Ik had die verleden week ook nog aan toen ik merkte dat ik wat natte sok kreeg. Echt de hele zool door de midden.quote:
Dat zijn sneakersquote:
Dat vind ik zo vies voelen natte sokkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had die verleden week ook nog aan toen ik merkte dat ik wat natte sok kreeg. Echt de hele zool door de midden.
Als het vieze was zou je het nog lekker vinden toch? Slijmen omdat je graag blauw wil wordenquote:
Nee ik liep er al jaren op. Ik kijk nooit onder mijn zool. Nu welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vies voelen natte sokken
wel zonde van je schoen
Nee dan had ik gezegd gadverdamme vieze chocolaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het vieze was zou je het nog lekker vinden toch? Slijmen omdat je graag blauw wil worden
Aha, tja dan waren ze gewoon versleten..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik liep er al jaren op. Ik kijk nooit onder mijn zool. Nu wel
Ja goeie conclusiequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, tja dan waren ze gewoon versleten..
Ze ging net wel even met haar hoorn door de tralies, omdat er eentje te dichtbij kwam naar haar zin.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niet te hopen dat mama neushoorn per ongeluk op de baby gaat liggen.
Ah, da's een goed teken - waakzaam over haar kleine.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ze ging net wel even met haar hoorn door de tralies, omdat er eentje te dichtbij kwam naar haar zin.
Die beesten hebben meer gevoel als mensenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niet te hopen dat mama neushoorn per ongeluk op de baby gaat liggen.
Ja, dat geloof ik zo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die beesten hebben meer gevoel als mensen
Mensen poepen kinderen uit omdat het kanquote:
En waarom doen neushoorns het?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen poepen kinderen uit omdat het kan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar Prisha haar chocola verstopt heeft.
Het blijft leuk, die livestream. Leuker dan kijken naar dat 50 uur dansen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Is natoer.
Kleintje moet er toch uit he ...
Omdat het moet? Je moeder wil oma wordenquote:
Ja maar dat is geen neushoorn dus even niet zo relevant.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het moet? Je moeder wil oma worden
Oh ja dat is waarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen neushoorn dus even niet zo relevant.
quote:
Ik ben gelukkig al wat ouder wat kinderen krijgen. Nu is het gender reveal, feestje één. Baby shower feestje twee. En toen was het op de wereld feestje drie. Kost een godsvermogen die kut kinderenquote:
Och die feestjes zijn maar peanuts vergeleken bij wat de rest kostquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al wat ouder wat kinderen krijgen. Nu is het gender reveal, feestje één. Baby shower feestje twee. En toen was het op de wereld feestje drie. Kost een godsvermogen die kut kinderen
Ja en dat binnen halen is niet niet wat ik aantrekkelijk vind. Maar succes ermeequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Och die feestjes zijn maar peanuts vergeleken bij wat de rest kost
Gelukkig heeft nog nooit iemand mij gevraagd naar zo'n feestje te komenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al wat ouder wat kinderen krijgen. Nu is het gender reveal, feestje één. Baby shower feestje twee. En toen was het op de wereld feestje drie. Kost een godsvermogen die kut kinderen
Waarom? Zij neuken jij nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog nooit iemand mij gevraagd naar zo'n feestje te komen![]()
Ik betaal gewoon het tikkie als er weer een baby in de vriendengroep geboren is.
We geven als vriendengroep een cadeau (altijd hetzelfde geloof ik). In ieder geval krijg ik bij iedere baby een betaalverzoek en de rest regelt iemand anders.quote:
Zeker waarquote:
Moet je dan ook steeds op elke verjaardag van die kinderen komen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
We geven als vriendengroep een cadeau (altijd hetzelfde geloof ik). In ieder geval krijg ik bij iedere baby een betaalverzoek en de rest regelt iemand anders.
Krijgen jullie een discount als die gasten weer gaan scheiden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
We geven als vriendengroep een cadeau (altijd hetzelfde geloof ik). In ieder geval krijg ik bij iedere baby een betaalverzoek en de rest regelt iemand anders.
Oh wat een nachtmerriequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet je dan ook steeds op elke verjaardag van die kinderen komen?
Nee dat is het punt juist. Ik ga bij de meeste niet eens op kraamvisite. En verjaardagen al helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
zeg dat wel , ik moet er niet aan denken.quote:
Dat weten we nog niet want er is nog niemand gescheidenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijgen jullie een discount als die gasten weer gaan scheiden?
beterquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is het punt juist. Ik ga bij de meeste niet eens op kraamvisite. En verjaardagen al helemaal niet.
Dat is soms een feestje waardquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet want er is nog niemand gescheiden
En dan meerdere uren lang op de verjaardag verhalen aanhoren over de kinderen? Babyvoeding, krampjes, slaapproblemen, alles komt voorbij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...nachtmerriequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan meerdere uren lang op de verjaardag verhalen aanhoren over de kinderen? Babyvoeding, krampjes, slaapproblemen, alles komt voorbij.
Jaquote:
Na 3 uur heb ik het ook wel gehad ja.quote:
Ik was blij dat die kids van mijn zus en broer ouder werden. En hebben ze zelf nu kleine monstersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan meerdere uren lang op de verjaardag verhalen aanhoren over de kinderen? Babyvoeding, krampjes, slaapproblemen, alles komt voorbij.
Ja. Ik probeer het zoveel mogelijk te ontlopen. Na de zoveelste discussie over welke maxi-cosi het beste was, heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na 3 uur heb ik het ook wel gehad ja.
Komt alles weer voorbij ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was blij dat die kids van mijn zus en broer ouder werden. En hebben ze zelf nu kleine monsters
Dat houd je lang vol danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na 3 uur heb ik het ook wel gehad ja.
Ja, weten dat er thuis een lekkere pozza in de vriezer ligt te wachten en het volhouden beloond wordt...quote:
Dansgedoe niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het blijft leuk, die livestream. Leuker dan kijken naar dat 50 uur dansen.
quote:
Wat is pozza?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, weten dat er thuis een lekkere pozza in de vriezer ligt te wachten en het volhouden beloond wordt...
Oh was de I vertrokkenquote:
Het is DTS taal.quote:
Tsja, soms verspreek je je...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hier[ link | afbeelding ]
Doe maar lekker in ONZquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, soms verspreek je je...
Maakt dat nou uit?quote:
Rot lekker op doosquote:
Ziet er gewoon dom uitquote:
Nou dat is wat netjes gezegdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er gewoon dom uit
Beetje zoals Chinezen die denken beleefd te zijn door hard te boeren.
Leuk binnen eigen gezelschap (wellicht) maar drama gewoonte in het buitenland
Ik ben in een goede buiquote:
Jij altijdquote:
Jij schiet spontaan in de lach.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
IK moest lachen Schietpartij op de Schietbaanlaan in Rotterdam
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
Ja wat moet je anders doenquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
Wat is dat, SAS ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk Celebrity SAS.
Zit net in afl. 1. FF kijken of ze ook echt afgebeuld worden![]()
Doet me denken aan mijn diensttijd, afzien de eerste weken , maar ik heb genoten.
En dan krijgen celebrity's die training? Dat kan best een grappig programma opleverenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Britse Commando's / Special forces.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan krijgen celebrity's die training? Dat kan best een grappig programma opleveren
Pure watjes zijn datquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Britse Commando's / Special forces.
Wacht even, eerst thee zetten en lauw bier drinkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Duh.. uiteraard.. Engelsen
Wat kan jij dan?quote:
Wat niet tochquote:
Uhuh...quote:
Oh, er zijn zeker dingen die ik niet kan en niet willen kunnen hoorquote:
Ja kan niet klagen 😉quote:
Och ja...ik zit nog even Zelda te spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ze gaan winnen.quote:
Tis niet om aan te zien 0-0 nogquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Och ja...ik zit nog even Zelda te spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ze gaan winnen.
quote:
De mannen kunnen er nog wat van leren somsquote:
Is dat bij het vrouwenvoetbal anders dan bij andere teamsporten van dames teams?quote:
Ja! Best rotweer hier, dus lekker knus binnenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je ook lekker aan het bankhangen?
Echt? Misschien liever zijn, maar verder .......quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De mannen kunnen er nog wat van leren soms
aaah hier nog steeds droogquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja! Best rotweer hier, dus lekker knus binnen
Ze scoren iig, en miepen een stuk minder als ze getackeld wordenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Misschien liever zijn, maar verder .......
Ja ik las het !!! Bizar! De bomen hier zijn ook nog gewoon groen enzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah hier nog steeds droog
en morgen en donderdag 17 tot 18 graden
vrouwen voetbal heeft nog een lange weg te gaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze scoren iig, en miepen een stuk minder als ze getackeld worden
Scoren hoeven de heren neit te leren,quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze scoren iig, en miepen een stuk minder als ze getackeld worden
Mwah, niet tegen de scheids neequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen voetbal heeft nog een lange weg te gaan
als ze een vergelijkbaar niveau willen halen
ja vrouwen miepen niet
das helemaal waar
ik heb geen groene bomen??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik las het !!! Bizar! De bomen hier zijn ook nog gewoon groen enzoik wil herfstkleuren verdomme
![]()
Waar woon jij, niet in NL danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik las het !!! Bizar! De bomen hier zijn ook nog gewoon groen enzoik wil herfstkleuren verdomme
![]()
Geen idee. Keertje proberen maar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat bij het vrouwenvoetbal anders dan bij andere teamsporten van dames teams?
Ik vind mannelijke voetballers anders redelijke watjes ..doe dan maar rugby en ijshockey enzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scoren hoeven de heren neit te leren,
en dat miepen versta ik onder liever zijn
Utreg denk ikquote:
IJshockeyquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind mannelijke voetballers anders redelijke watjes ..doe dan maar rugby en ijshockey enzo![]()
Raar dan, ier zijn toch herfstkleuren zat. Maar oke, geen utregquote:
Een vergelijkbaar niveau gaan ze nooit halen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen voetbal heeft nog een lange weg te gaan
als ze een vergelijkbaar niveau willen halen
ja vrouwen miepen niet
das helemaal waar
Je mag komen kijken hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar dan, ier zijn toch herfstkleuren zat. Maar oke, geen utreg
Zit sinds een week weer te kijkenquote:
Nou, de straat hier is gewoon saai groen..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen groene bomen??
ik heb er echt meer dan 50 staan de meesten al vrij kaal
rare straat heb jijquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, de straat hier is gewoon saai groen..
Ja ik bedoel ook het spelletje hoor, maar mannen die ijshockey spelen..poeh...hahaha...hou gewoon van ruige sportenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit sinds een week weer te kijken
Wel om het spelletje, niet om de heren
Vandaar je nick zekerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
rare straat heb jij![]()
![]()
![]()
die bij ons is grijs
quote:
Samequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik hou wel van een beetje saai
maar ook wel van een beetje kleur
en een beetje spanning
IJshockey is ook zeker leukquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook het spelletje hoor, maar mannen die ijshockey spelen..poeh...hahaha...hou gewoon van ruige sporten
ik ga ook niet zo lekker op een prikkelloze omgevingquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sameheb ADD, dus ben altijd wel in voor spanning en nieuwe prikkels
Hmmmm...meer iets voor de Diederiks en de Roderiks van de wereldquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
sp
[..]
IJshockey is ook zeker leuk
Al ben ik eigenlijk van de veldversie
De vooroordelen weerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm...meer iets voor de Diederiks en de Roderiks van de wereld
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee toch...teveel routine is echt funest ...terwijl ik daar andere keren wel weer echt behoefte aan heb...ik zit een beetje vreemd in elkaar soms denk ik...maar misschien ook weer nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga ook niet zo lekker op een prikkelloze omgeving
Lolquote:
Je bent in de war met veldhockeyquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stereotypes bestaan niet voor nietsquote:
Daar had march1974 het toch ook over , lees maar terugquote:
Maar gaan niet (meer) opquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stereotypes bestaan niet voor niets
samequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar gaan niet (meer) op
Dat is het gespeeld heb is daar al bewijs van
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolnee man..kom uit een halve ghetto, hahaha
Olé, olé, voorwaarts HGC !!!quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pearl ziet graag dames in een kort rokje
Mooi jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
Hier al veel bomen met herfstkleuren. Afgelopen zondag was het prachtig.
[ link | afbeelding ]
Noem het een kilt en het is schijnbaar wel sexy.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
mannen in een rokje vind ik persoonlijk ook minder aantrekkelijk
die hoor je zonder ondergoed te dragenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Noem het een kilt en het is schijnbaar wel sexy.
Kan je vertellen dat dat ook heel ongemakkelijk speeltquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
mannen in een rokje vind ik persoonlijk ook minder aantrekkelijk
je hebt het geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat dat ook heel ongemakkelijk speelt
Dat kan bij alle rokjes hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoor je zonder ondergoed te dragen
Iets met als team een weddenschap verliezen ......quote:
heldquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met als team een weddenschap verliezen ......
Mannen in een kilt..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Noem het een kilt en het is schijnbaar wel sexy.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mannen in een kilt..maar ben dan ook half Schots
Een rokje blijft een rokje. Ik snap het nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mannen in een kilt..maar ben dan ook half Schots
Ja best wel. van mijn 12e tot mijn 24e.quote:
whehe mooiquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met als team een weddenschap verliezen ......
Je hebt rokjes en kiltenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Een rokje blijft een rokje. Ik snap het niet
Uit de onuitputtelijke voorraad van Mazaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt rokjes en kilten![]()
[ afbeelding ]
klein verschilquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das best lang jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel. van mijn 12e tot mijn 24e.
Maar is het niet meer dat die gozert gewoon een aantrekkelijk lichaam heeft?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kilt is de kers op de taartquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is het niet meer dat die gozert gewoon een aantrekkelijk lichaam heeft?
Natúúrlijk ga je daar naar vragenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best lang ja
Veel toernooien en feesten gehad?
Mooie tartans.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
T is tophockey of recreatie, maar altijd feesten en toernooienquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Natúúrlijk ga je daar naar vragen![]()
Viel wel mee eigenlijk.
Degene die ik meemaakte waren altijd wel heel leukquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is tophockey of recreatie, maar altijd feesten en toernooien
Waren toch altijd wel heel leuk hoor
Had er ook best veel altijd.
Daarom dusquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Degene die ik meemaakte waren altijd wel heel leuk![]()
Heb jij lang gespeeld?
Oh dat is heel lang ja. En ook nog coach. Nice!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dus
Van 10 tot 32 geloof ik.
En ben een jaar of 15 trainer/coach geweest en diverse andere dingen. En heb dus toernooien georganiseerd
Ik had wel een kaart ja, maar er een grote hekel aan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat is heel lang ja. En ook nog coach. Nice!
Gefloten ook? Ik moest de jeugd regelmatig fluiten.
Ik vond het verschrikkelijk. Ik probeerde er vaak onderuit te komenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had wel een kaart ja, maar er een grote hekel aan.
Dus heb het 'afgekocht' met trainen en coachen. Trainde vaak meer dan 1 team per seizoen.
Vond jij het fluiten wel leuk?
Jij hetzelfde dusquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk. Ik probeerde er vaak onderuit te komen![]()
Meestal door bardiensten over te nemen.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hetzelfde dus
Al vond ik het wel positief dat iedereen een kaart moest hebben. Zorgde toch voor een stuk minder gezeur over de regels.
Marathon? Wutquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Zo!
Met gezonde tegenzin weer wat dichter bij de marathon
Ga je 50 uur dansen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Zo!
De biermarathon bedoel je toch he. Je maakt een geintje verderquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Zo!
Had jij al een typemachine?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik deed ook vaak wedstrijdverslagen schrijven voor het clubblad. Pre-internet tijden, met typemachine intikken
Ja die van mijn moeder. En op het clubhuis hadden ze er ook eentje.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had jij al een typemachine?
Wij deden ze netjes schrijven en zo inleveren. En dan maar hopen dat het te lezen was
Ik heb er een hoop bewaard en in een plakboek geplakt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er zelfs ergens nog een heel aantal.
Overtypen nog welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die van mijn moeder. En op het clubhuis hadden ze er ook eentje.
Ik heb inderdaad geschreven stukjes van anderen over zitten typen voor in het blad. Dat waren nog eens tijden
Heb ze hier los, ergens bij de foto's als het goed is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop bewaard en in een plakboek geplakt.
Ik moest ook altijd de interviews doen met de lokale krant en die heb ik ook allemaal uitgeknipt en ingeplakt.
Mijn mini hall of fame zeg maar
Ik zit vol met geintjesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De biermarathon bedoel je toch he. Je maakt een geintje verder
wehehehequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een artikel liggen uit de lokale krant.
Eerste keer dat heren 1 erin kwam met een foto.
En wie stond er op de foto, die vervelende invaller uit JA1, ik dus
De heren waren best boos
Je gaat een marathon lopen? De Boston marathon toevallig? Dat is een mooiequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ietsje dichterbij dan heel heel ver weg he
Tot er bommen afgaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je gaat een marathon lopen? De Boston marathon toevallig? Dat is een mooie
Ik had 'm in het topic van Deisyy op mijn bucketlist gezet, en bedacht laatst dat als je het er alleen maar op zet en verder niets mee doet het sowieso nooit gaat lukken, dus maar weer eens begonnen met oefenenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je gaat een marathon lopen? De Boston marathon toevallig? Dat is een mooie
Maar als jij nou die marathon loopt, mag heel 40+ dan taarten in je gezicht gooien?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 'm in het topic van Deisyy op mijn bucketlist gezet, en bedacht laatst dat als je het er alleen maar op zet en verder niets mee doet het sowieso nooit gaat lukken, dus maar weer eens begonnen met oefenen
Taarten in mijn gezicht?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij nou die marathon loopt, mag heel 40+ dan taarten in je gezicht gooien?
Dat is mooi! De perfecte gedachte.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 'm in het topic van Deisyy op mijn bucketlist gezet, en bedacht laatst dat als je het er alleen maar op zet en verder niets mee doet het sowieso nooit gaat lukken, dus maar weer eens begonnen met oefenen
Zit dat bucketlist topic te lezen. Veel met taartengooien. Oa van Deisy.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Taarten in mijn gezicht?
Nouja, als jij daar vrolijk van wordt, prima hoor
Dat gaat niet meer gebeurenquote:
Dat is dan weer iets dat op mijn bucket list staatquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Taarten in mijn gezicht?
Nouja, als jij daar vrolijk van wordt, prima hoor
Prima hoor, wel graag pas na afloop, niet halverwegequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit dat bucketlist topic te lezen. Veel met taartengooien. Oa van Deisy.
Dus waarom niet het e.e.a. combiberen
We doen een mix & matchquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets dat op mijn bucket list staat
Ja!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
@:D. stond parachute springen daar ook niet op
Deal!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Gaan we doen!
Zodra het weer wat warmer is?
Pas die film weer gezien, best goedquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeurenVan Boston blijven ze af!
Een dag waarop iedereen zijn/haar dromen uitkomenquote:
Me like!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Een dag waarop iedereen zijn/haar dromen uitkomen
Sorry, het moestquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Een dag waarop iedereen zijn/haar dromen uitkomen
Ik kan daar niet naar kijken. Doet me teveelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas die film weer gezien, best goed
Al is het raar dat Dzhokhar nog steeds leeft
@Sodeknetters dacht ikquote:
Dan ook vooral niet kijkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan daar niet naar kijken. Doet me teveel
quote:
En uiteraard hebben de Simpsons ook het een en ander voorspeld... maar dat is natuurlijk toevalquote:
Toeval.bestaat.nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En uiteraard hebben de Simpsons ook het een en ander voorspeld... maar dat is natuurlijk toeval
OMG We are doomedquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Mag het wel wat warmer worden. Elke 100 meter is een graad kouder dan op de grond.
Is Teuge een idee?Je hebt daar naast de baan een superleuk restaurant, the Hangar. Daar kunnen de tassiehouders zitten en kijken ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
En nog een paar mensen, die ons tassie wel vast wilde houden
3000 meter hoog genoeg denk je?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Moet wel hoog genoeg staan ja, anders is het gevaarlijk
Hadden we vorige keer niet al Teuge geroepen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Is Teuge een idee?Je hebt daar naast de baan een superleuk restaurant, the Hangar. Daar kunnen de tassiehouders zitten en kijken ook
HaLo jump doen dan, gaat het snel zatquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Mag het wel wat warmer worden. Elke 100 meter is een graad kouder dan op de grond.
Yepquote:
Goed idee. Een vriend van me is daar parapoeper.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Is Teuge een idee?Je hebt daar naast de baan een superleuk restaurant, the Hangar. Daar kunnen de tassiehouders zitten en kijken ook
hmmmm. Zou kunnen. Ik wordt ook een jaartje ouder he. Dan val je in herhaling, schijntquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden we vorige keer niet al Teuge geroepen?
Klinkt wel als een goed spelquote:
para-wattes???quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Een vriend van me is daar parapoeper.
Joh, ik ben dit jaar even oud als vorig jaarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm. Zou kunnen. Ik wordt ook een jaartje ouder he. Dan val je in herhaling, schijnt
Dat zeker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HaLo jump doen dan, gaat het snel zat
Ik niet. Geloof ik. Ook dát ben ik vergetenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Joh, ik ben dit jaar even oud als vorig jaar
Eerst maar eens braaf zo'n tandemsprongquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wingsuit vliegen lijkt me ook wel wat.
Of gewoon een bommetje plannen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zeker.
Wingsuit vliegen lijkt me ook wel wat.
Ik voel me wel 3 jaar ouder, dat welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik niet. Geloof ik. Ook dát ben ik vergeten
dit !quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst maar eens braaf zo'n tandemsprong
Ja precies. Heb eigenlijk maar een grote angst, dat ik het té leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst maar eens braaf zo'n tandemsprong
Top idee. Hou ik jullie tassie’s wel in bewaring.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Arme jij. Ik nietquote:
Daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies. Heb eigenlijk maar een grote angst, dat ik het té leuk ga vinden.
Dat wordt dan een bom waar de dames van Peer Mascini bij verbleken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of gewoon een bommetje plannen?
wel even mikken om in het zwembad uit te komen.
oh jaquote:
Jij met je bommen de hele tijdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of gewoon een bommetje plannen?
wel even mikken om in het zwembad uit te komen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Top idee. Hou ik jullie tassie’s wel in bewaring.
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg al hoogtevrees van TV beelden... maar Parachute lijkt me toch wel heel vet.
Doen! Gooi je haar eens losquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg al hoogtevrees van TV beelden... maar Parachute lijkt me toch wel heel vet.
Dat is weer ene uitdaging dusquote:
T is zo'n dag jaquote:
quote:
quote:
of een ass bombquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het wordt pas link als hij over taartbommen begint.
Best een goed idee, voor bij een taartengevecht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dat een dikke dame die van de duikplank gaat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best een goed idee, voor bij een taartengevecht.
Zou een variant kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een dikke dame die van de duikplank gaat?
quote:
quote:
Al hoor ik net dat de formele naam van MOAB niet mother of all bombs isquote:
Conventionele Mother Of All Bombs.quote:
Als ik me goed herinner deden de russen het nog een stukje beterquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Al hoor ik net dat de formele naam van MOAB niet mother of all bombs is
Maar wel: "Massive Ordnance Air Blast".
Een helm opzetten gaat niet genoeg zijn he?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner deden de russen het nog een stukje beter![]()
Met de FOAB
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een helm opzetten gaat niet genoeg zijn he?
En een mondmasker natuurlijk, liefst ffp2quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oordopjes en een veiligheidsbril heb je ook nodig.
Klopt, de Russen hebben altijd zwaardere bommen gehad omdat ze dan minder precies hun doel hoefden te raken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner deden de russen het nog een stukje beter![]()
Met de FOAB
Je kunt je ook laten Vaccineren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een mondmasker natuurlijk, liefst ffp2
Zolang het maar geen AZ vaccin isquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je ook laten Vaccineren.
Dan kun je overal tegen.. naakt zelfs
Naakt maar met een mondmasker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt je ook laten Vaccineren.
Dan kun je overal tegen.. naakt zelfs
Weet niet of ik er dan genoeg vertrouwen in zou hebben om zo'n bom te koppen hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naakt maar met een mondmasker.
We?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:37 schreef engine het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer een wedstrijd van Arsenal gekeken. We hebben gewonen
Het is wel het laatste wat je doet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik er dan genoeg vertrouwen in zou hebben om zo'n bom te koppen hoor
Nou ja, volgens de bovenstaande theorie dus niet. Dan ben je met een vaccin beschermd tegen de effectenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel het laatste wat je doet.
Arsenal en ikquote:
Nou ja... een beetje dan hè.. je kunt nog steeds een beetje dood gaan... en het beschermt maar drie maanden...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de bovenstaande theorie dus niet. Dan ben je met een vaccin beschermd tegen de effecten
Ja tegen Leeds. Voor de Caraboa cup ofzoietsquote:
Met booster niet meer?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ja... een beetje dan hè.. je kunt nog steeds een beetje dood gaan... en het beschermt maar drie maanden...
De corona cup, natuurlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tegen Leeds. Voor de Caraboa cup ofzoiets
Nee, dan ben je ok... Ik heb zelfs uit onbetrouwbare bron dat je ze dan kunt terugkoppenquote:
Oeh, dat ie zomaar weer ineens in het ruim van het vliegtuig zit?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dan ben je ok... Ik heb zelfs uit onbetrouwbare bron dat je ze dan kunt terugkoppen
een beetje dood gaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ja... een beetje dan hè.. je kunt nog steeds een beetje dood gaan... en het beschermt maar drie maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |