SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lelijke punt in de TT.
Verder ok.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ze sloegen wel een beetje door.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:24 schreef Wotte het volgende:
Top 5 van Europa zei Arno gisteren, dan heb je het als club gemaakt hoor.![]()
tja, CL winst is al in the pocket, je hoeft Chelsea maar te loten en het is gewoon klaar en zo zijn er nog wel een paar.quote:![]()
Ajax kan best de CL winnen, maar ze zijn ver van favoriet.
Je moet geluk hebben aan de goede kant van de loting te zitten en dat de echte favorieten elkaar afmaken.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Ik heb echt geen idee waarom dat relevant is wanneer ik aangeef dat de kans op deze manier klein is dat PSV na de winter berhaupt nog Europees speelt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft ajax,az en feyenoord al gehad he.
ajax , ajax en feyenoord treffen elkaar nog.
Het seizoen is nog lang,het is nog niet gespeeld."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat heb ik letterlijk nog niemand horen zeggen.quote:Ja, dat heb ik vaker gehoord.quote:je hoeft Chelsea maar te loten en het is gewoon klaar en zo zijn er nog wel een paar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik vind het vooral bijzonder dat Ajax Ajax nog een keer treft, dat zal wel een gelijkspelletje wordenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom dat relevant is wanneer ik aangeef dat de kans op deze manier klein is dat PSV na de winter berhaupt nog Europees speelt.![]()
had je gisteren Studio Voetbal moeten kijkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb ik letterlijk nog niemand horen zeggen.
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord.![]()
Lees je reacties altijd maar voor de helft. Of ik gebruik ze om een mening te gevenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom dat relevant is wanneer ik aangeef dat de kans op deze manier klein is dat PSV na de winter berhaupt nog Europees speelt.![]()
![]()
Het is bijna onmogelijk om niet te overwinteren in de europa league. Maar die volgende ronde is pas februari.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom dat relevant is wanneer ik aangeef dat de kans op deze manier klein is dat PSV na de winter berhaupt nog Europees speelt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb niemand horen zeggen dat het in de pocket is maar allicht heb ik niet helemaal goed geluisterd.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
had je gisteren Studio Voetbal moeten kijken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niemand horen zeggen dat het in de pocket is maar allicht heb ik niet helemaal goed geluisterd.je kan ook alles letterlijk nemen, zal de bulgaarse yoghurt zijn
![]()
Gezien jouw geestelijke gesteldheid en vermogens kan je reacties beter dubbel lezen. Anders wordt her echt nooit meer wat.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lees je reacties altijd maar voor de helft. Of ik gebruik ze om een mening te geven"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toegegeven, de kans dat PSV nog onder Sturm Graz gaat eindigen is inderdaad wel rg klein.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om niet te overwinteren in de europa league. Maar die volgende ronde is pas februari.
Nouja, PSVConferenceLeague it is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan moeten we thuis van Graz verliezenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarom dat relevant is wanneer ik aangeef dat de kans op deze manier klein is dat PSV na de winter berhaupt nog Europees speelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als ik jou serieus zou nemen misschienquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien jouw geestelijke gesteldheid en vermogens kan je reacties beter dubbel lezen. Anders wordt her echt nooit meer wat.![]()
Dat begrijpen we, zelfs in de meest simpele zinnen snap je de helft van de woorden al niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lees je reacties altijd maar voor de helft. Of ik gebruik ze om een mening te geven![]()
Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar men zegt nu eenmaal simpelweg niets raars. Het is eerder vreemd dat een simpele stelling als "Ajax kan de Champions League winnen" door sommige mensen met zoveel hoongelach beantwoord wordt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]je kan ook alles letterlijk nemen, zal de bulgaarse yoghurt zijn
Behoort Ajax tot de absolute topfavorieten? Nee, enkel en alleen inde ogen van Project FiveThirtyEight.
En ook bij de bookies doet Ajax met een 9e positie zo slecht nog niet
Bron:Bwin.com
Door de rest wordt er niets anders gezegd dan dat er misschien wel een kans is. En waarom niet? Ajax heeft in de breedte een veel sterkere selectie dan toen in dat wereldseizoen. Tegen Tottenham moesten Sinkgraven, Magallan en Veltman de storm van Tottenham tegenhouden. Kan jij je dat vandaag de dag nog voorstellen? En zelfs dan: Met de huidige regelgeving zou je na die wedstrijd alsnog in de finale hebben gestaan. En waarom kan je een finale over n wedstrijd niet kunnen winnen?
Ja, voor het moment lijken in ieder geval City, Chelsea, Liverpool en Bayern inderdaad een maatje te groot. Anderzijds hebben alle vier ook dit seizoen hun draken van wedstrijden gespeeld en waarom zou je bij voorbaat iets uitsluiten? Er bestaat geen club ter wereld die momenteel een loting tegen Ajax nog als een gelukkige ziet. De spelopvatting, de kwaliteit, de breedte en de trainer: Alles klopt momenteel. Ja, alles moet ng beter maar gelukkig zie ik ook niet in waarom je in oktober als elftal op de top van je kunnen speelt.
Ik zei het voor aanvang van dit seizoen en ik durf het inmiddels met nog grotere zekerheid te zeggen dat Ajax absoluut een gevaarlijke outsider is voor de CL-winst."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat moet je nu niet te hard zeggenquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten we thuis van Graz verliezenMaar ik had inderdaad niet meegerekend dat de nr 3. sowieso afdaalt naar de cL. Dat moet wel lukken. Hoe dan ook, over twee weken in feite een alles of niets wedstrijd in Monaco. Ik zie PSV deze graag winnen maar inmiddels twijfel ik aan de motivatie die ze zelf nog hebben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Outsider daar ben ik het ook wel mee eens hoor maar clubs als Chelsea, Liverpool en Bayern schat ik toch echt wel hoger in over 2 wedstrijden, als je zo'n club treft na de winterstop kan het snel over zijn. Tegen City is Ajax kansrijker naar mijn mening omdat hun voetbal Ajax beter ligt en tegen die grootgeldclubs die alleen maar namen kopen liggen er ook altijd mogelijkheden want tactisch behoort Ten Hag wel tot de beteren in Europa.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar men zegt nu eenmaal simpelweg niets raars. Het is eerder vreemd dat een simpele stelling als "Ajax kan de Champions League winnen" door sommige mensen met zoveel hoongelach beantwoord wordt.
Behoort Ajax tot de absolute topfavorieten? Nee, enkel en alleen inde ogen van Project FiveThirtyEight.
[ afbeelding ]
En ook bij de bookies doet Ajax met een 9e positie zo slecht nog niet
[ afbeelding ]
Bron:Bwin.com
Door de rest wordt er niets anders gezegd dan dat er misschien wel een kans is. En waarom niet? Ajax heeft in de breedte een veel sterkere selectie dan toen in dat wereldseizoen. Tegen Tottenham moesten Sinkgraven, Magallan en Veltman de storm van Tottenham tegenhouden. Kan jij je dat vandaag de dag nog voorstellen? En zelfs dan: Met de huidige regelgeving zou je na die wedstrijd alsnog in de finale hebben gestaan. En waarom kan je een finale over n wedstrijd niet kunnen winnen?
Ja, voor het moment lijken in ieder geval City, Chelsea, Liverpool en Bayern inderdaad een maatje te groot. Anderzijds hebben alle vier ook dit seizoen hun draken van wedstrijden gespeeld en waarom zou je bij voorbaat iets uitsluiten? Er bestaat geen club ter wereld die momenteel een loting tegen Ajax nog als een gelukkige ziet. De spelopvatting, de kwaliteit, de breedte en de trainer: Alles klopt momenteel. Ja, alles moet ng beter maar gelukkig zie ik ook niet in waarom je in oktober als elftal op de top van je kunnen speelt.
Ik zei het voor aanvang van dit seizoen en ik durf het inmiddels met nog grotere zekerheid te zeggen dat Ajax absoluut een gevaarlijke outsider is voor de CL-winst.![]()
Ben ik verder met je eens. Zeker Bayern lijkt me problematisch worden. Zou wel mooi zijn voor Ten Hag natuurlijk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Outsider daar ben ik het ook wel mee eens hoor maar clubs als Chelsea, Liverpool en Bayern schat ik toch echt wel hoger in over 2 wedstrijden, als je zo'n club treft na de winterstop kan het snel over zijn. Tegen City is Ajax kansrijker naar mijn mening omdat hun voetbal Ajax beter ligt en tegen die grootgeldclubs die alleen maar namen kopen liggen er ook altijd mogelijkheden want tactisch behoort Ten Hag wel tot de beteren in Europa.
Het is het rijtje clubs dat je op een goede dag kan hebben maar je ook niet verbaast van moet zijn dat je er met een paar doelpunten verschil van verliest. Maar... Dat geldt dus ook voor deze clubs onderling
Ik zie dit jaar een club of 8 in staat om de CL te winnen en Ajax hoort daar wat mij betreft zeker bij, zij het in de onderste regionen. De kans dat het ook gebeurt, die is natuurlijk minimaal. Maar dat geldt voor de meeste clubs. Niet zonder reden is die beker sinds 2011 maar door 5 verschillende clubs omhoog gehouden.. Waarvan Barcelona en Real Madrid dit jaar sowieso al weggestreept kunnen worden denk ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
8 clubs??? Welke dan? Ik zie er maximaal 4.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik verder met je eens. Zeker Bayern lijkt me problematisch worden. Zou wel mooi zijn voor Ten Hag natuurlijk.
Het is het rijtje clubs dat je op een goede dag kan hebben maar je ook niet verbaast van moet zijn dat je er met een paar doelpunten verschil van verliest. Maar... Dat geldt dus ook voor deze clubs onderling
Ik zie dit jaar een club of 8 in staat om de CL te winnen en Ajax hoort daar wat mij betreft zeker bij, zij het in de onderste regionen. De kans dat het ook gebeurt, die is natuurlijk minimaal. Maar dat geldt voor de meeste clubs. Niet zonder reden is die beker sinds 2011 maar door 5 verschillende clubs omhoog gehouden.. Waarvan Barcelona en Real Madrid dit jaar sowieso al weggestreept kunnen worden denk ik.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Liverpool, Chelsea, Bayern, City, ook in die volgorde wat mij betreftquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
8 clubs??? Welke dan? Ik zie er maximaal 4.![]()
Die 4 denk ik ook. Alleen Bayern op 1 bij mij.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool, Chelsea, Bayern, City, ook in die volgorde wat mij betreft“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
8 clubs??? Welke dan? Ik zie er maximaal 4.Dit lijken me heden ten dage inderdaad het groepje grootste kanshebbers Daarachter heb je nog wel PSG en Ajax. Uiteindelijk zal zo'n vervelende Italiaanse ploeg zoals Juve of Inter Europees ook aardig mee te draaien. Vullen we het voor het gemak nog aan met Real. Dan heb je het volgens mij wel redelijk afgedekt. In ieder geval meer met de grote 4. Met een beetje pech schakelen die elkaar al uitquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool, Chelsea, Bayern, City, ook in die volgorde wat mij betreft
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Moeten ze maar zorgen dat psv zich kwalificeerd voor CL dan hebben ze een dag extra rust. Wat een gejank zeg.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zonder rustdagen en Gakpo/Madueke heeft PSV het maximale eruit gehaald , tot de 2-0 dan , die tegen de verhouding binnenviel.
Gelukkig komt ajax nog naar Eindhoven. Hopelijk heeft de KNJB dan rekening gehouden met PSV en niet weer een topwedstrijd 2 dagen na een EL gepland.![]()
Mwah, dat weet ik niet. Denk dat we alleen volstrekt kansloos zijn tegen Bayern.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja, CL winst is al in the pocket, je hoeft Chelsea maar te loten en het is gewoon klaar en zo zijn er nog wel een paar.![]()
Alleen tegen Bayern, ja? Geen Chelsea, Liverpool, Manchester City?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet. Denk dat we alleen volstrekt kansloos zijn tegen Bayern.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik denk dat we kans maken ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen tegen Bayern, ja? Geen Chelsea, Liverpool, Manchester City?
Chelsea hadden we vorig seizoen moeten pakken, zijn misschien iets beter nu maar dat is Ajax ook.![]()
Klopt, alleen heeft Ajax het vaak enorm moeilijk tegen ploegen die er een fysieke wedstrijd van maken. Dus tegen Liverpool en Chelsea gaat Ajax het heel moeilijk krijgen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat we kans maken ja.
Chelsea hadden we vorig seizoen moeten pakken, zijn misschien iets beter nu maar dat is Ajax ook.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja echt welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft Ajax het vaak enorm moeilijk tegen ploegen die er een fysieke wedstrijd van maken. Dus tegen Liverpool en Chelsea gaat Ajax het heel moeilijk krijgen.![]()
![]()
Maakt niet uit joh, dit is toch een tussenjaarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft Ajax het vaak enorm moeilijk tegen ploegen die er een fysieke wedstrijd van maken. Dus tegen Liverpool en Chelsea gaat Ajax het heel moeilijk krijgen.![]()
Ja, want fysiek is Ajax nog steeds niveautje Andersen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft Ajax het vaak enorm moeilijk tegen ploegen die er een fysieke wedstrijd van maken. Dus tegen Liverpool en Chelsea gaat Ajax het heel moeilijk krijgen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Sowieso kan Ajax de bal zo snel rond laten gaan dat die fysieke ploegen overal te laat komen. Maar tegenwoordig trekken ze ook hun been niet in als ze wel even de confrontatie aan moeten gaan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, want fysiek is Ajax nog steeds niveautje Andersen.Life is what you make it.![]()
Chelsea en Liverpool is natuurlijk niet alleen maar fysiek, die spelen gewoon heel goed voetbalquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso kan Ajax de bal zo snel rond laten gaan dat die fysieke ploegen overal te laat komen. Maar tegenwoordig trekken ze ook hun been niet in als ze wel even de confrontatie aan moeten gaan.![]()
Gewoon natrapende beweging van Gotze ook nog eens. Moet de wereldkampioen 4 wedstrijden schorsing voor krijgen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon natrapende beweging van Gotze ook nog eens. Moet de wereldkampioen 4 wedstrijden schorsing voor krijgen.![]()
![]()
Andersen was toch 1 van de grootste supertalenten? Waar zou die nu spelen? Denemarken?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, want fysiek is Ajax nog steeds niveautje Andersen.![]()
Dat middenveld van Ajax staat weer heerlijk.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Nee joh, hij houdt ook nog in.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon natrapende beweging van Gotze ook nog eens. Moet de wereldkampioen 4 wedstrijden schorsing voor krijgen.Dat vond ik nooit zo'n geweldenaar (had meer vertrouwen in Fischer) maar speelt nu bij Aalborg ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Andersen was toch 1 van de grootste supertalenten? Waar zou die nu spelen? Denemarken?![]()
hij nam later wel wraak, dat had wel geel moeten zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon natrapende beweging van Gotze ook nog eens. Moet de wereldkampioen 4 wedstrijden schorsing voor krijgen.![]()
Aalborg is een fantastische stad, hele fijne mensen ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, hij houdt ook nog in.
[..]
Dat vond ik nooit zo'n geweldenaar (had meer vertrouwen in Fischer) maar speelt nu bij Aalborg ja.![]()
Was een groot talent tot z'n 15e ofzo, daarna kwamen er twijfels maar uiteindelijk heeft Ajax 'm toch genomen rond z'n 18e. Fysiek en mentaal niet geschikt voor de top.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Andersen was toch 1 van de grootste supertalenten? Waar zou die nu spelen? Denemarken?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
En hij komt er vandaan dus hij heeft het hopelijk weer naar zijn zin.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aalborg is een fantastische stad, hele fijne mensen ook![]()
Dat zal wel ja, lekker 's middags warm eten en 's avonds een broodje met soep. Ik mis Denemarken welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij komt er vandaan dus hij heeft het hopelijk weer naar zijn zin.![]()
vond hem wel een elegante speler, uiteindelijk wel te licht inderdaadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Was een groot talent tot z'n 15e ofzo, daarna kwamen er twijfels maar uiteindelijk heeft Ajax 'm toch genomen rond z'n 18e. Fysiek en mentaal niet geschikt voor de top.![]()
Was ook wel fan van 'm, maar als je dat niveau van nu ziet dan was dat inderdaad allemaal wel 3 klassen minder, ook zo'n Fischer bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond hem wel een elegante speler, uiteindelijk wel te licht inderdaadOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hun probleemquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jouw probleem?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Chelsea is twee seizoenen geleden en spelen een slag of 10 keer anders.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat we kans maken ja.
Chelsea hadden we vorig seizoen moeten pakken, zijn misschien iets beter nu maar dat is Ajax ook.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ten Hag > Pepquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chelsea is twee seizoenen geleden en spelen een slag of 10 keer anders.
[ twitter ]![]()
Aarhus is leukerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aalborg is een fantastische stad, hele fijne mensen ookNo bitch to me![]()
Terug bij Aalborg zie ik, vorig jaar 10 doelpunten en 7 assists. Prima statistiek. Bij Ajax had ik toen ook meer van hem verwacht (tot zijn beruchte foto met hond online kwamquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Andersen was toch 1 van de grootste supertalenten? Waar zou die nu spelen? Denemarken?)
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
we zijn geen psv he. gewoon wat spelers rust geven. Morgen lekker spelen met Neres, Kudus, Klaasen, nico, rens en schuurs.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:36 schreef Ramboetan het volgende:
Moeten we morgen tegen Cambuur en dan zaterdag tegen Heracles?
Dat is N dag rust!!!!!!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Precies, ekte mannen janken daar niet om en verschuilen zich daar niet achter.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zijn geen psv he. gewoon wat spelers rust geven. Morgen lekker spelen met Neres, Kudus, Klaasen, nico, rens en schuurs.And what rough beast, its hour come round at last,
Onoverkomelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:36 schreef Ramboetan het volgende:
Moeten we morgen tegen Cambuur en dan zaterdag tegen Heracles?
Dat is N dag rust!!!!!!!!![]()
We hoeven morgen niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zijn geen psv he. gewoon wat spelers rust geven. Morgen lekker spelen met Neres, Kudus, Klaasen, nico, rens en schuurs.![]()
ik zie dat ik in een grap getrapt ben.quote:
desondanks lijkt mij spelen met die wisselspelers in de beker wel verstandig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lekker rouleren inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie dat ik in een grap getrapt ben.
desondanks lijkt mij spelen met die wisselspelers in de beker wel verstandig.![]()
Over rouleren gesproken, zaterdag op dat kunstgras van aidsmelo lijkt mij ook geen overbodige luxe. Tagliafico voor Blind en Klaassen voor Antony (wisselen met Berghuis van positie ofc) lijkt mij een prima idee.![]()
Aidsmeloquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:38 schreef Simmertje het volgende:
Over rouleren gesproken, zaterdag op dat kunstgras van aidsmelo lijkt mij ook geen overbodige luxe. Tagliafico voor Blind en Klaassen voor Antony (wisselen met Berghuis van positie ofc) lijkt mij een prima idee.hoe oud ben je?
![]()
Vond het wel een humoristische referentie naar afgelopen zondag. Was natuurlijk niet serieus bedoeldquote:.
![]()
Een grap was het niet want op de voetbal app die ik heb staatdat we morgen voetballen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie dat ik in een grap getrapt ben.
desondanks lijkt mij spelen met die wisselspelers in de beker wel verstandig.
Sarcastisch was ik wel![]()
Nice, toch een bewezen en erg betrouwbare rots in de branding op het middenveld.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Zou jammer zijn maar daar hebben we wel een goede vervanger voorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:42 schreef Scorpie het volgende:
Nu Nous nog, maar die zal wel weg gaan.![]()
1200 Dortmunders die geen zin hebben van dichtbij te zien hoe hun team weer in de pan gehakt wordtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:54 schreef Fargo het volgende:
1200 extra kaarten voor Borussia uit. Volgende week 4400 Ajacieden naar Dortmund!And what rough beast, its hour come round at last,
Hopelijk lukt het kaarten te krijgenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:54 schreef Fargo het volgende:
1200 extra kaarten voor Borussia uit. Volgende week 4400 Ajacieden naar Dortmund!![]()
![]()
Nog geen paar maanden geleden was iedereen het hier roerend eens dat het geen speler voor het Ajax systeem was noch de kwaliteiten had om het te kunnen compenseren (lol)quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice, toch een bewezen en erg betrouwbare rots in de branding op het middenveld.![]()
Gelukkig zijn er lui die er wel verstand van hebben aan het roerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geen paar maanden geleden was iedereen het hier roerend eens dat het geen speler voor het Ajax systeem was noch de kwaliteiten had om het te kunnen compenseren (lol)
And what rough beast, its hour come round at last,
5-0... Bayern is het PSV van Duitsland!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:26 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Zo onverslaanbaar is Bayern kennelijk nu ook weer niet...![]()
Niet waar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geen paar maanden geleden was iedereen het hier roerend eens dat het geen speler voor het Ajax systeem was noch de kwaliteiten had om het te kunnen compenseren (lol)![]()
Bij de NOS zijn ze er in ieder geval wel helemaal van in de war:quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
5-0... Bayern is het PSV van Duitsland!quote:Bayern verloor in de tweede ronde met 5-0 bij Die Borussen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hij heeft sinds vorige winter echt reuzestappen gezet. En dit seizoen lijkt het nog beter zelfs, erg mooi!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geen paar maanden geleden was iedereen het hier roerend eens dat het geen speler voor het Ajax systeem was noch de kwaliteiten had om het te kunnen compenseren (lol)![]()
En meneer Gravenberg verlengen zou ook wel lekker zijn anders krijgen we volgend jaar dat gedoe weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:42 schreef Scorpie het volgende:
Nu Nous nog, maar die zal wel weg gaan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
zou voor Gravenberch zelf ook wel goed zijn, hij lijkt nog niet klaar voor een volgende stapquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:32 schreef manny het volgende:
[..]
En meneer Gravenberg verlengen zou ook wel lekker zijn anders krijgen we volgend jaar dat gedoe weer.![]()
Eens. Hopelijk laat ie zich niet gek maken door omgeving / zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou voor Gravenberch zelf ook wel goed zijn, hij lijkt nog niet klaar voor een volgende stapproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: