maar toen was het toch al gespeeld, je hebt het in dat uur dat iedereen nog wel fit was toch ook niet laten zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te liefquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Bij de 1-0 liet je grote vriend Sangare Berghuis lopen, Sangare was wel fit toch want die deed donderdag niet mee, het is gewoon voetballend niet goed genoeg dat laten net zoveel tegengoals als Pec Zwolle wel zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te lief
Niet aan het klagen, wel aan het benoemen. Omdat dit mede de oorzaak was dat de score uit liep naar 5-0. Los daarvan was de overwinning van Ajax terecht. Maar goed.... daarom post je jouw vraag waarschijnlijk niet, troll FA.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Neuh want daar heb je niet door verloren, wel door een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Bedankt. Dan heb je toch wat anders gezien(negatiever over psv) want het eerste half uur stonden we gewoon te schelden op de tribune omdat psv juist wel fel was en ajax de slapjanus en die kansen door fouten/slapheid maar liet gebeurwn. Voetballen kon psv er inderdaad vanaf minuut 0 al geen hoer van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.
En nou is natuurlijk de vraag of jij ook zoiets kan? Maar de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden
De excuusjes raken onderhand opquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Alvast excuses dat ik me ermee bemoei, maar mijn hemel wat zitten er een paar trieste PSV supporters op dit forum. (Ook van andere clubs maar dat terzijde.)
Hoeveel dagen had Ajax rust voordat ze Dortmund scheel tikte? Hoeveel slechter was Ajax gisteren dan dinsdag? Het verschil was enorm. Denk dat ze ongeveer even slecht speelde als tegen Utrecht laatst dat met 0-1 werd verloren.
Gewoon even kritisch naar je eigen club kijken is voor sommige mensen blijkbaar erg lastig. Ook een aardig aantal users hier die zich ook zeker niet aangesproken moeten voelen, maar dat ook ongetwijfeld niet doen omdat zij wel kunnen relativeren.
Los van extra redenen voor het grote verlies, is iedereen hier het er gewoon roerend over eens dat het verschil in kwaliteit op het veld en qua tactiek gewoon de belangrijkste oorzaak is van het verlies en het verdere moeizame seizoen.quote:
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Guus en Cocu kunnen volgens mij niet wachten om de boel over te nemen
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Wel sympathieke gemoedelijke gozer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Dat gaat Guus niet meer doen. Cocu zou het best willen maar die zie ik liever ook wegblijven.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt toch wat hij zegt?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.
dit inderdaad. Mocht Schmidt ontslagen worden ooit en ze komen weer met hem op de proppen dan is dat pure armoede. Zoals het hele beleid van John de Jong gebaseerd is op armoede en toevalstreffers.....quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.
Brainfart Aidshoven komt uit jouw koker hé?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?
Dat moet winst worden voor PSV aangezien FC Twente slechts twee rustdagen heeft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wordt het zaterdag jongens? Heeft eigenlijk ook alle ingrediënten voor nieuw puntverlies dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |