Max rijdt net als eerste over de finish bij mijquote:
Max kan in dat geval ook denken: Dan maar allebei eraf...quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:08 schreef MoreDakka het volgende:
Gaat Hamilton makkelijk halen ben ik bang
Toch wordt F1 steeds populairder daar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Amerikaanse tv-kijker blij is met een sport waarbij de enige variabele waar de race om draait het wisselen van banden is....
Ah, jij hebt nog nooit een honkbalwedstrijd gezien van begin jaren 90?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Amerikaanse tv-kijker blij is met een sport waarbij de enige variabele waar de race om draait het wisselen van banden is....
Mol vergeet wel meer.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mol vergeet steeds dat de stopplaats van Merc verder weg ligt.
Ham valt nog wel uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Zijn we er toch weer ingetuind. Wordt 'm niet.
Werk je bij de KNVB?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Max moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere ronde voor Lewis moet blijven.
Hoop het niet voor de vriendin van Jos.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
Easy win voor Hamilton dit. Verstappen is tot tweemaal toe veel te vroeg in de pits gegaan.
Correctie, 2 seconden. Makkelijke overwinning.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En nu weer een seconde terug.
Race is nog niet voorbij.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
Easy win voor Hamilton dit. Verstappen is tot tweemaal toe veel te vroeg in de pits gegaan.
@Weltschmerzquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je ziet wat Bottas doet in die wagen en wat Hamilton ermee doet.
HamGoat
Tijd voor een racing incidentquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat Max een sitting duck wordt
Verkeerquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef -XOR- het volgende:
2 sec eraf moet een fout geweest zijn, of verkeer
Laatste ronde 1,8 secquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Max verliest 0,5s per rondje. Dat wordt zweten die laatste rondes.
Maar heeft veel versere bandenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef beantherio het volgende:
Hamilton zal dat verkeer toch ook door moeten
Zit bijna driekwart ronde vast achter Raikkonen en Tsunoda die met elkaar in gevecht zijn.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef -XOR- het volgende:
2 sec eraf moet een fout geweest zijn, of verkeer
Maar die vliegt er natuurlijk weer zo langs.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef beantherio het volgende:
Hamilton zal dat verkeer toch ook door moeten
Niet iedereen hier snapt het spelletje helemaal.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef damsco het volgende:
Welke race kijken jullie, hier gaat Verstappen als 1e over de finish.
Nu pasquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef damsco het volgende:
Welke race kijken jullie, hier gaat Verstappen als 1e over de finish.
Dit is vloeken in de kerkquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton bewijst toch wel weer hoe ontzettend goed hij is.
Ah, ik lees hier mee en zie de race 4 minuten later op mijn stream.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit bijna driekwart ronde vast achter Raikkonen en Tsunoda die met elkaar in gevecht zijn.
Ja net als Vettel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar die vliegt er natuurlijk weer zo langs.
Vertel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton bewijst toch wel weer hoe ontzettend goed hij is.
Domme opmerking. Versere banden johquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Oh nee, 5 bijna. Is Max z'n motor gewoon niet kapot?
43 hierquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Mensen ik zit in ronde 41 waar de fuck hebben jullie het allemaal over
Ja. Vandaag welquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
Zitten er een stel mongolen in die pitstraat van Red Bull ofzo?
Wij zitten in de toekomst.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Niet in ronde 42 zitten. Let eens op die blauwe vlaggen Ocontje!!quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Nee die zitten hier.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
Zitten er een stel mongolen in die pitstraat van Red Bull ofzo?
Toen zat Perez nog in de pitwindow van Lewis toch? 🤕quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
OHNEE MAX CRASHTquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Van welke race, Zandvoort?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Is paars aan paars aan paars aan elkaar rijden niet een bewijs?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk rookt #44 zijn bandjes op
Dan zorgt Max wel dat ze er beide af liggen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zodra hij op drs afstand op het rechte stuk komt is het klaar
En z'n motor.. blijft apart dat alleen de motor van Bottas problemen lijkt te hebbenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk rookt #44 zijn bandjes op
Alleen een paar blauwe cheerleadersquote:
Haha goeiequote:
We hebben een echte echte hier. Jij keek zeker al toen Nino Farina in een waggie zat.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:
good grief, het niveau van het commentaar hier.... ik wist niet dat het ziggo effect zo erg was
Dat moet vanuit leidende positie gebeuren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:19 schreef Fleischmeister het volgende:
Kan Lewis niet ook gewoon eens ouderwets een klapbandje krijgen, dan staan ze weer quitte
Dit is toch totaal niet spannend?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze race is niet goed voor mijn zenuwen en hartslag
Pfff houd op zeg..quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze race is niet goed voor mijn zenuwen en hartslag
Helaas wel. Mercedes gewoon veel sneller op de harde bandenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is toch totaal niet spannend?
Hamilton gaat dit makkelijk afmaken.
Lijkt me ook ja, tenzij er rare dingen gebeuren is de volgorde op het podium bekendquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is toch totaal niet spannend?
Hamilton gaat dit makkelijk afmaken.
Begin jij met goede voorbeeld geven?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die nu zit te janken riep na VT1 nog dat het kansloos was. Om even duidelijk te maken wat voor onzin hier langs komt
Daarom geen domme dingen doen en gewoon P2 accepteren. Volgende circuits zijn beter voor Red Bull toch.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Helaas wel. Mercedes gewoon veel sneller op de harde banden
Ach dat valt nog mee, net riep men hier nog dat Perez wel even voor Hamilton zou komen terwijl die op 35seconde reedquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die nu zit te janken riep na VT1 nog dat het kansloos was. Om even duidelijk te maken wat voor onzin hier langs komt
Je wilt op deze baan wel een voorsprong nemen op het wkquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom geen domme dingen doen en gewoon P2 accepteren. Volgende circuits zijn beter voor Red Bull toch.
Niet gelachenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef PS. het volgende:
Ik heb zin om een hele leuke grap te maken, maar kan niks bedenken
Niet als dat je in Mex in gridstraf oplevert.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef byah het volgende:
Is het voor max niet gunstiger om er allebei af te gaan?
Een herhaling van Monzaquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Met een paar tiende per ronde sneller ben je Max niet zomaar voorbij… Mogelijk weer met een crash als gevolg?
Oké ongevaccineerde.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef PS. het volgende:
Je zet je zelf voor schutquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef PS. het volgende:
Met DRS makkelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Met een paar tiende per ronde sneller ben je Max niet zomaar voorbij… Mogelijk weer met een crash als gevolg?
Niet als je dan volgende keer met een dikke penalty begintquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef byah het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
Max houdt hem er wel voor..desnoods met een ingreep
Nee dan straf volgende racequote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef byah het volgende:
Mijn glas is half volquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling: hij gaat het niet redden.
Mwah HAM heeft meer pace, boeltje opladen, DRS en je zet hem er makkelijk voorbij.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Als de jury het beoordeelt als een race incident dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:22 schreef Zwansen het volgende:
nee, maar het valt me op hoeveel onzin er uitgekraamt wordt, als je naar sky kijkt dan geeft Brundle gewoon een goede analyse, wat RB en Merc proberen en wat het meest waarschijnlijke scenario is, en ook zijn ze heel goed in het verklaren van plotselinge schommelingen in de lap times.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:19 schreef damsco het volgende:
[..]
We hebben een echte echte hier. Jij keek zeker al toen Nino Farina in een waggie zat.
Zit Connely er?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de jury het beoordeelt als een race incident dan is er niks aan de hand.
Vaccinatiestatus ook graag.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef AnneX het volgende:
Zou hartslag en bloeddruk ook wel in beeld willen zien…
Begint het wel naar te neigen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling: hij gaat het niet redden.
Graag Hamilton zelf😇quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Kan iemand even in de muur pakeren op rechte stuk pls
Dat is alleen maar in het voordeel van Hamilton.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Kan iemand even in de muur pakeren op rechte stuk pls
Mar als ze opzet vermoeden dan kan Max uit het WK geschrapt worden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nah, vanaf hier gaat de SC niet meer weg h oor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in het voordeel van Hamilton.
Die van jou of van de coureurs?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:23 schreef AnneX het volgende:
Zou hartslag en bloeddruk ook wel in beeld willen zien…
Ze knallen elkaar eraf, Perez wint, Max blijft voor in kampioenschap. Alleen Red Bull zal liever een 2 en 3 willenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RIP Hamilton.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit gaat een belachelijk ongeluk worden.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heeft iemand het script van deze race?
Wordt lastig met DRS.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Max kan dit nog houden.
Lijkt me welquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:27 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton kennende haalt hij hem veilig in met DRS op het rechte stuk.
Red Bull fastest carquote:
Maak het Ham maar moeilijkquote:
Tamelijk naïef dat ze dat niet doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Dit is gespeeld
Naar binnen voor FL graag
Hamilton moet deze snelheid ook nog eens vast zien te houden hé.quote:
Die laat nog niet eens zijn beste rondetijden zien.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hamilton moet deze snelheid ook nog eens vast zien te houden hé.
Lekker op de PIPquote:
Zijn banden worden ook minder nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |