Maar waarom zouden mensen die zich hebben laten vaccineren moeten boeten voor mensen die ervoor kiezen om zich niet te laten vaccineren? De statistieken wijzen uit dat in die laatste groep véél meer besmettingen zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:53 schreef Haags het volgende:
Gewoon maatregelen voor beide kampen, zowel gevaccineerd als niet gevaccineerd.
gewoon wat nodig is, en dat is de zorg beschermen.quote:
Jammere is dat deze groep alleen maar roept en niet nadenkt.quote:
Daar heb je het al.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:58 schreef Speekselklier het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt boven mijn bed te hangen.
Het was voor mij al weken geen verassing hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:59 schreef hartloper het volgende:
[..]
Daar heb je het al.
Ze doen het slim. Droppen nu een bommetje. Loopt en lekt wat uit komende dagen. Dan is het dinsdag ook niet meer zo'n verrassing.
Er wordt gesproken over het legerquote:Op maandag 25 oktober 2021 16:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben benieuwd naar waar de handhaving terecht komt...
Ja gelijk heb je.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:02 schreef Speekselklier het volgende:
Het was voor mij al weken geen verassing hoor.
gewoon even naar de omliggende landen kijken.
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:04 schreef hartloper het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over het leger
Niet gelijk zo ver door denken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen die denkt dat een goed idee is om dit soort maatregelen te nemen en een nog grotere 2-deling in een flink ontwrichte maatschappij te veroorzaken kan zich beter direct aanmelden bij het GGZ, met Hugo en Mark voorop.
Politie en BOA te weinig.quote:
Het ergste wat kan overkomen is dat ik geen ongevaccineerde meer tegen kom.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen die denkt dat een goed idee is om dit soort maatregelen te nemen en een nog grotere 2-deling in een flink ontwrichte maatschappij te veroorzaken kan zich beter direct aanmelden bij het GGZ, met Hugo en Mark voorop.
Respect.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:10 schreef KroketBroodje het volgende:
k wil niet bij een groep horen die als voorwaarden heeft dat iedereen vloeistof moet inspuiten. Dat die groep mij dan wilt uitsluiten is hun keuze en de gevolgen daarvan heb ik te accepteren.
Het leger zou inderdaad de enige partij zijn die dit nog kan, maar ik vrees het ergste ...quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:11 schreef hartloper het volgende:
[..]
Politie en BOA te weinig.
Mariniers, leger etc genoeg (als je ze terug haalt naar het land).
Betekend voor mij niet dat ze door de straten moeten trekken.
Maar bv wel strengere controle op QR codes en dat soort dingen.
Idd gevaccineerden mogen weer hele nachten stappen en de ongevaccineerden mogen nergens meer in door de ingstelde 2g maatregel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:53 schreef Haags het volgende:
Gewoon maatregelen voor beide kampen, zowel gevaccineerd als niet gevaccineerd.
Omdat?quote:
Omdat ze nog steeds in het ziekenhuis komen en nog steeds elkaar kunnen besmetten.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:55 schreef hartloper het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen die zich hebben laten vaccineren moeten boeten voor mensen die ervoor kiezen om zich niet te laten vaccineren? De statistieken wijzen uit dat in die laatste groep véél meer besmettingen zijn.
Mijn vrees is gebaseerd op beslissingen uit het verleden...quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:14 schreef hartloper het volgende:
[..]
Omdat?
Ze hoeven niet in uniform. Kan ook gewoon in een BOA jas. In uniform is inderdaad een straat te ver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |