wiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:24 schreef BroesWillems het volgende:
Zojuist de ijscoman in metroid verslagen. Ben ik er al bijna?
Welke Metroid speel jij?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:24 schreef BroesWillems het volgende:
Zojuist de ijscoman in metroid verslagen. Ben ik er al bijna?
Wat is dan volgens jou de beste?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
N64 is de schuld dat Square naar Sony ging. Slechtste Nintendo console ooit.
De SNESquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:11 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de beste?
GBAquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:11 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ja, de DS, die zag je ook overal.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wel. Wii en Switch zijn onnavolgbaar. Nintendo DS was een sales monster.
Klopt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SNES
Daar is geen discussie over mogelijk.
Ik heb me anders ook prima vermaakt met de Wii.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
GBA
Alle Super Mario's inclusief 2 wat Nintendo eigenlijk niet volwaardig acht, en Golden Sun en Pokemon (want bibliotheek van de GB/GBC) en weet ik veel allemaal
Op de 2e plek vind ik de PS1 en plek 3 de Switch.
Plek 4 dan de DS want Osu! Tatakae Ouendan
👇quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:11 schreef SarCastro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SNES
Concurrentie is goed voor Nintendo. Dat houdt ze scherp.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:27 schreef SarCastro het volgende:
[..]
De SNES is de reden dat de Playstation bestaat.
Slechtste Nintendo console ooit
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SNES
Nu bij de eindbaas, die's best pittig.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt (is dat ijs?)
Dan ben je op 70% zo'n beetje gok ik
Klopt! Maar wel leukquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nu bij de eindbaas, die's best pittig.
Hoe ken je mijn vrouwquote:
Ik had geprobeerd om die power bomb te gebruiken maar ik kon geen goed moment vinden. Gooi 'm eens in een spoiler?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:11 schreef speknek het volgende:
Jazeker. Moest gewoon even de nieuwste stability update installeren, daarna was het zo gepiept.
(En ik had het trucje gelezen om een power bomb op een bepaald moment te gebruiken, dat maakte hem ineens heel simpel)
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd om die power bomb te gebruiken maar ik kon geen goed moment vinden. Gooi 'm eens in een spoiler?
In other news: Paper Mario voor 32 bij Amazon en Bol
https://www.amazon.nl/dp/(...)8&psc=1&tag=nlpep-21
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#1 in origamipapier.
Deze game is Nederlands gesproken toch? Misschien een leuk Sinterklaaskado.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:04 schreef speknek het volgende:
[..]Yup. Switch moet uiteraard in NL staan. Het is geen optie in de game zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#1 in origamipapier.
Deze game is Nederlands gesproken toch? Misschien een leuk Sinterklaaskado.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |