abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:54:48 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_201917386
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Dus het gebeurde OPNIEUW. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen het als lucky ajax beschouwen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens, maar MASSIEVE versterkingen zijn hard nodig in januari. Als er geen versterkingen komen, ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen of onze kansen in de Europa League. Niet op deze manier. Wat denken jullie, PSV FOK!ers? #SchmidtIn of #SchmidtOut?
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Oh.
pi_201917622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nope :P
Dan kom je ook niet vaak bij PSV :D
U MAD?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:24:31 #178
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201917708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
dat seizoen ook als tussenjaar zien om te bouwen. pas weer proberen mee te doen in het seizoen 2023/2024 lijkt mij het beste.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:25:55 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201917726
quote:
19s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
dat seizoen ook als tussenjaar zien om te bouwen. pas weer proberen mee te doen in het seizoen 2023/2024 lijkt mij het beste.
pi_201918232
quote:
19s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
Ik denk dat je best realistisch mag zien dat het gat tussen Ajax en PSV niet te overbruggen is in dit en volgend seizoen. Zelfs als je de middelen zou hebben, heb je nog geen ingespeeld team. Maar zelfs die middelen heb je niet.

Toch wil ik niet van overgangsjaren spreken. Dit seizoen is nog niet verloren en volgend seizoen al helemaal niet. Bij een overgangsjaar denk ik aan bouwen ongeacht het resultaat, maar PSV moet gewoon elk jaar minimaal tweede worden. Als je dat niet doet, is Feyenoord je straks echt voorbij en dat is onnodig.
pi_201918269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dan kom je ook niet vaak bij PSV :D
Nee, ik ben dan ook geen PSV-supporter :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 oktober 2021 @ 12:19:56 #182
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201918373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat je best realistisch mag zien dat het gat tussen Ajax en PSV niet te overbruggen is in dit en volgend seizoen. Zelfs als je de middelen zou hebben, heb je nog geen ingespeeld team. Maar zelfs die middelen heb je niet.

Toch wil ik niet van overgangsjaren spreken. Dit seizoen is nog niet verloren en volgend seizoen al helemaal niet. Bij een overgangsjaar denk ik aan bouwen ongeacht het resultaat, maar PSV moet gewoon elk jaar minimaal tweede worden. Als je dat niet doet, is Feyenoord je straks echt voorbij en dat is onnodig.
ik denk dat zelfs als psv gaat bouwen ipv alles op alles zetten om nog iets van het seizoen te maken, ze ook wel tweede of in het uiterste geval derde zullen worden.
enige manier om nog aan te haken bij Ajax, is zoveel mogelijk met eigen jeugd te gaan spelen aanvullen met koopjes/gokjes en die laten renderen door een goede trainer/coach ervoor te zetten die, zoals Frank bij Ajax toentertijd, de jeugd een kans geeft. daar kun je financieel stappen mee maken. ipv de zahavi's van deze wereld aan te nemen.
ihattaren had onder een andere coach miljoenen opgeleverd.

ik weet verder niet wat de spelers die recent verkocht zijn hebben opgeleverd, zoals Malen bijvoorbeeld.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2021 @ 12:21:28 #183
842 Zorro
Z
pi_201918387
quote:
19s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
Ja dat pakken die Italianen toch een stuk beter aan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201918459
quote:

[..]
ik denk dat zelfs als psv gaat bouwen ipv alles op alles zetten om nog iets van het seizoen te maken, ze ook wel tweede of in het uiterste geval derde zullen worden.
enige manier om nog aan te haken bij Ajax, is zoveel mogelijk met eigen jeugd te gaan spelen aanvullen met koopjes/gokjes en die laten renderen door een goede trainer/coach ervoor te zetten die, zoals Frank bij Ajax toentertijd, de jeugd een kans geeft. daar kun je financieel stappen mee maken. ipv de zahavi's van deze wereld aan te nemen.

ik weet verder niet wat de spelers die recent verkocht zijn hebben opgeleverd, zoals Malen bijvoorbeeld.
Jammer dat zo'n verhaal zo veel schade aan wordt gedaan door 'goede coach als Frank de Boer' en de onzin over Ihattaren.

Wat mij bij dit PSV een doorn in het oog is, zijn de zeer middelmatige aankopen van Schmidt. Kijk, zo'n Ramalho en Sangare zijn gewoon topspelers voor de Eredivisie. Maar Mwene, Max, Mvogo, Zahavi, Vinicius, Bruma. Het voegt allemaal geen reet toe aan PSV. Dat niveau kun je ook gewoon in de Eredivisie zien lopen bij Utrecht en Heerenveen en dan laat je ze ook lekker waar ze zitten.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 12:44:23 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201918600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jammer dat zo'n verhaal zo veel schade aan wordt gedaan door 'goede coach als Frank de Boer' en de onzin over Ihattaren.

Wat mij bij dit PSV een doorn in het oog is, zijn de zeer middelmatige aankopen van Schmidt. Kijk, zo'n Ramalho en Sangare zijn gewoon topspelers voor de Eredivisie. Maar Mwene, Max, Mvogo, Zahavi, Vinicius, Bruma. Het voegt allemaal geen reet toe aan PSV. Dat niveau kun je ook gewoon in de Eredivisie zien lopen bij Utrecht en Heerenveen en dan laat je ze ook lekker waar ze zitten.
Klopt wel aardig ja, verder vind ik Van Ginkel een sympathieke gast maar als voetballer ook gewoon niet goed genoeg (meer) en hetzelfde geldt eigenlijk voor Götze, is gewoon te weinig wat hij laat zien. En deze 2 jongens zijn wel grootverdieners net als Zahavi, tenminste ik ga er vanuit dat ook zij een aardige som tekengeld hebben gekregen.
pi_201918603
quote:

[..]

Diezelfde Ihattaren waarvan zijn net nieuwe werkgever al 2 weken niet weet waar hij is?

Dat jong is echt gigantisch de weg kwijt (lol), ik betwijfel ten zeerste of dat onder een andere coach anders zou zijn geweest en denk dat hij gewoon niet de mentale build heeft voor profvoetbal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201918632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Bruma is echt typisch zo'n speler die als hij in NL was opgeleid het waarschijnlijk tot de subtop zou hebben gered om daarna terug te vallen naar een staartploeg of eerste divisie. Hij kan heel leuk voetballen, zo af en toe, de rest van de tijd is het gewoon dramatisch slecht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 27 oktober 2021 @ 12:58:32 #188
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201918730
quote:

[..]

frank de boer bedoel ik niet per see als goede coach, maar was wel een coach die, mede omdat het moest, de jeugd een kans gaf. dat heeft ze financieel veel gebracht.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 12:59:43 #189
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201918748
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Diezelfde Ihattaren waarvan zijn net nieuwe werkgever al 2 weken niet weet waar hij is?

Dat jong is echt gigantisch de weg kwijt (lol), ik betwijfel ten zeerste of dat onder een andere coach anders zou zijn geweest en denk dat hij gewoon niet de mentale build heeft voor profvoetbal.
dat kan zo zijn, ik volg mo niet. misschien is mo geen goed voorbeeld.
pi_201918777
quote:
19s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:59 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
dat kan zo zijn, ik volg mo niet. misschien is mo geen goed voorbeeld.
Het is altijd een moeilijk jong geweest, in de jeugd al. Terwijl er echt bakken begeleiding op heeft gezeten. Dat het nu weer zó erg mis gaat bij hem terwijl Sampdoria een nieuwe frisse start had moeten worden lijkt erop te wijzen dat het toch echt aan Mo zelf ligt.
pi_201918840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee, ik ben dan ook geen PSV-supporter :P
oh ok
U MAD?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 13:14:30 #192
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201918905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is altijd een moeilijk jong geweest, in de jeugd al. Terwijl er echt bakken begeleiding op heeft gezeten. Dat het nu weer zó erg mis gaat bij hem terwijl Sampdoria een nieuwe frisse start had moeten worden lijkt erop te wijzen dat het toch echt aan Mo zelf ligt.
dat kan zeker zo zijn.
maar doet verder niks af aan mijn verhaal. psv moet gewoon meer jeugd de kans geven en zoals eerder geroepen spelers uit de eredivisie halen ipv de mislukkingen uit het buitenland.
je hebt zekerheidjes nodig, die wellicht niet de nieuwe pogba zijn. ipv een buitenkansje, die heel misschien een topper gaat worden.
haal een dani de wit op ipv een van ginkel
om maar iets te noemen.
pi_201919025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klopt wel aardig ja, verder vind ik Van Ginkel een sympathieke gast maar als voetballer ook gewoon niet goed genoeg (meer) en hetzelfde geldt eigenlijk voor Götze, is gewoon te weinig wat hij laat zien. En deze 2 jongens zijn wel grootverdieners net als Zahavi, tenminste ik ga er vanuit dat ook zij een aardige som tekengeld hebben gekregen.
Voeg daar Propper maar aan toe, ik had ook niet gedacht dat die zo ver zou zijn weggezakt
  woensdag 27 oktober 2021 @ 13:29:57 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201919068
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Voeg daar Propper maar aan toe, ik had ook niet gedacht dat die zo ver zou zijn weggezakt
die heb ik nog amper gezien maar dat zal ook wel z'n redenen hebben
pi_201919089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
die heb ik nog amper gezien maar dat zal ook wel z'n redenen hebben
Ja die mocht blijkbaar toch niet zomaar bijna voor niks weg bij Brighton
pi_201919188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vond dat in zijn eerste periode ook niet bepaald een geweldenaar. Is toen ook nooit onbetwist basisspeler geweest.
pi_201919221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik vond dat in zijn eerste periode ook niet bepaald een geweldenaar. Is toen ook nooit onbetwist basisspeler geweest.
Nee, typische speler die in een goed draaiend elftal soms fantastische dingen laat zien. Als het niet regent, niet te hard waait, zijn vrouw 's ochtends lief is geweest, het verkeer meezat, de supporters niet te hard zingen, zijn schoenen niet te strak zitten, de goede boxershort 's ochtends klaar lag, de krant op tijd was en de hond keurig op een plek scheet waar het mocht.
pi_201919247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, typische speler die in een goed draaiend elftal soms fantastische dingen laat zien. Als het niet regent, niet te hard waait, zijn vrouw 's ochtends lief is geweest, het verkeer meezat, de supporters niet te hard zingen, zijn schoenen niet te strak zitten, de goede boxershort 's ochtends klaar lag, de krant op tijd was en de hond keurig op een plek scheet waar het mocht.
En van dat soort hebben we er vrachtladingen vol gehad de afgelopen jaren en nog steeds. Dat je die een paar in je selectie hebt zitten is niet erg. Bij ons zijn dat echter vaak de mannen die geacht worden de kar te trekken en groot is dan de verbazing als ze niet in staat blijken dat vaker dan eens in de zoveel tijd te doen.
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2021 @ 07:34:19 #199
842 Zorro
Z
pi_201927631
Koeman ontslagen, nou zal Roger toch ook wel op de trein naar Wolfsburg of zo springen om plaats te maken?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201928773
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:34 schreef Zorro het volgende:
Koeman ontslagen, nou zal Roger toch ook wel op de trein naar Wolfsburg of zo springen om plaats te maken?
Als je één ding zeker weet als je als PSV voor Biggetje gaat is dat hij het ziet als bezigheidstherapie totdat er weer een club langskomt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')