abonnement Unibet Coolblue
pi_201915219
Interessante spreekbeurt van Drs. E.M. Groenendijk MSc. _O-

https://videre.fail/de-werelden-van-oppergek-groenendijk/
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 07:25:47 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201915722
Provocerende oma zonder QR code door de politie uit restaurant gezet. Iedereen op het terras juichen :D :D :D :D
Politie: "Mevrouw u maakt zichzelf te belachelijk voor woorden" _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201915723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Maatregelen tegen ongevaccineerden? Nou......:

[ afbeelding ]

Die worden volgende week juichend aangekondigd
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg thuiswerken wordt weer de norm.
Hoeveel draagkracht is daar nog voor?
Een verplichting is het nooit geweest.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 07:26:50 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201915726
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg thuiswerken wordt weer de norm.
Hoeveel draagkracht is daar nog voor?
Een verplichting is het nooit geweest.
Als je zonder QR code niet meer naar het werk mag. Dan moet je wel verplicht thuiswerken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 07:33:51 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201915747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Maatregelen tegen ongevaccineerden? Nou......:

[ afbeelding ]

Die worden volgende week juichend aangekondigd
98% van de ongevaccineerden is tegen _O- _O- _O- Goh :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201915818
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je zonder QR code niet meer naar het werk mag. Dan moet je wel verplicht thuiswerken.
Denk je nou echt dat dat gaat gebeuren mafklapper?
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 08:17:28 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201915911
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat dat gaat gebeuren mafklapper?
Ik hoop het wel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201918240
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik hoop het wel.
Had je niets links moeten stemmen voor AVG wetgeving.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 20:26:24 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201924513
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201925028
goh, al die beelden van Barneveld hebben wij live gezien. Ik neem aan dat de streamers die beelden intussen gewist hebben? Er liep nogal wat tuig tussen ja. eentje liep in een witte artsenoutfit plus gezichtsbedekking. die kerel werd toen al door de politie gezocht...

NN07 heeft wat weg van Albert Zantbergen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201925144
Tutje Raisa bij Jinek: "Ik heb niet de oplossing hoor, maarrrrrr (wappie-reutel)"
nondeju, nodig dat kuikentje dan ook niet uit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 21:06:54 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201925174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
goh, al die beelden van Barneveld hebben wij live gezien. Ik neem aan dat de streamers die beelden intussen gewist hebben? Er liep nogal wat tuig tussen ja. eentje liep in een witte artsenoutfit plus gezichtsbedekking. die kerel werd toen al door de politie gezocht...

NN07 heeft wat weg van Albert Zantbergen.
Ik heb al even zitten kijken maar je moet door zoveel stront terugscrollen dat ik maar gestopt ben op de pagina's van de streamers :')

Wel het slankere broertje van hem dan :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 21:07:13 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201925176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tutje Raisa bij Jinek: "Ik heb niet de oplossing hoor, maarrrrrr (wappie-reutel)"
nondeju, nodig dat kuikentje dan ook niet uit.
Hebben ze weer een wappie uitgenodigd daar? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201925328
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hebben ze weer een wappie uitgenodigd daar? :')
dat popje hebben ze vaker uitgenodigd, voor haar mening.
ze kreeg het er flink van langs en alsnog doet ze op Twitter alsof ze iedereen wel even de les geleerd heeft.

na haar wappiegereutel schoten Kuipers en Derk Sauer zelfs in de lach. Raisa verdraait de boel, die bleef volhouden dat de ziekenhuizen vol liggen met gevaccineerden.

fraai dat ze haar blijven uitnodigen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201925355
quote:
GeVaCcineErDeN zOrGeN VoOR EeN TwEedELiNG
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 21:40:59 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201925558
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:21 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
dat popje hebben ze vaker uitgenodigd, voor haar mening.
ze kreeg het er flink van langs en alsnog doet ze op Twitter alsof ze iedereen wel even de les geleerd heeft.

na haar wappiegereutel schoten Kuipers en Derk Sauer zelfs in de lach. Raisa verdraait de boel, die bleef volhouden dat de ziekenhuizen vol liggen met gevaccineerden.

fraai dat ze haar blijven uitnodigen.
Tjonge. Alles voor de kijkcijfers en ophef :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201925644
Raisagodin _O_

Is toch leuk dat zij het gezicht is van de tegenbeweging? ;)
pi_201925666
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201925758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:51 schreef StephanL het volgende:
Raisagodin _O_

Is toch leuk dat zij het gezicht is van de tegenbeweging? ;)
Welja, en dat andere mokkeltje is ook een prima gezicht, zolang je het geluid maar uit hebt staan.
Je weet wel, de ex-vriendin van Baudet.... Eva Vlaardingerbroek.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201925771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Welja, en dat andere mokkeltje is ook een prima gezicht, zolang je het geluid maar uit hebt staan.
Je weet wel, de ex-vriendin van Baudet.... Eva Vlaardingerbroek.
Jip, blond en blauwe ogen. Zo zien veel mensen ze het liefst :Y
pi_201925968
Nu de besmettingen stijgen voelen de ongevaccineerden zich geroepen om te verzamelen, met zoveel mogelijk, om samen te gaan zingen, schreeuwen en gezamelijk maling te hebben aan alles.

Lekker bezig hoor.

In Duitsland zijn werkgevers niet verplicht om ongevaccineerden door te betalen als ze in quarantaine moeten.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-quarantaine

Voer dat hier ook m..... Wacht, wappies hebben geen werk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201926182
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
Interessante spreekbeurt van Drs. E.M. Groenendijk MSc. _O-

https://videre.fail/de-werelden-van-oppergek-groenendijk/
Jammer dat zijn academische titels niet af te pakken zijn, al zou hem dat alleen maar sterken in zijn overtuiging dat hij gelijk heeft.
In het verleden volgde ik scannend zijn filmpjes nog, maar sinds hij ervan overtuigd is dat oerreuzen in de negentiende eeuw zijn uitgeroeid, een bijzondere oervis verbannen is naar de cirkel buiten onze platte Aarde, een modderstroom is opgewekt door de Cabal om een oude beschaving uit te wissen en er reuzenbomen waren die tot kilometers boven de wolken groeiden, ben ik hem kwijt. Of hij mij als sceptisch luisteraar.
Nog interessanter is dat hij in een van de laatste filmpjes die ik keek, bij een kinderspeelplaats uitlegde dat je alle kennis die je hebt opgedaan, moet uitzetten en zijn kennis erin moet gooien. Geeft aan dat hij zijn laatste beetje verstand voor gek heeft verklaard.
pi_201927533
quote:
17s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:54 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Had ze geen klachten, met wat geluk komt ze op een hele nare manier tot de conclusie dat dat prikje best handig is om dat het herstel zo lastig is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201927619
Kan toch geen toeval zijn dat 95% van die antivax wappies zwakbegaafd is? En bijna stuk voor stuk vieze groezelige mensen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 08:07:35 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201927735
Vandaag gaan de wappies naar Mechelen ivm de rechtszaak van Engel tegen Van Ranst.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201927789
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:25 schreef Starhopper het volgende:
Provocerende oma zonder QR code door de politie uit restaurant gezet. Iedereen op het terras juichen :D :D :D :D
Politie: "Mevrouw u maakt zichzelf te belachelijk voor woorden" _O- _O- _O- _O- _O-
"Jullie staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis".
"In de oorlog werden jullie NSB'ers genoemd"

En dat zijn de woorden van iemand die nog nooit een oorlog heeft meegemaakt en elke dag wakker werd in een zorgeloos Nederland. Nu is er een tegenslag en mensen ontsporen meteen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201927827
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het artsen collectief blijft alles ontkennen. Die laatste procent ongevaccineerden is volgens die wappiebende niet het probleem. Er is zogenaamd geen coronacrisis maar een capaciteitscrisis.

Zucht.... waarom is de overgrote meerderheid van de patienten in het ziekenhuis dan ongevaccineerd?
Klopt toch ook dat er een capaciteits crisis is.
Want als de overgrote meerderheid in het ziekenhuis ongevaccineerden zijn, komt die bezetting dus uit 13% van de bevolking.

Als dat voor overbelasting zorgt wordt het hoog tijd dat ze eens achter de oren gaan krabben. Want dan is het triest gesteld met de zorg.
pi_201927851
Mooi die ziedende schaapjes.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 08:40:43 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201927934
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:32 schreef Nielsch het volgende:
Kan toch geen toeval zijn dat 95% van die antivax wappies zwakbegaafd is? En bijna stuk voor stuk vieze groezelige mensen.
Bedoel je dit?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201928631
quote:
16s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 08:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bedoel je dit?

[ twitter ]
Ja en dit

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201929134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 08:18 schreef HSG het volgende:

[..]
"Jullie staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis".
"In de oorlog werden jullie NSB'ers genoemd"

En dat zijn de woorden van iemand die nog nooit een oorlog heeft meegemaakt en elke dag wakker werd in een zorgeloos Nederland. Nu is er een tegenslag en mensen ontsporen meteen.
Handhaving rijdt daar trouwens in dikke auto's. Welke gemeente is dit?
pi_201929351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:56 schreef DW457 het volgende:

[..]
Handhaving rijdt daar trouwens in dikke auto's. Welke gemeente is dit?
Het is Leeuwarden (plaats) of dat ook de gemeente is?
pi_201931750
Albert mag niet meer livestreamen op Facebook lees ik.
anonieme razernist
pi_201931804
Gejat uit een Facebookgroep: Eén van de pijlers van de revolutionaire Corona demonstranten wordt sterk beperkt.
De vaste zaterdagse demonstratie in Hilversum is alleen toegestaan op een vaste plek en alleen tussen 12 en 14 uur. Dus geen marsen meer, geen belegering van de ingang van het NOS gebouw meer en geen invasie van een bioscoop meer omdat je daar zonder Coronapas geen toegang hebt.
Bij Zakhamster Marjonneke Wijenberg de voorspelbare reacties. “We gaan gewoon lopen”. “Dan noemen we het een protest”. Ook de voorzitter van de Germaanse Jeugd, de jongerenafdeling van de NVU Etienne van Basten doet een duit in het zakje.
Ik zie mogelijkheden om er zaterdag voor te zorgen dat de opkomst bij de persconferentie van dinsdag 30 mensen minder is.
anonieme razernist
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:22:56 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201931807
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
98% van de ongevaccineerden is tegen _O- _O- _O- Goh :')
Iedereen is ongevaccineerd.

Hoe kunnen ze dan de mening van gevaccineerden vragen? Er is geen vaccin.
pi_201931810
En van dezelfde auteur: 'Weer tegenslag voor livestreamer Albert Zantbergen, hij mag niet meer live gaan op facebook. Een permanente straf.
Albert verzorgde livestreams van de demonstraties in Hilversum (elke zaterdag), Den Haag (elke dinsdag) en Enschede (elke donderdag). En de grote landelijke demonstraties.
Albert is in zijn commentaren nogal opruiend en agressief. Daar zegt hij altijd achteraan “en dat is mijn mening”, omdat hij denkt dat zijn uitspraken dan altijd toegestaan zijn.
Facebook denkt daar anders over.
Albert gaat verder op Youtube. Maar het nadeel is dat volgers niet makkelijk online commentaar kunnen leveren. En YouTube is trager en heeft tijdens livestreams minder kwaliteit geluid.'
anonieme razernist
pi_201932501
quote:
2s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:23 schreef NoCigar het volgende:
En van dezelfde auteur: 'Weer tegenslag voor livestreamer Albert Zantbergen, hij mag niet meer live gaan op facebook. Een permanente straf.
Albert verzorgde livestreams van de demonstraties in Hilversum (elke zaterdag), Den Haag (elke dinsdag) en Enschede (elke donderdag). En de grote landelijke demonstraties.
Albert is in zijn commentaren nogal opruiend en agressief. Daar zegt hij altijd achteraan “en dat is mijn mening”, omdat hij denkt dat zijn uitspraken dan altijd toegestaan zijn.
Facebook denkt daar anders over.
Albert gaat verder op Youtube. Maar het nadeel is dat volgers niet makkelijk online commentaar kunnen leveren. En YouTube is trager en heeft tijdens livestreams minder kwaliteit geluid.'
YT is ws ook wat moeilijker wat het uitzenden van auteursrechtelijk materiaal betreft als het om achtergrondmuziek gaat.
pi_201934013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:56 schreef DW457 het volgende:

[..]
Handhaving rijdt daar trouwens in dikke auto's. Welke gemeente is dit?
Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201934325
quote:
2s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:17 schreef NoCigar het volgende:
Albert mag niet meer livestreamen op Facebook lees ik.
Oh god, ik zag hem even voorbijkomen op youtube vandaag, met als achtergrond een foto van een kind, vermoedelijk kleindochter.
Ik werd heel bang :@
pi_201934416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 08:26 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Klopt toch ook dat er een capaciteits crisis is.
Want als de overgrote meerderheid in het ziekenhuis ongevaccineerden zijn, komt die bezetting dus uit 13% van de bevolking.

Als dat voor overbelasting zorgt wordt het hoog tijd dat ze eens achter de oren gaan krabben. Want dan is het triest gesteld met de zorg.
In Rusland hebben ze alles ingezet op bijbouwen van ziekenhuizen, in plaats van in vaccinaties.
resultaat: één grote teringzooi.

Het vergroten van het aantal IC-bedden gaat niet helpen, het geeft slechts een klein beetje respijt.
Wat men vergeet is dat Intensive care ook daadwerkelijk intensieve zorg betekend, oftewel 24x7 zorg. dus ook 24x7 personeel. IC-personeel opleiden duurt 6 jaar. momenteel worden zorgmedewerkers van andere afdelingen weggetrokken om bij te springen op de covid-afdeling.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201934553
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze zijn ook nog even gezellig langsgegaan bij sociëteit De Witte

[ twitter ]
Godverdomme ik mag echt hopen dat die kerel morgenochtend door een arrestatieteam hard van z'n bed word gelicht en even een tijdje de isoleercel in Vught word gesodemietert.
pi_201934611
Fijn dat die Albert Zantbergen een duw van facebook krijgt.
Hij is nu trouwens ook live aan het streamen. er zijn precies 0 kijkers. ^p^
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:48:20 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201934637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fijn dat die Albert Zantbergen een duw van facebook krijgt.
Hij is nu trouwens ook live aan het streamen. er zijn precies 0 kijkers. ^p^
Ze staan bij een kerk?
Waarom?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:49:51 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201934658
Ooh dat is een priklocatie blijkbaar :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:52:16 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201934703
Er is politie in ieder geval :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:54:05 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201934739
Wethouder lastig vallen. Politie grijpt in in 3,2,1 :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201934798
Wat een vervelende mensen zijn het zeg.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:58:03 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201934819
Aardige organist die komt kijken en vragen van wappies beantwoord: "En namens wie vraagt u dit allemaal?"
Albert: "Albert"
Organist: "En wie is Albert?"
Albert: "Zoek het uit HAHA"

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:11 #100
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201934900
Prikken in de kerk, Godslastering... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')