niet zo'n probleem toch, wat is hij de 4e #10?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag al iemand vanmiddag zeggen het gaat veel te goed, vorige keer kwam er toen allemaal rampspoed met Haller, Promes, Onana etc. Is dit een beginnetje?
[ twitter ]
Nee zeker niet hij heeft ook heel weinig gespeeld, moest er alleen aan denken omdat de blanke Bogarde ('die kijk op het spelletje heeft') toevallig deze tweet had:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo'n probleem toch, wat is hij de 4e #10?
Van steekpartijen naar bedreiging met een vuurwapen. Op zich gaat het dan wel vooruit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag al iemand vanmiddag zeggen het gaat veel te goed, vorige keer kwam er toen allemaal rampspoed met Haller, Promes, Onana etc. Is dit een beginnetje?
[ twitter ]
Hij heeft wel een goed schot.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Van steekpartijen naar bedreiging met een vuurwapen. Op zich gaat het dan wel vooruit.
Kogelhard ook.quote:
Wie wil Neres hebben dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat Anthony met het oog op de nationale ploeg. nog wel een jaartje bij Ajax blijft.
Neres lijkt mij wel een zekerheidje voor een transfer
Eerst voor weinig geld naar een club als Zenit ofzo om daarna weer in Brazilië te ballen ..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wie wil Neres hebben dan?
Die kan nu hooguit naar subtop Frankrijk ofzo.
Wij willen hem wel? Ruilen tegen, euh.... Bruma?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wie wil Neres hebben dan?
Die kan nu hooguit naar subtop Frankrijk ofzo.
Leuke, die kan ik nog vijftig keer recyclen!quote:
Doe maar tegen Gakpo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wij willen hem wel? Ruilen tegen, euh.... Bruma?
Ik las gisteren de kop:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef manny het volgende:
De Telegraaf stookbrigade heeft een nieuw item geloof ik. Roepen vandaag dat Marc in gesprek gaat met Newcastle. Wat een fijne mediapartner hebben we toch.
Dat bleek helaas geen stukje gezonde zelfkritiek, maar een aanval op de KNVB.quote:Valentijn Driessen: ‘Werkelijk een gotspe en een totaal gebrek aan zelfkennis’
Onana mag ook pas 4 november ofzo toch? Hopelijk geen blessure voor Mazraoui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Geen Onana genot helaas.
Wel Rensch in de basis.
Ohja verdorie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Onana mag ook pas 4 november ofzo toch? Hopelijk geen blessure voor Mazraoui.
Liever die Engelsman nondoueke ofzoiets. Als die 2x zo speelt in de CL als Antony dan staan de Engelse clubs in de rij met zakken geld.quote:
Zou inderdaad een mooie titel voor zijn autobiografie zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:36 schreef Monolith het volgende:
Dat bleek helaas geen stukje gezonde zelfkritiek, maar een aanval op de KNVB.
Flikker ze eruitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor een Wim Dusseldorpje , dragen de verkeerde schoenen.
Mogen we weer eens onze 1999-2000 act doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hans Westerhof-act erbij . Heerlijk man
Helaas heeft die kale geen supertalent op de bank die zijn debuut kan gaan maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mogen we weer eens onze 1999-2000 act doen?
Gelukkig presteert het elftal wel net zo slecht als toen deze wedstrijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas heeft die kale geen supertalent op de bank die zijn debuut kan gaan maken.
Het bAyerN van nEderLandquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig presteert het elftal wel net zo slecht als toen deze wedstrijd
Op die ene bij Fortuna -uit na is bijna elke uitwedstrijd tergend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook Bayern speelt slechte wedstrijden he
Gênantquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op die ene bij Fortuna -uit na is bijna elke uitwedstrijd tergend.
In 5 seizoenen slechts 1 keer bij Heracles winnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller kost meer dan de hele club Heracles
Genot
Doet me denken aan de tijden dat ze altijd op hun flikker kregen in Arnhem en Utrecht voor een langere tijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 5 seizoenen slechts 1 keer bij Heracles winnen
Prima voorzet van Neres net.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef 7Eleven het volgende:
Neres is echt helemaal niks meer, leuk inbrengen als je 0-4 voorstaat
Wat je kan verwachten bij een Heracles - Ajax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:35 schreef Heeinz het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken
Het is alles of niks bij dit Ajax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Die matige potjes tussendoor lijkt nu toch echt wel structureel te zijn. Dit is geen uitzondering meer.
Ja, je kunt de directe concurrent zo afdrogen maar als je dan niet kan winnen van Twente, Utrecht en Herácles Héracles heb je er nog geen reet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |