Doelde je op Amsterdam met je twijfels aan “alternative”?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De halve populatie van Blijdorp ook dit uur. Daar kan geen quotum tegenop hoor.
Ja ook wel, maar ook Time to give, In the end, Break Stuff en Back to Black om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doelde je op Amsterdam met je twijfels aan “alternative”?
White Lies is natuurlijk gewoon de 2009+-versie van 80's goth, dat lijkt me wel gewoon alternative. Dat het nieuw is vind ik daar niet veel aan af doen. Dat nu-metal tegenwoordig zo ruim onder de alternative gerekend wordt is natuurlijk wel een gotspe, in die tijd vond iedereen die zichzelf écht als alternatief zag namelijk een stel posers.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ook Time to give, In the end, Break Stuff en Back to Black om maar wat te noemen.
Wie weet had het wel meteen vijf plekken gescheeld he.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik neem mezelf kwalijk dat ik Sure Shot boven deze heb gekozen. Het kan net dat ene nieuwsbulletin gescheeld hebben.
Het is niet dat ik iets van het genoemde afkeur of zo hoor, ieder zijn ding en ik kan naar alles luisteren Ik vind het alleen stuk voor stuk popvarianten van... ook White Lies. Dus dat botst dan een beetje met het alternative-idee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White Lies is natuurlijk gewoon de 2009+-versie van 80's goth, dat lijkt me wel gewoon alternative. Dat het nieuw is vind ik daar niet veel aan af doen. Dat nu-metal tegenwoordig zo ruim onder de alternative gerekend wordt is natuurlijk wel een gotspe, in die tijd vond iedereen die zichzelf écht als alternatief zag namelijk een stel posers.
Amy Winehouse is inderdaad wel een vreemde eend in de bijt. Zeker als je bedenkt dat een Adele niet één notering heeft. Ik had zelf ook bij het uitkomen van het lied meteen een zwak voor Back to Black (wat ik met andere nummers van Wijnhuis overigens niet hand), maar ik ben het wel met je eens dat het niet specifiek hoort bij het spectrum van Kink.
White Lies hebben wel het probleem dat de radio niet snel nummers als EST of Nothing to Give van ze gaat draaien. Ik vind ze zeker niet lichter dan Editors (of bijvoorbeeld The Killers), al lijkt dat op basis van de nummers die je het meest hoort (muv Time to Give zelf) niet zoquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik iets van het genoemde afkeur of zo hoor, ieder zijn ding en ik kan naar alles luisteren Ik vind het alleen stuk voor stuk popvarianten van... ook White Lies. Dus dat botst dan een beetje met het alternative-idee.
T is best een rekbaar begrip. Logisch dat Kink t breed inzet, als ze echt een niche op gaan zoeken overleven ze t nooit op deze schaalquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik iets van het genoemde afkeur of zo hoor, ieder zijn ding en ik kan naar alles luisteren Ik vind het alleen stuk voor stuk popvarianten van... ook White Lies. Dus dat botst dan een beetje met het alternative-idee.
Mijn... nummer 3 of 4, denk ik. Ik vind veel van deze nummers onder de categorie 'wel aardig', alleen Deutschland vind ik echt niks.quote:
Dit vind ik ook wel nog steeds.quote:
Nee dat is ook zo, daar hadden we het een paar dagen geleden ook al over. Dan wordt het al snel heel obscuur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
T is best een rekbaar begrip. Logisch dat Kink t breed inzet, als ze echt een niche op gaan zoeken overleven ze t nooit op deze schaal
Ik snap die Rammstein obsessie ook niet zo. Toffe liveband, maar verder vrij inwisselbare nummers. Prima hoor, maar absoluut geen top 10 materiaalquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn... nummer 3 of 4, denk ik. Ik vind veel van deze nummers onder de categorie 'wel aardig', alleen Deutschland vind ik echt niks.
Ik vind dat Rammstein ook wel last heeft van de ziekte van The Script/Kensington/Volbeat/Dire Straits/etcquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap die Rammstein obsessie ook niet zo. Toffe liveband, maar verder vrij inwisselbare nummers. Prima hoor, maar absoluut geen top 10 materiaal
Met je potten en pannen naar Den Haag zul je!quote:
Anti-vaxxers moshpit, problem solved.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met je potten en pannen naar Den Haag zul je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |