quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Jezus, kon je het niet gewoon bij 1 cake houden?
neequote:
Nee, was ook om te trakteren vanochtendquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Jezus, kon je het niet gewoon bij 1 cake houden?
broccoli met gehaktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
zo maar eens gaan koken, weet alleen nog niet wat
@4EverBlackEyedquote:
dat is fijn, kan hij weer eten binnen houden?quote:
Dat weet k niet :pquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is fijn, kan hij weer eten binnen houden?
beetje doorvragen zuster balquote:
en waarom kan hij het niet? kwestie van deur kopen, ouwe eruut, nieuwe erin?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Die klusjesman kan de badkamer deur niet doen. Hij zegt dat een timmerman het moet doen
het is een fucking deur.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Die klusjesman kan de badkamer deur niet doen. Hij zegt dat een timmerman het moet doen
De timmerman wil geen open deur intrappen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom kan hij het niet? kwestie van deur kopen, ouwe eruut, nieuwe erin?
zijn het vriendjes? timmerman die wel even nieuwe deur voor je maakt?
allemaal erg raar
de grap waarvan je wist dat die ging komenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:52 schreef Haags het volgende:
[..]
De timmerman wil geen open deur intrappen.
quote:
Teringquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:52 schreef Haags het volgende:
[..]
De timmerman wil geen open deur intrappen.
Het is geen opdekdeur of standaard deur.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja denk ik wel maar denk wel met wat tralies om hem heen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt de hoofdrolspeler op magische wijze terug?
niet iets om trots op te zijn he..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
Hey ik heb @:koen66 ingehaald zie ik.
[ afbeelding ]
Jezus, weer een paar uur met open mond tv kijken straks. Ik wist echt niet waar ik naar zat te kijken dat eerste seizoenquote:
Dat soort mensen geef ik liever geen aandacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, weer een paar uur met open mond tv kijken straks. Ik wist echt niet waar ik naar zat te kijken dat eerste seizoen
Ik kon niet meer stoppen met kijken toen ik eenmaal begonnen was, het was té bizarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort mensen geef ik liever geen aandacht.
Hey all you cool cats and kittensquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon niet meer stoppen met kijken toen ik eenmaal begonnen was, het was té bizar
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Waar is iedereen? Zich vol aan het vreten?
Hele dag moeten werkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Waar is iedereen? Zich vol aan het vreten?![]()
![]()
Ik stond te koken ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Waar is iedereen? Zich vol aan het vreten?
Druk leven zo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag moeten werken![]()
Straks weer verder voor de badkamer. Het egaliseren van de vloer is gedaan vandaag
nee, die haalt ze weg van iemand die geincasseert heeftquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
@:bitterbal incasseert de blauwe ogen.
Zou ze Rico z'n oog al hebbenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die haalt ze weg van iemand die geincasseert heeft
Yolo! Zuipen tot het kruipenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:00 schreef gianni61 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er een speciaal bier bar tegenover mijn gebouw ligt. Deze ontdekking had ik misschien na het avondeten moeten doen..
Precies.quote:
pakt zak mars, twix, bounty, milkyway mini'squote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Precies.
Een zak chips is ook voeding
Dan moet ik straks nog even door de supermarkt zwalkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
pakt zak mars, twix, bounty, milkyway mini's
zo avond eten is geregeld..
Het ligt op een blaadje sla, dus het is gezond!quote:
Dat zijn aardappelen dus goedgekeurdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Precies.
Een zak chips is ook voeding
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het ligt op een blaadje sla, dus het is gezond!
Nope, maar genoeg fast food in de buurt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn aardappelen dus goedgekeurd![]()
En misschien heeft die bar nog wel wat te snacken
Komt goed dusquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope, maar genoeg fast food in de buurt.
En de Vietnamees van gisteren was ook razendsnel
Dit zijn aannames die ik nooit vooraf zal bevestigen of ontkennenquote:
Dier, dier, afgeraffineerd dierproduct. Fout fout fout. Karma komt je in je kont bijten.quote:
de kip komt hiervandaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dier, dier, afgeraffineerd dierproduct. Fout fout fout. Karma komt je in je kont bijten.
/USmode
En de rest is dierenvoer. De cirkel is rondquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dier, dier, afgeraffineerd dierproduct. Fout fout fout. Karma komt je in je kont bijten.
/USmode
Slechte oesters gegeten?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje rommelt een beetjeen niet van de honger
Nee had rijst, bloemkool en mais. En kerriesaus uit een flesje want geen zin om zelf te makenquote:
Zou normaal niet veel fout mee kunnen gaan zou je zeggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee had rijst, bloemkool en mais. En kerriesaus uit een flesje want geen zin om zelf te maken
Oei oeiquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje rommelt een beetjeen niet van de honger
In de oven gratineren helpt waarschijnlijk al, maar het blijft snotquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kun je oesters niet op een iets minder bacterie hazard manier klaarmaken? Oesterkroketten of zo?
nee niet echt. nou ja merk het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou normaal niet veel fout mee kunnen gaan zou je zeggen
oh laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de oven gratineren helpt waarschijnlijk al, maar het blijft snot
Ohw, ik heb net nog een drankje besteldquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
oh 18:45 alweer
eten moet geregeld worden dan... :/
ben je alweer thuis?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet zo goed wat ik moet eten waardoor ik niet gelijk weer met mijn kop boven het toilet hang
beschuitje kaalquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet zo goed wat ik moet eten waardoor ik niet gelijk weer met mijn kop boven het toilet hang
Grote gyros schotelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
Ja vanmiddag al, maar heb eerst even liggen duttenquote:
maar niks ernstigs waardoor je over je nek gaat dus. dat scheelt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanmiddag al, maar heb eerst even liggen dutten
Soep?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
Soep heb ik denk ik niet, dat eet ik nooitquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar niks ernstigs waardoor je over je nek gaat dus. dat scheelt.
Ik zou soep proberen. Met toast
Gewoon een broodje proberen ofzo dan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep heb ik denk ik niet, dat eet ik nooit
Hoe voel je je?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soep heb ik denk ik niet, dat eet ik nooit
Beroerdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |