Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of wat
Het lijkt mij wel een fatsoenlijke jongen. Ik gun hem wel de tijd, dit is toch pas zijn tweede wedstrijd op TV?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom juist, ik vind hem doodsaai.
Joe Murnan doet nu al heel lang mee en ik heb eigenlijk geen idee hoe hij er uit ziet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of wat
Nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joe Murnan doet nu al heel lang mee en ik heb eigenlijk geen idee hoe hij er uit ziet.
Zo nikszeggend.
Ik heb hem even opgezocht maar het is precies dat inderdaad. Het schoolvoorbeeld van een saaie Britse darter waar je niks aan hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NietHij ziet er echt precies uit wat je van een ultiem saaie darter zou verwachten
Ik zoek even een plaatje op
Hij is alleen in alles dusdanig saai dat ik dat ergens wel weer leuk vindquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht maar het is precies dat inderdaad. Het schoolvoorbeeld van een saaie Britse darter waar je niks aan hebt.
O bij Joe Murnan moet ik aan dit plaatje denken:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Joe Murnan is een persoon die perfect uitbeeldt wat een depressie is.
Bij MVV Roda ligt er een deur op het veld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Volendam inmiddels op voorsprong trouwens
Vind ik leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij MVV Roda ligt er een deur op het veld.
Jammer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Volendam inmiddels op voorsprong trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |