Hoezo lijkt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef Szura het volgende:
Spekenbrink lijkt me een uitstekende sekteleider
Bij een echte sekte vertrekken niet zoveel mensen natuurlijkquote:
Nou ja dan moeten de leden niet net als bij de wielerploeg voortijdig andere oorden op gaan zoeken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:26 schreef Szura het volgende:
Spekenbrink lijkt me een uitstekende sekteleider
Vooral als Nathan en Edoardo ook nog eens gaan presteren en als Mike helemaal fit blijft.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puike transfer wel voor Jumbo-Visma. Aardige kern rond Wout hebben ze nu wel
Woutquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral als Nathan en Edoardo ook nog eens gaan presteren en als Mike helemaal fit blijft.
Ik verwacht ook nog wel wat van Mickquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wout
Laporte
Nathan
Tiesj
Edoardo
Mike
Tosh
Daar kan je wel mee thuis komen
Mwah, heb zelf een tijdje bij een soort van sekte gezeten, daar was best veel verloop altijd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij een echte sekte vertrekken niet zoveel mensen natuurlijk
Je werkgever?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, heb zelf een tijdje bij een soort van sekte gezeten, daar was best veel verloop altijd.
Kindje had wel Roosj mogen hetenquote:Op woensdag 8 december 2021 09:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ties en Tos samen naar de vienis! Keffendis komt te laat! Herbert Dijkstra vindt dit leuk.
quote:Op donderdag 9 december 2021 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Artikel van Sporza over DSM nav vertrek Benoot:
ENG ENG ENG ENG ENG
https://sporza.be/nl/2021(...)deren~1638894632510/
hard gelachenquote:“Bij bepaalde aangelegenheden moest je verplicht een lange jas dragen. Op het startpodium moest je de ene keer verplicht je handschoenen dragen, de andere keer mocht niemand zijn handschoenen aanhouden.”
Waeytens: “Na de Clasica San Sebastian werd ik eens opgebeld door de ploeg: “Je hebt goed gewerkt. Tom Dumoulin was supertevreden over jou”, klonk het. “Maar we hebben wel gezien dat je je podiumpet niet op had toen je het startblad ging tekenen.””
Genotquote:Op donderdag 9 december 2021 09:24 schreef Mansjester het volgende:
Artikel van Sporza over DSM nav vertrek Benoot:
ENG ENG ENG ENG ENG
https://sporza.be/nl/2021(...)deren~1638894632510/
quote:After six years of loyal service, Dylan Groenewegen will leave Team Jumbo-Visma. The Dutch sprinter recently informed the team that he had received an attractive sportive offer from another team for next season.
Per direct of na volgende seizoen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Groenewegen vertrekt. Schijnt BikeExchange te worden.
[..]
For next season = 2022.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Per direct of na volgende seizoen?
Jumbo gaat zich niet meer op sprinten richten, of het moet voor Wout van Aert zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:10 schreef Slobeend het volgende:
BikeExchange was ook het eerste team wat in me opkwam.
Wel bijzonder zo plotseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |