Select all + DELquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:13 schreef Tegan het volgende:
Kan iemand even mijn mailbox legen zodat ik kan afsluiten.
Bij mij deed ie net ook moeilijk. Maar ik zit er weer in.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verbinding met het werk verbroken en nu kom ik er niet meer in.
Tijd voor de vrijmibo dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verbinding met het werk verbroken en nu kom ik er niet meer in.
Ja, ik nu ook weer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij mij deed ie net ook moeilijk. Maar ik zit er weer in.
huehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij mij deed ie net ook moeilijk. Maar ik zit er weer in.
*plop*quote:
Toen had ik nog vakantiequote:
The legacy of the Faxiequote:
Vroeger was alles beter. Ik wacht even tot Picnic bier komt brengen, dan kan de VrijMiBo beginnen.quote:
Bwehehe, die gif.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:41 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij dan toch eindelijk een Kite meisjeTM hebben gePUA'ed?
PUA-master, onze Fax.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou wel een [BREAKING] topic waard zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verdenk 'm van een Q'tje; jarenlang doen of je vrijgezel bent, en dan ineens met vrouw, kinderen en labrador een rijtjeshuis kopen in Schubbekutteveen. Kan geen toeval zijn dat Faxie net als Q ook een kale kop heeft. Niet te vertrouwen dat soort figuren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dat zou wel een [BREAKING] topic waard zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verdenk 'm van een Q'tje; jarenlang doen of je vrijgezel bent, en dan ineens met vrouw, kinderen en labrador een rijtjeshuis kopen in Schubbekutteveen. Kan geen toeval zijn dat Faxie net als Q ook een kale kop heeft. Niet te vertrouwen dat soort figuren.
Das wel waar ja. Beetje doen alsof ze Jason Statham zijn, maar eigenlijk zijn ze meester Willems, de aardrijkskunde leraar aan scholengemeenschap de Morgenster.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verdenk 'm van een Q'tje; jarenlang doen of je vrijgezel bent, en dan ineens met vrouw, kinderen en labrador een rijtjeshuis kopen in Schubbekutteveen. Kan geen toeval zijn dat Faxie net als Q ook een kale kop heeft. Niet te vertrouwen dat soort figuren.
Schubbekutteveen representing!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijkheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel waar ja. Beetje doen alsof ze Jason Statham zijn, maar eigenlijk zijn ze meester Willems, de aardrijkskunde leraar aan scholengemeenschap de Morgenster.
Zo'n scenario verwacht ik ook bij jou overigens; zo'n Casanova met eigen love-hotel in een Zuid-Europese stad en die zijn geld verdient in omgeving waar James Bond achtige types kwistig met geld strooien. Dat kán eigenlijk ook niet kloppen. En daarmee verdacht.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Das wel waar ja. Beetje doen alsof ze Jason Statham zijn, maar eigenlijk zijn ze meester Willems, de aardrijkskunde leraar aan scholengemeenschap de Morgenster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |