Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Guus en Cocu kunnen volgens mij niet wachten om de boel over te nemen
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Wel sympathieke gemoedelijke gozer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Dat gaat Guus niet meer doen. Cocu zou het best willen maar die zie ik liever ook wegblijven.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt toch wat hij zegt?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.
dit inderdaad. Mocht Schmidt ontslagen worden ooit en ze komen weer met hem op de proppen dan is dat pure armoede. Zoals het hele beleid van John de Jong gebaseerd is op armoede en toevalstreffers.....quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.
Brainfart Aidshoven komt uit jouw koker hé?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?
Dat moet winst worden voor PSV aangezien FC Twente slechts twee rustdagen heeft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wordt het zaterdag jongens? Heeft eigenlijk ook alle ingrediënten voor nieuw puntverlies dunkt me.
Twente zit ook niet in een geweldige fase maar die doen het dit seizoen wel goed tegen de betere ploegen, heel vervelend ploegje als je zelf het spel 'moet' maken. Maar ze spelen doordeweeks ook, dat is een voordeel voor PSV. (geven wel Vlap en Sadilek rust)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wordt het zaterdag jongens? Heeft eigenlijk ook alle ingrediënten voor nieuw puntverlies dunkt me.
quote:Beste fans. Voorzitter Frits Bovers heeft maandagmorgen 25 oktober een app naar PSV-directeur Toon Gerbrands gestuurd met de mededeling dat PSV Fans United geen vertrouwen meer heeft in PSV-trainer Roger Schmidt. PSV Fans United ziet het, net als vele andere fans, alleen maar slechter gaan met de wedstrijden van onze club en vinden daar Schmidt verantwoordelijk voor. Grote nederlagen tegen 2 clubs uit de top 3 en moeizame overwinningen tegen op papier veel mindere tegenstanders.
Wij hebben daarom ook het vriendelijke, toch dringende beroep gedaan op Gerbrands om Schmidt per direct te ontslaan!
Gerbrands geeft hier echter geen gehoor aan en ziet het allemaal anders. Dit is geen Topsport meer, maar amateurisme eerste klas! Als het zo doorgaat kunnen we alleen nog maar dromen over kampioenschappen! Schmidt, houdoe!
Wat beschamendquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fritsie kent z'n plek gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |