SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat wordt de wekker zetten!quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar morgen komt er weer een groot cruiseschip maar al om 0700
voor jou peantus toch..quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar morgen komt er weer een groot cruiseschip maar al om 0700
mwa ja twijfel nogquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt de wekker zetten!Je moet er iets voor over hebben!
braafquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
Ben me ook wel een beetje aan het vervelen, de F1 is pas vanavond en van de balliebaas mag ik niet teveel gaan wandelen. Denk dat ik zo maar aan die Lego Ford ga beginnen.
Is wel lekker weer buiten hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
Ben me ook wel een beetje aan het vervelen, de F1 is pas vanavond en van de balliebaas mag ik niet teveel gaan wandelen. Denk dat ik zo maar aan die Lego Ford ga beginnen.
Ik moet de Space Shuttle en het ruimtestation nog bouwen. Ik wacht wel even op een donkere regenachtige zondag.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
Bij jou!quote:
Vind het maar stom ...quote:
Donkere regenachtige zondagenquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet de Space Shuttle en het ruimtestation nog bouwen. Ik wacht wel even op een donkere regenachtige zondag.
gele? Er vliegt er ook 1 rond om marathon te filmen geloof ikquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jou!Ik kwam op YouTube een stream tegen van de Erasmusbrug en zag toen een helikopter overvliegen.
Ik zou niet luisteren naar haarquote:
Kan ik niet zien. Ik zie er in de verte weer één vliegen op de cam.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gele? Er vliegt er ook 1 rond om marathon te filmen geloof ik
er vliegen hier ook best veel trauma en politie heli'squote:Op zondag 24 oktober 2021 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Ik zie er in de verte weer één vliegen op de cam.
Mja ik ken mezelf, ga ik weer veel te veel doenquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je wil en kan wandelen dan doe je dat toch?
Lekkerquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb straks voor bij de koffie zon mokkataartje
Niet zo heel gek als je vlakbij het ziekenhuis zitquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er vliegen hier ook best veel trauma en politie heli's
nee precies.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo heel gek als je vlakbij het ziekenhuis zit
Er vliegt ook een wat groter ding met twee propellers rondjes hoog boven Rotterdam.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er vliegen hier ook best veel trauma en politie heli's
spannendquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Er vliegt ook een wat groter ding met twee propellers rondjes hoog boven Rotterdam.
ik kan mij niet focussen op een modelquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet de Space Shuttle en het ruimtestation nog bouwen. Ik wacht wel even op een donkere regenachtige zondag.
Ik ben juist veel te snel klaar altijd. Soort hyperfocus, deel van de dag weg en klaar is het model.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij niet focussen op een model
Daar hangt een banner achter met "Ballie, wil je met me trouwen".quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Er vliegt ook een wat groter ding met twee propellers rondjes hoog boven Rotterdam.
Jammer dat Ballie haar bril niet op heeft.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hangt een banner achter met "Ballie, wil je met me trouwen".
als ik mij prima voel en zin heb om te bouwen ga ik wel bouwen (maar niet extreem snel ofzo) , alleen nu niet echt lekkerquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben juist veel te snel klaar altijd. Soort hyperfocus, deel van de dag weg en klaar is het model.
Ik ben al bijna twee weken verkouwe. Echt irritant! Volgens mij loopt half Nederland te snotteren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik mij prima voel en zin heb om te bouwen ga ik wel bouwen (maar niet extreem snel ofzo) , alleen nu niet echt lekker
ik dus net 2 dagen ofzo.. zwaar klote want wil wel naar disney kunnen eind van de weekquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben al bijna twee weken verkouwe. Echt irritant! Volgens mij loopt half Nederland te snotteren.
*kijkt snel uit raam*quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hangt een banner achter met "Ballie, wil je met me trouwen".
Is alleen vaccinatiebewijs niet genoeg?quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dus net 2 dagen ofzo.. zwaar klote want wil wel naar disney kunnen eind van de week
opzich is dat voldoende maar kan mij voorstellen dat ze moeilijk gaan doen als ik hoestend en proestend naar de ingang loopquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is alleen vaccinatiebewijs niet genoeg?
ja dat moet je dan ff inhoudenquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is dat voldoende maar kan mij voorstellen dat ze moeilijk gaan doen als ik hoestend en proestend naar de ingang loop
Dat had ik ook toen ik op vakantie ging. Nog maar even een test gedaan voor de zekerheid toen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is dat voldoende maar kan mij voorstellen dat ze moeilijk gaan doen als ik hoestend en proestend naar de ingang loop
Maar hopen dat het opschiet dan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dus net 2 dagen ofzo.. zwaar klote want wil wel naar disney kunnen eind van de week
van die afrikaan?quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:34 schreef Recce het volgende:
Nieuw Europees marathonrecord in Rotterdam.
Nee die waren al gefinisht toenquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van die afrikaan?
toen ik er langs reed zag ik geen enkel getint of donker iemand mee rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |