Tot het weekend?quote:
7 wekenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee 26 nov. Dan gaan me 7 weken vakantie in
Ja dat blijkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja had nog teveel dagen over dit jaar
Had door ziekte geen zomer vakantie gehad en 12 dagen vorig jaar over. Moest de wettelijke 160 uur opnemen , maar gelijk alles opgenomenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Ik begon dit jaar ook met 8,5 week.
Heb nog een week tussen kerst 3n oud en nieuw en dan heb ik er nog anderhalf tot 2 over die ik mee neem naar volgend jaar
Vanwege je hernia?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had door ziekte geen zomer vakantie gehad en 12 dagen vorig jaar over. Moest de wettelijke 160 uur opnemen , maar gelijk alles opgenomen
Ja de herniaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanwege je hernia?
Ja hier was het ook door omstandigheden dat ik nog over had van vorig jaar en het jaar daarvoor.
Het houdt je in ieder geval van de straatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja de hernia
Werk officieel nu 53,8%
Alleen maak ik ondertussen 6,5/7,5 uur pd( moet weer rustiger aan doen eigenlijk)
Maarja als veel installs gefaald zijn snachts is het nou eenmaal druk
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het houdt je in ieder geval van de straat
Ja dat is wel lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat sowieso
Gelukkig kan meeste remote
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag je niet eerder hier in Dagbagger dus vandaar de welkom
hoe is het met mevrouw liefbaarquote:
Gaat z'n gangetje, de zon schijnt hier in t noorden..quote:
ja wel prima, niet geweldig geslapen en het was vroeg vanochtend om op tijd op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, de zon schijnt hier in t noorden..
Hoe is t met jou?
Dat is wel vervelend.. Dan haal je dat wel met gemak jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel prima, niet geweldig geslapen en het was vroeg vanochtend om op tijd op kantoor te zijn.
Het zonnetje schijnt hier ook.
Ga wel met gemak m'n 10k stappen halen vandaag. Zit al op 8200
ga straks ook nog buiten trainen dus denk dat ik de 15k wel aan tik vandaagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend.. Dan haal je dat wel met gemak ja
Denk t ook wel jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga straks ook nog buiten trainen dus denk dat ik de 15k wel aan tik vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |