Ik sluit niks uit van een persoon die zijn kat een pakje met kerstbelletjes aan doet en zijn hond een stropdasquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je ging er dus vanuit dat ik écht een gouden mandje had voor mijn hond?![]()
![]()
![]()
man man man
Zelfs als dat zo zou zijn, was ik misschien een kamper, maar nog steeds geen proleet
Een hond een 'gouden mand' geven is geen spreekwoord volgens mij. Ik nam het zelf dus letterlijk, net als @maxi-mus .quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Door middel van een spreekwoord aangeven dat je heel goed voor je hond gaat zorgen staat gelijk aan een persoon zonder beschaving zijn?
Ben je dom?
quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit van een persoon die zijn kat een pakje met kerstbelletjes aan doet en zijn hond een stropdas
Je praat over je pijnlijke spelfout heen merk ik.
Het is beter om uit te loggen vandaag Maxi-Mus.quote:Je wilt en je wil zijn allebei correct. In Nederland wordt je wil informeler gevonden dan je wilt.
Het was 'hij wilt' domme mongool, en dat is geen goed Nederlands.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Het is beter om uit te loggen vandaag Maxi-Mus.
Geen domme pakjes in dit topic, maar zeker wél domme users.
Mensen uitmaken voor "domme mongool" maakt je ook een proleet, @maxi-mus is het dus beidequote:Op maandag 25 oktober 2021 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liever dom dan een proleet. Dat is wel zeker.
Ik kan het ook nergens vinden nee, en dan anderen voor dom uitmaken. Taal is zeg maar niet echt zijn ding.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens vind ik een hond een 'gouden mandje' geven een stuk minder vreemd dan je kat bij kerst een pakje laten aantrekken met belletjes.
Als je spreekwoorden zelf gaat verzinnen moet je niet gek opkijken als mensen ze letterlijk gaan nemen.
Lekker toch, zo'n grimmig maandagje?quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
De sfeer is een beetje grimmig in dit topic op de maandag
Ik ben een keer uiterst fit op de maandag dus ik ga er niet aan meedoen!quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker toch, zo'n grimmig maandagje?
Ik ben 5 november in Rotterdam.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd voor een huisdier
Heb het al veels te druk met andere dingen
Erg leuk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Frozen-assassin opent een topic in de SC
[ afbeelding ]
Eindelijk eens een goede TT bij VBL SCquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Frozen-assassin opent een topic in de SC
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer uiterst fit op de maandag dus ik ga er niet aan meedoen!
Ik had helaas geen brood meer in huis dus het was wat behelpen. Wel genoten even met het krantje erbij.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, bedankt voor het vragen
Hopelijk heb jij ook van jouw lunch genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |