quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met een Big Green Egg compleet ingebouwd in een meubel voor de camper.
Ben er ook bang voor, 7 tiende...quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:38 schreef DX11 het volgende:
Wat is dit voor een genaaide baan joh allemaal platte gladde curbs en dan wel overal strenge tracklimits sensoren, beetje jammer.
Die heeft grid straf. Reed om Ocon te slipstreamen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alonso +9, gestopt voor koffie of wat?
Snap ik maar de curbs lijken wel helemaal plat waardoor het voor de rijders veel lastiger is de grenzen te voelen.quote:
Mega tow aan Ocon gegevenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alonso +9, gestopt voor koffie of wat?
Die is al geweestquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Van links, naar rechts…
Komt helemaal goed in q1
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat de rest niet zomaar een seconde harder gaat.
Het is wel moeilijker dan de laatste keer hier op dit circuit ja. Maar de regel is “witte lijn”, dat hanteren ze eindelijk eensquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Snap ik maar de curbs lijken wel helemaal plat waardoor het voor de rijders veel lastiger is de grenzen te voelen.
Die kennen geen track limitsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:46 schreef Abdus18 het volgende:
kan me nog wel herinneren hoe de indycar een tijd terug die laatste bocht nam
Niet bij bocht 6quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel moeilijker dan de laatste keer hier op dit circuit ja. Maar de regel is “witte lijn”, dat hanteren ze eindelijk eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |