SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cola serveren vanuit je keukenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ik duim ook voor een thuiswerkadvies
ben ik het opzich mee eens..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
Ik ben doodziek van het gezeik, 85% is ingeent en nog steeds lopen de ziekenhuizen vol. Wanneer komt er eindelijk een einde aan de maatregelen, duurt nu al twee jaar
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
Ik ben doodziek van het gezeik, 85% is ingeent en nog steeds lopen de ziekenhuizen vol. Wanneer komt er eindelijk een einde aan de maatregelen, duurt nu al twee jaar
Mja, die 15% die niet ingeënt is, laat de ziekenhuizen vollopen waardoor de normale zorg er onder lijdt. Maak er maar een 2G van dan hoor (geënt of genezen).quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
Dus daar is je antwoord mbt de vaccinatiegraad. zelfs met een vaccinatiegraad van 100% komen we aan genoeg immuniteit om ziekenhuizen niet vol te laten lopenquote:"Je berekent de groepsimmuniteitsdrempel op basis van de besmettelijkheid van een virus, oftewel de R0-waarde. Voor het oorspronkelijke virus is dat 2,5 ā 3, en dan heb je een immuniteitsgraad van 70 procent nodig."
Maar die waarde van de deltavariant ligt een stuk hoger: tussen de 5 en 7. "Dat betekent dat je een immuniteitsgraad van tussen de 80 en 85 procent nodig hebt", zegt Tostmann.
“
Zelfs met een vaccinatiegraad van 100 procent, zou de immuniteitsgraad ongeveer 80 procent zijn in de samenleving.
Epidemioloog Alma Tostmann
En die immuniteitsgraad van 85 procent is nu niet te bereiken, zegt Tostmann. De huidige vaccins beschermen namelijk naar schatting gemiddeld 80 procent tegen symptomen en besmetting met de deltavariant. "Dus zelfs met een vaccinatiegraad van 100 procent, zou de immuniteitsgraad ongeveer 80 procent zijn", zegt de epidemioloog.
Maar op zích hoeft immuniteit ook niet, de kans dat je met volledige vaccinatie zo ziek wordt dat je in het ziekenhuis terecht komt, is gelukkig niet zo groot. Alleen is de groep niet-gevaccineerden (dus risico) gewoon te groot om alles los te laten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus daar is je antwoord mbt de vaccinatiegraad. zelfs met een vaccinatiegraad van 100% komen we aan genoeg immuniteit om ziekenhuizen niet vol te laten lopen
Met Delta is vaccineren waarschijnlijk inderdaad niet voldoende om de R altijd onder de 1 te houden, maar als iedereen gevaccineerd is, komen er niet heel veel mensen in het ziekenhuis, zelfs als er een uitbraak is. Als iedereen gevaccineerd zou zijn, zijn er denk ik geen maatregelen meer nodig.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:00 schreef dud0r het volgende:
oh ik vergeet karzai te quoten. maar ja. we komen gewoon niet van de maatregelen af.
nou ja groepsimmuniteit zou wel fijn zijn want dan houd je de mensen die niet gevaccineerd KUNNEN worden ook uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar op zích hoeft immuniteit ook niet, de kans dat je met volledige vaccinatie zo ziek wordt dat je in het ziekenhuis terecht komt, is gelukkig niet zo groot. Alleen is de groep niet-gevaccineerden (dus risico) gewoon te groot om alles los te laten.
Ja, plus de mensen waarbij het vaccin niet goed aanslaat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja groepsimmuniteit zou wel fijn zijn want dan houd je de mensen die niet gevaccineerd KUNNEN worden ook uit het ziekenhuis.
Dat Rotterdam is sowieso een aflopende zaak.quote:'Met dubbele dijken kun je leven in Randstad misschien 300 jaar rekken'
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Rotterdam is sowieso een aflopende zaak.
Ik ben niet voornemens me voort te planten, dat helpt toch weer iets.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Rotterdam is sowieso een aflopende zaak.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is bij een concurrerende doktor
hij kijkt wel uit..
Nah, dan krijgen we de Nederlandse variant die zich zodanig gemuteerd heeft dat de vaccins nog maar 50% bescherming bieden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:09 schreef Karzai het volgende:
Gewoon iedereen in de bek hoesten dan krijgen we even een piek maar daarna wel groepsimmuniteit
ja dat zou wel kunnen ja. misschien ene uur rijden ofzo? Dan in de wachtruimte?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij is er toch pas net in het ziekenhuis
Mja, maar waar tover je nu die mensen vandaan he.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Het grote probleem is gewoon dat de zorg volledig kapot bezuinigd is. Dat we 200 man (op 17 miljoen) op de IC al niet aankunnen zegt genoeg.
Sinds Hugo minister is (2017) zijn het aantal IC bedden gehalveerd. Maarja vingertje wijzen en mensen wappie noemen is natuurlijk makkelijker dan je verantwoordelijkheid nemen.
Is hij weer wandelen? Of heb ik wat gemistquote:
nou goed als je dat dan weet dan kan je toch ook je verantwoording nemen en je laten vaccineren? Bedoel nu in algemeen voor de mensen die niet willen laten vaccineren en dit dan zeggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Het grote probleem is gewoon dat de zorg volledig kapot bezuinigd is. Dat we 200 man (op 17 miljoen) op de IC al niet aankunnen zegt genoeg.
Sinds Hugo minister is (2017) zijn het aantal IC bedden gehalveerd. Maarja vingertje wijzen en mensen wappie noemen is natuurlijk makkelijker dan je verantwoordelijkheid nemen.
hij is weer naar ziekenhuis. Slechte nacht gehad met veel pijn en kan geen eten binnenhoudenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is hij weer wandelen? Of heb ik wat gemist
Die ook nog eens 4 jaar opleiding moeten hebbenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar waar tover je nu die mensen vandaan he.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is weer naar ziekenhuis. Slechte nacht gehad met veel pijn en kan geen eten binnenhouden
En de zorg liep al jaren zo lekker met personeel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ook nog eens 4 jaar opleiding moeten hebben
verstandigquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gebeld en die zeiden van dat hij maar meost komen om te checken of alles goed gaat
klopt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de zorg liep al jaren zo lekker met personeel.![]()
Overigens was dat al ver voordat de Jonge minister werd een probleem, dus vingertjes wijzen naar Hugo heeft ook niet echt nut.
Tja een hoop verpleegkundigen zijn iets anders gaan doen en ik geef ze geen ongelijk als je kijkt naar de werkdruk, onregelmatige uren, administratieve rompslomp en salaris.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar waar tover je nu die mensen vandaan he.
Wat kut.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zei aan het begin van die corona, toen het hier net opkwam en men in paniek raakte. Dat het zeker 5 jaar ging duren. Toen moest ik hard lachen maar denk dat ze gelijk gaat krijgen
ja dan kunnen we er beter op inspelenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, corona komen we nooit meer vanaf hoor, da's duidelijk. Zou alleen wel lekker zijn als het daadwerkelijk griepgolf-vormen aan ging nemen.
Cocktailtje met de griepprik, kan best.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:24 schreef Karzai het volgende:
Komen steeds nieuwe varianten, kan je elk jaar een prik halen
alles in 1quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cocktailtje met de griepprik, kan best.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
alles in 1
SPUIT ME MAAR VOL HUEHUEHUE
is inderdaad wel het beste jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
Gewoon alleen thuis achter mijn laptop, lekker veilig.
Dus toch een complot van Bill gatesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
alleen als iedereen windows zou gebruikenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus toch een complot van Bill gates
je bent zelf een oliebolquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
niet genoeg afgezonderd dan..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
Naja beetje dan want kreeg alsnog corona haha.
met poedersuikerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat de oliebollenkraam snel weer komt te staan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee, had 'm gevonden onder "Murmeltier" als je het wil opzoekenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
is er trouwens een bewegende versie van het plaatje in de OP @:kwiwi
is die er nog niet?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
kan voornamelijk die schreeuwende vindenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, had 'm gevonden onder "Murmeltier" als je het wil opzoeken
altijd hetzelfde met mannenquote:
doe je ook poedersuiker op hemquote:
Wel weer eens wat anders dan poeder schieten?quote:
ligt eraan hoe lang hij droog staat of hij poeder schietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer eens wat anders dan poeder schieten?
Anders ben ik wel heel lonely.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zei: niet genoeg afgezonderd
Ik ben geloof ik wel in de buurt van een (goede) kraam straks, maar de weegschaal is net een beetje lief, dus beter van niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik wel in de buurt van een (goede) kraam straks, maar de weegschaal is net een beetje lief, dus beter van niet.
Nee, ik heb ook tegen haar gezegd dat ze snel haar rechtsbijstand moet bellen. Ze heeft deze week al een soort van exit-gesprekquote:
Nah, na twee happen heb ik spijt.quote:
Godsamme.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook tegen haar gezegd dat ze snel haar rechtsbijstand moet bellen. Ze heeft deze week al een soort van exit-gesprek
gelukkig is die na 2 happen opquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, na twee happen heb ik spijt.
Hoe klein zijn die oliebollen bij jou dan wel niet?quote:
gewoon normaal formaat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe klein zijn die oliebollen bij jou dan wel niet?
Mja dan word je in de kelder gezet met een onnozel klusjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook tegen haar gezegd dat ze snel haar rechtsbijstand moet bellen. Ze heeft deze week al een soort van exit-gesprek
Kan dat niet in een 16+ spoiler?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
Kijk draakje, zoiets alleen dan met een oliebol
[ afbeelding ]
gewoon happen en smakkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, na twee happen heb ik spijt.
ben jij onder de 16 danquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
alsof jij niet zo eetquote:
dan hoor je op je kleine nichtje te letten en niet op je telefoon of pc aan het FOK!ken zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien ben ik net op mijn kleine nichtje aan het passen
Waar komt dat uit dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kunnen we nu wel bij Baldwin doen ook, denk niet dat die ooit nog een propgun aanraakt.quote:
waarschijnlijk alleen als hij bij het laden en schoonmaken van de gun zelf isquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit kunnen we nu wel bij Baldwin doen ook, denk niet dat die ooit nog een propgun aanraakt.
gewoon achterop bagagedrager?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En FWP, ik heb m'n nieuwe pan nu hier, maar ik denk niet dat ik 'm meekrijg op de fiets. En eigenlijk kan ik 'm vanavond wel goed gebruiken.
Guns don't kill people, Alec Baldwin doesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit kunnen we nu wel bij Baldwin doen ook, denk niet dat die ooit nog een propgun aanraakt.
Nee, daar begin ik niet aan, iets te prijzig om te laten stuiteren.quote:
volgens mij willen ze het wel afmaken maar zal wel afhangen van of er ook aanklachten naar productiebedrijf ivm nalatigheid komenquote:
zoiets laat je toch ook niet stuiteren...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan, iets te prijzig om te laten stuiteren.
dat denk ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertrouw m'n bagagedragerelastieken niet genoeg dat ze die doos op z'n plek houden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets laat je toch ook niet stuiteren...
Valt mee, zo'n unit: https://www.greenpan.nl/s(...)el/CW002308-002.htmlquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:12 schreef Karzai het volgende:
Is het zo,n zware gietijzeren pan van een paar honderd euro?
Anders uit de doos halen en los in je fietstas doen. Doe je de deksel links en de pan rechtsquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee, zo'n unit: https://www.greenpan.nl/s(...)el/CW002308-002.html
Maar uitgelubberde elastieken en de doos past precies niet in m'n fietstas.
waarom niet de pan links en deksel rechts?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Anders uit de doos halen en los in je fietstas doen. Doe je de deksel links en de pan rechts
Is de beste optie denk ik ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Anders uit de doos halen en los in je fietstas doen. Doe je de deksel links en de pan rechts
Kan ook, maakt verder niet uitquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet de pan links en deksel rechts?
genaamd Zr.Ms. Dolfijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Walrus chillend op een walrusklasse onderzeeërhttps://nos.nl/artikel/24(...)rzeeer-in-den-helder
Ik vind het prachtig.quote:
ja zou die doen als die nieuws hadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ojee duimen maar, heb je gezegd dattie jouw moet appen
Fair enough.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig af en toe
Hier ook zo’n dagquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik had me voorbereid op heel andere dingen dan ik uiteindelijk gedaan heb vandaag. Typisch.
Dat is waar, bedacht ik me ook later maar beetje horror moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig af en toe
Probeer een beetje afleiding te zoeken ballie.quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze zijn ‘m aan het onderzoeken.
zal wel niks ergs zijn dan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Probeer een beetje afleiding te zoeken ballie.
11 uur en toen was die nog thuis. zijn broer zou komen en daarna is die niet meer online geweestquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer hoorde je voor het laatst en waar was hij toen?
Als ze jat is het zo afgelopen met haar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
Conclusie is dat zij wel komt en dat ik niet zomaar kan gaan. Oh en ik mag haar vingers niet breken als ze aan mijn spullen zit.
Zou me niet druk maken hoor, zijn broer was er toch.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 uur en toen was die nog thuis. zijn broer zou komen en daarna is die niet meer online geweest
In zo’n ziekenhuis ga je gelijk de hele medische molen door. Onderzoekje hier, onderzoekje daar. Dat duurt lang en dan kom je niet zomaar aan appen toe.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 uur en toen was die nog thuis. zijn broer zou komen en daarna is die niet meer online geweest
moet je dat zijn om ongerust over iemand te zijn?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
Snap ook niks van jullie, zijn jullie nou wel of geen setje?
Nee maar je komt wel over alsof je zijn vriendin bent, niet alleen nu.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je dat zijn om ongerust over iemand te zijn?
mja dat zal het wel zijn. Heb em ooit gevraagd mijn nummer wel aan zijn broer te geven dus als er iets zou zijn zou die wel appen denk ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zo’n ziekenhuis ga je gelijk de hele medische molen door. Onderzoekje hier, onderzoekje daar. Dat duurt lang en dan kom je niet zomaar aan appen toe.
Dat is ook onderdeel van je werk? Lijkt me best interessant om af en toe te doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo ik ben weer thuis. Lekker korte werkdagSuper leuk geweest. We hebben een paar waterleiding-aansluitingen vervangen bij mensen thuis. Buizen onder de weg door trekken en zo alles.
Lekker dagje vuile handen maken
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zo’n ziekenhuis ga je gelijk de hele medische molen door. Onderzoekje hier, onderzoekje daar. Dat duurt lang en dan kom je niet zomaar aan appen toe.
Daar heb ik dan weer een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft hij gewoon geen zin om te appen?
Dit ja, en je hebt ook niet altijd je telefoon bij je waar je zit te wachten etc.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan toch?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer een hard hoofd in.
Nou niet direct, maar wij kantoorslaven worden uitdrukkelijk aangmoedigd om ook "stage" te gaan lopen bij andere onderdelen in het bedrijf. Dus was ik vandaag mee met een zootje monteurs voor een saneerklusjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook onderdeel van je werk? Lijkt me best interessant om af en toe te doen
Dat mogen ze toch zelf weten? Het hoeft niet allemaal begrijpelijk te zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
Snap ook niks van jullie, zijn jullie nou wel of geen setje?
totaal ook niet relevant als iemand na een zware operatie terug gaat naar het ziekenhuis omdat hij beroerd isquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch zelf weten? Het hoeft niet allemaal begrijpelijk te zijn.
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch zelf weten? Het hoeft niet allemaal begrijpelijk te zijn.
Als dit zo is dan sluit ik me aan bij de rest.. dat hij even met andere dingen bezig is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totaal ook niet relevant als iemand na een zware operatie terug gaat naar het ziekenhuis omdat hij beroerd is
heb je dat gemist dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dit zo is dan sluit ik me aan bij de rest.. dat hij even met andere dingen bezig is.
Leuk hoor, en goed dat dat aangemoedigd wordtquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet direct, maar wij kantoorslaven worden uitdrukkelijk aangmoedigd om ook "stage" te gaan lopen bij andere onderdelen in het bedrijf. Dus was ik vandaag mee met een zootje monteurs voor een saneerklusje
Ik hoop dat-ie gewoon last heeft van z'n ingewanden omdat z'n operatie en in het ziekenhuis liggen best een stressvolle toestand is. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totaal ook niet relevant als iemand na een zware operatie terug gaat naar het ziekenhuis omdat hij beroerd is
Ik heb sowieso nooit zin om mensen te appenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
Toen ik beroerd in het ziekenhuis lag, wel door andere redenen, had ik geen eens zin om op mijn telefoon te kijken.
Nou dat laatste doe ik niet, maar het is zeker in zijn algemeenheid wel nuttig om af en toe eens een dagje mee te lopen op de vloer jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk hoor, en goed dat dat aangemoedigd wordtHeb een hekel aan mensen die alleen op hun kantoortje zitten, niks van het werk 'on the ground' weten, en dan wel beslissingen maken die een effect op die werknemers hebben bijvoorbeeld.
Ja was meer op een aantal van m'n collega's gericht dat laatstequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat laatste doe ik niet, maar het is zeker in zijn algemeenheid wel nuttig om af en toe eens een dagje mee te lopen op de vloer ja.
Hoe slimmer je bent, des te minder begrijp je.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt ook niet alles snappen als je niet veel snap
ja, ja, meh, nee jullie zijn liefquote:
Als je simpel bent maak je jezelf ook wel druk om dingen die je niet snapt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe slimmer je bent, des te minder begrijp je.
oke oke, niet iedereen is lief. Maar degene die ik zie zijn liefquote:
waarom gaan die weg?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik in mijn roze badjas chillen onder een roze dekentje met roze pantoffels aan. Oke en roze kussens op de bank.Maar die gaan weg binnenkort.
Daarom zie je de rest ook niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, niet iedereen is lief. Maar degene die ik zie zijn lief
Ja, dat ook. Maar ik denk dat slimmere mensen beter begrijpen dat dingen zelden zwart-wit zijn en er oneindige nuances te maken zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je simpel bent maak je jezelf ook wel druk om dingen die je niet snapt.
Vulling is slecht aan het worden en nieuwe kussens zijn bij de Action ofzo net zo duur als nieuwe vullingen halen.quote:
ah ja dan is het wel nodigquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Vulling is slecht aan het worden en nieuwe kussens zijn bij de Action ofzo net zo duur als nieuwe vullingen halen.
Je zult maar leraar zijn op een VMBO, kun je de hele dag zwakzinnigen en floepvolk uitleggen in kleur en nuances te denkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar ik denk dat slimmere mensen beter begrijpen dat dingen zelden zwart-wit zijn en er oneindige nuances te maken zijn.
doe ik hier ook.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lig elke avond met mijn dikke kop op die kussens enz.
ja alleen als je ze niet gebruiktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef Ama het volgende:
Altijd wel jammer dat kussens nooit zo mooi blijven als wanneer je ze net hebt gekocht.
vrouwen hebben toch altijd sierkussens overal liggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja dan kan ik net zo goed geen kussens kopen.
Nee hoor, althans ik niet. Ga weg met die troep.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrouwen hebben toch altijd sierkussens overal liggen
keertje die kussens omwisselen danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:26 schreef Ama het volgende:
Maar je kan wel zien op welke bank ik altijd zit want kussens op de andere bank zien er beter uit.
Kap eens een keer met die respectloze opmerkingen aub.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult maar leraar zijn op een VMBO, kun je de hele dag zwakzinnigen en floepvolk uitleggen in kleur en nuances te denken
Ha! Leukquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:15 schreef Ama het volgende:
@:flory Ik heb ze binnenvet lief, dankjewel en die knalroze is echt mega zacht en mooi.
![]()
Die ligt nu op de bank.
quote:Het vermoeden is dat de kittens hier zondagochtend in de loop van de ochtend zijn gedumpt. De kittens zijn niet daar geboren en waren drijfnat van gewoon water. Wij zullen behalve een foto van de plaats waar de kittens gevonden zijn, geen andere foto's plaatsen omdat dit als schokkend ervaren kan worden.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
Omg vlakbij mijn huis zijn dode kittens gevonden.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
Omg vlakbij mijn huis zijn dode kittens gevonden.
[..]
Vind je niet fijner om zelf in te pakken? Hoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen hulp wel fijn vinden hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
De begeleiding zou tijdens mijn vakantie wat spullen inpakken, vond ik dikke prima hoor.
Maar ze hadden mijn radio ingepakt. Iets wat ik iedere dag gebruik. Mijn TV hadden ze laten staan, maar de afstandsbediening hadden ze wel weer ingepakt![]()
![]()
Na iets van 10 dozen te hebben gecontroleerd eindelijk de doos gevonden waar alles inzat..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
De begeleiding zou tijdens mijn vakantie wat spullen inpakken, vond ik dikke prima hoor.
Maar ze hadden mijn radio ingepakt. Iets wat ik iedere dag gebruik. Mijn TV hadden ze laten staan, maar de afstandsbediening hadden ze wel weer ingepakt![]()
![]()
Na iets van 10 dozen te hebben gecontroleerd eindelijk de doos gevonden waar alles inzat..
