Toon heeft min of meer z'n eigen kloten op het hakblok gelegd met Schmidt dus het is een moeilijke situatie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.![]()
Maar PSV kennende gaan ze dan Ron Jans presenteren ofzo.
Zelfde categorie als Cocu. Ook droevig. Ik zou wat verder gaan kijken. Met immense IQ in Brainport moet het toch wel lukken om een trainer te vinden die in het plaatje past.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.![]()
Maar PSV kennende gaan ze dan Ron Jans presenteren ofzo.
Nouja ze hebben bij PSV net als Eindhoven heeft gedaan het iq proberen te importeren in de vorm van Schmidt maar dat pakt niet heel lekker uit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfde categorie als Cocu. Ook droevig. Ik zou wat verder gaan kijken. Met immense IQ in Brainport moet het toch wel lukken om een trainer te vinden die in het plaatje past.
Ik heb 15 jaar geleden zo'n presentatie van hem bijgewoond, ik ben met behulp van een psychiater bijna hersteld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
Van Breukelen zit daar toch nog
Die kan wel een functieomschrijving maken en dit goed uitwerken in een Powerpoint-presentatie
Nederlander graag, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
Van Breukelen zit daar toch nog
Die kan wel een functieomschrijving maken en dit goed uitwerken in een Powerpoint-presentatie
Hoezo praat jij nog over EL? Maak daar maar conference league van.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Dus het gebeurde OPNIEUW. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen het als lucky ajax beschouwen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens, maar MASSIEVE versterkingen zijn hard nodig in januari. Als er geen versterkingen komen, ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen of onze kansen in de Europa League. Niet op deze manier. Wat denken jullie, PSV FOK!ers? #SchmidtIn of #SchmidtOut?
PSV heeft meer ONGELOFELIJKE MONSTERS nodig op het veld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Dus het gebeurde OPNIEUW. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen het als lucky ajax beschouwen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens, maar MASSIEVE versterkingen zijn hard nodig in januari. Als er geen versterkingen komen, ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen of onze kansen in de Europa League. Niet op deze manier. Wat denken jullie, PSV FOK!ers? #SchmidtIn of #SchmidtOut?
Wat een treurnisquote:
#SchmidtIn natuurlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Komt het gewoon niet om dat het tactisch inzicht van Schmidt niet verder gaat door een truukje uit te voeren die na drie wedstrijden gewoon te zien valt? Ik ben zeker geen PSV supporter, maar van de wedstrijden die ik in voordeel danwel nadeel van PSV gezien heb is Schmidt niet een trainer die voor een kampioenschp gaat, maar meer een trainer die het goed doet voor een club die zn finaciele verwachtingen na wilt streven en dan is het aan de liefhebbers of ze het er mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Out natuurlijk. Laat Faber het seizoen maar afmaken en kijk rustig verder voor een trainer voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Krijg je niet met een TD die na de eerste tegenslag tijdens SS al aangeeft dat het behalen van de EL een doelstelling was.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft meer ONGELOFELIJKE MONSTERS nodig op het veld.
op basis waarvanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof nog steeds in Schmidt maar ik zal inmiddels wel de minderheid zijn.
Gelachen om SS. Like gegeven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Krijg je niet met een TD die na de eerste tegenslag tijdens SS al aangeeft dat het behalen van de EL een doelstelling was.
En die ga je betalen van het geld van inwonders van Eindhoven? Of verkoopt psv de 1e verdieping van het stadion aan de gemeente?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Je hebt vertrouwen in de trainer en de jongens, maar massieve versterkingen zijn nodig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Nou.. prima tweede worden gaat gewoon gebeuren hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt vertrouwen in de trainer en de jongens, maar massieve versterkingen zijn nodig?
Dan heb je dus niet genoeg vertrouwen in de jongens hè.
Maar goed, het gelul over versterkingen is er altijd. Die gaan er niet komen in massieve aantallen. In grote lijnen zijn dit de speler die het moeten gaan doen en daar kun je prima tweede mee worden als het goed staat. Maar dat staat het niet.
Nopequote:
Ja, was het maar weer lockdown zodat ze allemaal in hun hok bleven. Het is echt triest. Bedroevend dat je als Koevermans (die het voor zover ik kan inschatten toch prima doet?) zo moet vluchten van je werk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
Wel weer een weekje hoor met de echte "supporters", eerst de kindertjes van Ajax met hun geheime spandoekje, dan onze vriend Frits die denk dat hij wat te zeggen heeft en als dieptepunt van deze week Koevermans die weg gaat door wat zich harde kern noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |