Niet meegerekend maar die doet inderdaad wel wat stemmetjes op deze.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Reken je Régine ook mee bij de 4 dames in de top 67 Mexi?
Ja, haar aandeel in deze is wel vrij beperkt. Wat dat betreft mag Sprawl II nog wel komenquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meegerekend maar die doet inderdaad wel wat stemmetjes op deze.
Die is wel prettig ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, haar aandeel in deze is wel vrij beperkt. Wat dat betreft mag Sprawl II nog wel komen
Ik hou juist wel van het verhaal om een liedje, maar niet als het té uitgekauwd is. Dit was wel een voorbeeld van het laatste.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:12 schreef Bronson het volgende:
Dat gezemel om zo'n liedje heen mag voor mij wel stoppen.
Klopt, ze vinden zichzelf wel heel serieus met een emo achtergrondmuziekje erbij. Heeft Veenstra ook last van.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van het verhaal om een liedje, maar niet als het té uitgekauwd is. Dit was wel een voorbeeld van het laatste.
Mee eens dat het in lijstjesradio minder goed werkt.
Mol doet het op zich wel aardig wat dat betreft, die vertelt het verhaal zonder er haar persoonlijk emo-stukje van te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt, ze vinden zichzelf wel heel serieus met een emo achtergrondmuziekje erbij. Heeft Veenstra ook last van.
Ik kan Kink niet eens ontvangen op DAB+. Alleen maar NPO radiozendersquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah zo krijgen we de permanente DAB+ van heer Cornell weer.
Dat vind ik nog meer lijken op iets van Royal Blood, eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |