abonnement Unibet Coolblue
pi_201928239
Het is lekker makkelijk bashen op niet gevaccineerden. Hier nog wat interessants:

Als we naar het aantal ic-bedden per 100.000 inwoners kijken, dan heeft Nederland er gemiddeld minder dan de rest van Europa. Nederland beschikt over 6 zes ic-bedden per 100.000 inwoners, terwijl het gemiddelde in Europa op 11,5 bedden per 100.000 inwoners ligt.

https://www.nu.nl/stand-v(...)kosten-lopen-op.html
  donderdag 28 oktober 2021 @ 09:21:33 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201928272
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:11 schreef knoopie het volgende:

[..]
Je schreef in post 130 “zat mensen die niet gevaccineerd mogen worden”
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat neemt niet weg dat ik het net zo goed interessant mag vinden hoeveel mensen dat eigenlijk zijn in Nederland. Als je dat niet weet is dat ook prima, maar zeg dat dan gewoon.

Het was gewoon een vraag uit interesse die je prima met ja (en een getal of linkje) of nee had kunnen beantwoorden.
Zat —> wil toch niet zeggen heel veel?
Het zijn er zat om ze in ieder geval niet weg te cijferen als niet bestaand. En ja, ik ken mensen die vanwege medische redenen zich niet mogen laten vaccineren.
pi_201928293
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:21 schreef tja77 het volgende:

[..]
Zat —> wil toch niet zeggen heel veel?
Het zijn er zat om ze in ieder geval niet weg te cijferen als niet bestaand. En ja, ik ken mensen die vanwege medische redenen zich niet mogen laten vaccineren.
Ok. Maar de vraag was, weet jij of er cijfers zijn voor heel Nederland?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_201928302
Over drie jaar sterven all gevaccineerden omdat hun immuunsysteem hetzelfde is als een mens van 102.
Alle gevaccineerden dood en de ongevaccineerden vieren hoogtij.
pi_201928304
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Van mij mogen ze per direct op straat worden energeschoten door de gestapo :r

gvd NL is rood door dit soort schorem
Oké wappie
pi_201928315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:25 schreef Achtereuver het volgende:
Over drie jaar sterven all gevaccineerden omdat hun immuunsysteem hetzelfde is als een mens van 102.
Alle gevaccineerden dood en de ongevaccineerden vieren hoogtij.
Ok wappie
pi_201928327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:17 schreef Makrelis het volgende:
Het is lekker makkelijk bashen op niet gevaccineerden. Hier nog wat interessants:

Als we naar het aantal ic-bedden per 100.000 inwoners kijken, dan heeft Nederland er gemiddeld minder dan de rest van Europa. Nederland beschikt over 6 zes ic-bedden per 100.000 inwoners, terwijl het gemiddelde in Europa op 11,5 bedden per 100.000 inwoners ligt.

https://www.nu.nl/stand-v(...)kosten-lopen-op.html
Denken dat dit interessant is :')
Conscience do cost.
pi_201928340
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:26 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Ok wappie
Thanks, gehypnotiseerde dwaas.
pi_201928365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Denken dat dit interessant is :')
De definitie van IC-bed verschilt nogal per land. In het ene land hebben ze het over fysieke plekken, in het tweede land hebben ze het over een plek inclusief personeel, en in het derde land hebben ze het over de hoeveelheid beschikbaar personeel.
Dus tenzij je zeker weet dat de definitie van “IC-bed” overal gelijk is, is het een zinloze vergelijking.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  donderdag 28 oktober 2021 @ 09:30:44 #185
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201928366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:24 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ok. Maar de vraag was, weet jij of er cijfers zijn voor heel Nederland?
Dat weet ik niet, misschien wel, misschien niet.
Van de mensen die ik ken, weet ik in ieder geval van eentje dat ze een afspraak wilde maken voor vaccinatie maar toen werd ze erop gewezen dat het niet mocht. Dan zou je zeggen dat de cijfers er zijn.
pi_201928374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:28 schreef Achtereuver het volgende:

[..]
Thanks, gehypnotiseerde dwaas.
Heb je ook nog wat constructiefs te melden ipv ongefundeerde leugens die jij blindelings gelooft?
pi_201928404
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Heb je ook nog wat constructiefs te melden ipv ongefundeerde leugens die jij blindelings gelooft?
Jullie geloven klakkeloos wat de media jullie inprent? waar zijn daar de bewijzen voor?
Maastricht universitair medisch centrum: meer dan 70% in het ziekenhuis gevaccineerd;
België: meer dan de helft.
Kan je me ook vertellen of dit ´virus´ geisoleerd is?
pi_201928459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:36 schreef Achtereuver het volgende:

[..]
Jullie geloven klakkeloos wat de media jullie inprent? waar zijn daar de bewijzen voor?
Maastricht universitair medisch centrum: meer dan 70% in het ziekenhuis gevaccineerd;
België: meer dan de helft.
Kan je me ook vertellen of dit ´virus´ geisoleerd is?
_O-

Typisch wappie-gedrag. Je pakt één voorbeeld en je negeert de talloze andere voorbeelden die jouw wereldbeeld niet bevestigd.

En aangezien we in Nederland een vaccinatiegraad van 87% hebben, en België zal daar niet veel onder zitten, zijn cijfers als '70%' en 'meer dan de helft' getallen die de werking van een vaccinatie bevestigen.

De bewijzen zijn letterlijk overal. Zelfs het voorbeeld van het ziekenhuis is in de MSM besproken. En aangezien het in de MSM is besproken, geef jij nu aan dat jij klakkeloos aanneemt wat de MSM jou opdraagt.

Jij kiest er alleen voor om je oogkleppen op te houden, en zeer selectief data op jouw manier te interpreteren.
pi_201928507
Ik vind het schandalig dat een stel idioten zich niet wil vaccineren. Zij zijn de schuldigen dat het virus nog steeds zieken maakt. Gelukkig zijn die zieken vooral die ongevaccineerden, maar ze bezetten wel bedden. Werkelijk ongelooflijk asociaal.
pi_201928573
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:45 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
_O-

Typisch wappie-gedrag. Je pakt één voorbeeld en je negeert de talloze andere voorbeelden die jouw wereldbeeld niet bevestigd.

En aangezien we in Nederland een vaccinatiegraad van 87% hebben, en België zal daar niet veel onder zitten, zijn cijfers als '70%' en 'meer dan de helft' getallen die de werking van een vaccinatie bevestigen.

De bewijzen zijn letterlijk overal. Zelfs het voorbeeld van het ziekenhuis is in de MSM besproken. En aangezien het in de MSM is besproken, geef jij nu aan dat jij klakkeloos aanneemt wat de MSM jou opdraagt.

Jij kiest er alleen voor om je oogkleppen op te houden, en zeer selectief data op jouw manier te interpreteren.
Ik bedoel te zeggen dat die expirimentele zooi die jij ´vaccin´ noemt totaal niet doet wat het hoort te doen, dus waarom zou je het in je laten spuiten, EN ZEKER als je niet weet wat het met je doet?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:05:17 #191
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201928583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:54 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind het schandalig dat een stel idioten zich niet wil vaccineren. Zij zijn de schuldigen dat het virus nog steeds zieken maakt. Gelukkig zijn die zieken vooral die ongevaccineerden, maar ze bezetten wel bedden. Werkelijk ongelooflijk asociaal.
Iemand van 40 zonder vaccinatie heeft net zoveel kans op een ernstig ziektebeeld na besmetting als iemand van 70 met vaccinatie.
Welgeteld 0.1% kans.

Maarre alle ongevaccinnerden zijn slecht!!!!
:')
pi_201928667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:03 schreef Achtereuver het volgende:

[..]
Ik bedoel te zeggen dat die expirimentele zooi die jij ´vaccin´ noemt totaal niet doet wat het hoort te doen, dus waarom zou je het in je laten spuiten, EN ZEKER als je niet weet wat het met je doet?
Het vaccin doet precies wat het moet doen, alleen sommige mensen zullen nooit snappen dat geen enkel vaccin een 100% werking heeft.

En die mensen denken dan dat, omdat een vaccin maar 80% ofzo werkt, HELEMAAL niet werkt, omdat ze te dom zijn om te snappen hoe simpele wiskunde werkt.

Even een voorbeeldje: een autogordel en airbag geeft je geen 100% overlevingskans in geval van een ongeluk. Jij zou nu moeten zeggen dat autogordels en airbags uit auto's gehaald moeten worden, want ze werken immers niet :')
pi_201928710
Zoals zo vaak een zinloze discussie. :W
pi_201928746
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:12 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Het vaccin doet precies wat het moet doen, alleen sommige mensen zullen nooit snappen dat geen enkel vaccin een 100% werking heeft.

En die mensen denken dan dat, omdat een vaccin maar 80% ofzo werkt, HELEMAAL niet werkt, omdat ze te dom zijn om te snappen hoe simpele wiskunde werkt.

Even een voorbeeldje: een autogordel en airbag geeft je geen 100% overlevingskans in geval van een ongeluk. Jij zou nu moeten zeggen dat autogordels en airbags uit auto's gehaald moeten worden, want ze werken immers niet :')
Gevaccineerden lopen dezelfde kans om ziek te worden als ongevaccineerden alleen lult de media compleet anders.
Waarom denk je dat ik weet niet hoeveel berichten van immunologen en andere experts(!) verwijderd worden? Ze worden het zwijgen opgelegd omdat ze anders die rotzooi niet verkocht krijgen.
Vooraanstaande experts mogen niets meer zeggen, andere medicijnen waarvan bewezen is dat ze werken tegen deze griep worden verbannen omdat het expirimentele goedje als heilig is verklaard? ik kan zo nog uren doorgaan.
pi_201928761
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:05 schreef tja77 het volgende:

[..]
Iemand van 40 zonder vaccinatie heeft net zoveel kans op een ernstig ziektebeeld na besmetting als iemand van 70 met vaccinatie.
Welgeteld 0.1% kans.

Maarre alle ongevaccinnerden zijn slecht!!!!
:')
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Maar dit gedrag is asociaal. Als 100% van de mensen zijn gevaccineerd, ligt de corona-tijd achter ons. Van het virus komen we nooit meer van af, maar we kunnen wel wat doen aan onze weerstand. Het is gewoon zeer triest dat mannetjes mannetjesputters moeten zijn en de hele boel op de kop gooien.
pi_201928787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:21 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Maar dit gedrag is asociaal. Als 100% van de mensen zijn gevaccineerd, ligt de corona-tijd achter ons. Van het virus komen we nooit meer van af, maar we kunnen wel wat doen aan onze weerstand. Het is gewoon zeer triest dat mannetjes mannetjesputters moeten zijn en de hele boel op de kop gooien.
Ik ga me niet laten leiden door de massa hoor.
pi_201928830
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:30 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, misschien wel, misschien niet.
Van de mensen die ik ken, weet ik in ieder geval van eentje dat ze een afspraak wilde maken voor vaccinatie maar toen werd ze erop gewezen dat het niet mocht. Dan zou je zeggen dat de cijfers er zijn.
Ok, dankjewel. Dat is alles wat ik wilde weten.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:31:14 #198
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_201928856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 08:40 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Beide van je bronnen gaan over de maand september. De bron in mijn post laat een duidelijke verandering zien in de maand oktober. Dat kan verschillende oorzaken hebben: Gevaccineerden zijn minder voorzichtig geworden, het virus is tegen vaccinatie resistent aan het worden, het uitblijven van stijging van besmetting onder niet gevaccineerden door opbouw van natuurlijke immuniteit. Of een combinatie van deze drie.

Het is belangrijk om kritisch naar getallen te blijven kijken. Ik zie het als vrij onverstandig blindelings de media of staatsorganen te geloven en dat geldt met meer dingen.
En daarom neem ik je niet serieus. Als het je niet aanstaat is het fakenews, pure wappieness
pi_201928862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:19 schreef Achtereuver het volgende:

[..]
Gevaccineerden lopen dezelfde kans om ziek te worden als ongevaccineerden alleen lult de media compleet anders.
Waarom denk je dat ik weet niet hoeveel berichten van immunologen en andere experts(!) verwijderd worden? Ze worden het zwijgen opgelegd omdat ze anders die rotzooi niet verkocht krijgen.
Vooraanstaande experts mogen niets meer zeggen, andere medicijnen waarvan bewezen is dat ze werken tegen deze griep worden verbannen omdat het expirimentele goedje als heilig is verklaard? ik kan zo nog uren doorgaan.
:')
pi_201929060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:19 schreef Achtereuver het volgende:

[..]
Gevaccineerden lopen dezelfde kans om ziek te worden als ongevaccineerden alleen lult de media compleet anders.
Waarom denk je dat ik weet niet hoeveel berichten van immunologen en andere experts(!) verwijderd worden? Ze worden het zwijgen opgelegd omdat ze anders die rotzooi niet verkocht krijgen.
Vooraanstaande experts mogen niets meer zeggen, andere medicijnen waarvan bewezen is dat ze werken tegen deze griep worden verbannen omdat het expirimentele goedje als heilig is verklaard? ik kan zo nog uren doorgaan.
Wat een bullshit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')