.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 12:34:29 #42
382129 crew  Donna
pi_209336851
Vandaag is de rechtszaak tegen de vriendin; hier live te volgen;

https://lc.nl/friesland/h(...)lzinga-28447159.html

Morgen de rechtszaak tegen de mannelijke verdachte.

Hoe zat het ook alweer;
https://lc.nl/friesland/h(...)c#Echobox=1685424803
pi_209337238
wat een appart verhaal zeg... Wie neemt er na het sluiten van een kroeg nog 2 gasten mee naar huis??

heel vaag
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:25:03 #44
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209337255
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:22 schreef hoechst het volgende:
wat een appart verhaal zeg... Wie neemt er na het sluiten van een kroeg nog 2 gasten mee naar huis??

heel vaag
En gaat dan vervolgens zelf direct naar bed terwijl de rest nog wat doordrinkt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_209337261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:

[..]
En gaat dan vervolgens zelf direct naar bed terwijl de rest nog wat doordrinkt.
doordrinkt? ik persoonlijk heb alleen nog maar de behoefte om naar bed te gaan zo laat.
pi_209337284
Zo heel raar is dat toch niet om na het sluiten van een kroeg elders door te gaan?

Ontopic;
Openbaar Ministerie eist 4 maanden voorwaardelijk tegen vriendin van overleden Lisette Elzinga uit Heerenveen. [bron= dezelfde premium Leeuwarder Courant]
pi_209337301
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Eens alleen zijn dit ouderen mannen en een vrouw van 26.

Waarom geeft de gemeente een reactie? Das toch aan de politie?
Als ze nou 16 was… En wat is ouder? 50? 80?
pi_209337302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:22 schreef hoechst het volgende:
wat een appart verhaal zeg... Wie neemt er na het sluiten van een kroeg nog 2 gasten mee naar huis??

heel vaag
Zelf ook wel vaker gedaan in het verleden. Ok niet direct naar bed, maar een paar potten bier verder.

Jongens veel plezier nog en trek de deur achter jullie dicht als jullie gaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 13:35:44 #49
382129 crew  Donna
pi_209337334
De verdachte krijgt het laatste woord. Ze zegt dat als ze de tijd had kunnen terugdraaien, ze dat had gedaan.

Voor de uitspraak neemt de rechtbank drie weken de tijd. Op 21 juni om een uur is de uitspraak.
pi_209337354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef maily het volgende:

[..]
Mensen thuis uitnodigen en dan zelf naar bed gaan?
ja waarom niet?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')