.Dat wel, maar ik het ging allemaal zo snel. Die verhuizing is vorige week al, ik zou het echt niet gered hebben als ik deze week nog alles in moest pakken. Ik wachtte al bijna 2 jaar op deze vakantie. Dat die verhuizing er bij komt is gewoon een beetje ongelukkig..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind je niet fijner om zelf in te pakken? Hoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen hulp wel fijn vinden hoor.Maar ik ben altijd zo bang dat ik anders niet meer weet waar alles in zit. (Alsof ik veel spullen had toen ik ging verhuizen
)
Ja dat kan ik ook wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.Dat wel, maar ik het ging allemaal zo snel. Die verhuizing is vorige week al, ik zou het echt niet gered hebben als ik deze week nog alles in moest pakken. Ik wachtte al bijna 2 jaar op deze vakantie. Dat die verhuizing er bij komt is gewoon een beetje ongelukkig..
Zou wel lekkker zijn. Verhuizen als je zelf op vakantie bentquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vorige week moet natuurlijk volgende week zijn..![]()
ik zou volledig van de leg zijn denk ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel lekkker zijn. Verhuizen als je zelf op vakantie bent
Dat je in je nieuwe huisje thuis komt en dat de meubels al op de juiste plek staan en de dozen alvast in de gang of woonkamer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel lekkker zijn. Verhuizen als je zelf op vakantie bent
Theater klinkt nou echt als iets waar Mark en Hugo binnenkort weer een streep doorheen zetten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn werkgever![]()
![]()
![]()
Vandaag een brief ontvangen:
Omdat door COrona er al bijna twee jaar geen afdelingsuitjes hebben kunnen plaats vinden mogen we een cadeaukaart uitkiezen voor 3 verschillende dingen
• Bioscoop
• Filmhuis
• Theater
Ik kies voor het theater omdat ik daar toch wel eens heen ga. Heb ook nog twee voorstellingen gepland staan. Nu maar hopen dat Corona geen roet in het eten gaat gooien![]()
![]()
![]()
ik gok mondkapjes en thuiswerkadviesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef Ama het volgende:
Wat gaan ze dinsdag zeggen denken jullie? Ik ga voor mondkapjesplicht weer (helaas).
ik zou de spullen laten verhuizen maar zowel bij het inladen als het uitladen aanwezig willen zijn zodat het in 1x de goeie kant op gaat..quote:
Ohja dat laatste idd ook maar was er toch altijd eigenlijk nog? Dat is nooit weggeweest toch.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gok mondkapjes en thuiswerkadvies
Mooi! Dat geld heeft mijn werkgever lekker in zijn klep gestokenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn werkgever![]()
![]()
![]()
Vandaag een brief ontvangen:
Omdat door COrona er al bijna twee jaar geen afdelingsuitjes hebben kunnen plaats vinden mogen we een cadeaukaart uitkiezen voor 3 verschillende dingen
• Bioscoop
• Filmhuis
• Theater
Ik kies voor het theater omdat ik daar toch wel eens heen ga. Heb ook nog twee voorstellingen gepland staan. Nu maar hopen dat Corona geen roet in het eten gaat gooien![]()
![]()
![]()
mondkapjesplicht en thuiswerkadvies lijken mij de meest logische die het minst ingrijpen op diverse zaken..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef Ama het volgende:
Wat gaan ze dinsdag zeggen denken jullie? Ik ga voor mondkapjesplicht weer (helaas).
Ja, ben ik ook bang voor, maar deze kaart is onbeperkt geldig dus..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Theater klinkt nou echt als iets waar Mark en Hugo binnenkort weer een streep doorheen zetten.
Oooh dat is wel chill.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook bang voor, maar deze kaart is onbeperkt geldig dus..![]()
![]()
![]()
Verrassend (not)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi! Dat geld heeft mijn werkgever lekker in zijn klep gestoken
Thuiswerken. Verplicht voor de eeuwigheid amen @UitStraling @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef Ama het volgende:
Geen mondkapjes denk je?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuiswerken. Verplicht voor de eeuwigheid amen @:uitstraling @:4everblackeyed
nee er is nu gezegd dat als het kan thuiswerken en waar nodig op kantoor of iets in die trant.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat laatste idd ook maar was er toch altijd eigenlijk nog? Dat is nooit weggeweest toch.
quote:Jouw Parktheater pakket
Het pakket bestaat uit een goodiebag met daarin:
Een cadeaubon ten bedrage van 45 euro
CD of DVD van Theo Maassen
Een Parktheater Thermo-mok
Twee drankjes naar keuze
je bent zellufquote:
maar in 19 hadden wij er als nederlanders geen last van nog.. een ver van ons bed show..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
Dat te bedenken dat het covid19 heet en dat we straks in 2022 zitten.
Begin 2020 wel toch?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar in 19 hadden wij er als nederlanders geen last van nog.. een ver van ons bed show..
na de carnaval ging het losquote:
altijd hetzelfde met dat tuig van onder de rivierenquote:
Jeej bijna 2 jarig jubileum.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
google leert mij: eerste besmetting op 27 februari 2020
En op 15 maart ging de horeca dicht. En daarvoor hoef ik niet te googlenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
google leert mij: eerste besmetting op 27 februari 2020
13 maart last minute niet naar disney gegaan...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En op 15 maart ging de horeca dicht. En daarvoor hoef ik niet te googlen![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
13 maart last minute niet naar disney gegaan...
ahaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben jarig op 15 maart, dus daarom weet ik dit uit het blote kopje..
Kindquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
waar de neuk heb ik nou weer m'n flesje gelaten
dingen verdwijnen spontaan hier
die verdenk ik er wel van jaquote:
Ik heb o.a. fuet met kaas gekocht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
ik heb chocolade-zeezout soesjes en gevulde speculaas meegenomen
hallo vriendjequote:
Er zat net een vrouw achter mij in de tram en die deed HATSJOE, ik dacht ze niest dus ik zei netjes gezondheid.quote:
heeft ze teveel robin hood man in tights gekeken ofzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zat net een vrouw achter mij in de tram en die deed HATSJOE, ik dacht ze niest dus ik zei netjes gezondheid.
Toen bleek dus dat ze haar zoontje riep en zijn naam leek op HATSJOE![]()
Ze begreep mij al niet.
Ja denk hetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze teveel robin hood man in thights gekeken ofzo
Maar er heerst ook vanalles nu he. Buikgriep o.a. mijn dochter kotste afgelopen weekend ook de hele boel onder.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mij een virusje opgelopen op vakantie. Geen griepvirus hoor, maar ik heb vannacht en vanmiddag al even boven de wc pot gehangen...![]()
Ja, daarom , Maar gisteren in de bus zat wel een oude man de hele tijd te hoesten en te proesten en hoestte niet in zijn elleboog maar in zijn hand... Maar toch denk ik niet dat als ik ziek ben, het Corona is...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar er heerst ook vanalles nu he. Buikgriep o.a. mijn dochter kotste afgelopen weekend ook de hele boel onder.
ja opflikkeren daarmee, ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, vrijdagavond magic spelen en maandag lunchen op werkquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar er heerst ook vanalles nu he. Buikgriep o.a. mijn dochter kotste afgelopen weekend ook de hele boel onder.
Komt wel goed joh.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja opflikkeren daarmee, ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, vrijdagavond magic spelen en maandag lunchen op werk
Lekker dan. En anders ff zelftestje voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, daarom , Maar gisteren in de bus zat wel een oude man de hele tijd te hoesten en te proesten en hoestte niet in zijn elleboog maar in zijn hand... Maar toch denk ik niet dat als ik ziek ben, het Corona is...
Ja, doe ik misschien zo wel. Ligt hier toch nog 1quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt wel goed joh.
[..]
Lekker dan. En anders ff zelftestje voor de zekerheid.
ga ik wel vanuit maar je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt wel goed joh.
[..]
Lekker dan. En anders ff zelftestje voor de zekerheid.
wat is "spul"?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
ik heb nog wat zoet spul van de broodafdeling van de AH
kersencake met room, rocky road brownie en carrotcakequote:
die was je toch aan het opeten?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:41 schreef dud0r het volgende:
over kersen gesproken waar is @:cherrylips ?
Jezus, kon je het niet gewoon bij 1 cake houden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kersencake met room, rocky road brownie en carrotcake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |