quote:
Mexicaans bieravondjequote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Hoewel de pret wellicht binnenkort weer even afgelopen is, volgende week dinsdag is er weer een persco met mogelijk aankondiging van nieuwe maatregelen.
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Denk dat het binnenkort wel weer afgelopen is met de vrijheid
Met z’n alle lalle!quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, dat is een hele geruststelling
Ja precies, toch weer even genoten. Ja, de besmettingscijfers stijgen te hard, vindt de overheid, dus de persco is een week vervroegd naar volgende week.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.
Tsja. Al die regeldrift...quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
Die sticker mag helaas niet meer op bier
Wel mexicaanse pizzaquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Bier + pizza.In DTS heet dat een pozza.
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar dus afgevallen, al is het niet in kilo's, maar wel in cm's. Sommige mensen staren zich echt blind op de weegschaal en dat is niet de beste manier.
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaaldquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallen
En laatst was er een artikel over een onderzoek waar je ineens maar 1 keer per week hoefdequote:Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaald
Mjah, ook weer niet helemaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Je kan het wel een beetje als richtlijn zien natuurlijk, maar niet enkel datquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |