Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Oja er is ook voetbal op vrijdag
Tijd om het scherm te splitsen
Elke vrijdagavond ouwe reusquote:
Ik heb geen vrouw, wat dacht jij danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je puntquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond schakelen + Hans en Pascal is echt veruit het beste wat ESPN te bieden heeft.
Oh weeniet. Wilde ze wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat ze juist als gelijke behandeld wilde worden?
Ie Pie Es En?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je punt
quote:
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weeniet. Wilde ze wat?Had iemand daarnaar gevraagd of zo?
Vast wel. Moet ik daar een mening over hebben of zo?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?
Ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Moet ik daar een mening over hebben of zo?
Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn boycot alles wat niet meetelt voor de OoM
Mike van Aidshoven juich ik niet voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Team vlaggetjesvolk komt heel langzaam overeind uit de loungeset
De dartsbond start nu een vooronderzoek naar jequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike van Aidshoven juich ik niet voor.
Geen warm bad dit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
en afronden met een 146 finish en 6/6 op dubbels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar janktrut maxi juicht nietWees niet zoals janktrut maxi
Daarom juist, ik vind hem doodsaai.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zijn mensen tegen Kuivenhoven? Lijkt mij een vrij neutraal figuur.
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zijn mensen tegen Kuivenhoven? Lijkt mij een vrij neutraal figuur.
Hij mag morgen wel winnen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigen![]()
Ik vind vlaggetje leuk
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of watquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigen![]()
Ik vind vlaggetje leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |