Al zegt het alles, dan nog eindig ik onderaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meest gescoorde punten zegt dan ook lang niet alles.
Ik vind eigenlijk alleen het biedingsconcept leuk, daarna haak ik toch vrij snel af.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:17 schreef Mani89 het volgende:
@:DecoAoreste werd dat jaar trouwens 1 na laatste met 7200 punten en een +1500 doelsaldo terwijl hij 4de werd in het aantal gescoorde punten. Maar goed ik klaag niet, ik vind het alleen klachtwaardig. Ik pleit dan ook al jaren voor bonuspunten per een bepaald aantal gescoorde punten om de geluksfactor iets te balanceren.
Deze post had ik ook gemaakt als ik elk jaar eerste was geworden trouwens denk ik.
Een minachting van al het harde werk van @wimderon ik vind dat jij je plek af moet staan aan @Koffieplanterquote:Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen het biedingsconcept leuk, daarna haak ik toch vrij snel af.
Het aantal gescoorde punten zegt lang niet alles, het gaat om gemiddeld goed scoren en weinig uitschieters naar beneden en boven te hebben. Zo kun je in grote rondes heel veel scoren, maar dat zegt niet per se dat je een goed team hebt.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:17 schreef Mani89 het volgende:
@:DecoAoreste werd dat jaar trouwens 1 na laatste met 7200 punten en een +1500 doelsaldo terwijl hij 4de werd in het aantal gescoorde punten. Maar goed ik klaag niet, ik vind het alleen klachtwaardig. Ik pleit dan ook al jaren voor bonuspunten per een bepaald aantal gescoorde punten om de geluksfactor iets te balanceren.
Deze post had ik ook gemaakt als ik elk jaar eerste was geworden trouwens denk ik.
Eens.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een minachting van al het harde werk van @:wimderon ik vind dat jij je plek af moet staan aan @:Koffieplanter
Is die niet veel te druk met Sander Schimmelpenis nadoen?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een minachting van al het harde werk van @:wimderon ik vind dat jij je plek af moet staan aan @:Koffieplanter
Wat nog interessant zou zijn om te weten is de gemiddelde positie van een speler per ronde. Als je in de eerste ronde bijvoorbeeld 68 punten gescoord hebt en daarmee de 11 score van iedereen hebt gehaald, dan scoor je die ronde 11 punten. En dat dan voor alle rondes en kijken wie gemiddeld het laagst uitkomt.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het aantal gescoorde punten zegt lang niet alles, het gaat om gemiddeld goed scoren en weinig uitschieters naar beneden en boven te hebben. Zo kun je in grote rondes heel veel scoren, maar dat zegt niet per se dat je een goed team hebt.
Het slaat teveel 1 kant op.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het aantal gescoorde punten zegt lang niet alles, het gaat om gemiddeld goed scoren en weinig uitschieters naar beneden en boven te hebben. Zo kun je in grote rondes heel veel scoren, maar dat zegt niet per se dat je een goed team hebt.
Dan weet je wat je moet doen om dit keer wel een goed team te hebben!quote:
Welk voorstel?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik deed al eens een voorstel maar toen werd ik hier vierkant uitgelachen!
Een enkeltje voor jouw team naar de Bongo Bongo classic dan zijn we daar ook weer van af.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen het biedingsconcept leuk, daarna haak ik toch vrij snel af.
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou er aan het eind van het spel een soort bonus moeten zijn op basis van gescoorde punten. Op basis van nu zou franklop 32 punten extra krijgen, jij hebt het op een na hoogste aantal voor dus 31 extra, R_R 30 tot 1 punt voor de laagste scorer zeg maar.
Maar dat is niet zo.
Maar de Bongo Bongo classic is uitgesteldquote:Op zondag 9 januari 2022 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een enkeltje voor jouw team naar de Bongo Bongo classic dan zijn we daar ook weer van af.
Altijd tegen ons en RR.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar de Bongo Bongo classic is uitgesteld
Of per speelronde een bonuspunt voor degene die week de hoogste score haalt? Anders kun je van tevoren al een beetje invullen dat degene met Pogacar of Roglic de volledige bonuspunten gaat opstrijken.quote:
Ja het aantal punten dat ik voorstelde lijkt me ook wat overdreven uiteindelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of per speelronde een bonuspunt voor degene die week de hoogste score haalt? Anders kun je van tevoren al een beetje invullen dat degene met Pogacar of Roglic de volledige bonuspunten gaat opstrijken.
Op zich creëert het geen enorme verschillen als je ervan uitgaat dat de best scorende teams toch al bovenin bivakkeren.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja het aantal punten dat ik voorstelde lijkt me ook wat overdreven uiteindelijk.
Beetje zoals bij het autootje rijden met de wie snelste ronde weet te rijden. Prima idee.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of per speelronde een bonuspunt voor degene die week de hoogste score haalt? Anders kun je van tevoren al een beetje invullen dat degene met Pogacar of Roglic de volledige bonuspunten gaat opstrijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |