Dat spel heb ik ook gespeeld, ook bij mijn oomquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een flop.
Maar ikzelf heb daar maar 1 game op gespeeld, bij mijn oom. Was een vechtspel met Michael Jackson.
Luigi. Die is leuk met humor en een beetje puzzelen. Let wel, Luigi's Mansion is geen platformgame. Geen rennen en springen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik twijfel of ik Yoshi's crafted world of Luigi's mansion 3 wil kopen.
Zie zien er allebei wel tof uit en vooral over Luigi hoor ik goede verhalen. Yoshi blijkt sneller saai te worden.
Ik heb verder niet zo'n verleden met Mario behalve de allereerste in de jaren 90 spelen bij oom en tante
Dus kan ook niet echt uit eerdere ervaringen putten.
Iemand ervaringen met deze spellen?
Thanks, ik houd wel van puzzel hoor. Juist eerder dan van rennen en springen. Ik speel vooral Animal crossing nu.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luigi. Die is leuk met humor en een beetje puzzelen. Let wel, Luigi's Mansion is geen platformgame. Geen rennen en springen.
Yoshi is vrij simpel en iets meer gericht op jongere spelers.
Als je een echte platformer zoekt, haal dan Donkey Kong Tropical Freeze voor Switch. Dit is de beste 2D platformgame beschikbaar voor Switch.
Dan is Luigi leuker en een betere match dan Yoshi denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:43 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Thanks, ik houd wel van puzzel hoor. Juist eerder dan van rennen en springen. Ik speel vooral Animal crossing nu.
En heb 2 spellen uitgespeeld laatst wat vooral click & collect met puzzel elementen was. Path of Sin & Family Mysteries. Die waren voor amper 2 euro ofzo te koop. Zulke spellen vind ik ook heerlijk.
Op de DS ook Layton versies gespeeld.
In dat geval zou ik ook voor Luigi's Mansion gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:43 schreef ConqueringChaos het volgende:
Thanks, ik houd wel van puzzel hoor. Juist eerder dan van rennen en springen. Ik speel vooral Animal crossing nu.
Nou nee, Nintendo is altijd duurder tenzij het om een aanbieding gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:51 schreef ConqueringChaos het volgende:
Thanks voor de tips dan ga ik voor Luigi.
Wat ik wel gek vind is dat hij bij bol als fysiek spel 12 euro goedkoper is dan de download zelf bij nintendo...
Vind ik best apart
Ja oke dat het duurder is bij Nintendo zelf.. Maar een fysiek spel of download prijsverschil is toch gek.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou nee, Nintendo is altijd duurder tenzij het om een aanbieding gaat.
Is niet alleen Nintendo. Sony en Microsoft is vaak ook duurder in de Digital store. Maar waarschijnlijk ook omdat niemand anders meer fysieke spellen in de winkel koopt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja oke dat het duurder is bij Nintendo zelf.. Maar een fysiek spel of download prijsverschil is toch gek.
Ligt misschien aan mij hoor. Andersom had ik nog gesnapt vanwege de 'materialen' die je ontvangt. Maar dat juist de download duurder is vind ik gewoon apart
dat zou juist een natte droom moeten zijn voor die bedrijven, geen doorverkoop meer mogelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is niet alleen Nintendo. Sony en Microsoft is vaak ook duurder in de Digital store. Maar waarschijnlijk ook omdat de niemand anders meer fysieke spellen in de winkel koopt.
En dan ook geen verkoop meer van consoles.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou juist een natte droom moeten zijn voor die bedrijven, geen doorverkoop meer mogelijk
quote:Op zondag 28 november 2021 08:25 schreef Aether het volgende:
The upcoming ‘big PlayStation remake’ is reportedly Chrono Cross
SQUARE ENIX RPG REMASTER COULD BE ANNOUNCED FOR MULTIPLE PLATFORMS THIS CHRISTMAS
https://www.videogameschr(...)rtedly-chrono-cross/
![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 3 november 2021 16:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ruimde vorige week wat kasten op en vond in een lade Chrono Trigger voor de DS. Had ik vijf jaar geleden gekocht op een rommelmarkt voor het opmerkelijke bedrag van een vijfje en was het helemaal vergeten. Diezelfde avond direct maar even opgestart en heb er al heel wat uurtjes in zitten. Wat een beauty van een game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Geen idee. Hoewel dit soort releases ook wel vr een rerelease uitgebracht worden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat betekent dit? Geen Chrono Cross voor Switch?
Dat is wel een hele interessante om toch voor NSO te gaan. De eerste dan vind ik. Is voor de N64 bijna niet aan te komen.quote:
Nu alleen nog banjo kazooie en tooie en ik ben tevreden met NSOquote:Op maandag 6 december 2021 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is wel een hele interessante om toch voor NSO te gaan. De eerste dan vind ik. Is voor de N64 bijna niet aan te komen.
Ook op Wii en Wii Uquote:Op maandag 6 december 2021 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is wel een hele interessante om toch voor NSO te gaan. De eerste dan vind ik. Is voor de N64 bijna niet aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |