Oh dat is wel lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
zoon heeft vakantie dus kan wat later als anders opstaan
de rest gaat gewoon door
doe ik alleen iets later en eventueel savonds
maar hij is oud genoeg dat hij toch zelf wel 's ochtends alles kan doen ook al is het geen vakantie.quote:
zo ben ik nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar hij is oud genoeg dat hij toch zelf wel 's ochtends alles kan doen ook al is het geen vakantie.
Kan je alsnog langer in bed blijven liggen
dan moet je 'm inderdaad even schop onder de kont gevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ben ik niet
en het is een puber
die soms vinden dat ze ziek zijn ofzo
terwijl er weinig aan de hand is
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je 'm inderdaad even schop onder de kont geven
het is gelukkig bijna weekend hierquote:
ben je er aan toe?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig bijna weekend hier
15 is wel die leeftijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tot ze oud genoeg zijn en op hun slaapkamerdeur klopt of ze uberhaupt nog enigszins in leven zijn
mwah het valt op zich wel mee, maar het is wel even lekkerquote:
heb jij je zoon de hele week?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah het valt op zich wel mee, maar het is wel even lekker
en dochter van 17quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah een mede ervaringsdeskundige
Die van mij zijn inmiddels 22 en 21, maar vooral jongste kan nogal eens op willekeurige tijden thuiskomen en/of slapen....quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dochter van 17
maar daar zit echt een wereld van verschil in
heerlijk!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij zijn inmiddels 22 en 21, maar vooral jongste kan nogal eens op willekeurige tijden thuiskomen en/of slapen....
waren het erge pubers of viel het mee?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, alleen jongste nog
Viel me echt mee, maar speciaal onderwijsdochter dus maximale begeleiding en zoonlief trof gelukkig een hele fijne vriendengroep op de middelbare school.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
waren het erge pubers of viel het mee?
das wel heel erg fijn jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Viel me echt mee, maar speciaal onderwijsdochter dus maximale begeleiding en zoonlief trof gelukkig een hele fijne vriendengroep op de middelbare school.
Jepquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
das wel heel erg fijn ja
vrienden kunnen je puber maken of breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |